/spanien/barcelona/forum/23881.aspx/spanien/barcelona/forum/23881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2006-10-23 00:21
Messias_87
DEt vet vi ju inget om, men det är klart att det kan ha funnits i bakhuvudet någonstans. Valdés är ju inte direkt killen som är rädd för smärta annars.
Real Madrid fadinho[fuddoh]
2006-10-23 00:21
Alltså applåder till Messi, det är där ni har er framtid, och tack för en riktigt rolig och spännande match!
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-23 00:19
Ämne: Barca-Puyol

DEt ä....
Ja det är klart man kan kritisera, skrev ju det förut. Men jag menar bara att man inte lägger all fokus på att kritisera. Det blir bara för tungt. Sen så kanske de som är så duktiga på att kritisera kan komma med lite tips. Det är ju inte så lätt heller.

Hahaha det lär inte bli lätt i skolan imon. Men som sagt, vi bär vår klubbsymbol med ära!
=)
Real Madrid jiggisen
2006-10-23 00:17
Mina rivaler, ber nu om ursäkt om ngn av våra brödrar har kommit in och sagt saker och ting som man inte ska säga till varandra. Men som realfan, är jag utomordentligt glad över vinsten,

hala madrid,

p.s. gillar att ha er bredvid oss, man behöver ett starkt lag, för att stå på tårna hela tiden och i vårt fall också veta att man är bäst, tom bättre än er...
Barcelona Messias_87
2006-10-23 00:16
Ämne: Barca-Puyol

DEt ä....
Tror Valdes blev lite rädd där med tanke det som hände med Cech... Eller vad vet jag :)
Barcelona Ghazza
Zergio Ramoz,

Det är väl onödigt att skriva det här eftersom så inte var fallet? Vill du reta upp oss ännu mer eller vad försöker du göra? Ni vann, var nöjd med det nu och tänk innan du postar inlägg.
Barcelona La Rambla
Han var klar bättre än någon av era spelare också för den delen.
Real Madrid robinho10!
2006-10-23 00:14
Bara för att ni ska bli lite gladare än vad ni är nu så sgr ja så här:
ni spelade bra inte dåligt men vi spelade bättre än bäst o frästen messi e underbar att titta på hehe han var helt klart eran bästa spelare idaa!!
HALA MADRID!
Real Madrid #4 Zergio Ramoz
2006-10-23 00:14
Pratade nyss me en barca supporter och så här sa han kortfattat: Barca ägde matchen, Etoo var skadad, Ni hade tur.

Fler som hå¨ller med ?
Barcelona Evička
2006-10-23 00:13
Barca-Puyol

DEt är klart att vi stöttar laget och spelarna, men det betyder inte att man inte kan kritisera. Vi vill ju att det ska bli bättre. Konstruktiv kritik är för det mesta bra.

Sedan håller jag med dig när det gäller Valdés, men han får nästan alltid kritik vad han än gör. Jag tycker att han var stabil idag. Ok, han kanske kröp ihop för mycket vid 2-0 målet. Alternativet hade kanske varit att offra sig totalt och bli utburen på bår. Hade det varit bättre? Van Nistelrooy är inte snäll i de där situationerna, han håller gärna dobbarna lite för nära och skrapar lite extra om han kommer åt.

Men att stötta tycker i varje fall inte jag betyder att jag alltid säger att allt är bra och att jag aldrig framför kritik. Du kan däremot vara säker på att jag kommer att bära klubbnålen väl synlig i morgon. :)
Barcelona Barca#1
2006-10-23 00:12
Mrwho:

Du har all rätt att skryta lite men nu räcker det.Ni vann förtjänt efetersom barca inte gör mål just nu.Men jag är 100% säker på att hela laget höjer sig och vinner la liga:D
Real Madrid MrWho
2006-10-23 00:11
Ämne: Ämne: Ämne....
//Messias_87

Helt rätt. Håller mer dig totalt här.
Barcelona La Rambla
2006-10-23 00:09
MrWho:

Vi kan hålla på hela natten och hitta bra prestationer från bägge lagen. Jag nöjer mig med att konstatera, Reals seger var inte på något sätt oförtjänt. Barcelona har svårt att göra mål för tillfället, speciellt när de kommer i underläge. Jag är dock övertygad om att Ronaldinho med flera kommer att höja sig och bli bättre. Det har jag sett ske flera gånger, jag tvivlar inte.
Barcelona Visca-El_Barcelona
2006-10-23 00:07
Ingen spelare visar vilja i vårt käraste Barca(bara Messi), Vad har hänt med Puyol, Dinho, Xavi, Deco osv.

Kan nån säga mig när vi vann senast en bortamatch mot nån storlag, har glömt ?

nån vacker dag så är vårt Barca tilbaks på topp, de lovar jag !
Barcelona Messias_87
2006-10-23 00:07
Skillnaden var väl att Ramos inte behövde ligga lika tätt intill som Boulahrouz. Kan inte hela minnas att Ronaldhino kom förbi Ramos en enda gång.
Boulahrouz är begränas tillskillnad från Ramos.
Ramos kan spela på alla positioner i backlinjen, han har bra teknik och kan slå fina inlägg. Lär han sig tygla sina chans-brytningar så blir han en komplett försvare. Kannibalen är ju endast bra på att förstöra för spelare - ja han är t.o.m skit bra på det.
Spanien Ichi
2006-10-23 00:06
Messi var ju en fröjd för ögat iallfall :) Ni leder ju ligan och det är ju ett clasico kvar.

Se min schyssta lången på länktips :)

Mvh

Barcelona Barca-Puyol
2006-10-23 00:04
Grabbar det kändes JÄÄÄTTEEETRIIIIST att förlora, men ibland blir det så. Händer alla lag, skillnaden är väl att vi fortfarande ligger i topp.

Sen så tycker jag att det är riktigt fult av vissa att skylla på valdes. VAD FAN ÄR DET MED ER??!!! Han var riktiiigt bra tycker jag.

Sen så spelar det ingen roll huuur mycket barca förlorar. Barca kommer alltid vara laget i mitt hjärta och jag fattar inte hur man kan klaga så mycket på spelarna. Eller jag förstår ju att man klagar, det är klart man ska få göra om en spelare spelar mindre bra. Men att överdriva är en annan sak. Kolla bara på vad alla jävla sk*****tkritiker gör mot ronaldinho. Det är överdrivet och slutar bara med att han får sämre självförtroende.

Vi som är fans ska väl stötta dem, då det är som värst. Inte dra ner dem ännu mer. Jag vet inte hur det är med er, men jag stöttar alltid mitt barca, vilken dag som helst, vinst eller förlust NO MATTER WHATT!!!!
Längtar till nästa match...
Real Madrid MrWho
2006-10-23 00:03
Ämne: Ja Ja! Robinho är my....
Vad jag menar att han var som Robinho när han tog sig förbi Realspelarna. Jag menar aldrig att han kopierade Robinho vad han gjorde på plan.
Barcelona Barca#1
2006-10-23 00:03
Ämne: Ämne: Young_A....
Tunneln var väll på guily?
Barcelona II Barça II
2006-10-23 00:01
Ja Ja! Robinho är mycket bättre än Messi! Fan att vi inte har sådan teknisk spelare i vårt lag. Jag menar killen gör ju 100 överstegsfinter utan att avancera, en sådan spelare vill väll alla ha i sitt lag, eller?
Real Madrid MrWho
2006-10-23 00:00
Ämne: MrWho,

Var det in....
Kanske det var, förlåt. Men Messi hade inte lekstuga mot carlos och Canna han var som RObinho i real.
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-10-22 23:59
MrWho

Tunnlen som du tänkte på var nog mot Giuly inte Messi
Barcelona Ghazza
2006-10-22 23:58
MrWho,

Var det inte på Guily?
Barcelona Evička
2006-10-22 23:58
Om Dinho igen. Det var någon som sa något om att vi saknade en plan B. Ibland tycker jag att Dinho också gör det. Han försöker alltid göra två tre gubbar samtidigt och när det inte går så försöker han samma sak igen. Mot Chelsea försökte han springa igenom Boulahrouz hela tiden. Han kunde ju försöka med nån annan eller på ett annat sätt. Plan B!
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-10-22 23:57
Nu känns det riktigt tungt, men bara att inse utan Deco och dinho i form så räker vi inte till i dom stora matcherna, det kommer fler matcher få bara spelarna tillbaka till samma harmoni som förra året så tar vi hem ligan i år igen.

Visca Barca Visca Messi
Real Madrid MrWho
2006-10-22 23:57
Ämne: Young_And_Gifted:
....
Carlos tunnel på Messi var mer än bara kyligt. Du kan inte säga att Messi lekte av både Canna och Carlos han kom förbi 2 gågner sen tog det stop.
Barcelona Visca-El_Barcelona
2006-10-22 23:56
Vi har fått en formsvacka som kommer olägligt vi får hoppas att den går bort så fort som möjligt.

Messi hade lekstuga med Cannavaro och Carlos, Real få sluta säga att dem har ''världens bästa försvar''

Hoppas Eto'o håller sitt ord och kommer tillbaka om 3månader HOPPAS !
Barcelona La Rambla
2006-10-22 23:55
Att Dinho inte får mer uträttad beror på Reals press på honom. Så det är inte han som är usel, utan Real som tar honom bra.

Ramos jobb bättre än Boulahrouz. Äsch lägg ner, det var inte ens nära. :-)
Real Madrid MrWho
2006-10-22 23:53
Ämne: Ämne: Vilken ....
Handen på hjärtat självklart nej. Men som fotbolls älskare vill man se spelare som Dinho komma up i normal standard. Sen var Ramos mycket bra banne mig bättre vad Boularhrouz gjorde med Dinho.
Barcelona La Rambla
2006-10-22 23:53
Messi överlägset bäst på plan. Världens bästa spelare inom 2 år.

Zambrotta är okej men inte mer. Jag tror dock på honom, han kommer att bli bättre. Det är jag övergygad om. Ge honom tid, så även till Gudy.
Annons: