/spanien/barcelona/forum/23847.aspx/spanien/barcelona/forum/23847.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-12-22 00:22
Medina Cantalejo är presskåt. Han får bånge i byxan av att läsa om sig själv i tidningarna. Allt får att få stå i centrum, knappast första gången detta händer med honom.
Barcelona Taherinho
2006-12-22 00:19
Vill bara saga en sak...inte bra med provokation- jag vet....inte bra att snacka skit om andra lag- jag haller med....men men anda : Barcelona spelar kanske inte sin basta match (har inte sett matchen tyvarr) men anda spelar vackert som alltid 1-1 mot At. Madrid...... R*** Madrid spelar usel fotboll och forlorar hemma mot Rec (vet inte ens hur man stavar det laget) med 0-3...

Ganska stor skillnad mellan ett mastar lag och ett lite (ELLER GANSKA MYCKET) samre lag... oavsett om vi vinner ligan eller inte sa konkurerrar vi med Sevilla som spelar ocksa som oss fantastiskt fotboll...hellre det an ett trakigt vardelost spelande lag som...a ni vet namnet vill inte ens namna de....

Visca El Barca!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Gabriel
2006-12-22 00:15
Fy fan så jävla onödigt detta är. Poängförlust igen mot At.Madrid på hemmaplan. Va fan är detta? Så bra är dom fan inte så dom ska ta poäng mot oss varje jävla gång.

Underkänt för många spelare idag:
*Deco
*Thuram
*Xavi
Dessa var alla för dåliga idag. Dessutom får även Rijkaard underkänt. Kan verkligen inte förstå bytet han gör. Istället för att ta in Saviola? Ezquerro är knappast en spelare som kan avgöra en match på det sätt som Saviola kan. Dåligt Rijkaard, mycket dåligt!

Ikväll hade vi chans att rycka ifrån R.Mierda än mer, och vi tar inte den chansen. Coño! Det är sånna här matcher som kommer att avgöra vem som vinner ligaguldet, det är det som stör mig så mycket.
Barcelona Zamboza
2006-12-22 00:12
Jag känner mig helt tom just nu, som efter Chelseas kvittering på övertid. Vi har ju allt under kontroll, fram tills att dem kvitterar på sin enda målchans. Samtidigt blir Thuram skadad i löpningen med Aguero. Efter deras mål tappar vi allt spel, samtidigt som Giuly och Ezquerro gör riktigt dåliga inhopp. Ingen av dem verkar vara vän med bollen. Ezquerro borde gjort bättre av sitt friläge vid straff linjen. Ronaldinho gör ingen bra match, trots målet. Han tappar bort massor av bollar, vilket gjorde att spelet böljade fram och tillbaks. Men han var inte ensam. Det var tyvärr flera spelare som slog bort bollarna. Oleguer som vänsterback kändes som ett handikapp. Det ända han bidrog med var att han fanns på plan.Iniesta och Puyol var bäst i laget. Tungt att tappa två poäng.
Barcelona Rambla
2006-12-22 00:12
Ämne: Asså jag förstår int....
Ja men varför bryr du dig? Strunta i vad de skriver. De blev förnedrade igår av Recreativo på sin hemmaplan. Vi blir åtminstone inte utspelade. När de sen gnäller på oss ska du bara skratta åt det, de har inget att komma med.
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-12-22 00:11
grabbar tycker att vi ska glömma matchen ikväll 1-1 är ändå inte så dåligt, vi vet alla att vi har det svårt mot A.madrid
Barcelona (catalonia barca)
2006-12-22 00:10
Rijkaard får skulden. Han förstörde hela anfallet med sina väldigt dåliga byten...han borde verkligen skärpa sig. och så den jävla domaren. riktigt uselt !!!
Barcelona FCBarcelona_
2006-12-22 00:10
Asså jag förstår inte hur Real-fans kan påpeka saker om Barça när Real förlorar mot Recreativo med 3-0 på HEMMAPLAN!
Barcelona Ghazza
2006-12-22 00:08
Rambla,

Nej jag tycker Gudy stod upp bra mot Athleticos mittbackar. Mister ville väl se speed, men fick ingenting. Ronaldinho gör sig som bäst på kanten. Det är där han slår sina underbara passningar. I mitten kan han inte göra något med Guily och Ezquerro på kanterna, inte när dem spelar så här. Bara att ta nya tag efter julskinkan.
Barcelona Meley
Det blir riktigt tufft utan Ronaldinho, Deco, Eto'o och Messi.
Barcelona barca__elve
kan nån någon hemsida där det finns nya bilder på barcelona
Real Madrid Real Madrid CF
Är Dinho avstängd tills nästa match eller?
2006-12-22 00:05
Ämne: Rijkaard.. Jag först....
Samuel_Etoó#9:! vi möter Getafe efter nyår det kommer att bli tufft utan Ronaldinho och Deco...
Barcelona Rambla
2006-12-22 00:05
Ghazza:

Håller med och tror att det är där skon klämmer. Är han inte i fysisk form ska han heller inte sitta på bänken. Fattar inte varför han tog ut Gudy, så dålig var han inte.
Barcelona barca_anfall
2006-12-22 00:03
Ämne: REAL//EdDy//19//

....
hahaha hellre 1 - 1 mot moatletico änn 0 - 3 förlust på bernabeu mot recrativa
Barcelona Ghazza
2006-12-22 00:02
Vågar man inte ta in Saviola för att han inte är i form eller dylikt så ska han inte finnas med på bänken. Våga ge honom chansen, han är hungrig. Vi får se när Eto'o och Messi kommer tillbaka. Då blir det åka av!
Barcelona Klint
2006-12-22 00:01
Varför är det vissa domare som har för vana att blåsa sönder match efter match? Det stör mig så in i helvete! Sen bör vi kunna vinna mot Atletico även om domaren är dålig eller inte! Jaja, nu får spelarna lite välbehövlig vila, sen kör vi över resten av lagen andra halvan av säsongen!

VISCA BARCA!
Barcelona Samuel_Etoó#9
2006-12-22 00:00
Rijkaard.. Jag förstår mig inte på Karln hur han tänker vid vissa byten ??...

Esquerro.. Ja Helt sjukt.. Rijkaard borde ställa sig i ett hörn med en hatt med texten Dumstrut..

När är matchen mot Betis ?
Barcelona barca__elve
koo fan att vi aldrig kan vinna mot Atletico Madrid, men kan nån en bar sida där det finnas barcelona bilder nya då...
Barcelona Rambla
Skit! De får skylla sig själva när man slarvar bort den här matchen. Vad tänker Rijkaard med egentligen? In med Ezquerro och Guily i anfallet? Hur kall är Saviola kan man undra? Sen kan ju alla som beskyller oss för att ha Medina Cantalejo med oss glömma det. Den här matchen blåste han för allt åt Atléti. Nåja, vi får igen för gammal ost så det är väl inget att grina över antar jag.

Slarv slarv, finns inte mer att säga. Ska bli så otroligt skönt när Eto'o och Messi är tillbaka. Med Ezquerro och Guily på topp är det inte lätt för Ronaldinho att skapa något.
Barcelona Smogen
2006-12-21 23:59
vad fan, pinsamt det här. vad e det för domare som blåser för allting. och sen dör sändningen med 1 minut kvar. argh...
börjar dessutom bli jävligt trött på att barcas motståndare det senaste får 2 chanser under en match och alltid gör minst ett mål. grrr....
Barcelona Meley
2006-12-21 23:59
Tungt med Deco och Ronaldinho avstängda i nästa match =(
Barcelona ante87
2006-12-21 23:57
Fan!! Blir så jävla förbannad! Fattar inte att vi inte kan vinna mot det där laget.
2006-12-21 23:57
1-1 slut
Barcelona Jeninho
2006-12-21 23:55
Ämne: REAL//EdDy//19//

....
Oj ännu flera aliens som har kommit vilse...:-)
Real Madrid Ruud van Nistelrooy
2006-12-21 23:54
REAL//EdDy//19//

Bra tippat tänkte tippa 0-5 till ATM men han inte.
Real Madrid REAL//EdDy//19
2006-12-21 23:52
Godnatt på dig!!
2006-12-21 23:52
hur mycket är det kvar??
Barcelona Jeninho
2006-12-21 23:50
Ämne: Jag får väll tippa h....
Självklart!!! Lite gulligt naivt sådär faktiskt :-) Godnatt på er!
Real Madrid REAL//EdDy//19
2006-12-21 23:49
Jag får väll tippa hur jag vill..=)
Annons: