/spanien/barcelona/forum/23840.aspx/spanien/barcelona/forum/23840.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Per mogabe
2006-11-01 14:07
grabbar... grabbar...

vad har ni lyckats med under natten nu??

har ni lyckats få detta till nån utpräglat orättvis match?? hahah.. men kom igen,killar!
Domaren var varken på deras sida är eller vår..

Ashley Cole fick 1 kort,Lampard det andra för
Lampards brytning vid vårat anfall.Slutdiskuterat..

Man sprarar en massa energi genom at faktiskt erkänna att Chelsea är något bättre än oss (med 3:emålis,d svider:-(

Verkar som det ha aktiverats en massa försvarsmekanismer under natten och nu är det helt plötsligt en domarmatch på morgonen-PATETISKT!
komigen killar nu krossar man lite lag i ligan o glömmer saken,Chelsea var starkare än oss över 2matcher!inge snack om saken..Men vi tar Real på hemmaplan och sen är thats it!

Droppa Chelsea nu! finns ingen annan förutom detta forum som pratar om dåligdomare, förutom Chelsea som råkade ut för samma dåliga domare! Dem hade många fler chanser än oss på vår egna Kära Camp nou säger väl allt om matchen,inge domarmatch där inte!

SE framåt nu! Vi förlorade helt enkelt sett över 2 matcher mot chelsea,VEM fan bryr sig???

LÄGG NED NU!! Låt fotbollfansen som kollade matchen få glömma denna i mina ögon prestigeförlust! Prata om ligamatcherna som kommer!

//Amir
Barcelona La Rambla
2006-11-01 13:53
Nutte:

Personligen så hade jag gärna sett en utvisning på Drogba och Motta i första halvlek, det hade de båda tjänat ihop till. Drogba som i hela första halvlek bara ägnade sig åt att filma och provocera moståndarna och försökte få dem varnade eller utvisade. Motta som lurades i fällan och prompt skulle ge igen med tjyvnyp. Därför känns det tröttsamt att Mourinho både före och efter match så förbannat subjektivt bara förkastar Barcas beteende utan att se till sitt eget lags uppförande, även om det finns fog för hans kritik.

Angående de flesta vita tröjor som vältrar sig i skadeglädje här på forumet (inte alla dock). Med tanke på, ska vi kalla det för obetydliga framgångar, de senaste åren för deras eget favoritlag, så är det enda de kan glädja sig åt när det går sämre för Barcelona.

RIvaldo_10:

Bry dig inte om Tolken, han är som han är. De fick 2 varningar mer än Barcelona. HELA 2st mer. Vad fan är det att tjafsa om egentligen? Ser man inte vilket lag som spelar agressivt och mer fysiskt, hela tiden på gränsen till det tillåtna av de två lagen så bör man nog titta på någon annan sport.
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 13:46
Asså stör mig mer och mer på mourinho efter varje match vi möter cheslea...speciellt efter sådan här uttalanden

- Frank Rijkaard måste vara en lycklig manager. Hans stjärnor skyddas ju av domaren match efter match. Det var ingen aggressiv match. Men när det delas ut så många kort, speciellt för oss, som det gjorde nu beror detta på att domaren känner tryck från hemmaspelarna.

Aåå de e sjukt att han alltid ska klaga på allt när dom inte vinner...
Barcelona Et0
2006-11-01 13:26
mourinho säger att domaren skyddade barcelona spelare?! medans cole går runt med 2! gula kort
Barcelona EsCúle
2006-11-01 13:14
Nej, Giuly kom in istället för Gudy.
Nutte
2006-11-01 13:13
Ämne: Fan va synd att ni i....Så patetisk du är lille vän. Du rabblar ju upp dom du önskar spelade i ditt sk favvolag...

Heder åt alla sansade fans på både the Shed och här inne som kan se att dommaren var lika kass åt båda hållen, han missade sista tilläggsminuten och att matchen var fultspelat från båda håll.
Det filmades och sparkades från båda lagen, tyvärr, men som helhet är nog dessa båda matcher de bästa jag sett iår. Ronnies chip o yttersida vid 2-1 är ju lika sanslös som Lamps 1-1. Bra match mellan två lag som kan ses igen...
Men va fan gör alla madrid snubbar här?
Barcelona BarcaRamil
2006-11-01 13:02
Hej alla jag undrar bara en sak, kom Saviola in igår istället för Guddy? Jag var oss min granne och titta han snackar dygnet runt Hehe.
Barcelona barca__elve
2006-11-01 12:47
Fick inte A.Cole 2 gula kort mot barcelona ????
Barcelona Lundello
2006-11-01 12:43
Gudy är en kanon värvning . slut.
Ni ska veta att man ine kan prestera direkt. Kolla bara på Shevchenko. Det tar tid.

Nu hoppas jag att el conejo får chansen, vilket han i största sannorlikhet får. Vi har saknat speed dom senaste matcherna och det får vi med han.
Ronaldinhos formkurva pekar uppåt. Dröjer inte länge till innan vi ser den bäste på ett grymt spelhumör.

Visca Barca!
Spanien guddytoshoes
2006-11-01 12:29
La Rambla// håller med dig rätt skall vara rätt:) den källa som jag hade är en Barca polare som jag såg matchen med igår otroligt kul på grund av att man fångar olika sekvenser (och tolkar situationer högst olika), så jag får beklaga fel i de fakta som jag presenterade, och Henkes skada hade jag helt glömt.

hursomhelst atter lycka till i fortsättningen

Tanka// angående Guddys skada så har han stukat vänster ankel kraftigt, dock ingen längre konvalesens 2-3 veckor ryktas det om.
Barcelona tanska
2006-11-01 12:26
Gud var ett väldigt bra köp. Han ger Barcas anfall en ny dimension. En rikgit stark target, samtidigt som han är bra både med och utan boll.

Hur är det med hans skada? Någon som vet?
Barcelona EsCúle
2006-11-01 12:16
Jag tror verkligen Gudy var ett bra köp, men som sagt det tar tid och hård träning för vänja sig vid den spanska fotbollen. Jag tycker Gudjohnsen gör det han ska, även om han inte deltar i spelet och göra läckra överstegare, han gör trots allt mål och det är bra gjort. Att Barcelona har avgörandet i egna händer oroar mig inte alls, jag är helt säker på att vi tar full pott i dem två sista matcherna.
Jag är också glad att det inte är så många av våra egna fans som skyller på Rijkaard eller spelare speciellt mycket. Alla lag har sina dåliga perioder, men vi toppar ändå La Liga och det visar på klass.
Barcelona La Rambla
2006-11-01 12:10
Eto'o gick inte alls mållös i 5-6 matcher när han debuterade. Inget att haka upp sig på visserligen, men rätt ska vara rätt. Larsson var skadad i över 6 månader första säsongen. Inte så lätt att göra fler mål då.

Sen är det faktiskt inte så många som kritiserar Gudy. Åtminstone inte de som har förmågan att kunna analysera en spelares insatser och inser att det tar tid att anpassa sig till ett nytt spelsystem och ny liga. Möjligtvis några fåtal då, ska vi gissa på att det är rätt så unga personer som gillar sydamerikanska spelare och sambafotboll.

När det gäller tolken Mourinho och eventuella läggmatcher så passar jag där, ingenting förvånar mig längre när det gäller den mannen. Osvuret är bäst. Det bästa är dock att oavsett hur resultatet blir i matchen Werder Bremen-Chelsea, så har Barcelona avgörandet i egna händer. Det känns mycket tryggt. Du anar inte hur mycket!
Spanien guddytoshoes
2006-11-01 12:00
Först och främst vill jag tacka för en underbar match igår, matchen hade intensitet, spelarna kämpade som galningar och man bjöds på härliga individuella prestationer. Då tänker jag närmast på Lamps mål och Ronaldinhos härliga dribbling vid 2-1 målet.

Q//
Angående Gudjohnsen så är han borta med ankelsskada vänster ankel i ungefär 2 veckor räknar man med, det rör sig troligtvis inte om någon fraktur utan en kraftig stukning.

Det som undrar mig som satan i gatan är hur han på trots av att han gjort va e re 5 mål + fixat antalet straffar (o röda kort) blir kritiserad för att inte ha producerat ngt. jf. med Larssons 4 mål under sin första säsong och Etoo som gick mållös från 5-6 matcher när han debuterade, jag tycker att ni skall ge killen en chans innan Ni avskriver honom, verkar som flera vil satsa på en spelare som har yttrat önske mer eller mindre i vartfall om att gå transferfri nu nästa sommar.

Ha i mente att vår kära Sheva fortfarande endast har gjort 2 mål inkl. cuper, detta pga. av att det tar tid att vänja sig till spelmönster, tempo osv.

Som gamle käre Preben Elkjær sa i TV studiet igår, förståelsen är på väg löpningarna finns där spelarna Guddy och de övriga har bara behov för att tilpassa sig till att löpningarna är annorlunda en Etoo's.

Lycka till i fortsättningen, Ni kommer kvalificera er som klara tvåor i gruppen.
Vägrar tro att ngt lag oavsett om det är DIF eller CFC avgör via en läggmatch.
Barcelona Nr 10
2006-11-01 11:57
Ja tydligen va det idioter vi mötte igår som hade muttat domaren..herregud 6 min tillägstid och inte en enda rött kort till dem.

Någon som vet om den domaren har klarat sig att fly från Barcelona än?? Fan Rijeekard borde ha nittat honom när han stormade planen!!
Jag hade absolut gjort det.
Barcelona tarrak
2006-11-01 11:57
EsCúle/Det finns tyvärr en del av "våra" som också sabbar på deras forum, jag tror dock inte att det är i samma omfattning. Det här är andra gången som vårat forum har behövts stängas ner pga vissa marängers beteende, ingen av matcherna har haft något med dem att göra
Barcelona Nr 10
2006-11-01 11:56
Ja tydligen va det idioter vi mötte igår som hade muttat domaren..herregud 6 min tillägstid och inte en enda rött kort till dem.

Någon som vet om den domaren har klarat sig att fly från Barcelona än?? Fan Rijeekard borde ha nittat honom när han stormade planen!!
Barcelona Nr 10
2006-11-01 11:55

Barcelona EsCúle
2006-11-01 11:53
tarrak

Det förvånar mig inte för fem öre, dem är så uppblåsta och chockade för det var länge sen dem fick njuta av att Barcelona inte vinner match efter match.

Men en fråga till er Madristas: Brukar vi cúles gå in på erat forum och kaosa när ni har era "flopp perioder" ?
Barcelona tarrak
2006-11-01 11:48
Jag hade för mig att det var Chelsea vi mötte igår, men ändå är forumet fullt av provocerande idioter i vita tröjor. Märkligt..
Real Madrid pezhman
2006-11-01 11:26
Lugna ner dig. Du är varnad.
Barcelona SolDato89
2006-11-01 11:17
Spärr.
Barcelona Q
2006-11-01 11:04
barca spela mycket bra tycker jag bättre en vad man gjorde i london. så till matchen bägge lagen spelade fult men måste säga att chelse spelade övergränsen fult, när messi dribblar förbi cole o sedan terry o det blir hörna, så kommer terry tillbaks till boxen och slår till messi hårt på axeln messi står där o bara tittar vad han håller på med...man ska inte klaga på domaren men snälla han hade ju inte alls kontroll på matchen okej 6 min men varför blåser han av när det är 1min kvar?-nää barca hinner endå inte göra mål ja blåser av..

det var orättvist tycker jag vi borde ha vunnit matchen, och the special one han svävar varje gång chelse vinner match o snackar om hur bra dom spela ut laget, men förlorar dom så hittar han på massa skit. han har ingen respekt för det andra laget alls. barca ligger på 5 p och bremen på 7. även om barca vinner sina två matcher så får dom 11 och bremen vinner över chelse så for dom 10 så chansen finns. men spelar vi lika med dom så kan vi hälsa hem. mister sa innan ligan och cl börja vi måste lida, och det har vi gjort. så det här kan vara något posetivt att vi kommer igång vid åttondel.Hur illa skada sig guddy?
Real Madrid Gabinho! #10
2006-11-01 10:55
haha ni e ju för sköna. Tror ni verklogen att en kille som spela La Liga sen VM sen Allsvenskan ska bara hoppas inn i La Liga igen?. Han e faktist 35 år och killar som han måste få vilaperioder ibland för han har spelat oavbrutet just nu så inte så stor chans att han kommer.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-11-01 10:51
Fan :'(
Barcelona Ride_The_big_one
2006-11-01 10:51
zidane

Vad pratar du om egentligen?

Självklart är det normalt att en tränare reagerar på det visetdet kallas visa känsler, domarn var inte bra pajas nivå för oss och för Chelsea och sen att han blåser av 1 min innan 6 min som det annonserat var ju bara ett av 100 fel bedömningar.

Aja nya tag mot Bremen & sofia
Barcelona Ghazza
2006-11-01 10:38
Sassinho,

Det har jag aldrig sagt, däremot finns det en mängd andra anledningar.
1. Henke vet hur vi spelar och riskerar inte att floppa i längden.
2. Spelarna i laget älskar honom. Du vet väl vad som sades när han ville lämna?
3. Bör ju vara billig, om lånet ens kostar något.
4. Sedan är jag inte säker på om så många anfallare är tillängliga för lån/köp just nu. Blir väl tidigast i årskiftet och då är redan Eidur tillbaka förhoppningsvis.
5. Sedan är Henke en klasspelare, hur du än ser på det. Hans tempo kan snabbt tränas upp och till dess startar Saviola, självklart. Men en god ersättare är han helt klart.

Tyvärr lär inte detta hända, det var bara en tanke från mig. Så vi släpper det nu.

Edit: Var det inte härligt att se Boulahrouz köpa korv vid målet?
Real Madrid Swenson
2006-11-01 10:33
Fan va synd att ni inte satte dit den där tränarjäveln en gång för alla. Chelsea är fotbollens fiende nummer ett. Drogba är en fjant, precis som mourinho, terry, essien, lampard och cole.

Ni spelade klart bättre hela matchen och förtjänade att vinna. Bouhlarouz hade inte en chans nu när han inte kom åt dinhos smalben som han gjorde förra matchen.

Och vad fan gör domaren, ett mål i tredje övertidsminuten och ett byte på det får domaren att blåsa av en otroligt viktig match en minut FÖR TIDIGT... Jag förstår Rijkaard helt och hållet. Jag hade blivit tokig(are)i hans position.
Real Madrid Real Madridista
2006-11-01 10:29
mogabe

Är det inte du som är lite omogen..
Du säger bland annat att han (Sassinho) "Har en tendens att ogilla personer med blondt hår" Dessutom så lär han vara rasist??? (Med rasist menas att man tycker att olika hudfärger borde ha olika villkor).

Inlägg med personliga påhopp och oseriöst betende etc. accepteras inte.

Barcelona homanjuve
2006-11-01 10:28
Oroa er inte grabbar.
Det bästa laget står som slutsegrare, man kan inte ta sig ända fram med fulspel och starkt deffensiv..

Mister Maurinho kommer som vanligt skylla kvartsfinalförlusten på dommare, mänskligheten och brist på spelare (skador), medans ni Barca supporters får fira andra raka...

Tills Juve är tillbaka!
Annons: