/spanien/barcelona/forum/23862.aspx/spanien/barcelona/forum/23862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Dos Santos
2006-10-31 16:59
El Capitán

glöm inte stopptiden det är där det avgörs.
Barcelona El Capitán
2006-10-31 16:56
Skit i alla utalanden och snacka fotboll istället!
Matchen är inte ett ordkrig utan de 90 minuterna på plan.

Nu är det PES 6! Barça - Chelsea!
Hej då! wIpA! wiliwie!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-31 16:54
La Rambla// Ungefär som Mourinho..Han berör men ibland negativt.Antingen älskar man han eller så hatar man han.Jag har inga större känslor för Etoo iofs....
Real Madrid Robinho10/Baptista8/R9
2006-10-31 16:52
Real Madrid mot Barcelona = Actionkomedi från 2006
Real Madrid Mourinho1
2006-10-31 16:52
La Rambla// Nej Etoo kanske inte ska bli komiker.Jag tycker det är ett fruktansvärt dåligt skämt.Vi kanske ska vända på det.Tänk om Drogba hade sagt samma sak om Ronaldinho? Han är Laportas lilla bitch...
Barcelona La Rambla
2006-10-31 16:51
Yes you did. Men faktum kvarstår att många blues tar sådana där uttalanden från Eto'o på allvar.

Eto'o är lite speciell visst, men han är knappast en ond och elak människa som flera av er Chelsea-fans tycks ha fått för er, och han är heller inte korkad. Han är mycket emotionell, säger oftast vad som faller honom in utan först tänka efter om det är passande eller ej. Om han har en mikrofon framför ansiktet eller inte spelar ingen roll, det är sådan han är. Impulsiv skulle man kunna sammanfatta det med. Det är och en av orsakerna till att han är en sådan bra fotbollsspelare.

Vad sägs om detta kontroversiella och chockerande uttalande då? Det första han sade, dagen när han presenterades som ny i Barça, var en uppvisning i intelligens och självironi:

Jag vet inte om jag kommer att göra många mål. Men jag kan garantera er att jag kommer att springa som en neger för att få leva som en vit man.

När han uttryckte sig på det viset visste han att han skulle provocera fram en viss effekt. Folk reagerar på Eto'o, han berör, motståndare oftast dessvärre på ett negativt sätt fast han egentligen inte menar något illa.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-31 16:44
La Rambla// Didnt i say it was a joke? Oh i am sorry.ITS A JOKE"!!!!
Barcelona La Rambla
2006-10-31 16:32
Mourinho1:

Synd att den där engelska blaskan inte har fått med den rätta storyn och framför allt rätt översättning. När tom italiensk media fattar att Eto'o var ironisk och skämtade till det, så börjar man ju fundera över hur brittisk press fungerar. Se länktips. Visserligen kanske du inte förstår italienska.

Haha, sånt här gör att man bara älskar Eto'o ännu mer. Du bör nog inte ta Telegraphs story på fullaste allvar. :D
Real Madrid Mourinho1
2006-10-31 16:23
El Conejo// ja du... Din käre Samuel Etoo kan oxå dra ngra bra vitsar.Här kör han nog året skämt.Adam Sandler släng dig i väggen!!!!
Barcelona La Rambla
2006-10-31 16:23
SopCast i länk.
Barcelona Leo_Messi19
2006-10-31 16:22
Asfaltsbarn

Det finns ett program på tvants som har engelska kommentatorer
Barcelona Et0
2006-10-31 16:13
asfaltsbarn
av mina erfarenheter så funkar pc cast och sopcast ganska bra.
Barcelona Lion0
2006-10-31 16:06
RIvaldo_10

TV6 visar endast Champions League matcher på onsdagar.
Barcelona asfaltsbarn
2006-10-31 16:03

Någon som kan rekomendera ett bra p2p program inför kvällens match?

El Conejo
2006-10-31 16:01
Mourinho=komedi.
Barcelona asfaltsbarn
2006-10-31 15:58
AllramEest: Hur funkar Tv3 Norge?
Det händer ingenting förutom en klicka som räknar upp där det står WAIT?
Barcelona Nr 10
2006-10-31 15:58
fyyfan vad jag längtar till ikväll vi kommer krossa chelski frågan e bara hur mycket det kommer att bli. dem stöddiga jävlarna kommer att sänkas ikväll!! Messi kommer pissa på dem.. och den där jävla backen som förstörde kvällen för Ronaldinho förra gången kommer se stjärnorna ikväll.

Asså fan vad lack man e på Riejkard nu SAVIOLA måste få chansen från start ikväll... han den andra sopan håller inte bort med honom fyyfan
Spanien Fredde™
2006-10-31 15:29
La Rambla - Vi är i allra högsta grad överens om det.

Carefree
Barcelona Messi #19
2006-10-31 15:23
Här är alla stream kanaler som vissar Matchen..

20:45 Champions League: FC Barcelona - Chelsea
- Guangdong Sports VGO Tvants SopCast Mysee
- Shanghai Sports (SHTV) PPstream Tvants SopCast Tvkoo! VGO
- ESPN China Tvants
- Shandong Sports Tvants
- BTV-6 Pcast Feidian Mysee
- ESPN Filipinas SopCast TVUPlayer Tvants
- ESPN Taiwan VGO PPstream
- TV3 Norge Tvnoo
- Fortune Sports Pcast
- Guangzhou PPstream VGO
- rustavi 2 Tvants Real Player
Barcelona AllramEest
2006-10-31 15:23
TvNoo brukar funka fint när Tv3 Norge sänder Liverpool matcher.
Inför här matchen har jag dock beställt Viasat Sport 2 för att slippa problem. :)
Barcelona Messi #19
2006-10-31 15:22
Här är alla stream kanaler som vissar Matchen..

20:45 Champions League: FC Barcelona - Chelsea- Guangdong Sports VGO Tvants SopCast Mysee
- Shanghai Sports (SHTV) PPstream Tvants SopCast Tvkoo! VGO
- ESPN China Tvants
- Shandong Sports Tvants
- BTV-6 Pcast Feidian Mysee
- ESPN Filipinas SopCast TVUPlayer Tvants
- ESPN Taiwan VGO PPstream
- TV3 Norge Tvnoo
- Fortune Sports Pcast
- Guangzhou PPstream VGO
- rustavi 2 Tvants Real Player
Barcelona El Capitán
2006-10-31 15:21
Nervositeten ökar gradvis med timmarna :D!
Jag vet inte om man ska ge mer förtroende till Guddy, men om han inte visar någon glöd i första halvlek skulle jag gärna se Saviola i spetsen till andra halvlek.
Messi har ju spelat bra de senaste matcherna trots dåliga resultat från laget, men den här matchen kräver verkligen att Ronaldinho och mittfältet fungerar. Känns som om mittfältet måste prestera mera nu när Eto'o är borta. Vi har ju alla sett att Saviola eller Guddy håller samma press som vårt afrikanska lejon.

Aja, idag blir det Score-bar där det alltid är god stämmning! Fast denna gången ska det fan vara vi som tjuta av glädje!

P.S. Länken är den bästa reprisfilmen av Barça - Chelsea som finns! Good old days!

Visca Barça!
Barcelona RIvaldo_10
2006-10-31 14:57
Varför visas itne matchen på TV6
Barcelona Zamboza
2006-10-31 14:42
Norska tv3 kommer visa matchen. Prova på länken, ej säker om det fungerar.
Barcelona el Flaco
2006-10-31 14:05
Om Barcelona och Werder Bremen hamnar på samma antal poäng, kollar man på målskillnaden eller inbördesmöten för att se vem som går vidare?
Barcelona Suñol_
2006-10-31 13:45
Barca-Puyol// Den eftersänds på viasat1 klockan 23 så det är bara att vara härifrån och inte kolla på text-tv ;)
Barcelona asfaltsbarn
2006-10-31 13:44

Nån som kan tipsa om ett bra p2p program?

Barcelona Barca-Puyol
2006-10-31 13:41
Ämne: Barca-Puyol/Jag förs....
AA du har helt rätt, jag var nog inte klar i huvudet när jag tänkte det. Nej jag visste att bremen bara skulle möta chelsea en gång, men jag tänkte fel, haha.
Fifaaan jag har inte viasat sport 2, fattar inte vad jag ska gööööraaa!!! Missa matchen ska jag ialla fall inte.
BARCAAAA!!!
Chelz
2006-10-31 13:41
Jag vill så gärna lägg mig i någon av alla dessa diskussioner som pågår. Men vet om att det aldrig leder någon vart.

Men det är ju helt klart så att vi är alla färgade och vi skriver alla färgade inlägg. Det ena låter dummare än det andra, osv.

Och det är väl tur det, vi ska väl inte vara överens inför en så stor match som ikväll, det låter ju inte roligt. Det måste vara lite prestige på alla plan.

Jag ser bara framemot matchen och hoppas på ett oavgjort resultat.

Väl mött!
Barcelona Suñol_
2006-10-31 13:38
Sandar man inte gräsmattan för att den ska bli bättre? Jag har för mig att det är en vanlig sak att göra.
Och Chelsea kommer aldrig att lägga sig Werder det är bara skitsnack. Som Rambla sa förut han har "corazon" för våran klubb ;)
Annons: