/spanien/barcelona/forum/23902.aspx/spanien/barcelona/forum/23902.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-10-22 11:12
jag tror Fc Barcelona tar hem det, men svårt att säga siffror men en viktigt kughjul är Deco, kommer deco igång så kan seger bli mycket enklare även Ronnie
Barcelona Tompa
2006-10-22 10:28
Mindre än 11 timmar kvar nu - till ännu en ny El Clasicó match! Marängerna har hemmaplan men jag anser ändå att vi har mycket god segerchans. Visst har Real hemmaplan men deras spel hitills i höst har inte övertygat. Barca är också rejält revanchsugna efter den mindre lyckade insatsen mot Chelsea.

Seger med 2-0 eller 2-1!
Barcelona nuri
2006-10-22 05:06
shaba alla barca fans! ville bara säga lycka till imon...må bästa laget vinna dvs BARCA :) tror faktiskt på vinst imon med tanke på det senaste mot chelsea...ha det
Real Madrid Al_atay
2006-10-22 04:03
lycka till imorgon : o )
tror på ett X 1-1 2-2 3-3.. ni har vunnit dem senaste 2 åren med 3-0 i 2 matcher. men glömm inte våra vinster på Camp Nou och på Bernabeu + när vi slog ut er i Championsleague slutspelet..;) glömm inte Ronaldos mål förra året heller ;)
Etoo_
2006-10-22 01:50
HAHA så klart mannen :D IKVÄLL KOMMER VI ÄTA UPP DOM!! VÄNTA BARA!! :D
Barcelona Lion0
2006-10-22 01:43
Så här ser vi Real Madrid imorgon.

Kolla länktips.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-10-22 01:12
A Selecao

Haha, jag tror knappt det fan. Ronaldinho stod nog där som ett fån, för du såg ju när de skulle visa upp tröjorna, att Puyol fick säga till Ronaldinho att göra det. Haha:-
Barcelona A Seleção
2006-10-22 00:54
Mot Nya Tider

Haha, en riktig trevlig sekvens från försäsongslägret..Rijkaard sköter snacket på ett utomordentligt sett tycker jag och passar även på att bjuda in amerikanerna vid ett senare tillfälle. Rätt schysst cykelspark också. ;)

Förresten funderade jag på det där med att bla Ronaldinho står och lyssnar och såvitt jag ser har ingen av spelarna någon form av översättning. Det hade de väl antagligen, annars skulle det lite komiskt. :D
Atlético Adore_Anita
2006-10-22 00:31
Lycka till imorrn :D. Tror faktiskt ni kommer vinna ;) Hejar på er. Kommer bli grymt roligt att se matchen imorrn och se er vinna :D
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-22 00:19
Ämne: Jag tror att messi k....
Aa jag tror också att messi kommer att vara en av de bättre spelarna. Vi får väl hoppas att carlos inte sparkar ner honom, som han sist gjorde med vår käre eto'o. Fan vad komplett det skulle kännas med eto'o. Om han inte skulle vara skadad skulle jag vara sååååå säker på vinst. Men jag tror nog att vi grejar det ändå =)

Kolla in länktips. JÄTTEROLIG video av barca toons. Den är jättehärlig, man får en lugnande känsla av den :P
Barcelona Forza_Barca7
2006-10-22 00:12
Jag tror att messi kommer att ha en stor roll imorgon, hoppas att han värkligen stiger fram och visar vart skåpet ska stå :) Carlos kommer nog att ha det lite svettigt om han nu startar!!! =)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-10-22 00:07
All denna stress! Usch!

Jag vet något som kan lugna ner alla:
- Att få höra på Rijkaard. Ett ganska roligt klipp, enlig mej. Se länk;-
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-22 00:05
Ämne: Tja, jag är lika osä....
Håller med dig helt där. Man kan aldrig veta inför såna här matcher. Vi får väl hoppas på att det sämre laget inte vinner =)
Barcelona La Rambla
2006-10-22 00:02
Tja, jag är lika osäker som inför förra årets möte. Var inte alls säker på seger då trots att det gått så bra innan. Därför blev 0-3 en sån positiv överraskning. Oavsett form så är detta en sån laddad match med så mycket prestige att det kan gå hur som helst. Ja tom det sämre laget kan vinna. :-)
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-21 23:58
Det gör jag med. Det här är nog inte så realistiskt...men tänk er 4-0 till barca. FIFAAAN VA SKÖÖÖNNTTT!!! Kan knappt vänta tills imon. Kommer sitta ensam och isolerad hahahaha!!! Jag kan inte fatta att ingen av mina kompisar tycker om fotboll. Det är för jävligt bara haha.Skulle inte missa det för NÅT!!! 3-1 till oss tror jag :D
Barcelona Ghazza
2006-10-21 23:56
Jag såg också detta. Herrejävlar vad nervösa marrängerna är :D
Barcelona La Rambla
2006-10-21 23:54
Deportivo - Atlétic 1-0, våra canteranos Verdú och Christian Hidalgo på planen båda två i andra halvlek och de gör fina insatser.

Akta er för vad ni skriver på forumet. Det finns en liten spjuver, Zidane5, som just har lärt sig hur man klipper och klistrar in text. Han läser igenom alla inläggen och presenterar de mest hemska som vi har skrivit sen på deras forum. Francos hemliga polis har fått en värdig efterträdare. :-)~
Barcelona Forza_Barca7
2006-10-21 23:51
Ämne: Ämne: Men det....
Jag tänkte faktiskt göra det, hoppas det blir fina sådana också :D

Visca
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-21 23:48
Ämne: Men det står Mystic ....
Efter imon kan du ta med målen från den matchen:P. Hahahahaha :D 21h och 8min kvar
Barcelona Forza_Barca7
2006-10-21 23:45
Men det står Mystic på slutet och de mitt Alias när jag ska bli medlem på någon sida eller nåt :D
Men jag funderar på att göra en ny film, fast med dom lite nyare målen :)
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-21 23:44
KOLLA IN DEN HÄÄÄÄRRR!! Det var den redaktionen skrev tillbakablick om. 5-0 NJUUUUUUTTT!!!!! =)
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-21 23:36
Den var riktigt bra. Men varför har du inte skrivit ditt namn haha. =)
Barcelona Forza_Barca7
2006-10-21 23:29
Grabbar, Kolla in min film om R.E.M som jag har gjort :D
Se Länktips :)
Barcelona Ghazza
2006-10-21 23:18
Kunde inte sagt det bättre själv!
Barcelona Gabriel
2006-10-21 23:04
En sak bara: Tack så mycket herr kviborg för att du påminde mig om, trots att det aldrig försvinnet ur mitt minne, varför jag äcklar mig på allt som har med eran äckliga vita skitklubb att göra med, så även väldigt många av era aroganta och verklighetsbortglömande fans (du?).

Twi! =)
Barcelona el Flaco
2006-10-21 22:58
Tänkte på en sak. De senaste säsongerna, kanske 3-4 åren så har domarna varit ganska anonyma i el clasico. Det har varit ganska skönt och även ovanligt med tanke på att spanska domare gillar att stå i centrum. Låt oss hoppas att det fortsätter så här även i morgondagens match.
Barcelona Ravo
2006-10-21 22:45
hoppas att man får se samma messi som förra säsongen när ni mötte real :D
Barcelona Ravo
2006-10-21 21:58
grabbar vill bara säga en sak och skulle vara glad om ni gjorde det. Hoppas att ni uppför er imorgon om vi vinner, med det så menar jag att ni inte ska in i reals forum och bomba med onödiga inlägg om vi skulle vinna.
För de skulle bara bli tjaffs till slut. Jag vet att många håller sig här i forumet men de finns folk som går in dit och beter sig som små barn ^^.
Barcelona A Seleção
2006-10-21 21:55
Yo soy Madridista

"..jag slår vad om att om era redaktörer skrev nåt liknande så skulle inte ett enda realfan bry sig..."

Haha, du har så fel på den punkten min vän.. :) Men för övrigt kan jag hålla med dig till viss del.
Real Madrid Yo soy Madridista
2006-10-21 21:39
Jag har inte kommit hit för o bråka men fan vad barnsliga ni är det är fan världens största klubblags match enligt mig förutom cl finalen och så tål ni inte att man skojar lite jag slår vad om att om era redaktörer skrev nåt liknande så skulle inte ett enda realfan bry sig....

Edit: Jag menar den frågesporten
Annons: