/spanien/barcelona/forum/23884.aspx/spanien/barcelona/forum/23884.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Valdés
2006-10-22 23:17
Messi är helt fantastisk. Han ser ensam till att hålla hela försvar sysselsatta.

Puyol gör fler matchavgörande misstag under innevarande säsong än jag sett honom göra sammantaget under karriären. Först i supercupfinalen mot Sevilla därefter mot Chelsea och nu mot Real Madrid (han måste hinna hem efter offensiv hörna……..).

Med Deco totalt ur form saknar laget en ordentlig vinnarskalle.

Iniesta är tillsammans med Sylvinho och Messi klart bäst i dagens Barcelona.

Och högerbacken är fortfarande vår svagaste position – vad har hänt med Zambrotta som under de senaste säsongerna varit världens bästa ytterback?

Ronaldinho tycker inte att det är roligt att vara Ronaldinho just nu.

Eto´o lovade vara tillbaka redan efter tre månader och jag hoppas att han kan hålla det löftet.
Real Madrid R9 Ronaldo R9
2006-10-22 23:16
Tack för en god match, jag förstår att det måste svida efter två förluster mot två högklassade lag.

Till den personen som sa att " real har en sån röta, marginalerna är på deras sida".... jag tycker att du borde tänka om! Glöm inte att vi hade 2 ribbträffar!! Det kunde lika gärnat ha stått 4-0 till Real. Nåväl, vi vann och det är det enda som spelar roll för mig!

HALA MADRID!!!!!
Barcelona Holländaren
2006-10-22 23:16
Inte Hasselbaink exakt. Men någon med samma stil, stor, målfarlig och rutinerad utan att för den delen var helt slut. Det går visst att värva nu, Barcelona behöver antagligen bara ansöka om det, men det lär man inte göra av flera anledningar. Jag betvivlar att Gudjohnsen kommer bli mycket bättre än det vi sett nu, han var trots allt aldrig bra i Chelsea heller.
Barcelona Kamelen
2006-10-22 23:15
La Rambla, du har så rätt. Madrid gör ett par plattmatcher var säsong, e.x. Getafe matchen. Dem kommer återkomma, Barça däremot brukar vara stabila mot de lagen de 'bör slå'. Att inte få med sig poäng borta mot Madrid är ingen katastrof. Vi leder trots allt ligan.
Barcelona Lundello
Peta Ronaldinho. kan de få honom att börja prestera.

Nu vill jag inte se Ronaldinho, Guddy o Giuly på plan.

Ge Saviola chansen nu!

Pontus Kåmark kan ju ba döööööö
Värre än Jesper Blomwvist.!

ingen bra veckan för oss, men vi kommer. Svackor drabbar alla lag.
Barcelona Tompa
Hoppas, hoppas Etóo repar sig snabbare än förväntat.
Barcelona La Rambla
King_raul:

Det samma, tack för god match. Dräggen spärrar och städar moderatorerna bort.

Gato:

Time will tell, men i kväll fick ni det lätt i och med det tidiga målet. Ni blev utrullade efter det, sen att effektiviten är mindre bra i Barça i dagsläget syntes tydligt i kväll. Förhoppningsvis så blir den bättre framöver. Men visst, sett till hur poängfördelningen ser ut i tabellen nu så lever ju ligan.
Barcelona Cicero
Innan nästa El Clasico måste Maxi Lopez tas tillbaka.
Barcelona Klint
2006-10-22 23:14
Trodde att man skulle komma hem och se ett forum nerbombat av vittröjade människor, men det var det inte! Dagens mest positiva händelse! Det är tomt nu, bara tomt.
Barcelona Menos Mal
Detta är ingen tragedi. Vi förlorar prestigen, inget mer!

Real Madrid tog en förlust mot Getafe samtidigt som vi vann i förra omgången, nu tog dom tillbaka de 3 poängen.

Visca el barca!
Barcelona HLKINHO
Faaaaannnnnn va dåliga FC Barcelona är seriöst ingen vill spela fotboll de vill bara gå hem till sina fruar. Ingen fucking jävla rörelse i laget ingen springer (Zambrotta/Thuram) har förstört stämningen i truppen. Ronaldinho va fan är det med han? Han kommer Absolut IGENSTANS.
En sista sak ja måste säga är ETOO Skynda du behövs verkligen.....
Barcelona Lisa
2006-10-22 23:13
Jag trodde faktiskt inte att Etoo skulle saknas så mycket. En spelare borde ju inte få vara så viktig för ett lag. Men det sägs ju att hoppet är det sista som överger människan (och då inte hoppet framför tåget eller liknande).
Vilka var det som viftade med blå-vita flaggor?
Barcelona tarrak
2006-10-22 23:13
King_raul/Det är bara att gratulera! Välfötjänt är det enda rätta ordet.
Barcelona Kapten11
2006-10-22 23:12
Vi saknar Eto'o nåt enormt. Vilka fruktansvärt dåliga avslut! Det blir inte bättre av att höra Kåmark "ja, mitt lag är ju Real" kommentera. "Emerson skadar sig där, det såg jag direkt". Herregud..
Rijkaards taktiska insats lämnar också en del frågetecken.
Det känns tungt nu, kanske borde titta på förstärkningar i januari. Eller så är det bara desperationen som kommer smygande efter en vecka helt utan mål framåt.
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
ärligt talat ja börjar bli så jä--a trött på Vlades nu! vad fan gjorde han på anndra målet! fan va Eto´o saknas mycket för mycke bara! Madrid var det bättre lagen och dom spelade ju på hemma plan, så klart att dom var mer hungringa än Barcelona
Barcelona tarrak
Suñol_/Ja han med naziflaggan verkar ju vara en "skön" kille som gör fin reklam för sin klubb. Tvi!
Barcelona La Rambla
2006-10-22 23:11
Herre gued, Haisselbaink? Den ojämne spelaren? Jag hoppas du skojar. Ge Gudjohnsen lite tid, han måste komma in i spelsystemet. Mittfältarna som slår passningara måste lära sig hans löpningar osv. Vi är sju omgångar in i säsongen och folk gapar efter nyförvärv. Det går inte att handla spelare innan januari.
Real Madrid King_raul
Tarrak, La Rambla, Gabriel, Evicka & alla andra respektabla culés, tack för en god match.
Hoppas ni slipper allt för mkt drägg-inlägg här.

Ligan lever!

Barcelona Ghazza
Messi är kung så enkelt är det. Men fan vad jag saknar Eto'o... Ta en titt på tabellen: Den börjar se jämn ut nu...
1 Barcelona 16 p
2 Valencia 16 p
3 Sevilla 15 p
4 R Madrid 14 p
5 La Coruna 14 p
Real Madrid Gato Blanco
2006-10-22 23:10
Ämne: Gato:

Tack, men s....
La Rambla

Jag instämmer men du glömmer att RM blir bättre och bättre allt vad säsongen lider och har vi slagläge vid jul så skall du se att det bir en intressant final.
Barcelona Lion0
Holländaren

Hasselbaink är, ja säkert 33 år gammal och han är inte mkt bättre än Saviola då dom två påminner mej varandra mkt och när gjorde Hasselbaink 15-20 mål under en säsong :S ?

Hade helst sätt Crespo isället för Gudjohnsen om jag ska vara ärlig.
Barcelona Mot Nya Tider
Cules Cules Cules!!!

-Ni måste ju FÖR FAN lära er att ta en förlust på rätt sätt!

Real Madrid vann, so what? Visst äre tråkigt, och visst så borde vi ha gjort mål!

SÅN ÄR FOTBOLLEN! Låt inte det här knäcka er vafan! Kom igen nu! Barcelona kommer spela bländande fotboll nästa hemma match på Camp Nou.

Cicero
Om du slänger dej nerför den där järnvägsbron nu, så kommer ju du missa Barca's spektakulära fotboll mot Huelva...;p
Barcelona Evička
2006-10-22 23:08
Ämne: Holländren:
Visst, ....
Om det är längden som är problemet så är väl inte Messi mycket mer att ha i straffområdet än Saviola. Jag håller med Tompa, Låt honom få chansen. Vi måste ju trots allt jobba med de spelare vi har.
Barcelona Holländaren
2006-10-22 23:07
Jag skulle inte ha något emot att låna in en ny forward. Gärna en dinosaurie som alltid pangar in 15-20 mål, typ... Hasselbaink.
Barcelona Tompa
2006-10-22 23:07
Holländren:
Visst, Saviola är långtifrån idealisk centerforward - det håller jag med om. Men nu när Etóo är skadad och Guddy gjort två riktigt bleka insatser borde kaninen få chansen från start. Alternativt kanske man ska sätta Messi som center men han är ingen idealisk center heller.
Barcelona Cicero
2006-10-22 23:06
Det finns alternativ!
Antingen så ställer man sig vid närmaste järnvägsbro för att sedan hoppa ner när man ser tåget komma, eller så gör man ett svanhopp framför mötande trafik. Iallafall känns det så just nu
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Barcelona Lundello
2006-10-22 23:06
Det finns bara en som är riktigt bra idag enligt mig.. Det e Messi.

Trodde inte Etoó skulle saknas så här mycket.

Vi gjorde en bra match, skillnaden e att Etoó inte är med .slut!

Ingen rolig dag väntar imorn!
Barcelona Barca#1
2006-10-22 23:05
holländaren//

du har en poäng men saviloa ger fart och mer djupledslöpningar.Är det bara jag som tycker att gudjohnsen är skit slö?
Barcelona Kamelen
2006-10-22 23:04
Holländaren

Jag är lite kluven på den frågan. Saviola är en ruggigt grym djupledslöpare, likt Eto'o. Gudjohnsen är mer en spelare som limmar åt sig långbollar, det händer 'tyvärr' inte särskillt ofta i dagens Barça.
Jag är ett stort fan av Gudjohnsen men skulle gärna se att Saviola testas från start i nästa match istället för Eídur då kaninen är mer lik Sammy i spelstilen. Är värt ett försök åtminstonde.
Barcelona La Rambla
2006-10-22 23:04
Gato:

Tack, men skitungarna ignorerar vi. Håller dock inte med om att ligan är öppen. Ni kommer att göra era plattmatcher som mot Getafe fler gånger. Knappast att ni håller den här intensiteten genom hela säsongen. Barcelona behöver höja sig några snäpp, det räcker inte att köra på 80% av sin kapacitet och Eto'o saknas mer än vad nog många kunde tro. Nåväl, det är bara vad jag tror.
Annons: