/spanien/barcelona/forum/23888.aspx/spanien/barcelona/forum/23888.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-11-14 22:07
Ämne: Tycker Luque verkar ....
Ja det får han.

Ser ut som om det kan bli Henke trots allt. Nu är det väl bara upp till honom om han vill och orkar med en så lång extrasäsong?
€ssien
2006-11-14 22:01
Tycker Luque verkar bäst för er. Får han bara komma tillbaks till Spanien så blir han nog bra igen. Han var ju en stor värvning när Newcastle köpte honom. Frågan är bara om han får spela CL med tanke på att han lirat Uefa cupen?
Barcelona Barca_love
2006-11-14 22:01
Ja tror att vi kommer spela så här mot Mallorca

Valdes

Zambrotta Puyol Thuram Sylvinho

Xavi Marques Inesta

Ronaldinho guddy Giuly
Barcelona jonti
2006-11-14 21:12
Gaucho#10: Nä det är alldeles rätt, men man kan matcha in han försiktigt, det är därför jag tkr det behövs en ny forward på grund av alla skador.
Barcelona Leo_Messi19
2006-11-14 21:12
Skulle bara villa visa en film från "den gamla goda tiden" :)

R.E.M + L
Barcelona Gaucho#10
2006-11-14 21:00
Jonti: Ja, Suazo har ett italienskt EU-pass så varför inte? Dos Santos , ja en framtida världsspelare. Han kan man mkt väl börja matchas in i laget nu men tycker inte man ska sätta allt för stor press på en kille som är född 1989.
Barcelona erkdinho
2006-11-14 20:55
Jag har varit och sett på dos santos i Danmark han är riktigt grym.
Det är som att se Ronaldinho han rör sig precis lika dant och har samma spelstil.

Här hittar du fakta om honom http://www.fcbarca.se
Barcelona jonti
2006-11-14 20:49
Gaucho#10: Om Marques snart får sitt pass tkr jag vi flyttar upp Dos Santos.
Barcelona jonti
2006-11-14 20:47
Inte för att jag har mkt koll på Luque men han spelar väl i Newcastle? Om jag inte minns fel. De ligger på nedflyttningsplats i PL och han får nästan bara spela med reserverna :S, om mina uppgifter stämmer så är han väl inte en bra ersättare. Men vad vet jag.

Mitt förslag är fortfarande Darren Bent eller David Suazo och jag tror att Suazo har EU-pass.
Barcelona Gaucho#10
2006-11-14 20:44
Fattar inte detta snack om alla utländska spelare utan Eu-pass som tex Vagner love, daniel carvarlho,R.Oliveria fattar inte folk här inne att spanska klubbar inte får ha fler än 3 "icke eu-spelare"? :S dessa kommer aldrig komma till klubben nu i januari om inte marquez får sitt pass väldigt snart. och om han skulle få det tror inte Laporta & co resonerar på det sättet att ta hit en spelare som fyller upp den sista eu platsen när han sedan kommer få sitta på bänken för det mesta när vi har Eto'o , messi & co tebax.
Barcelona Gabriel
2006-11-14 20:42
När har jag sagt att jag ens vill ha Adriano?

Tvärtom så ville jag inte det, du misstförstod mig antagligen. Eller så missförstår jag dig nu.

U tell me?!

hehe..förstod det du menade nu. Never mind.
Barcelona BarcaDBest
2006-11-14 20:14
R.Oliveria hade varit bra att ha just nu...synd att "hans klubb" är Milan. Annars finns Luque om nu inte henke kommer tillbaka.

Gudjonhsen anser jag vara "dålig" i mina ögon skulle jag nog vilja se saviola från start elr ennu helre R.OLIVERA ;) va tycker ni?
Barcelona Zlobban
2006-11-14 20:11
Jag kanske är lite dum , men jag tror på fullt allvar att Barca inte behöver några nyförvärv på anfallssidan. Trots allt så finns både Gudjohnsen, Giuly & Ronaldinho att tillgå...Där bakom så lurar Ezquerro! Jag menar, det är trots allt inga dussinlirare!! Nä, starta med Dinho - Eidur- Giuly nästa match så ska nog detta gå bra!!!!
Barcelona Zamboza
2006-11-14 19:38
Det bästa hade varit om vi fick hit Henke eller Luque eller båda 2 om vi säljer Ezquerro eller Saviola under Januari månad. Båda har ett stort Barca hjärta och skulle anpassa sig snabbt till laget. Får vi någon av dem så tycker jag att vi ska flytta ner Gudy till mittfältet där han kommer mer tillrätta.

Jag läste på sport att Anderlechts 19 årige stortalang Van Den Borre som jagas av både Chelski och Juventus drömmer om att få spela för Barca. Han säger bl a att han spelar fotboll just pga Barca.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-11-14 19:08
Gabriel

Ingen ide att forsätta hoppas på Adri han har knappt spelat nåt finns inte en chans att ledningen ens tänker på honom så överse det jag sa om honom =)

Trez kommer nog milan sätta sina vantar på men visst en spelare som äger i luften rätt rörlig skulle inte säga nej aja nåt måste göras. Henke kom tillbacks =)))))
Real Madrid Sergio Ramos y Cicci
2006-11-14 19:00
Ride_The_big_one

Aaa sant, du har en poäng där.

aja :D Jah hoppas bara att ni köper en härlig striker snart så de blir roligare att titta på fotboll och la liga :D
2006-11-14 18:57
Sergio Ramos y Cicci

Det fungerar inte rikgtigt så men jag gillar ditt sätt och resonera hehe.

Vagner love spelstil är ovanlig jemfört med andra strikers, han öppnar ytan för andra och spelar fram hellre än att diva sig vilket han fått kritik ifrån i ligan han spelar för =/ . Ett framtid köp vore inte dumt men det kommer inte ske under januari månad csk moskva har CL och ligan man släpper inte sin bästa anfallare ingen är så dum =)

Jag tror faktist vi får Alberto Luque om han håller sig skadefri dvs
Barcelona Evička
2006-11-14 18:54
B.A.R.C.E.L.O.N.A

I länken kan du se var du kan hitta sportexpressen. Viasat har den inte i sitt utbud, inte heller Boxer.
2006-11-14 18:53
Ride_The_big_one

Jo, men om daniel carvarlho eller vagner love får reda på att barca är intresserade av deras tjänster så tror ja att dem skulle göra mkt för att övertala CSK´s president.

vagner love tror ja skulle sitta fint i barca. Han är en David villa typ men yngre ochär en riktigt giftig målgörare :)

Jag hoppas ni värvar Vagner love.
2006-11-14 18:47
Sergio Ramos y Cicci

Inte en dum ide men csk moskva är inte i behov av pengar så att köpa honom mitt under säsongen skulle bli oerhört svårt, varför köpa när man kan låna eller vad säger du =) ?

Vet ej om du sett mitt inlägg sen tidigare men ett lån ifrån Inter vore inte så dumt mister Adriano som befinner sig i kass form ett 6 månaders lån skulle vara det bästa för båda lagen. Han får tid hos Barca hans spel lyfter sig och han återvänder till san siro med ett bättre självförtroende.

Klubben är inte ute efter att ersätta Sammy förevigt därav blir ett lån enda rätta!

La Rambla

Fan han glömde jag nästan bort "Luque", en spelare som kan spanska ligan och ett lån är inte omöjligt. Låna Adriano/Luque i dagslägret känns det som om vi skulle kunna greja vilket som så som det ser ut just idag bägge spelare för otroligt lite speltid.

Eftersom Luque har hyser kärlek till moderklubben så ser jag hellre Luque och att han snabbeheten samt tekniken för att spela som forward. Hur resonerar du?
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2006-11-14 18:46
Tjena, tänkte bara kolla upp om någon här hade koll på de kanaler som sänder barcas matcher. Själv så vet jag att sport expressen sänder en hel del barca matcher osv. Kan man fixa den med Via sat kanalerna eller hur ligger d till? någon som har bra koll på d?

Tacksam för svar

Vica Barca
2006-11-14 18:38
Ett exempel till bra giftiga annfallsvärvning skulle vara Vagner Love från CSK Moskwoa. En brasse med bra erfarenhet o kvalatieer ett annat exempel är Daniel Carvalho

Bara en tanke. vad tkr ni?
Real Madrid Ronaldo (meka)
2006-11-14 18:21
Oj då, eran formstarkaste spelare borta till Februari.
Tråkigt att höra, inte för Barcas skulle utan för Messi, han är en sån fantastisk spelare, helt underbar och se.

Hala Madrid
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-14 18:20
Asså jag vill gjärna se att Henke kommer tillbaka men är nästan säker på att så inte blir fallet..När Henke tog besutet att inte skriva på ett nytt kontrakt med barca var det något han hade diskuterat med sin familj väldigt länge. Nu när de väl har flyttat hem till SVerige och barnen har börjat skolan kan jag verkligen inte tänka mig att han ångrar sig nu och går tillbaka. Det är även väldigt smart av honom egentligen för nu blir han ihåg kommen som en väldigt bra målskytt men om han skulle gå tillbaka kan det bli så att han itne alls spelar bra och så blir han inte ihåg kommen som den där målskytten.
frågan är också om Henke verkligen är så rba längre. Han har nämligen inte tränat med barca sedan i maj och nu har han spelat lite lungt i Helsingborg så frågan är hur bra trimm han är i...
men men vill gärna se han i barca tröjan igen.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-14 18:12
Såg att vissa snacka om att värva drogba, tror ni verkligen chelsea säjer honom, då skulle de säkert vilja ha ronaldinho eller messi i utbyte, ALDRIG.
Men han skulle säkert tillföra laget mycket men som sagt chelsea släpper honom aldrig och jag tror inte att han själv skulle föredra att spela i barca framför chelsea.
Visca el barca.
Barcelona ante87
2006-11-14 12:39
foadinho_10//

http://www.fcbgoles.info.se/
Barcelona Ravo
2006-11-14 12:31
la rambla har du någon länk? skulle vilja läsa den där.
Barcelona foadinho_10
2006-11-14 12:09
kan nån skicka den där hemsidan där man kan se barcas mål
Barcelona II Barça II
2006-11-14 11:54
Om jag inte minns fel så ska Luca Toni ha sagt att Barça är det enda laget utanför Italien/Fiorentina som han kan tänka sig spela för. Men det är som La Rambla och dem andra säger hur stor möjligheten att dem släpper honom? Även om dem nu skulle göra det så skulle det kosta mycket. Och vad gör man när Eto’o är tillbaka?
Barcelona Tompa
2006-11-14 11:37
Problemet med Guddy är att han används som anfallare vilket han egentligen inte är. Trodde dock han skulle lyckas bättre i striker rollen än han gjort
Annons: