/spanien/barcelona/forum/23846.aspx/spanien/barcelona/forum/23846.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2006-10-31 23:02
Ännu en gång är det smärtsamt uppenbart att vi saknar Etóo. Men det fanns ändå flera positiva saker att ta med sig:
*Messi fullständigt lysande långa stunder
*Ronaldinhos spel i andra halvlek var det bästa han presterat i höst.
*Valdes gör en kanonmatch i målet.
Barcelona ante87
2006-10-31 22:59
Ämne: Hatten av för de blå....
Ja dom inser väl att dom blev utspelade av ett bättre lag och hade flyt i slutet.
Barcelona Tompa
2006-10-31 22:59
Fasen också. Nu måste vi vinna de två sista matcherna. Trodde faktiskt segern var klar när klockan stod på 90 min.

Nåväl, vi går vidare ändå men det blir jobbigare nu än vad jag trodde när C.L-säsongen startade.
Barcelona Franken
2006-10-31 22:58
Hatten av för de blåa-fansen... inget skrivet av dem alls va jag kan se...
Real Madrid Ronaldo (meka)
Sluta klaga på domaren, vi kommer ihåg matchen då Messi lipade utan anledning och fick horno utvisad (eller vem det nu var), då klagade ni inte på domaren. Vi kan ju hålla med att han inte kan ha varit sämre än den matchen.

Jag trodde att ni skulle slå Chelski ikväll men för tillfället tror jag inte att spelarna har den självförtroende som krävs för att vinna såna här matcher.

Ni kan va lugna, ni har fortfarande stor chans att ta er vidare. Det skulle inte vara detsamma utan er, hoppas vi möts.

Lycka till

Hala Madrid
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
Grabbar däppa inte nu, vi har förlorat slaget men vi har inte förlorat kriget än.
Barcelona Franken
2006-10-31 22:56
Jag har förresten aldrig hört att ett serieledande lag, i en serie med real, valencia, villareal mm. kallats sjunkande skepp... konstigt
Barcelona Menos Mal
2006-10-31 22:56
Varva ner lite nu.
Strunta i alla som kommer in och provocerar.

Ja, håller med ett riktigt dödar mål! Just nu känns det tungt, men vi har saken i våra egna händer.

Vi förlorar prestigen - men, det är den som står som mästare som räknas.

Visca El Barca!
Barcelona Barcc
2006-10-31 22:55
Bra Ghazza. Mina never är inte i styr. Ber om ursäkt, men det är trots allt de som kommer hit och provocerar.
Barcelona Barcc
2006-10-31 22:55
Forlano

Är våra mammor Villareal eller?
Barcelona Ghazza
2006-10-31 22:54
Stänger ner forumet för alla utomstående. Synd för dem som vill föra en vettig diskussion men det är för mycket blåa och framförallt vita tröjor som bara provocerar.

Adios.
Barcelona Franken
Ganska lätt att vara real fan, når någon klagar på ens lag, då e det bara att dra upp historia...
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
Forlano. Ärligt talat hur gammal är du.
Barcelona Barcc
Ramos_2

Haha, Är du säker på att det är jag? Jag var inne efter El Classico på erat forum och skrev. Ni fullkomligt spottade på den föreningen jag älskar! Jag har aldrig någonsin sagt något liknande om Real Madrid. Det är så jävla pinsamt. Nu är ni här igen!
Barcelona Messidinho 10
2006-10-31 22:53
villareal e bajs.
Barcelona Barcc
2006-10-31 22:51
Soy Madridista

Kom tillbaka!? Din jävla fjant du är i vårt forum. Vart fan ska ja komam tillbaka? Försvinn till ditt eget forum! Det är ju det jag säger. Du älskar ingen förening! Du är ju här. Skriv i ditt eget forum!
Mallorca zebra
Visca-El_Barcelona

Du har helt rätt!!

Måste bara säga att det var den svinigaste matchen jag har sett sen Em-matchen Holland portugal:::

Synd att barca släpper in det skitmålet, Men jag kan förstå barca spelarna att dom inte vågade spela ut pga att dom spelade så fult att dom gick in för att skada er!

Ni går lätt vidare, ha det
Spanien Donjel
Tilläget är ju inget att snack om. Det som man kan snacka om är tilläget i första halvlek fan var det effektiv spel tid överhuvudtaget..

Tyckte dommaren viftade lite väl mycket med korten, många grejer var frispark me knappast gult kort..

Rimbaud//Det ligger någonting i det du säger...
Barcelona Messidinho 10
ass¨å gå läs igenom allt som finns inom fotboll och kom sedan till vårat forum och diskutera som fotbollsfans.

Gäller alla Madristas
Barcelona Jussinho
inte en chelsea supporter här inne o provocerar, en elogé till alla chelsea supportrar..men vafan gör all vit skit härinne?
Villarreal Forlano
VILLAREAL KOMMER KN'ULLA BARCAS MAMMA SEN
Barcelona Älskade Barça
Jadå, De är lungt grabbar vi behöver bara vinna mot Bremen och Levski vilket jag inte tror är ett sånt stort problem. Och jag tror inte heller att Chelsea lägger sig mot Bremen, jag tror nog att Chelsea vinner den matchen.
Barcelona Barca_love
2006-10-31 22:50
FÅR TÅRAR VAFAAAAAAAAAAAN !!
Rimbaud
Tänk att domsluten skulle gå lika illa åt båda hållen för en gångs skull...ja tänk va orättvist..
lipsillar är vad ni är barcafans..ni ska vara glada att ni inte fick spö igen för med lika många på plan som chelsea så är ni ett nummer för små.
Real Madrid REAL//EdDy//19
Ämne: Hallå Har ni lagt mä....
Håller med!!!!!!!
Real Madrid Ramos_2
Tufft, såg första halvleken och ni förtjänade bättre, men det är bara att bita ihop och spinna vidare, gjort är gjort, inget att göra!!

Barcc

Vilka kallar du för pajas, jag kommer ihåg dig när vi förlorade mot Getafe, du som kom in och pratade skit om vartenda sak, och var nära att bli spärrad.
El Conejo
2006-10-31 22:49
Ämne: Ämne: Real Ma....
helt mobbad.
Barcelona Barcc
Real Madrid549

Hehe, du motsäger dig själv så fint. Vi klagar alltid på domaren. Och du gör det när du säger att han ALLTID är på vår sida. Bra där! Ett plus i kanten
Barcelona Franken
De är som tråkigt att någon som ex. Soy Madridista i det här fallet kommer hit och slänger ur sig lite fotbollstermer om att vi nyss har tappat poäng (höll på att skriva att vi förlorade, det kändes så). Något som inte kommer att göra någon glad. Givetvis är detta inte heller meningen. Skulle samma senario hända Real, ja, då e det minnsan domarens fel o.s.v. Vart kommer man med detta? Jag är väl av den åsikten att om man bara är ute för att provicera så är det för att man kanske inte kan annat, man kanske inte kan komma med riktiga och motiverade inlägg. Men att man vill vara med på ett hörn ändå.
Real Madrid Viva Real Madrid
Barca kommer åkte UT!

Viva Real Madrid!
Annons: