/spanien/barcelona/forum/23860.aspx/spanien/barcelona/forum/23860.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gabinho! #10
2006-10-23 18:47
Ämne: Alltså vilken filmar....
Fan säger du? Hur vet du om de inte gjorde ont man kan ju se klart att han sträckte sig.

Ärlit skäm inte ut dej.
Real Madrid Zizou[v]-
2006-10-23 18:35
Lägg ner. /Red
Barcelona Barca Barca
2006-10-23 18:32
Ämne: Förstörde emerson sp....
Du vet inte äns vad du yrar om. Det la inte så j**la svårt o spela halvskadad från minut 43 tills halvleken e slut? Såg aldrig att han haltade något i andra halvlek, såg ni något?
Real Madrid Zizou[v]-
2006-10-23 18:29
Jaja ni ska alltid klaga på någonting ni kan inte acceptera att ni förlorade..what ever..vi vann.
Real Madrid Zizou[v]-
2006-10-23 18:27
Förstörde emerson spelat?! Ni såg hur ont han hade väll?
Samuel Etoo
2006-10-23 17:56
Ja det var fult men mer än gult var det inte. Tänk också på att Emerson redan hade ett och skulle åka ut. HAHA han ba vi har bättre spelare på varje position.
Samuel Etoo
2006-10-23 17:55
Blaugrana_1899:
Tråkigt när såna förstör för alla som vill se ärligt spel.
Real Madrid REAL HJÄRTAT
2006-10-23 17:53
vadå emerson men va gjorde då ronaldinho mot robinho. Ni har bara svårt och erkänna att vi var bättre på varje position och åt up barcelona.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-10-23 17:48
Samuel Etoo//

Jag tänkte också på det där igår, jävla smuts emerson är, smutsar ner fotbollen genom att agera sådär för att inte få sitt straff för det han gjorde, HORBARN är vad han är.
Carle
2006-10-23 17:35
skönt att ni fått fötterna på jorden igen, ni har ju levt på månen allt för länge nu!

vem ska göra mål när inte eto är med?
Samuel Etoo
2006-10-23 17:29
Alltså vilken filmare han är!
Samuel Etoo
2006-10-23 17:26
Hade Rijkaard spelat så här hade det gått MYCKET bättre..

valdes
Zambrotta-Marquez/Thuram-Puyol-Gio
Edmilson/Marquez
Xavi Iniesta
Messi-Saviola-Ronaldinho
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-10-23 17:03
Romario(Barcelona4-ever). Och det här är efter allt ett forum för att man ska diskutera saker då behöver inte du börja hacka på mig för det.
2006-10-23 17:02
Romario(Barcelona4-ever). Vi har faktist förlorat 2 men det är inte därför jag skriver det, har ni inte märkt att det gå ibland lite för segt när vi ska ställa om typ när deco, xavi,iniesta den sistnämnde kanske det går snabbere för men du förstår nog poängen.
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-10-23 16:58
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo1: snälla läggav vi har förlårat en match och du kommer me din dröm elva redan!
Barcelona Lundello
2006-10-23 16:56
O när vart Cristiano Ronaldo innemittfältare?

Skulle gärna ha han! Sätt in messi i mitten o han på kanten! Men han färgar inte enligt mig. CRonaldo asså.
Etoó finns de vara en som petar enligt mig o de e Henry!

Men Cristiano skulle vara kanon. Skulle göra allt för att få bort GIULY mot han:D
2006-10-23 16:54
Mitt önskemål skulle vart att värva in cristiano ronaldo inte bara för att han är min favorit spelare men jag tror att han skulle passat bra in i vårt spelsystem men en fri roll i mittfältet än riktigt bra spelare, snabb, bra skott, teknik för om ni tittar på vårt mittfält så är ingen av de riktigt snabb och ingen av de har riktigt vasst skott då syftar jag på deco, iniesta och xavi, den sistnämde har ganska farligt skott.

Ronaldinho Eto´o Messi
-----Deco-------C. ronaldo-
--------xavi/iniesta/------
Sylvinho-Puyol-Thuram/merquez--Belletti/zambrotta
------------Valdes-------------.

Ge era åsikter.
Barcelona La Rambla
2006-10-23 16:49
Vem sa att Zambrotta och Messi inte hade bra sammarbete?

Messi leker fotboll där. :-)

Aj aj Gudy, mer klar målchans får du inte. :(
Barcelona Evička
2006-10-23 16:43
Ämne: Hur gör man den där ....alt 0231, eller alt 135 beroende på vad du har för program/dator.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-10-23 16:40
Nästa match vil jag se Gudjohnsen bänkad. Asså hur f*n kan man missa såna chanser som han gjorde. Om han hade gjort mål på chansen messi fixa när han gick för bi 2 real-spelare då hade det varit en storchans att vi hade tagit 1 poäng eller tillochmed vinna! Fy skäms GUddy In med Saviola nästa match. Eller om inte han duger så hämta Gio2santos. Va tycker ni.
Espanyol H.L
2006-10-23 16:38
Hur gör man den där krumeluren under c:et i Barca?
Barcelona Blaugrana_1899
2006-10-23 16:37
Sen måste jag bara hylla Messis insats igår, vilken spelare vid 19 års ålder! Fotbollsvärldens nästa storstjärna!.
Barcelona Evička
2006-10-23 16:34
Tack igen La Rambla!
Barcelona Blaugrana_1899
2006-10-23 16:29
Fyfan vad lack man blev igår, visst real vann el clasico och jag ska inte klaga allt för mkt men jag menar att precis när vi kontrollerar matchen är så när på en kvittering så får real in ett kontringsmål, och det kan vi bara skylla på markeringen, precis lika usel som vid 1-0!

Finns så mycket att skriva om igår men jag skippar det den här gången, är man inte effektiva så vinner man inga matcher, så enkelt är det.

Har aldrig saknat en spelare så mycket som jag saknar vår svarta kobra just nu, "Guddy" visade att han inte håller Barca-klass och inte kan leverera när det gäller, jävla sopa är vad han är och det står jag för!

Nu blickar vi frammåt, visca!
Barcelona Evička
2006-10-23 16:28
Nicholas
Du har helt rätt. Och det var ju för "normala omständigheter" som han köptes in, och då funkade det. Nu har han fått en uppgift som är en annan och det funkar inte med samma självklarhet. Problemet är ju att han har fått ta över ansvaret från en spelare som är helt annorlunda på de flesta sätt. Det känns på något sätt fel att döma HONOM för detta. Han får en uppgift som han inte passar för.
Barcelona Lamiah
2006-10-23 16:27
Grabbar, jag dömer inte ut guddy när jag säger att han är för långsam för vårt spel, man märker ibland att han inte hänger med alls och de är förståeligt, för när bekväma killar som messi xavi deco o ronaldinho börjar rulla boll så är det inte lätt att hänga med. Att henke klarade det många gånger handlar nog om att henke är en smartare spelare än vad guddy är.

Hoppas han kommer in i det, jag litar trots allt på honom.
Barcelona La Rambla
2006-10-23 16:23
Nicholas (red):

Helt korrekt, det blev ungefär som du och jag spekulerade i. Ett taggat Real, knappast ett mindre taggat Barça även om det kan se så ut för de neutrala. Inget att säga om vinsten, kan man inte förvalta sina chanser förtjänar man inte att vinna. Det stod allt mer klart för mig att ju längre matchen led så blir Blaugranas ansträngningar mer uddlösa. Det krävdes nästan en kvittering innan halvtid för att chansen skulle finnas kvar. Så blev det nu inte. Ni förtjänade vinsten. Grattis.

Evička:

Där kan du ladda ner låten.
Barcelona Evička
2006-10-23 16:20
La Rambla

Tack så jättemycket!! Den är så fin!
Real Madrid Nicholas (red)
2006-10-23 16:18
La Rambla//

Relaterat till antal inlägg orkar jag inte göra någon uppföljning gälland envars åsikter om matchen, men visst blev det litet som vi spekulerade kring före den samme? Capello trycker in centralt för att vinna man-man-spelet, och antingen vinner de mittfältet eller så springer Barcelona ifrån El Madrid.

Evièka//

Egentligen har jag inte tillräcklig inblick för att ha någon åsikt, men efter vad jag sett så tycker jag inte att islänningen som spelartyp ligger ajour med Barcelonas spelsätt. Dock har han många företräden som lämpar honom för den tilltänkta uppgiften under normala omständigheter (en kry Eto'o).

tarrak//

Va sjutton, är jag pinsam nu igen! :D
Barcelona La Rambla
2006-10-23 16:17
Haha, du menar:

Eto'o Eto'o, comment tu t'appelles, je m'appelle Samuel

Den går för fullt här. :D
Annons: