/spanien/barcelona/forum/23845.aspx/spanien/barcelona/forum/23845.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L Kubala
2006-10-31 19:10
Håller med om att dom håller de flesta matcherna i V Sport för att fler ska abbonnera. Betalar 59 kr i månaden och det är det absolut värt, kolla bara vad PPV-matcherna kostar..
Barcelona Måraldo
2006-10-31 18:55
Någon som har testat att köpa match med viasats internetfunktion för CL och kollat på datorn? Kostar 69 kr för en match. E lite nyfiken på hur kvaliteten blir. Skulle inte tro att det är prisvärt men ändå.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2006-10-31 18:50
Min teori som jag starkt tror på e att dom bara visar tisdags matcherna på viasat bara för att fler folk ska skaffa viasat...Vad ska man säga lixom?
Atlético Lippan
2006-10-31 18:44
Den här sidan tycker jag är väldigt bra, man kan bara klicka på PLAY när man laddat ner programmet så slipper man leta efter kanalerna
Chrusjtjov Karlsson (Danne)
2006-10-31 18:37
Ville bara titta in för en vänlig klapp på axeln och ett lycka till ikväll med förhoppningar om en bra match och tre poäng till rätt lag;-)
Barcelona sölta
2006-10-31 18:28
Ämne: Kan nån ge mej en si....www.rojadirecta.com där har du allt, bara klicka på matchen och ladda ner det programmet som visar den kanalen du vill se på, sedan söker du upp kanalen i programmet.

Ingen som har någon info om TVU, funkar det inte för någon annan heller, eller är det bara för mig?

edit: sorry för länken
Barcelona Ronaldiinho # 10
2006-10-31 18:25
Kan nån ge mej en sida där jag kan se matchen..
Barcelona sölta
2006-10-31 18:16
Tjenare! Jag har bara 0.5 mbit och därför använde jag mig av TVU under försäsongen för att se matcherna. Nu är det emellertid så att när jag sätter på programmet så ser man bara TVU-logon i fönstret, trots att det står att den streamar i ~50 kbps vilket har räckt innan, och signalen är femstjärnig. Men bara en TVU-logo syns som sagt. Är detta något någon annan här märkt? Har TVU lagt av för alla? Kan det ha något med portar i routern att göra? TVU är det enda programmet jag kan använda utan att det laggar vanligtvis
Barcelona Messidinho 10
2006-10-31 18:14
2-0 till barca!!
Deco o messi

Visca el Barca!!
El Conejo
2006-10-31 18:12
Kolla länken! Lite uppvärmning innan matchen! Man blir så stolt över Barca när man ser den!! :D
Barcelona Tompa
2006-10-31 18:12
Bara timmar kvar nu. Hjärtat säger 5-0 men det är givetvis orealistiskt. Med hjärnan däremot tippar jag seger med 2-1.

Är en underbar känsla och se Chelsea förlora! FORCA BARCA!
Barcelona Q
2006-10-31 18:09
hur ser start uppstälningen ut för ikväll?stämmer den inför barca-chelse uppstälningen till 100?hoppas på en rolig och trevlig match där vi spelar ut celse som spelade ut oss för mesta dels av den matchen. nyckeln till vinst idag blir mitfältet där måste deco och xavi spela upp sig betydligt mer, roni ska vi bohlaroz (stavning) att de va engångs match där han stop roni. gio o belleti/zambrotta måste upp.

hoppas på mkt bra spel av barca och en vinst!
Barcelona Ravo
2006-10-31 17:50
däe kan du nog streama matchen.
Atlético Lippan
2006-10-31 17:46
Ämne: vf visar dom inte ba....
de visar bara CL på tv6 på onsdagar :(
Barcelona barca__elve
2006-10-31 17:42
vf visar dom inte barcelona på TV6 när det e den mäst intresanta matchen idag....
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-31 17:42
Ravo//Kan man köpa kanalen nu?? I så fall hur?
Skulle verkligen uppskatta ett svar =)
Barcelona Ravo
2006-10-31 17:36
de har lyckats att locka mig, håller på att ringa nu har stått i kö i 10 min. Men man får nöje av kanalen senare.
Barcelona R10 - M19
2006-10-31 17:33
Ghazza/
Spelar Messi ikväll eller? Jag håller verkligen med dig vem f-n vill kolla på den matchen, men jag tror nog de sänder den på Viasat 2 för att de förhoppningsvis ska locka folk till att köpa kanalerna, vilket är riktigt skrattretande speciellt eftersom de gjorde samma sak för förr förra mötet mot Chelsea på Stamford Brigde.
Barcelona Ghazza
2006-10-31 17:30
Idag är det bara vinst som gäller. Jag tror Dinho och Messi kommer göra succé! Är så jäkla sur över att den visas på viasat sport 2 bara. Vem f-n vill kolla Bayern-Lisabon på 1an? Skitdåligt viasat!
Barcelona Gio Dos Santos
2006-10-31 17:14
Snälla lägg ner allt snack om filmningar, bortförklaringar, sandade planer och låt oss snacka fotboll istället.

Ikväll vill jag se en taggad Dinho och en Deco som sitter på skinnstolarna bredvid El mister. Mittfältat borde spelas med Iniesta-Rafa-Xavi allternativt Motta istället för Rafa.

Tycker att Saviola ska få chansen från start ikväll så han kan införa lite speed i anfallet. Tycker att Giuly borde få komma i andra halvlek om de låser sej. Tekniken e kanske inte den bästa, men snabbheten finns där.

Vill avsluta med att säga "Fotbolls mördarna ska gå på knäna ikväll"
Barcelona Barca_love
2006-10-31 17:10
BARCA VINNER IDAA !!

2 - 0

Ronaldinho Och Messi GÖr målen
BARCAAA 3
Barcelona Saviola22_
2006-10-31 17:08
Nu vinner vi mot Chelsea^^
Ronaldinho Saviola MEssi gör målen^^
Per mogabe
2006-10-31 17:00
Se till att vinn över Chelsea nu för fan!! Ni får fan inte bli förödmjukade spelmässigt som ni blev förra gången! Ni äger CampNou, se till att göra det i praktisken ikväll också!!

dem kör med 3:e målisen och har 2 halvskadade "4-4-2-anfallare, vinner ni inte då asså...NI MÅSTE VINNA! :-) lycka till!
Barcelona La Rambla
2006-10-31 16:59
Mourinho1:

Som sagt, han kallade Sheva för Romans lilla kokosnöt. Sen hur det har blivit med den engelska tidningens översättning vet inte jag. I annat fall så måste en kokosnöt på italienska vara symboliskt för någons bitch. :-)
Barcelona Gio Dos Santos
2006-10-31 16:59
El Capitán

glöm inte stopptiden det är där det avgörs.
Barcelona El Capitán
2006-10-31 16:56
Skit i alla utalanden och snacka fotboll istället!
Matchen är inte ett ordkrig utan de 90 minuterna på plan.

Nu är det PES 6! Barça - Chelsea!
Hej då! wIpA! wiliwie!
Real Madrid Mourinho1
2006-10-31 16:54
La Rambla// Ungefär som Mourinho..Han berör men ibland negativt.Antingen älskar man han eller så hatar man han.Jag har inga större känslor för Etoo iofs....
Real Madrid Robinho10/Baptista8/R9
2006-10-31 16:52
Real Madrid mot Barcelona = Actionkomedi från 2006
Real Madrid Mourinho1
2006-10-31 16:52
La Rambla// Nej Etoo kanske inte ska bli komiker.Jag tycker det är ett fruktansvärt dåligt skämt.Vi kanske ska vända på det.Tänk om Drogba hade sagt samma sak om Ronaldinho? Han är Laportas lilla bitch...
Barcelona La Rambla
2006-10-31 16:51
Yes you did. Men faktum kvarstår att många blues tar sådana där uttalanden från Eto'o på allvar.

Eto'o är lite speciell visst, men han är knappast en ond och elak människa som flera av er Chelsea-fans tycks ha fått för er, och han är heller inte korkad. Han är mycket emotionell, säger oftast vad som faller honom in utan först tänka efter om det är passande eller ej. Om han har en mikrofon framför ansiktet eller inte spelar ingen roll, det är sådan han är. Impulsiv skulle man kunna sammanfatta det med. Det är och en av orsakerna till att han är en sådan bra fotbollsspelare.

Vad sägs om detta kontroversiella och chockerande uttalande då? Det första han sade, dagen när han presenterades som ny i Barça, var en uppvisning i intelligens och självironi:

Jag vet inte om jag kommer att göra många mål. Men jag kan garantera er att jag kommer att springa som en neger för att få leva som en vit man.

När han uttryckte sig på det viset visste han att han skulle provocera fram en viss effekt. Folk reagerar på Eto'o, han berör, motståndare oftast dessvärre på ett negativt sätt fast han egentligen inte menar något illa.
Annons: