/spanien/barcelona/forum/23913.aspx/spanien/barcelona/forum/23913.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dani
2007-03-16 19:32
Hehe, bara det faktum att Kviborg skriver att Capello kommer att le gör att skribenten borde sinnesundersökas :P
Barcelona BARÇAAA
2007-03-16 19:13
Ämne: Kviborg gör bort sig....Grabben behöver hjälp,fort som fan.FC Barcelona kommer vinna la liga.FORÇA BARÇA!
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-03-16 19:00
Kviborg gör bort sig igen.

fyfan vilken pajas han är..

sorligt..
Barcelona Mot Nya Tider
2007-03-16 16:47
Medans matcherna har rullat på, så har jag alltid funderat över vem som Barca bör köpa in, och den enda spelaren jag kom på, som platsar in i Barca är Luccin från A.Madrid, och nu verkar det som Mister är lite intresserad:) Äntligen!
En underbar spelare, grym blick över spelet, han har det mesta faktiskt:)
Barcelona Myrran
2007-03-16 16:38
Moreno bättre än Bojan? Just BS. Okej att de både är riktigt stora talanger men för att ta reda på vart en spelare tar vägen spelmässigt så får man iaf vänta tills de är 19-20 år då kroppen har växt klart och man blivit mer erfaren och möter 'riktiga' spelare och inga bakgårds gäng i ungdomsligorna. Jag vet att inte Bojan spelare där men det är där han gjort de flesta mål.

Tribalfootball.com är en skit sida. Jag läser enbart där när jag vill få reda på massa trams som man kan skratta åt på en tråkig lektion.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-16 15:49
Ghazza

Visst vekar det så, men faktum är att flera fans runt om i världen tänkar på samma sätt. Man glömmer bort och undervärderar de viktiga kuggarna i laget som ger allt, för halvfjollor som C.Ronaldo, Robinho och Ronaldinho ( för att säga sannningen) bara för att de överstegsfintar, medan spelare som Puyol, Maldini, terry o.s.v använder stryka och kämparglöd. Synd tycker jag.

Barça/

Strunta i det tribalfootball säger, ingen sanning alls. The Sun förtjänar ett respektabelt pris för trovärdighet i jämförelse.

barca_and_me

Det är sant, Recreativo kan bli tuffare än vad man förväntar sig. De har presterat väldigt bra i ligan i år, speciellt mot topplag.
Barcelona barca_and_me
2007-03-16 15:40
det känns som att lördagens match kommer att bli riktig tuff för barca. de måste vara koncentrerad annars så kan det bli som elclasico matchen jag hoppas att Rijkard tar inte in Thuram i startelvan..
Barcelona Barça/
2007-03-16 15:39
Jag hoppas inte vi ska värva Pauleta eller Hernan Crespo, det känns som dom börjar komma till åren! Jag vill se Klaas-Jan Huntelaar i barca.

Forza Barça
Barcelona Ghazza
2007-03-16 15:28
Captian Fabuloso Cave Of Hair,

Det är väl så Real Madrid värvar sina spelare. "Wow, han kan göra tio överstegsfinter på youtube, vi lägger 200 mille."
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-16 15:21
Hehehe, madridistan här nedanför är ju rätt rolig "David Moreno är mycket bättre dessutom yngre om jag inte är fel ute."

Vad är det med männikor i dagens läge? Känns som att alla fans vill anställa dagisbarn som fotbollspelare. Åhhhh nej, en 16 årig kille är gammal nu.... Okej David Moreno är typ 11 år gammal och Bojan 16, men någon gräns för hur gamla spelare ett lag ska ha måste sättas, detta är inte en dagisverkasamhet klubbar bedriver. Detta gäller inte bara madridistan utan alla lags fans.

Plus, señor iHala Robinho! Är inte du imppnerad av en kille som gjorde över 800 mål i barca tröjan för två år sedan (!!!) och nu snittar 3,5 mål per match (!!!!!), då vet jag alrdig om du någonsin kommer att vara imponerad av en spelare så länge du lever. Tro inte att klipp du ser på youtube säger saker om hur spelare är. Knappast...
Barcelona Giovanni_dos_santos__
2007-03-16 15:11
Cristiano Ronaldo klar för Real Madrid enligt Marca... Vilket jävla rykte!!
Real Madrid Paco Buyo
2007-03-16 15:00
Kul om Messis karriär. Den enda i Barcelona som varit i närheten vid hans siffror i samma ålder så här långt är de la Peña (och möjligen Roger).
Barcelona Will
2007-03-16 14:56
Belletti skriver på förlägning av sitt kontrakt och är kvar i klubben till 2009. Undrar om någon av GVB och Silvinho kommer att få liknande förslag? vad tror ni om framtiden på ytterbacksplatserna?
Barcelona Arendagan
2007-03-16 14:53
Ämne: Ämne: Ämne....
Okej. Tack för infon.
Barcelona Evička
2007-03-16 14:51
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag betalade med mitt kreditkort.
Luís Garcia
2007-03-16 14:51
Ämne: Jag blev personligen....
Hahaha, grovt avundsjuk!
Barcelona Arendagan
2007-03-16 14:49
Ämne: Ämne: Är det ....
Hur gör man med betalningen när man beställer därifrån??
Barcelona Sóm més que un club
2007-03-16 14:48
Ämne: Jag blev personligen....

"Jag är inte bitter"
Real Madrid iHala Robinho!
2007-03-16 14:45
Jag blev personligen inte ett dugg imponerad av Bojan på dom filmerna jag såg. David Moreno är mycket bättre dessutom yngre om jag inte är fel ute. Och förresten så är det otroligt naivt att säga "vi skulle ha haft ledningen med 5-2 ifall Etoo var med". Normalt sätt bränner han hälften av sina chanser vad jag har sett och sen så hade Real klart flest mål chanser. Bara för att Messi gjorde tre mål på tre chanser ägde inte han matchen hade Ronaldo hade också gjort 3 mål på 3 chanser vilken dag i veckan som helst.
Barcelona Evička
2007-03-16 14:43
Ämne: Är det nån som har b....
Det har hänt. Varför undrar du?
Barcelona Giovanni_dos_santos__
2007-03-16 14:43
Är det klart nu om Giovanni Dos Santos kommer spela i a-laget nästa säsong??
Barcelona Arendagan
2007-03-16 14:42
Är det nån som har beställt grejer från shoppen på barcas hemsida??
Barcelona Rambla
2007-03-16 13:38
;-)

Visst är det rätt att peta Rafa. Jag tror inte att han kommer att glänsa något den här säsongen. Hans tankar verkar vara på annat håll. Låt han få chansen igen när ny säsong startar. Vi vet alla vad han har i sig när det stämmer.
Barcelona el Flaco
2007-03-16 13:35
Rambla verkar vara ett steg före, hehe.
Barcelona el Flaco
2007-03-16 13:33
Listan på de 18 spelarna mot Recreativo: Valdés, Jorquera, Puyol, Xavi, Belletti, Saviola, Zambrotta, Iniesta, Ronaldinho, Messi, Gudjohnsen, Gio, Edmílson, Sylvinho, Eto'o, Thuram, Deco och Giuly.

De petade är Motta, Marquez, Ezquerro och Oleguer (avstängd)

Jag tycker det är rätt att peta Marquez i några matcher tills han hittar formen igen. Thuram har spelat bra de gångerna han har fått chansen. Gissar på att det blir han eller Edmilson som ersätter El Kaiser.
Barcelona Rambla
2007-03-16 13:32
Truppen uttagen till morgondagens match. Ingen Rafa Marquez, petad. Oleguer avstängd, kanske lika bra det. De andra två som är utanför är Motta och Ezquerro.

Valdés, Jorquera, Puyol, Xavi, Belletti, Saviola, Zambrotta, Iniesta, Ronaldinho, Messi, Gudjohnsen, Gio, Edmílson, Sylvinho, Eto'o, Thuram, Deco y Giuly.
Barcelona La Pulga
2007-03-16 11:15
Lite av Bojans ögonGodis.
Vilken kille!!!Han spelar motståndare som 5-10 år äldre.
Så som han "loschar" med dom helt otroligt.
Mycket mogen i spel stylen.
Barcelona La Pulga
2007-03-16 10:14
Jag tror att Milan kommer att lyckas med att locka Ronnie till San Siro.
När det är så mycket pengar inblandade och en agent"bror"som är pengar girig,det blir svårt för dom att avstå erbjudandet.
Om han flyttar? Han erbjuds högre lön och mer av reklom intäkter.
Jag hoppas att jag har fel på den punkten.
Frågan är hur lojal är han barcelona.
Barcelona Evička
2007-03-16 09:55
Rambla/ kul var det inte, men lite roligt nånstans.
Barcelona Rambla
2007-03-16 09:18
Zambrotta har sagt nej till anbud från både Juve och Milan. Han blir mer culé för varje dag som går. :D

Evièka:

Hm, futbolitis? Måste jag ha missat. Kan du länka?
Annons: