/spanien/barcelona/forum/23850.aspx/spanien/barcelona/forum/23850.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-10-30 21:38
Mourinho1//Man ser vad man vill se, men du kan väl erkänna att hade det varit en Barçaspelare som fått straffen så hade vi fått lyssna på tjat om filmare i all evighet. För att inte tala om Don Quijote (Mou) som hade viftat mot väderkvarna som aldrig förr. Du behöver inte be om ursäkt för att du är här. Ha en trevlig kväll!
Barcelona Zamboza
2006-10-30 21:32
Mourinho om Barca och Gudy.

‘But I know the number of penalties they have at home. I know the number of times they play against 10 players. It is a bit surprising, especially with Eidur because Eidur played in English football for many years and three months later, he gets that penalty.

Han påstår indirekt att Gudy filmat till sig en straff. Det är vad jag uppfattar, samtidigt som han menar att Barca gynnats av domarna. Vad synd om Mourinho att hela världen är emot honom och Chelski.

Real Madrid Mourinho1
2006-10-30 21:30
tarrak// Att det var en billig straff kan jag hålla med om men man ser ganska tydligt att han halkar/snubblar.Terry har som sagt inte världens bästa teknik.Att säga att han filmar borde vara en dödsynd.Terry är allt vad jag står för.Stå upp och fightas som en man. Men nu får det räcka för idag.Börjar kännas som jag våldgästar erat forum.Ha en trevlig kväll grabbar och tack för pratstunden....
Barcelona tarrak
2006-10-30 21:27
Mourinho1/Jag har aldrig sagt att Terry är en filmare, däremot så filmade han till sig en straff mot oss, vilket alla utom ni Chelseasupportrar kan se. Att ni sedan drar slutsatser om att Messi är en filmare, för att han förstärkte situationen med del Horno får stå för er. Jag skulle aldrig dömma någon för ett enstaka misstag, påstå inget annat.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-30 21:24
tarrak// Du vet att vi aldrig har filmat mot er även om du påstår att Terry är en filmare vilket är som att kalla påven muslim.Faktum är att Barca går ganska lätt i backen men det är för att ni är vana att få besluten med er.Eller Ronnies utslängda armar jämt och ständigt.Det där är oxå fusk....
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-10-30 21:20
La Rambla

Självklart kommer det bli tufft. Jag är säker på att ni kommer vinna med 1-0, 2-0 eller 2-1. Jämna tal, men spelmässigt kommer ni spela ut de. Chelsea kommer aldrig kunna stå emot det tryck som finns på Camp Nou.

Mourinho1

Filmare finns det i alla lag i dagens fotboll, även i Real Madrid, tyvärr.
Barcelona tarrak
2006-10-30 21:16
Mourinho1/
"Och jag tycker att det existerar filmare i båda lagen.Det är förkastligt.Buuuuu."

Men det är bara den ena sidan som gnäller konstant. Där kan vi snacka, buhu!

Ge Mou hans napp så att han blir tyst!
Barcelona tarrak
2006-10-30 21:13
Mourinho1/Du ska veta att jag absolut inte hyser några starka känslor för Arsenal, men att Wenger med små resurser och en "obrittisk" taktik har lyckats bra med Arsenal står klart för de flesta. Att det gått ännu bättre för United är inte konstigt då de har mycket större resurser. Jag vill att du ska komma ihåg att anledningen till att jag tog upp Arsenal var att jag ville visa att man kan lyckas i PL utan att spela typisk engelsk fotboll. Att du inte vill ge dem det erkännandet har nog mer med eran rivalitet än att jag har fel. Nog om dem!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-30 21:13
Läs hela presskonferansen istället för dom här klipp och klistra nyheterna.Visst anmärker han detta men ingenstans hittar jag det där "ask eidur". Han blev frågad om denna situation.Och han svarade.

Mourinho was asked by a member of the English press if he was confident Tuesday’s referee, Stefano Farina from Italy, would be able to withstand the force of the crowd when making decisions. The question made particular reference to a penalty won in controversial style by Eidur Gudjohnsen in Barça’s weekend home game.

‘You ask me that question because you know I don’t run away from questions,’ was the start of the reply.

Fula tricks? Jaha blir ni påverkade av andras åsikter så är det väl ngt fel eller?

Och jag tycker att det existerar filmare i båda lagen.Det är förkastligt.Buuuuu.
Barcelona Zamboza
2006-10-30 21:00
Mer Mourinho. Nu går han till attack mot Gudy och påstår att han lärt sig filma i Spanien. Personligen tycker jag att han borde täppa igen käften, då hans lag innehåller 3-4 ggr så många filmare som oss, men Mourinho måste ju alltid köra med fula tricks när han fruktar motståndaren.
Stoff
2006-10-30 20:59
Ämne: Ämne: Hela Ba....
Precis det ÄR ju riktigt intressanta tankeställningar, skulle vilja se mer av sådant, det är så små saker som avgör. Speciellt på en sådan här nivå, där även de karskaste fansen finns. Då en stor del av de som skriver inlägg på detta forum kanske hade varit stammisar på någon annan klubbs forum istället om dinho hade spelat där;) Skulle vara intressant att se statistik från åren innan hans tid i klubben, om det fortfarande skulle skrivas över tusen inlägg per vecka. Det är viktigt att all stolthet man kan känna för en klubb även finns där i motgångens stunder. Om Barcelona eventuellt hade harvat i mittenträsket istället utan Ronaldinho, hade tex samma samma stöd för klubben funnits i den mängd som det förhåller sig just nu?
Real Madrid Mourinho1
2006-10-30 20:42
tarrak// Vi kan vara överens om att den typiska engelska stilen har blivit bättre men det är fortfarande hemska tacklingar ibland. Kolla upp tex Thatcher armbåge mot Mendez.Killen flög över reklamskyltarna.Överfallet på Ceh är oxå ett bevis på att det fortfarande existerar.Samtidigt så försvarade hela england killen som överföll honom med att det var en helt okej tackling...
Men som sagt topplagen har förbättrat sig..

Wenger har vunnit ligan ett par gånger men för det mesta vann Man United på 90-talet.Och jag står fast vid att dom är den ständige 2:an med få undantag....
Barcelona Saviola 7
2006-10-30 20:42
Är det någon som vet om en dvd som heter: FC Barcelona Champions of Europe:,kommer säljas i Sverige?
Barcelona tarrak
2006-10-30 20:38
Mourinho1/Om du vill veta hur farligt det är att spela i Spanien kan ju du fråga Mallorcas Arango. Enskilda incidenten bevisar ingenting...
Barcelona tarrak
2006-10-30 20:32
Mourinho1/Nog för att du håller på Chelsea, men du kan omöjligt säga att de inte har lyckats bra i ligan under Wengers tid. De har ju vunnit ett antal gånger, så EVIGA tvåan är de väl knappast.

"en om det typiska engelska spelet.Ja dom stora lagen kanske men kolla på lag som Reading eller Blackburn.Där är det bara tjonga och sparka..."

Kan jag ta det som att vi är överrens om att det typiskt engelska spelet inte är så vanligt nuförtiden?
Barcelona Barca Barca
2006-10-30 20:31
Ämne: Hela Barcelonas fram....
Så kan man inte säga. Jag kan ju också gå till varje forum, t.ex Chelsea o säga undrar hur det hade gått för Chelsea ifall dom inte hade fått abrahamovich, eller Real ifall inte Zidane etc. Men som sagt det hade nog varit intressant o veta hur det hade gått. Men nu har vi världens bästa spelare och ja klagar inte. Imon ska han visa vrf;)
Real Madrid Mourinho1
2006-10-30 20:21
tarrak//Bra för Arsenal? Ja det tål diskuteras.Ständiga tvåan som jag brukar kalla dom.

Sen om det typiska engelska spelet.Ja dom stora lagen kanske men kolla på lag som Reading eller Blackburn.Där är det bara tjonga och sparka...

Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo//
Fråga Petr Ceh.....
Stoff
2006-10-30 20:18
Hela Barcelonas framtidssaga de senaste åren kunde ha varit en helt annan historia, dinho var närmare både Manchester United och Real Madrid innan en sponsor drev honom till Barca. Ingen dålig påverkan de har på spelare... Och hade varit spännande hur ett barca utan Ronaldinho skulle se ut, med tanke på att laget var nere i skiten under den tiden. Oavsett hur sanna dessa påståenden är så är det en intressant tanke.
Barcelona tarrak
2006-10-30 20:15
Mourinho1/Bara för att Barça spelar med många små tekniker så betyder det väl inte att de skulle tåla tacklingar sämre?

Jag tycker att skillnaderna i spelet är ganska överdrivna, visst domarna tillåter lite mer i PL och det är lite mer sparka och spring, men med dagens alla utländska spelare och tränare så ser man allt mindre av det typiskt engelska spelet. Jag tror absolut att ni hade varit med och krigat om ligasegern om ni hade spelat i Spanien.

Hur kommer det sig att det har gått så bra för Arsenal under Wengers ledning? Det vore väl fel att säga att de spelar typiskt brittiskt?
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-10-30 20:13
Mourinho1. Du får det att låta som om det är farligt att spela i PL.
Real Madrid Mourinho1
2006-10-30 20:07
tarrak// Ja försök du spela en liga på 38 matcher mot fysiskt starka lag med ett fysiskt klent lag.Du kan trixa hur mycket du vill men sen kapar dom dig och du är borta 3 månader.

Det jag ville säga var att Chelsea har byggt sitt lag för att klara den fysiska fotbollen i England.Därför köper vi inga skönlirare. Chelsea hade nog oxå plockat en 6:e plats i La Liga.Ronaldinho kan jag direkt säga hade varit skadad för det mesta.Terry hade haft så många röda kort i La Liga så han hade spelat var tredje månad...
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-10-30 19:22
Haha Tarrak, f*n vad bra den satt.
Barcelona tarrak
2006-10-30 18:48
Mourinho1/Enligt ditt sätt att se på fotboll så måste man besegra fysiskt starka lag med ännu starkare? Det känns som att försöka bekämpa eld med eld, själv föredrar jag vatten...

Jag tycker att det är roligt att se hur anglofilerna ständigt överskattar både landslag och liga. Kan du förklara varför Barcelona skulle ha så förtvivlat svårt i PL så att vi skulle hamna på sjätte plats när vi är regerande CL-mästare?
Barcelona La Rambla
2006-10-30 18:44
Heh, Cassano är i farten igen. Det var väl bara en tidsfråga antar jag. Vad är oddsen på att han åker hem till Italien i januari?

El Conejo:

Problemet är bara att de flesta websidor som informerar om stream ännu inte lagt upp vilka kanaler och vilka program som bör användas. Det bästa du kan göra är att ladda ner de vanligast förekommande. Du kan få ett vanligt av mig här direkt.

R9 Ronaldo:

Nja, vi är otroligt nöjda om vi så bara vinner med endast 1-0. En viktig och framför allt nervös match. Förlust och vi är riktigt illa ute för vidare avancemang.
El Conejo
2006-10-30 18:40
Ämne: Hoppas ni spöar skit....
haha skön du är! Man ser det på ditt namn också!
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-10-30 18:38
Hoppas ni spöar skiten ur Chelsea, och det kommer ni göra. Vi är rivaler men mitt hat till Chelsea är enormt stort =).
El Conejo
2006-10-30 18:28
Någom som har länk till Stream program samt kanaler som visar CL imorgon. Vill ha det idag så att jag slipper att kriga imorgon.
Barcelona EsCúle
2006-10-30 18:08
Driver ni med mig?

Arsenal gömmer ju sig så att man inte ens ser dem i tabellen, och 6:e plats? Där snackar vi om icke grundläggande kommentar mannen.

Edit: Kan inte redaktionen lägga upp en sida med årets pajas inlägg på SF, Mourinho1: Du skulle nog ha en bra chans i den tävlingen. :-)
Barcelona Blaugrana_1899
2006-10-30 18:08
Mourinho1: Tack för lite måndags underhållning med en krydda humor av världsklass! :D
Real Madrid Real Madridista
2006-10-30 18:04
Mourinho1

Stämmer. PL lagen Man U,Chelsea,Arsenal är just nu snäppet grymmare än både Barca och Real.
Annons: