/spanien/barcelona/forum/23880.aspx/spanien/barcelona/forum/23880.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca-El_Barcelona
2006-10-23 00:07
Ingen spelare visar vilja i vårt käraste Barca(bara Messi), Vad har hänt med Puyol, Dinho, Xavi, Deco osv.

Kan nån säga mig när vi vann senast en bortamatch mot nån storlag, har glömt ?

nån vacker dag så är vårt Barca tilbaks på topp, de lovar jag !
Barcelona Messias_87
2006-10-23 00:07
Ämne: Ämne: Ämne....
Skillnaden var väl att Ramos inte behövde ligga lika tätt intill som Boulahrouz. Kan inte hela minnas att Ronaldhino kom förbi Ramos en enda gång.
Boulahrouz är begränas tillskillnad från Ramos.
Ramos kan spela på alla positioner i backlinjen, han har bra teknik och kan slå fina inlägg. Lär han sig tygla sina chans-brytningar så blir han en komplett försvare. Kannibalen är ju endast bra på att förstöra för spelare - ja han är t.o.m skit bra på det.
Spanien Ichi
2006-10-23 00:06
Messi var ju en fröjd för ögat iallfall :) Ni leder ju ligan och det är ju ett clasico kvar.

Se min schyssta lången på länktips :)

Mvh

Barcelona Barca-Puyol
2006-10-23 00:04
Grabbar det kändes JÄÄÄTTEEETRIIIIST att förlora, men ibland blir det så. Händer alla lag, skillnaden är väl att vi fortfarande ligger i topp.

Sen så tycker jag att det är riktigt fult av vissa att skylla på valdes. VAD FAN ÄR DET MED ER??!!! Han var riktiiigt bra tycker jag.

Sen så spelar det ingen roll huuur mycket barca förlorar. Barca kommer alltid vara laget i mitt hjärta och jag fattar inte hur man kan klaga så mycket på spelarna. Eller jag förstår ju att man klagar, det är klart man ska få göra om en spelare spelar mindre bra. Men att överdriva är en annan sak. Kolla bara på vad alla jävla sk*****tkritiker gör mot ronaldinho. Det är överdrivet och slutar bara med att han får sämre självförtroende.

Vi som är fans ska väl stötta dem, då det är som värst. Inte dra ner dem ännu mer. Jag vet inte hur det är med er, men jag stöttar alltid mitt barca, vilken dag som helst, vinst eller förlust NO MATTER WHATT!!!!
Längtar till nästa match...
Real Madrid MrWho
2006-10-23 00:03
Ämne: Ja Ja! Robinho är my....
Vad jag menar att han var som Robinho när han tog sig förbi Realspelarna. Jag menar aldrig att han kopierade Robinho vad han gjorde på plan.
Barcelona Barca#1
2006-10-23 00:03
Ämne: Ämne: Young_A....
Tunneln var väll på guily?
Barcelona II Barça II
2006-10-23 00:01
Ja Ja! Robinho är mycket bättre än Messi! Fan att vi inte har sådan teknisk spelare i vårt lag. Jag menar killen gör ju 100 överstegsfinter utan att avancera, en sådan spelare vill väll alla ha i sitt lag, eller?
Real Madrid MrWho
2006-10-23 00:00
Ämne: MrWho,

Var det in....
Kanske det var, förlåt. Men Messi hade inte lekstuga mot carlos och Canna han var som RObinho i real.
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-10-22 23:59
MrWho

Tunnlen som du tänkte på var nog mot Giuly inte Messi
Barcelona Ghazza
2006-10-22 23:58
MrWho,

Var det inte på Guily?
Barcelona Evička
2006-10-22 23:58
Om Dinho igen. Det var någon som sa något om att vi saknade en plan B. Ibland tycker jag att Dinho också gör det. Han försöker alltid göra två tre gubbar samtidigt och när det inte går så försöker han samma sak igen. Mot Chelsea försökte han springa igenom Boulahrouz hela tiden. Han kunde ju försöka med nån annan eller på ett annat sätt. Plan B!
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-10-22 23:57
Nu känns det riktigt tungt, men bara att inse utan Deco och dinho i form så räker vi inte till i dom stora matcherna, det kommer fler matcher få bara spelarna tillbaka till samma harmoni som förra året så tar vi hem ligan i år igen.

Visca Barca Visca Messi
Real Madrid MrWho
2006-10-22 23:57
Ämne: Young_And_Gifted:
....
Carlos tunnel på Messi var mer än bara kyligt. Du kan inte säga att Messi lekte av både Canna och Carlos han kom förbi 2 gågner sen tog det stop.
Barcelona Visca-El_Barcelona
2006-10-22 23:56
Vi har fått en formsvacka som kommer olägligt vi får hoppas att den går bort så fort som möjligt.

Messi hade lekstuga med Cannavaro och Carlos, Real få sluta säga att dem har ''världens bästa försvar''

Hoppas Eto'o håller sitt ord och kommer tillbaka om 3månader HOPPAS !
Barcelona La Rambla
2006-10-22 23:55
Ämne: Ämne: Ämne....
Att Dinho inte får mer uträttad beror på Reals press på honom. Så det är inte han som är usel, utan Real som tar honom bra.

Ramos jobb bättre än Boulahrouz. Äsch lägg ner, det var inte ens nära. :-)
Real Madrid MrWho
2006-10-22 23:53
Ämne: Ämne: Vilken ....
Handen på hjärtat självklart nej. Men som fotbolls älskare vill man se spelare som Dinho komma up i normal standard. Sen var Ramos mycket bra banne mig bättre vad Boularhrouz gjorde med Dinho.
Barcelona La Rambla
Messi överlägset bäst på plan. Världens bästa spelare inom 2 år.

Zambrotta är okej men inte mer. Jag tror dock på honom, han kommer att bli bättre. Det är jag övergygad om. Ge honom tid, så även till Gudy.
Barcelona II Barça II
Att förlora mot marängerna är bland det värsta som finns. Idag hade dem marginalerna på deras sida. Det märks att dem har fått en italiensk tränare, dem verkar träna på filmningar på träningarna. Jag tänker främst på Emerson som borde haft sitt andra gula kort när han kapade Messi (matchens lirare alla kategorier) men istället så filmar han och får det att se ut som en 50-50 situation. Zambrotta kommer att växa i Barça-tröjan var så säkra, det kommer att ta tid.

Saknaden av Eto’o är otroligt stort och så saknar vi en stabil defensiv mittfältare.

Men hur som helst så håller vi huvudet högt, för att vi är anhängare av världens bästa klubb, F.C. Barcelona!

Visca el Barça!
Barcelona La Rambla
2006-10-22 23:51
Young_And_Gifted:

Du är rolig du, lekstuga mot Zambrotta? Han kom inte förbi honom en gång, så lägg ner. Eller jo, Zambrotta fick en varning när han drog ner honom en gång. Annars såg jag mest en Robinho som stod stilla med sina överstegsfinter, som vanligt vill han show off. Det är väl sånt ni unga grabbar tycker är så häftigt. Två fina inlägg hade han också, där det blev mål på det ena vid en snabb kontring.

Var det någon som lekte på kanten så var det Messi med både Carlos och Cannavaro. Men det har väl du svårt för att erkänna antar jag.

Jag säger så här, ni förtjänade segern. Gör man inga mål så förtjänar man heller inte att vinna.
Barcelona Ghazza
2006-10-22 23:50
Mot Nya Tider,

Men så kommer det ju alltid att vara, tyvärr. Bara att blicka framåt culés!
Barcelona Franken
För en som inte kollat på jättemånga matcher. Hur sköter sig Zambrotta, denne supervärvning, jag har inte hör så mycket bra om honom än? Mest små kommentarer om att han inte är i toppklass?
Barcelona little_master
Romario(Barcelona4-ever)// Valdes e riktig bra målvakt..han e bara ung..just nu han kommer bli bättre och bättre. Men i det andra målet så tycker jag att han borde ha stått kvar...men det e så pass bra inlägg o van nistelrooy kommer så bra där så jag tycker direkt inte att det e en tabbe där. Okej han kom in sent...men han e ju grym annars...nej idag var det inte valdes fel det var backlinjen som inte hjälpte han tillräckligt mkt...och backlinjen fick inte så mkt hjälp från mittfältet heller. Men ingen fara..förlust mot madrid på borta plan det gör inte så mkt...vi ligger trots allt 1:a och säsongen e lång det e ingen fara...dessutom hade vi den tuffast spelschemat som man kan tänka sig.
Real Madrid Wille_3
2006-10-22 23:48
Hur känns det att bli spärrad?
Barcelona Barca#1
2006-10-22 23:47
Betyg enligt mig!

1-5

Valdès:2,5 dåliga utrussningar annars en ganska godkänd insats

Zambrotta:2,5 för nervös inte alls den vanliga den zambrotta som spelade i juve

Thuram:inte dålig inte bra.2,5

Puyol:en av sina sämsta matcher inte alls bra med 2.

Sylvinho:Bästa backen en godkänd insats 3,5

Deco:felpassning efter felpassning var är den vanilge deco usel idag tyvärr 1.

Xavi:2,5/3 bäst av mittfältarna visar lite vilja.

Iniesta:bara en supersub elr?bäst mot trötta motståndare.2

Messi:planens bästa spelare:vilken vilja.4,5

Gudjohnsen:Var osynlig missade en jätte chans.1,5

Dinho:inget leende.försöker lite tycker jag, 2,5.

Saviola:piggt inhopp hämtar bollen kångt nere håll dig inne i boxen.2

Guily:Inte alls med i matchen inte ett godkänt inhopp.1,5
Barcelona (SAMI)
De räcker inte med guddy elle saviola barca borde köpa en bra spelare som trezqguet elle makaay nån som e där i prick när bollen kommer! Guddy elle saviola räcker inte till! guddy e fan trög seg saviola för klen o vet inte åhhhhhhhhhhhhhhh men ja säger ba etoo vi saknar han som fan!
Barcelona Mot Nya Tider
10 % av alla CULES härinne är riktiga supportar som kan kommentera både vinst och förlust.

Er andra ska jag inte ens prata om...
Barcelona costilla
2006-10-22 23:46
det känns jätte tråkit med de resultaten men sån är ju fotbollen annars skulle det inte vara kul juh, jag tycker barca gör en bra match bara det att vi inte hade marginalerna med oss, det enda jag tyckte känndes fel var att gudjohnsen fick starta och inte saviola, kaninen hade inte mycket att göra när han kom in, hela laget hade en negativ energi,men jag litar hundra procent på mitt barca dom kommande matcherna samma sak gåller det saviola och grabbar glöm inte bort ronaldinho i sina svåra stunder, han är världensbästa och ifall ni vill sänka honom nu med kritik vill jag inte höra er hylla honom när han visar vägen för vårt kära lag va lojala mot vårt lag och våra spelare om ni vill att våra spelare ska vara lojala mot vårt lag...... visca el barca y visca catalunya
Barcelona Zamboza
Vilken stor spelare Messi är. Synd bara att det alltid bara är 2-3 st som är bra, medan både Chelsea och Real idag hade 11 tappra krigare som gav allt i alla situationer. Vad har hänt med Zambrotta? Han har svårigheter att hänga med i tempot, hjälper knappt i offensiven och har problem i defensiven. Tyvärr så är det ju han som får ta på sig det tidiga ledningsmålet som innebar en tung uppförsbacke omgående. Vi gjorde det svårare för oss än nödvändigt. Valencia gjorde ju ett liknande mål mot oss där Zambrotta även där kom sent in i situationen. Han har väl inte riktigt anpassat sig än. Idag är det andra gången Deco byttes ut. Det jag vill se Rijkaard göra är att sätta honom på bänken och köra med Iniesta och Xavi tillsammans med Motta, ett mittfält med enbart egna produkter och som ger allt för sin klubb. Deco känns mer och mer som en diva. Även idag tappar han bort bollar och lunkar hem istället för att visa viljan att vinna tillbaks bollen. Ronaldinho har helt slutat att utmana och leendet har inte synts på ett tag. Idag rörde han sig iaf lite utan att åstadkomma något. Real imponerade inte på mig mer än att dem försvarade sig bra i andra. Jag tror fortfarande inte att dem är största hotet, utan det är Valencia som även kommer tappa en hel del poäng i det långa loppet. Därför tror jag att vi vinner ligan igen iom att vi litar på vårt egna spel. Man får inte glömma att vi ligger etta trots usel form hos många i start elvan. Idag hade vi helt enkelt inte marginalerna på vår sida. Om bara Guddy hade gjort mål så är jag helt säker på att vi hade vunnit. Thuram tycker jag var stabil trots 2 mål i baken.Han måste få fler matcher från start.
Barcelona Abu_barca
haha nu ni kan snacka
jämför den här matchen med förr när barca vann 3-0 vi döda er groovt
Real Madrid F. Cannavaro
Ämne: Vilken match. Helt u....
Helt seriöst tycker du verkligen att det var synd att Dinho inte kom upp i normal standard handen på hjärtat? Barca fansen behöver ingen sympati! Bra match men ett smartare Real Madrid drog det längsta strået!
Annons: