/spanien/barcelona/forum/23843.aspx/spanien/barcelona/forum/23843.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Deco-_-FCB
2006-12-26 23:59
Quaresma til barca villken värvining
det skulle bli asså
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-12-26 23:53
Diego Placente.
Haha Han tog orden från min tunga, ifall du fattar vad jag menar.
Hur många tänker inte på det liksom, väx upp.
Celta Vigo Diego Placente
2006-12-26 23:06
Fc BArcelona/ Christiano Ronadldo //

Öhum... snacka om ... jag vet inte vad... en smula patetiskt, ta något du tyckte var kul/lustigt från Sevillas forum och skriver det på Barcas o låtsas att det var ditt eget :/
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-12-26 22:58
Varför leder vi ligan?
Svar: Barca har en match mindre spelad, helt enkelt.
Barcelona Myrran
2006-12-26 22:18
Angående talanger. Det att vi har prövat 21 st och bara 2 st är i a-laget är väl kanske inte allt så konstigt. För jag hoppas på att det inte är några dussin spelare som går in i vårat a-lag vi är faktiskt bästa laget JUST NU (alla maränger jag vet att ni har en större merit lista) och då borde vi väl ha världsspelare i laget? Men vi har ju iaf prövat våra talanger och gett dem en chans mot ett annat lag som verkar ha sin ungdomsakademi i sydamerika.
Barcelona Gabriel
2006-12-26 22:15
Varför skulle vi lägga ut ca 30 miljoner euro på Ronaldo när vi redan har Messi ifrån de egna leden med känslor för klubben. Dessutom har vi Dos Santos på g nu också. Då lägger vi hällre de pengarna på Daniel Alves, det är min åsikt.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-12-26 20:24
Rolledinho

Han är bunden med Man u många många år som Messi är till Barca!
Därimot så borde vi gå efter spelare som Quaresma fr porto/Nani från sporting och sen förhoppningsvis har Dos santos utvecklats =)

Deco-_-FCB

Inget annat spanskt lag kan köpa Quaresma utan att vi har nåt att säga tror jag att det var dvs vi står först i listan när det gäller spanska lag om jag inte misstagit mig.
Barcelona Rolledinho
2006-12-26 20:16
Ämne: Jag har en fråga? De....
Hej.Som medlem i Fc Barcelona så har du tillträde till träningar och autografskrivningar.Det kostar visserligen 1400 kr ungefär, men om man registrerar sig på Barcas hemsida (kostnads fritt)så har man tydligen också tillträde till träningar o.s.v Kolla upp det. Lycka till.
Barcelona Rolledinho
2006-12-26 20:10
Såg Ronaldo I Man United i dagens match, honom skulle jag vilja se i Barcatröjan på högerkantentill våren, kan man fåen sen julklapp Tomten?
Barcelona Deco-_-FCB
2006-12-26 19:32
den där quaresma optionen hur menar dem med det kommer barca köpa han ellr???
tacksam för svar
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-12-26 18:03
Liverpool torskade nyss sin match med 1-0!
Barcelona RIvaldo_10
2006-12-26 17:22
Okej, tack så mkt för informationen:D
Blir nog att jag inte kmr att kunna se deras träning men får väll gå på museumet och ta bilder på våran fina stadio:D:D
Barcelona Ride_The_big_one
2006-12-26 16:36
Nämen Quaresma vill visa på nytt att han har mer att ge i Barca dressen =), kanske bör Barca utnjytta optionen på Quaresma framöver om han forsätter att utvecklas.

Rijkaard har ett metodiskt sätt att arbeta ingen nyhet där, han släpper sakta men säkert in talangerna iår är det Dos santos tur!

Real Madrid El Meruenge
2006-12-26 16:31
Att rejkard bara har kvar 2 av 21 prövade canteranos (från b, c laget). Han e konservativ och riskerar inget.
Det är bara messi och (någon mer, kommer inte ihåg vem) som e kvar i a laget.
Barcelona Deco-_-FCB
2006-12-26 16:20
jag förstor inte det där med juniorerna diskotionen
är det nån som kan sammanfatta den texten ellr???

Tacksam för svar
Barcelona BarcaRamil
2006-12-26 16:09
oo Nej vet någopn hur man ändrar det!?
Barcelona BarcaRamil
2006-12-26 16:08
SHiiiit jag råka tippa fel!
Barcelona Tomasz
2006-12-26 13:26
Ämne: Angående diskusionen....
Att AS skriver en massa BS är ingen nyhet. 'Vita önskedrömmar' vore en mer passande rubrik.
Barcelona Smogen
2006-12-26 12:05
Angående diskusionen om Barcas juniorer. Kolla länktipset och säg vad ni tycker. Själv håller jag inte riktigt med, men ändå intressant.
Barcelona Myrran
2006-12-25 22:36
Abramovitj ska börja skära ner på pengarna till transfers. Blir då det älskade Chelski bara en klubb som dubblar andras erbjudande på spelare än som förrut tio dubblar dem?

PS. Ja, det är från aftonblaskan orkade inte läsa igenom orginal artikeln.
http://observer.guardian.co.uk/sport/story/0,,1978639,00.html
Barcelona Evička
2006-12-25 20:59
RIvaldo_10
I somras hade de semester från mitten av maj, när ligan slutade, till mitten av juli. 2007 slutar ligan inte förrän en bit in i juni. Så länge kan du säkert gå på träningar. Personligen skulle jag tippa att de börjar försäsongen igen slutet av juli. Du får nog kolla FCBarcelonas sida lite närmare sommaren för att få reda på mer exakt när de har semester.

Om det är träningar när du är där kan du ringa och kolla vilka träningar som är öppna.
Barcelona El Capitán
2006-12-25 19:30
RIvaldo_10//

Hela laget har förmodligen semester under större delen av sommaren. Men det beror iof helt på när du är där...
Barcelona FCBarcelona_
2006-12-25 19:26
Barca For Life:

Han kan vara tillbaka i mitten av januari, han återhämtar sig fortare än väntat enligt Barcas läkare Ramon Cugat.
Barcelona RIvaldo_10
2006-12-25 19:10
Jag har en fråga? Det är så att jag ska till Spanien i sommar o då till barcelona. är det någon vet vet om det finns vissa gånger som barca laget har uppen träning för allmänheten så man kan gå o kolla.. Även avr man kan hitta information om när de träna då..
Barcelona Barca For Life
2006-12-25 19:05
grabbar nån som vet exsakt nät samuel etoo kommer tillbaka till barcelona igen jag hörde att han kommer i januari nånting sånt
nån som vet de?
Barcelona El Capitán
2006-12-25 17:19
Ojojoj!

Inte för att jävlas med er andra, men gissa vad min fader (och en fotbollskompis) lyckades fixa till julklapp. En reservation till El Clásico! That's right. Den 11 Mars blir jag och min farsa två av de 98.700 pers som står på Camp Nou mitt i tifot.
Har jobbat och sparat pengar ett bra tag för att kunna köpa en biljett till mig själv och nu när jag ser inbjudan framför mig känns det för jävla gött!

Bäst att ingen "ordinarie" i startelvan har skadat sig när jag kommer vara där. Väntar helt otåligt på att få se gamla REM och en stadig Puyi i backen!

Aja, God Jul och Gott Nytt År allesammans!

Villarreal Ibravissimo
2006-12-25 17:13
Jag som Inter fan kan säga hur fan kan man snacka skit om Barca?

I två år har de kört underhållande, teknisk, perfekt fotboll.

De var värda CL titeln senast och de vann den samtidigt som de vann ligan senaste säsongen och säsongen innan.
Fast om man är real fans så kan jag ju förstå att man snackar skit om motståndarlaget.
Barcelona Alesito
2006-12-25 16:03
Ämne: Alesito//
Humberto ....
han har haft en bättre säsong bakom sig + du kan räkna med en betydligt mindre summa för att köpa loss honom.. och given landslagspelare.. känns endå bättre! =)...
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2006-12-25 14:53
Lika snyggt som Ronaldinhos mot Villareal ?
Barcelona [Ronaldinho10]
2006-12-25 13:36
De blir en riktig svår match mot getafe. Giuly Guddy Saviola Får Starta Där Uppe. Hoppas Dem Gör Sin Bästa Match. Sen Får Man Inte Glömma Alla Andra Spelarna . Dem Måste Självklart gö sitt bästa:)! Men De Blir 1-2 Tror Jag:).
Annons: