/spanien/barcelona/forum/23901.aspx/spanien/barcelona/forum/23901.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fredecó
2006-10-22 15:58
La Rambla : Måste bara få kommentera ditt inlägg. Det som handlade om Ballack. Han kanske bara vilja lära sig engelska som Stjevtjenko :)
Valencia Amunt!
2006-10-22 15:52
La Rambla:
Lita på att Mijatovic har aldrig rätt, han är en jävla idiot!
Han sa innan när han lirade i Valencia att han aldrig skulle lämna Valencia för Real Madrid, aldrig, vi vet hur det slutade...

Calderon måste gå på något för detta är ju ett skämt, ett stort skämt. "VI VINNER LIGAN", visst, när ni kan faktiskt vinna mot bättre lag så vinner ni eller hur går det med Atletico, Lyon, Getafe (underskattat LAG) och Villarreal, det är ju inte precis Real Sociedad eller Levante man möter :D
Etoo_
2006-10-22 15:52
IDAG BLIR DET SLAKT GRABBAR! 0-2! Messi o Ronaldinho
Barcelona Menos Mal
2006-10-22 15:34
Ämne: vilka e det? 'tre....
Xavi, Deco och Iniesta.
Barcelona (SAMI)
2006-10-22 15:31
vilka e det? 'tres pequeños'
Barcelona Menos Mal
2006-10-22 15:30
expert...barca!! /
Det är din syn på det hela. Jag vill se marques på banan iallfall.

Jag tror att grabbarna är spelsugna och kommer göra en kanon match!

Jag hoppas på 'tres pequeños' på mittfältet. Detta är en sådan match där alla tre passar perfekt.

Visca el barca!
Barcelona Suñol_
2006-10-22 15:29
Det här kommer bli Calderons viktigaste match hittils och han bävar nog för den, det luktar lite panik om hans kommentar. Eller så är han bara galen...
Barcelona (SAMI)
2006-10-22 15:29
aa men ja vill se saviola istället för guddy
guddy verkar lite trög seg men saviola mer speed o så men ja tror de blir 1-1 elle vi vinner med 2-1
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
2006-10-22 15:27
Jag tro inte edmilson får spela, och får inte motta spela så e de marquez som går upp och då finns ju chansen att han spelar från start...men för min egen del kvittar det i mittlåset bara "el corazon" lirar..jag tror att både Thuram och Rafa skulle göra eltt j'vla bra jobb..
Barcelona (SAMI)
2006-10-22 15:20
Rubén - Barca, El amor durará por
Ja tror inte thuram får spela från start va tror ni?
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
2006-10-22 15:12
nej thuram borde inte sitta på bänken men jag anser att Marquez likagärna som motta kan ta pivote rollen, edmilson var inte bra senast..Men jag håller med jag ser nog helst motta på mittfältet men han kan vara lite långsam men rafa e ju inte blixtens son heller...vad ska vi göra med deco? bänken? Iniesta - Motta - Xavi på mittfältet?

Sist men inte minst höll jag på att skriva men han är kanske mints : SAVIOLA FRÅN START!
Barcelona expert...barca!!
2006-10-22 14:52
Real madrid Har det bästa lag på plan på länge fattas bara CIcinho! annars!
Barcelona expert...barca!!
2006-10-22 14:50
Äntligen får Motta spela!!!

Men jag tror inte på segern på Bernabeu!!!
Om ´Deco fortsätter spela som en kärring!
Thuram in....hej då Marquez!
Sylvinho mycket bra val!!
Barcelona Evička
2006-10-22 14:37
Ämne: Precis, det är väl k....
Ja, När det gäller Kviborg så förstår jag åtminstone vad han vill ha sagt. Sedan är det ju från deras håll ett fasligt skitkastande. De har ju inte den där mer självklara saken att ta upp när det gäller oss som vi har när det gäller dem (jag ska inte nämna honom nu igen) och som svider så oerhört för dem. Därför måste de leta fel och fara ut i mer svävande ordalag. Som nu i en del av artiklarna som enbart är misslyckade försök att vara lustiga på Barças bekostnad.
Barcelona (SAMI)
2006-10-22 14:33
Ja vill se thuram och puyol idag i back linjen inte marquez! Va tycks? Thuram borde inte sitta på bänken!
Barcelona Ghazza
2006-10-22 14:29
Precis, det är väl kviborg då som har lyckats skriva något bra. Men resten är inte värt att nämnas.
Barcelona Evička
2006-10-22 14:26
Ämne: Lite citat från spel....
Det om något visar väl hur mycket de behöver peppa sig själva. Dåligt självförtroende och skräck för motståndaren brukar kunna ta sig sådana här uttryck.

Ghazza
Jag håller med till viss del. Det finns det som är bra i deras artiklar, men det finns annat som inte behövde ha sagts.
Barcelona Ghazza
2006-10-22 14:24
Haha vilka clowner Calderon och Mijatovic är...

Annars vill jag bara säga att kvallitén på våra El Clásico nyheter har varit mycket hög, tillskillnad från de vita som enbart satsat på kvantitet.

Visca Barca!
Barcelona La Rambla
2006-10-22 14:16
Lite citat från spelare och ledare de senaste dagarna:

Casillas
Matchen mot Getafe var en av den sämsta matcher vi har gjort.

Rijkaard
Det betyder inget att vi leder ligan. Det är mycket kvar av säsongen och ligan. Jag vet att vi kommer att få slita för att gå vidare i CL. Vi är väl förberedda på det.

Laporta
Veckan började mycket bra och jag hoppas att den också slutar bra. Barças framgångar de senaste säsongerna visar att vi är ett lag med möjligheter, vi är de försvarande mästarna och leder just nu ligan, men de senaste resultaten gör så att Madrid är favoriter.

Roberto Carlos
När vi vill, så är vi ett lag. Det är en omöjlighet att de vinner med 0-3 igen mot oss. Vi kommer inte att låta Barça få andas.

Calderon
Vi kommer att vinna mot Barça och vinna ligan, vi är bäst. Det finns inget lag som kan vinna mot oss. När vi är bra finns det inget lag som kan stå emot oss. Matchen vi gjorde mot Steau var spektakulär och vi kommer att göra det samma mot Barcelona.

Capello
Detta lag har samma kvalité som Barcelona.

Van Nistelrooy
Vi kommer att spela bra och vi kommer att vinna. Vi kan göra det likväl som Barça.

Deco
Det här laget förtjänar mer kredit och respekt. Att säga vad den här Mijatovic gjorde efter en förlust är illa. Vi har aldrig sagt något om Madrid och att de haft mycket problem, interna så väl som externa, de senaste två åren.

Raúl
Det kommer inte att bli som matchen förra året.

Ronaldiho
Jag forstätter att vara samma person som tidigare. Det är nu ett El Clasico och det är ett bra tillfälle att visa att jag mår bra. Det är självklart att jag vill upprepa förra årets match.

Mijatovic
Jag tycker att fysiskt och fotbollsmässigt så är vi ett bättre lag än Barcelona.

Calderon och Mijatovic sticker verkligen ut som ödmjuka och sympatiska personer. :-)
Barcelona Barca 666
2006-10-22 13:58
Har inte skrivit nåt på ett tag tänkte när det e nåra timmar kvar till årets största match skriver lite. Jag hoppas att vi får se följande start elva: Valdes,Zambrotta,Puyol,Thuram, Silvinho,Marquez,Xavi,Iniesta/Deco,Ronaldinho, Guddy(även om han var blek senast så var andra Barca spelare oxå men jag tycker om Guddy) o sist Messi.

Jag tror vi vinner ikväll om vi har tålamod. Vi bör inte tok anfalla från början låta RM bli stressade då mer av tiden går mer stressade blir RM. RM borde göra allt för att vinna för att inte tappa för mkt mark vi bör använda oss av deras despreation. Även om de gör första målet så gör det inget vi kan komma tillbaka. Jag tippar 2-1 till vår fördel men oavgjord e inget katastrof.

Sorry för en lång inlägg men det var lite tankar om El Clasico!

Forza Barca
Barcelona Suñol_
2006-10-22 13:44
Nr 10// högmod går före fall...
Barcelona Suñol_
2006-10-22 13:41
Se länk vilken rättshaverist ;)
Barcelona Suñol_
2006-10-22 13:40
Det känns skönt att Barcelona aldrig kan bli uppköpt och att medlemarna äger klubben tillsammans. Så det är säkert en del här inne på forumet som är medlemmar men en det är något alla bör bli alla fall om man har en befintlig ekonomi!
Barcelona Nr 10
2006-10-22 13:35
Fyyfan vad Ronaldinho&Messi kommer leka med Real ikväll.. synd bara att Eto'o inte är med:(
Barcelona Suñol_
2006-10-22 13:33
Felet ligger igentligen inte hos Chelsea en klubb jag en gång i tiden tyckte var charmig och försökte spela trevlig fotboll. Utan att det finns folk med för mycket pengar för sitt eget bästa...
Barcelona La Rambla
2006-10-22 13:29
Suñol_:

Jag brukar inte vilja dra in moståndares pengar och nyrikedom, för det leder bara till att man låter som avundsjuk och bitter. Sen att Barça under vissa årgångar genom historien betalat överpriser vid värvningar och i spelarlöner gör ju inte saken bättre, att det var med medel man införskaffat från otaliga bankinstitutioner spelar mindre roll. Men när det ryktas att de nu måste införskaffa en ny målvakt, trots man har två dugliga i italienaren och portugisen, är beredda att punga upp med €40m för Buffon då blir man smått mörkrädd. Det har gått lite för långt. Å andra sidan så är det väl bara rykten som media sprider. Så länge de inte köper Eto'o och andra vitala spelare hos oss så kan det kvitta vad de värvar och vad de betalar i övergångar och i lön.
Real Madrid JoU7
2006-10-22 13:27

Suñol_

Helt korrekt. Jag är inne på din linje. Synd att inte Gordo är med. Vad är en el clasico utan Tjockisen mot perukmannen? *sucka* =/
Barcelona Zamboza
2006-10-22 13:26
Suñol_
Hehe sant, för att inte tala om underskottet på flera miljarder Och att ryssens tålamod lär sjunka rejält om det blir fler misslyckanden i Cl. När han drar blir Chelsea återigen en nobody.
Barcelona Suñol_
2006-10-22 13:23
Rambla// Det är löjligt så som Chelsea håller på.
Den dagen ryssen drar får dom sälja av hela truppen för att ha råd med Ballacks lön ;)
Barcelona Suñol_
2006-10-22 13:20
JoU7// Jag går under den meningen att man ska alltid vilja se sina motståndare med bästa möjliga lag. Möjligtvis så vill jag se kannibalen(Boularouz) bli uppäten av sina kusiner på Nya Guinea ;)
Annons: