/spanien/barcelona/forum/23874.aspx/spanien/barcelona/forum/23874.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-10-26 23:14
Målen igår mot Badalona.
Barcelona La Rambla
2006-10-26 23:02
Jag har hittat den nya Eto'o. Armand Ella, vilken speed och vilka dragningar. :D
Barcelona La Rambla
2006-10-26 22:55
Ämne: Kul att Krkic gjorde....
Verkligen, född -90. Lite synd, annars kunde han fått provat på lite inhopp redan den här säsongen. :-)

Det finns några riktigt stora talanger som vi får hoppas kommer att utvecklas ännu mer.

Marc Crosas
Bojan Krkic
Gay Assulin
Giovanni Dos Santos

Namn att lägga på minnet.

Luca Toni? Ja tack, alla dagar i veckan. En underbar spelare. Mindre troligt att han hamnar i Barça dock.
Barcelona r.Hyder
2006-10-26 22:51
Kul att Krkic gjorde mål! Framtidsspelare.
Barcelona Luça Toni #30
2006-10-26 22:47
LUCA TONI!!
Barcelona La Rambla
2006-10-26 22:47
Bojan Krkic 2 mål för Spaniens U17 mot England igår. :-)
Real Madrid Zizou[v]-
2006-10-26 22:05
Hur länge sägs det att Eto är borta? När kommer han tillbaka?
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-10-26 21:54
Undrar hur ni tror att eto´o kommer spela de första 3-4 matcherna, tror ni att han börjar lite halv knackigt och gör inga mål, eller tror ni att han sprutar in mål direkt.
Barcelona Syrianska/Barca
2006-10-26 21:43
Obbs tänkte inte på det är för trött idag ..Nee ingen kan ta Etoòs plats det är sant han e ju en av de bästa anfallarna som finns och hoppas han stannar förevigt
Barcelona La Rambla
2006-10-26 21:39
Lejonet kommmer att vara hungrigare än någonsin när han är tillbaka. Till dess så klarar vi oss, det gäller bara att inte hamna för långt efter i ligan.
Barcelona Lion0
2006-10-26 21:37
Syrianska/Barca

Välkommen men är inte Tim Cahill mittfältare om jag nu inte är ute o cyklar ? Vi behöver ingen ny anfallare, vad händer när Eto'o är tillbaka :s ingen i världen kan ta hans plats.
Barcelona Syrianska/Barca
2006-10-26 21:26
Hej jag är ny på svenskafans...Och Älskar BARCELONA..

Barcelona La Rambla
2006-10-26 21:19
Ännu en anfallare som ryktas till Barça. Ajaxs skyttekung Huntelaar. Henk Ten Cate, Cruyff och även Rijkaards historia i Ajax talar väl för att han så småningom hamnar på Camp Nou men knappast nu i vinter.
Barcelona tarrak
2006-10-26 21:09
Dito
Barcelona La Rambla
2006-10-26 21:08
Oops...
Barcelona Saviola22_
2006-10-26 20:52
vi vinner över Chelsea på nou camp:)
Barcelona Barca 666
2006-10-26 19:23
Love Barca y Catalonia:

Evièka har rätt det kommer att lottas efter grupp spelet vem man kommer att möta men man får ingen lag från grupp spelet lr andra lag från landet man kommer vilket betyder vi kan inte möta RM lr Valencia nu utan senare i turneringen om lagen e kvar. Personligen hoppas jag vi går vidare o sedan skulle jag nån gång under turneringen vilja möta Man Utd jag vet många skulle säkert möta lättare motstånd men jag som varit Barca fan sen barndomsben kommer hela tiden ihåg sista 2 möterna med Man Utd där båda matcherna slutade 3-3 efter snygga mål bla från en viss favorit hos mig RIVALDO! Båda lagen spelade offensiv o bra fotboll o då Man Utd e på gång igen i PL så tror jag vi skulle få se 2 bra möten!

La Rambla visst saknar vi vår lejon hoppas han kommer fortare än väntad! Grymm video

Forza Barca
Barcelona Evička
2006-10-26 19:22
Ämne: Saknaden är stor.

....Visst är den!

Jag tycker han är absolut snyggast när han har den där blå-och rödrandiga tröjan :)
Barcelona La Rambla
2006-10-26 18:56
Saknaden är stor.

Anims Samu!
Barcelona Evička
2006-10-26 18:23
Love Barca y Catalonia

Jag tror att det lottas vem som möter vem i nästa fas, om det är CL du frågar om.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-10-26 17:19
Från vilken grupp kommer de två lag som mötter de två lag som går vidare i vår grupp?
Barcelona Barca 666
2006-10-26 15:59
Tjena,

Har varit borta ett tag förlusten mot RM var hård men det var rättvisst eftersom exakt som Chelsea matchen så hade vi en period i matchen som vi var bra o tog inte vara på våra chanser speciellt Guddy.....RM hade väldigt mkt tur oxå eftersom de skulle ha spelat hela andra halvlek med 10 man då Emerson borde ha haft sitt andra gula den var solklar...Planens bästa spelare enligt mig var Messi utan tvekan följd av Robinho även Raul gjorde en mkt bra match. Hur som helst många tycker jag har redan börjat säga att Guddy e en flopp men jag tycker vi bör ge honom en ärlig chans hur många finns det i världen som kan ersätta Eto'o jag kan komma på max 2-3st o Adriano e inte en av de jag tycker utan tvekan att Eto'o e bättre än Adriano lr Zlatan...skulle inte haft emot att ha en av de i truppen nu när Eto'o e skadad men de spelarna e inga lag spelare som Larsson, Saviola lr Guddy de e stjärnor som måste vara del av start 11an. Därför tycker jag om vår trupp som den e o vill inte ha in nån ny anfallare skulle däremot sälja Ezquerro för att behålla Saviola. Hur som helst RM vann en match medans vi e fortfarande NR1 i ligan samt har vi i CL möjlighet att gå vidare med allt i våra egna händer slår vi Chelsea på hemma plan vilket inte är omöjligt så e vår grupp helt plötslig öppen o vi kan tom vinna då chelsea måste möta WB i Tyskland. Samtidigt Guddy gjorde 2mål i cuppen igår o vi går vidare där med. Så enligt mig har vi alla titlar fortfarande i våra egna händer med bra chans hur många lag kan ni näma som förlorar 2 matcher o e fortfarande liga etta samt avgörandet alla cupper i sina händer? Samtidigt har vi mött alla riktig svåra motståndare i ligan Sevilla, Valencia,RM så vi bara kvar AtM & Villareal medans RM måste fortfarande möta Valencia etc så det ser hyffsad ut skulle jag vilja säga o i CL vad spelar det för roll om vi kommer 1a lr 2a tänk om vi får möta Inters grupp antigen blir det Inter lr Bayern M, lr Arsenals grupp antigen blir det Arsenal lr Porto/Moskova hur kan vi välja när det e så många bra lag så för min del spelar det ingen roll vilka vi möter för vi mötte alla de bästa förra säsongen o det stoppade inte oss däremot vill jag se bättre försvar spel helst Marquez DM Puyol & Thuram CB o sen vill jag se Xavi & Iniesta för tillfället då jag tycker båda har bättre form än Deco just nu sist men inte minst mer skärpa i avslutningarana o jag tror målen kommer jag hade varit mer nervös om vi inte skapat chanserna som vi gör. Keep on da good work Messi! Sa jag inte vi kommer ha en fet smile i slutet av de här stora matcherna det har jag även om vi förlorat ligger vi mycket bra till medan RM tex kryssar mot ett division 3/4 lag.

Sorry för ett långt inlägg men hade mkt jag ville dela med mig.

Forza Barca
Barcelona Der Afro
2006-10-26 14:55
Ämne: Hej! laddade ner FC ....
Abbe_: Ibland går dett titta om man lägger till ändelsen "avi" och tittar med programmet VLC. Jag såg själv en EM-krönika nyligen på det sättet och den hade stannat på 99.4%.
Barcelona Gustaf
2006-10-26 14:29
Captian Fabuloso Cave Of Hair.//
Kanoute verkar ha gjort det bra i år, han leder ju skytteligan. Jag har varit bortrest i nästan två månader så har inte sett honom den här säsongen förrutom i Supercupen då han, tyvärr, var bra. Skulle tillföra en del med sitt huvudspel men frågan är om han verkligen är en bättre spelare än Gudjohnsen och Saviola. Har väldigt svårt att se Kanoute som en blivande pichichi. Verkar som om många här har glömt vad Guddy presterat tidigare i sin karriär. Kan ju påminna er om att han under ett par år varit en av Premier Leagues bästa anfallare och, bortsett från sista säsongen, hållit många stjärnanfallare på bänken. Ge han en chans att komma in i vårt spel som skiljer sig väldigt mycket från Chelseas.
Barcelona Abbe_
2006-10-26 14:08
Hej! laddade ner FC Barcelona - spelet bakom fotbollen förut. men det stannade "som vanligt" på 99.9 %. Finns det någon annan som laddat ner den och fått den att funka även fast den stannat?
Barcelona foadinho_10
2006-10-26 13:36
angående giovani dos santos han brukar få vara med i såna matcher som igår mot Badalona men igår va han inte uttagen men han kommer inte få vara med just nu när barca inte fungerar så bra

han kommer säkert få köra matcher som inte betyer nåt men jag hoppas han får vara med i många matcher för det en riktig bra talang
Barcelona Alex765
2006-10-26 12:52
Ämne: Hej, är det någon hä....
Jag var på Spanish Super Cup Finalen, andra matchen på Camp Nou, och för biljetter bakom målet på fjärde rade betalade vi drygt 30 euro, för, men det fan biljetter upp till 80 euro, men det kan va olika priser till olika matcher....
Atlético acerci
2006-10-26 11:56
Hej, Hur är det med Giovani Dos Santos? kommer han få åka med till någon A-lagsmatch redan iår? Säsongen är ju lång med skador osv, så undrar mest hur nära a-laget han är.
Barcelona La Rambla
2006-10-26 11:45
Barája:

Det beror på vilken match det är. Matcher delas upp i olika kategorier. Till en match mot Real Madrid (cat A+) på Camp Nou är biljetterna så klart dyrast till. Det är i stort sett omöjligt att få tag i biljetter till El Clasicó, ja förutom till överpriser på svarta marknaden då.

Biljetterna är också billigare för medlemmar. Till matchen på lördag mot Recreativo (cat C) så kostar biljetterna allt i från €18 till €61 för icke medlemmar beroende på var du vill sitta. Se länktips.
Atlético Barája
2006-10-26 11:21
Hej, är det någon här som varit och sett barca spela nyligen? Jag har fått ett prisförslag på 750kr på långsidan och 600kr på kortsidan? Låter det rimligt?
Annons: