/spanien/barcelona/forum/23877.aspx/spanien/barcelona/forum/23877.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca, Barca, Barcaaa!!
2007-05-08 21:54
Real Madrid 4 Ever
EEyyyy
nu är det för mycket!!
hur kan man jämföra KING PUYOL med lila ramos??
om du vill jämföra ramos med någon så måste du gå till gimnastic eller nåt lag i segunda!!
han är ett " one year wonder"
Barcelona Civello
2007-05-08 21:54
Daebes//Zizou

Ronaldinho en trend? Mannen har stundtals burit laget på sina axlar denna säsongen i andra spelares skadefrånvaro. Att han spelmässigt varit sämre råder det väl ingen tvivel om, men det finns många andra faktorer än mätthet som kan spela in där.

Real Madrid 4 Ever

Vad gör du här inne? En uppretad 15-åring förargad för att det finns folk som tycker annorlunda än dig. Gå och lägg dig för fan.

För övrigt, är det inte dags att stänga av vissa användare permanent här? Forumet liknar allt för ofta en skolchatt.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-05-08 21:53
Oh my God, sombody please close this discussion.

Shit, madridistorna tar över här, de sprider sig lite som virus, infekterande allt.

Låt mig säga såhär, Ronaldinho är en av de bästa som funits, Zidane lika så. Eran försmak för de - BASERAS HELT PÅ DEN TRÖJFÄRG NI BÄR I HJÄRTAT! Lägg av, ni kommer ingenstans.
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-05-08 21:53
Nån som har svaret på var Ronaldinho är någonstans som jag skrev där nere? Tror ni han kommer tillbaka i så fall när och i vilket lag?
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-05-08 21:51
Barcelonito

Okej ja jämför med Puyol, är det så stor skillnad mellan dessa 2 som du tror eller?

Och alla Barca fans verkar skämmas över att svara på den frågan..
2007-05-08 21:49
"Frankrike skulle möta Brasilien i VM-final på Stade de France utanför Paris. Ett Brasilien som var STORfavorit till att vinna hela turneringen. Ett Brasilien med storstjärnor som Ronaldo, Rivaldo, Roberto Carlos och Cafu. Många förväntade sig att dessa stora namn skulle avgöra. På pappret var Brasilien redan vinnare."

Alla vet vad om hände. Att Zidane inte är någon huvud spelare vet vi alla. Men att man ändå gör 2 mål i en VM-final med huvudet är inte många som kan komma med.
Barcelona Barcelonito
2007-05-08 21:49
Real Madrid 4 Ever ¨

Roligt att ALLA madridfans jämför Oleguer med Ramos då de skäms att jämföra honom med PUYOL...
HAAHAHAHA
2007-05-08 21:47
Jag pratar inte om vad Zizou gjort för oss utan pratar om vad han vunnit överhuvudtaget.
Jag jämför dom vad dom vunnit och inte vad Ronny gjort för Barca och Zizou för Real..
2007-05-08 21:44
Ämne: Vad vill ni komma fr....
Real Madrid 4 Ever :
att komma till Barca`s Forum och säga att Zidane är Bättre än Dinho Kan man ju skratta om. :d
Gå till Reals forum och kanske dem tror på dej :d
Ja menar vi vet vad Dinho gjorde till barca men när zidane gick till real så gjorde han inte mycket mer än e.g Hierro eller Beckham eller figo och ronaldo ??
vad tror du?
2007-05-08 21:44
Xoonix

Sant, men jag TROR fortfarande att han inte kommer nå upp så högt, men vem vet..
2007-05-08 21:43
Ämne: Xoonix

Zidane då,....
Guld bollen och Vms bäste spelare också.
Barcelona Xoonix
2007-05-08 21:42
Ämne: Xoonix

Zidane då,....
Sure, men än har Ronaldinho några år på sig!
Real Madrid king_robinhoo
2007-05-08 21:42
Barcelonito// Det är klart han skall vara med i landslaget. Vad spelar det för roll om landslaget är bäst, är man en av dom bäst genom tiderna spelare skalla man steg ett vara med landslaget det har väll inte med saken och göra, Sen vilken ålder man debutera i landslaget har heller ingen större betydelse, det gäller och visa att man är bäst också. Det finns spelare som har debutera i landlaget när de var 17 år men de betyder inte att de är bäst. Ronaldinho har aldrig varit bäst i landslaget, blir han det så kan du prata men tyvärr har han aldrig varit det hittils.
2007-05-08 21:41
"Daebes//Zizou så du menar att Zidane blev en världsstjärna när han va tolv för att han blev proffs då och men i Ronaldinhos fall så gäller inte samma regler som Zidanes fall? ok det säger mycket om va du kan."

Snälla när skrev jag att han blev proffs när han var 12?! Han blev proffs när han var 22. Läs noga.
2007-05-08 21:39
Xoonix

Zidane då, ett VM-guld,EM-guld,CL,Världens bästa 3 ggr,La Liga,Serie A 2 gånger,Spanska cupen 2 gånger,italienska supercupen,CL:s bästa spelar,europas bästa senaste 50 åren.
Jag kan hålla med om att det inte går att jämnföra Robinho och Ronaldinho. Men för mig är Zidane klasser bättre än Ronaldinho.

En sak man inte fattar är var Ronaldinho verkligen är någonstans. Den Ronaldinho jag känner till var riktigt grym. Men nu verkar det som om Ronaldinho endast var en trend i några år. Inget vet ju om han kommer tillbaka eller inte. Samma sak med Ronaldo då han behövde en nytändning. Vissa Barca fans bli "mätta" snabbt. Så som Ronaldinho, Marquez(riktigt bra förra året) m.m
Vem jag vill och tror att frank rijkaard kommer att spela mot getafe i spanska cupen:

Som målvakt så kommer jorquera att spela eftersom han spelar i varje Barca cup match.

Som vänster back så måste Sylvinho spela so att Gio kan reata och spela mot real betis.
jag hoppas ochså att oleguer och puyol spelar eftersom thuram måste vila och han är ( 34 år )och som häger back vill ja att beletti spelar men om han inte är "fit" så måste zambrotta spela.
Som DM så ska motta spela och så kan ju edmilson resta och spela mot real betis vid helgen altså.och på "midfield" ska xavi oc jag hoppas Gudjohnes eller Ronaldinho spelar och så kan ju iniesta vila efter vad sociedad gjorde mot honom.

På vänster "wing" ska igen Guddy/Dinho spela och som höger hoppas jag att Messi inte spelar eftersom han måste resta och man måste inte glömma att shuster sa att Getafe försvarare borde ha skadad honom!!.och då måste ju Giuly spela och så han blir Glad ochså.
På mitten Kommer ETOO eller saviola att spela och det spelar ingen roll fö r bådda kan gjöra mål!!
Om BARCA spelar så här så kan dem vinna båda La Liga och Copa Del Rey!!!
Visca La Barca, och Visca La Catalonia!! :D
adiiL
2007-05-08 21:33
Ämne: Vad vill ni komma fr....
Ni säger att det är långt kvar tills man kan Jämföra Zizou med Ronnie. Det vi vill komma fram till och undrar är hur i helvettes lång tid det då är kvar tills ni slutar göra inbrott här med era idiotiska inlägg...
Barcelona Barcelonito
2007-05-08 21:32
Daebes//Zizou så du menar att Zidane blev en världsstjärna när han va tolv för att han blev proffs då och men i Ronaldinhos fall så gäller inte samma regler som Zidanes fall? ok det säger mycket om va du kan.

king_robinhoo

Som du sa Brasiliens landslag e bäst och Ronaldinho hade bättre förutsättningar. Men Det gör det flera ggr svårare för en 21 åring att platsa i laget och vinna VM guld.
TÄNK PÅ DET INNAN DU PRATAR
Barcelona Xoonix
2007-05-08 21:29
Vilka tunga meriter? Ronaldihno har VM-guld, 2 la liga titlar, en champions league, Utnämd till världensbästa två år i rad, Är inte de ganska tunga? Lite mer än vad madrid haft de senaste åren...
2007-05-08 21:27
Vad vill ni komma fram till?

Vi alla vet att Zizou var bättre, titta bara på hans tunga meriter som Ronaldinho aldrig kommer komma upp i!
Barcelona Evička
2007-05-08 21:27
tarrak
Om Ryan air avstyr grova våldsbrott förstår jag att man reser med dem. :)
Barcelona Xoonix
2007-05-08 21:26
Drog nyss ner en DVD, A day in the life of Ronaldinho, någon som sett den eller hört talas om den?
Barcelona Xoonix
Drog nyss ner en DVD, A day in the life of Ronaldinho, någon som sett den eller hört talas om den?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
Kan inte vi alla Barca-supportrar här inne bara totalt ignorera de Madrid-supportrarna som kommer in hit och för diskussionen med helt absurda argument.

Så fort Real för första gången på sisådär 3-4 år har börjat konkurrera med Barca på riktigt(och det innebär ligga 2 poäng bakom, Barca har haft en "dålig" säsong, Ronaldinho har sugit, Messi och Etoó långtidsskadade och Barca är fortfarande allas favoriter) så skall dom komma hit in och jämföra deras spelare med våra. Att äns påpeka att Robinho är i klass med Ronnie är helt fantastiskt idiotiskt och absurt.

Neh, låt oss alla njuta av ligaracet in i det sista och hoppas att det bästa laget vinner, dvs. Barca =)
Kan inte vi alla Barca-supportrar här inne bara totalt ignorera de Madrid-supportrarna som kommer in hit och för diskussionen med helt absurda argument.

Så fort Real för första gången på sisådär 3-4 år har börjat konkurrera med Barca på riktigt(och det innebär ligga 2 poäng bakom, Barca har haft en "dålig" säsong, Ronaldinho har sugit och Barca är fortfarande allas favoriter) så skall dom komma hit in och jämföra deras spelare med våra. Att äns påpeka att Robinho är i klass med Ronnie är helt fantastiskt idiotiskt och absurt.

Neh, låt oss alla njuta av ligaracet in i det sista och hoppa att det bästa laget vinner, dvs. Barca =)
Barcelona tarrak
2007-05-08 21:24
Evièka/Ja det är väl vanligtvis en nackdel. I mitt fall innebar det väl skillnaden mellan att komma hem helskinnad och bli rånmördad, ;)
2007-05-08 21:22
Proffs och proffs. Det jag menar är att han blev en världsspelare. En världspelare som alla kände till. De flesta iaf. Exempelvis Räknar jag att Messi är världspelare men inte andra i Barcelona som tex Ezquerro.
2007-05-08 21:18
Definera proffs?

Mäter man hur bra en spelare är genom att så hur länge de varit proffs?

Ronaldinho var proffs redan i Gremio och var då 19 år.

Han kommer säkerligen vara proffs i 5-6 år till.
Zidane däremot har ju lagt av.
2007-05-08 21:16
Zidane blev ju proffs de 2 sista åren i Bordeaux då han även spelade i landslaget för första gången 1994. Och 1994-2006 är ju 12 år. Ronaldinho blev egentligen proffs under vm 2002. Det var inte många som kände honom innan dess.
Annons: