/spanien/barcelona/forum/23903.aspx/spanien/barcelona/forum/23903.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Älskade Barça
2007-06-29 00:21
De ska bli väldigt roligt att se Messi ikväll tillsammans med Aimar, Veron och killarna. Se hur han kan finta bort amerikanarna.
blend
2007-06-29 00:15
Rambla

Angående Abidal är han lika grym som ´Mittback som han e på V-back??? Han är ju grymt bra på defensiven

Då tycker ja att vi kan rotera med Chivu och Abidal villken av dem som gör mest nytta??

Vad tycker du??

Tacksam för svar
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-29 00:11
Chivu är en spelande back medans Milito är en krigar back typ som Puyol, ledningen vill väl helst ha en spelande back bredvid vår kapten.

Ledningen har ju levererat varför all gnällande?
Tålamod är nåt som är bra att ha slipper man huvudbry.

:D
Barcelona The Number 19
Ska inte Gabriel Milito till Juventus?
Barcelona Barcelonito
Fc Barcelona / Ronaldinho

Förhandlingarna har kommit så pass långt med Chivu att han till slut kommer hamna i Barca. Man ska inte bara bryta förhandlingarna med en sån spelare.

Glöm inte att förhandlingarna om/med Abidal tog mer än en månad.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-29 00:07
Är inte G.Milito bättre än Chivu?. Varför inte satsa på han istället om vi inte får in Chivu.
Barcelona Puyol5
2007-06-29 00:07
För er som tvilar att Ronaldinho stannar kan jag ju citerar vår president. "Säljer jag Ronaldinho måste jag lämna landet"... det säger väl det mesta om situationen!
Barcelona Älskade Barça
2007-06-29 00:04
Barcelonito

Ja, helt rätt kollade på matchen jag också och de var otroligt skönt att se han sådär. Tror att han skulle behöva lite mer ledar roll i backlinjen här i Barça också, men de tror jag inte att han kan få. Men om han får tillbaks formen i Barça också så tror jag inte att Chivu eller Andrade kommer att peta han iallafall.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-29 00:01
Men varför tar det en sån tid om Chivu. Han kan juh inte tacka nej till ett lag som Barca! De går bara inte. Själv tror ja han vill bara ha cash.! Hur länge får vi vänta slutet av månaden? synd det är juh långt kvar!
Barcelona Barcelonito
2007-06-28 23:56
The Number 19

Om nu Sylvinho stannar o Abidal i klubben så behöver vi inte ha en till. Tror inte ledningen tänker så iaf.

Inte nog me att vi inte säljer våra spelare till Milan så tar vi alla de e intresserade av också :D hahaha, rätt kul faktiskt. Henry och Abidal har vart högt uppe på deras lista
Barcelona The Number 19
2007-06-28 23:53
Didier & Essien

Visst är Andrade bra, men kan han spela vänsterback? Jag tror inte det medans Chivu kan spela både mitt och vänterback. Så jag tycker att Chivu passar bättre Barcelona.
Barcelona Barcelonito
2007-06-28 23:51
Älskade Barça

Marquez var en av planens bästa spelare igår mot Brasilien. Riktigt Riktigt Riktigt bra var han. Precis som gamla goda tider faktiskt.

Fc Barcelona / Ronaldinho

Bra spelsinne, Inte så snabb men bra på huvudet i straffområdet. bra markeringsspelare och hyfsad bra teknik o stark e han me. :)
2007-06-28 23:39
Ämne: Jag tycker att Andra....
Jag har inte sett så mycket av Andrade, jag vet att han är back, men lite info?
Barcelona Älskade Barça
2007-06-28 23:37
De borde ju inte vara så viktigt att skaffa en ny mittback i tanke på att Marquez är väl en av dom absolut bästa mittbackarna i världen när han är i fin form.
Barcelona Franken
2007-06-28 23:33
Ämne: Against All Odds

....
En diskution om hurvida ett lag förlorar en liga mer än ett annat lag vinner är faktiskt helt ovidkommande. Ett lag vinner, alla andra förlorar... lika mycket. Givetvis är det inte mindre surt för det. I övrigt håller jag med dig om kommentarerna ang. Real
Didier & Essien
2007-06-28 23:32
Jag tycker att Andrade är bättre än Chivu.. Han skulle vara perfekt för er... + att Andrande skulle springa till er..
2007-06-28 23:31
Ämne: Abidal e klar för Ba....
Mm, som sakt alltid bra me världsprlare i laget.
Har alltid velat ha Abidal.
Real Madrid Ari]Q[Gold
2007-06-28 23:26
Kan inte annat än gratulera till riktigt bra köp. Hoppas på relativt god konkurens nästa säsong.
Barcelona Ettfan
2007-06-28 23:26
Håller med dig men va inte så säker det ger otur ;)
Barcelona Barcelonito
2007-06-28 23:25
Abidal e klar för Barca ser jag :D alltid kul med sånna världspelare i laget :D
Barcelona Barcelonito
2007-06-28 23:21
Against All Odds

hehe Reals ledning är faktiskt pinsamma. Ni vann ligan JA, Men vi förlorade den mer än vad ni vann den. Sen så har inte en enda spelare som hade utlovats kommit till Real. Och så sparkar man en guldtränare. Calderon gör inget bra jobb asså...
Barcelona Ettfan
2007-06-28 23:21
(14) HenRy))))

Vf tänka så negativt ;p

Jag tror nog att barca kommer överens med Chivu innan månadens slut.
Barcelona (14) HenRy))))
2007-06-28 23:19
Tror ej Chivu kommer! Han stannar så köper vi andrade 100% för han själv vill komma till osss han är inte heller så dum. Men ja önskar Chivu kommer till Barca!
Vad tror ni mina cules
Barcelona Ettfan
2007-06-28 23:18
Nu har även Barca bekräftat Abidals flytt
Nu har FC Barcelona bekräftat att Abidal kommer till Barcelona

Barca har nu kommit överens med båda Lyon och Eric Abidal och han kommer att göra läkarundersökningen kl 11:00 på fredag. Senare på eftermiddagen kommer han att presenteras som Barcas tredje nyförvärv. Sen verkar det inte dröja många dagar innan Chivu också är klar för Barca.

Källa: Fcbarca.se
Barcelona Against All Odds
2007-06-28 23:14
Vad tycker ni om vårt "GENI" drag att sparka Capello?
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-28 23:00
Ghazza

A jag kom på att argentina hade en sida här, haha.
Tack ändå.
Barcelona Ghazza
2007-06-28 22:50
Kimmpa_fcb,

Här har du iaf truppen. Startelvan har jag ingen aning om.

PILMA,
Det står att Abidal ska träffa det medicinska teamet 11:00 imorgon. Sedan ska kontraktet skrivas på. Det verkar bli ett fyraårs-kontrakt. Det står även att Barcelona har en 100% överenskommelse med spelaren, och allt som fattas är att klubbarna sätter sig ner och gör klart affären. Rena formaliteter enligt el presi Laporta, eftersom klubbarna redan har kommit överens om ett pris som lär landa på 14-15 miljoner euro.
Real Madrid El cabron
2007-06-28 22:48
Shit vilket lag ni har, det är bara och erkänna som madridista. Vi hat iofs inte gjort några värvningar än men ni har gjort ett par feta helt klart.
Nån som tror sig veta här Frank kommer spela erat lag nästa liga. Vore intressant.
Barcelona Ghazza
2007-06-28 22:47
Det blir allt roligt att få se ett förhoppningsvis inspirerat Argentina inatt. Blir väl dock in här och tjöta efter matchen. Efter alla ess Messi har i rockärmen är man väl i total extas =)
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-28 22:47
Någon som vet där man kan hitta Argentinas lag i Copa America?
Annons: