/spanien/barcelona/forum/2384.aspx/spanien/barcelona/forum/2384.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 14:29
Juventus imponerade på mig igår visst dom hade de tufft första halvlek men i andra efter 1-1 så är dom med i matchen. Sen efter vårt 1-2 mål tar vi över igen. Vi är otroligt svår stoppade, och jag ber till Gud att vi får möta Chelsea nästa säsong. Dom idioterna ska få lida ännu mer.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Davids3
2015-06-07 14:26
Rakitic med nummer 4 gjorde det fjärde snabbaste målet i en CL-final i fjärde minute.

O.o
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 14:21
In Lucho Enrique i fucking trust!
Stoichkov90
2015-06-07 14:18
Kära Cules,

Ni missar ju huvudpoängen här. Visst vinner Barca trippeln i år med sitt övertygande spel, men tror ni verkligen att Barca kan slå Stoke på en regnig tisdagskväll?

P.s. jag njuter av att se alla haters gråta. Barcelona var helt enkelt bäst den här säsongen. Såå glad att Lucho lyckades vinna CL. Han gav sitt hjärta och själ för Barca, men lyckades aldrig vinna CL som spelare. Nu gjorde han det som tränare, och på vilket sätt han gjorde det på! :-)
Barcelona LeoMessi
2015-06-07 14:18
LennyRomario Haha det där är det mest generella och bästa svaret man kan ge!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 14:15
Chelshit forumet gråter seriöst. Haha hur bittra får man vara?
Barcelona LennyRomario
2015-06-07 14:13
@Katanja:

Jag kan. Vidal fick ett gult kort för att domaren ansåg att Vidal gjorde sig skyldig till en förseelse som enligt regelboken ska resultera i en varning. Detta svar kan du nästan alltid använda dig av vid liknande frågeställningar.
Barcelona LeoMessi
2015-06-07 14:11
11-9-10 Hazard är fortfarande bättre ju ;)
Barcelona DM1982
2015-06-07 14:04
[QUOTE=Katanja]Kan någon förklara för mig varför Vidal fick gult kort vid 10 minuter in på matchen?! [/QUOTE] Skulle vara intressantare att få veta hur han klarade sig från rött kort igår.
Barcelona barca!54
2015-06-07 14:02
Jag tror Alves skriver på för Barca. Anledningen till detta beror att det inte finns bättre alternativ än Barca. Var han än går är en nedgradering. Barca är helt enkelt det bästa laget att spela fotboll i!
Barcelona 11-9-10
2015-06-07 13:56
Nå neymar skulle ha det svårt i cl mot europeisk motstånd 10 cl mål Mål i alla matcher sedan kvartsfinalerna började Gjorde 4-6(?) cl mål förra säsongen
Katanja
2015-06-07 13:53
Kan någon förklara för mig varför Vidal fick gult kort vid 10 minuter in på matchen?!
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 13:47
Nu har vi flera utmaningar kvar! Vinna la sexybaby igen alltså 6/6 titlar är min dröm nu, samt att bli det första laget med att vinna cl 2 år Irad.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-07 13:46
Såg några olika hemsidor där de presenterade fram årets Cl -lag.

Jag fann inte Busquets någon av dem. En spelare som var riktig fenomenal igår ikväll. Tror inte att han förlorade bollen en enda gång. (Han var Mr One touch, då han är som bäst hela matchen genom)..

Pique ( vilket spel han har visat upp...
Barcelona Barclasico
2015-06-07 13:45
Tw Villarreal: "We want to congratulate @FCBarcelona for their win in the @ChampionsLeague, congratulations!!"

-

Tw Valencia: "@valenciacf wishes to congratulate @FCBarcelona for becoming 14/15 @ChampionsLeague winners"

Mkt fint!
Barcelona Messsias
2015-06-07 13:44
Barca är första laget i historien som tagit 2 tripplar :)
Barcelona 11-9-10
2015-06-07 13:42
@barcastuff: Iniesta has now won Man of the Match awards in World Cup final, Euro final and Champions League final #fcblive [via @danielstorey85] Jag kunde inte hålla med mer, han gjorde inte ett enda fel igår. Han lugnade ner tempot och ökade det vid behov Visade fantastisk bollbehandling och kontroll på spelet
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 13:41
Vill även ge cred till Juventus. Från att ha åkt ut Serie A och komma tillbaka och vinna 4 ligatitlar Irad och även ta sig till en cl final det är FFS starkt gjort.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-07 13:33
Dybala

Respekt!!
Älskar såna fans som dig..
Lycka till!!
Barcelona Barc6
2015-06-07 13:31
Vi startade ligan med hopp, hopp om att Luis Enrique skulle ta oss till nya höjder. Hoppet bleknade ju mer ligan spelades.. Hoppet var nära att försvinna... Från att ha hopp om LE och laget gick vi till att vilja få bort LE och vissa från laget. Det var kris.. Personer kom inte överens. I omklädningsrummet återfanns inge glädje. Vi var bittra och ansåg ligan vara över och ännu ett misslyckat år var på väg. Men sedan kom 2015, och hur vi välkomnade det nya året. Ett år som kommer att vara helt fantastisk. Vad som hände på nyårsfirandet vet ingen! Men vi behöver inget veta heller, för det som komma skall var något vi aldrig hade förväntat oss efter Sociedad matchen. Laget började vinna.. Tres Amigos var helt otroliga! Luis Enrique var galant! Defensiven var otrolig! Mittfältet blev från mediokert till världens bästa mittfält med Don Andres tillbaka till storform! Alla var glada. Hoppet som var så nära att förtvina var på väg tillbaka. 2015, ett år vi inte kommer glömma. Ett år då vi hade slagit holländska, franska, engelska, tyska, italienska och spanska mästarna! Och på vilka sätt som detta gjordes också! Hoppet var så höga nu att man inte trodde det var sant! Men den sjätte dagen på juni månad år 2015 blev all hopp till verklighet och det förvandlades till glädje! Vi stod där nu med 3 titlar och var nu det lag att lyckas med två tripplar i historien! Vilken lycka! Vilket lag! Vilka spelare! Att vända nederlag till triumf! WOW! Visca Barca!
Barcelona enkos
2015-06-07 13:26
Xavi ensam har vunnit fler titlar på 18 år än Chelsea som lag under sina 110 år !!!
Barcelona DeAssis
2015-06-07 13:04
hela matchen i länktips. skynda innan den försvinnner
Dybala
2015-06-07 13:02
Jag lyfter av hatten och säger grattis Barcelona! Ni är verkligen mästarnas mästare den här säsongen!

Nya tag nu och förhoppningsvis kan vi bjuda på ett bättre motstånd nästa gång så att Gigi Buffon får vinna den där jävla Champions innan handskarna hamnar på hyllan.

Alltid oavsett, Forza Juve!

Barcelona enkos
2015-06-07 13:01
Iniesta är den första spelare i historien som har assisterat vid tre olika finaler
2009 passade han till Etoo
2011 till Messi och
2015 till Rakitic
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 12:49
Ja det var en tunnel!
Barcelona L!VOZ
2015-06-07 12:48
Snabb fråga Nemarys 3-1 målet var det en tunnel på buffon? Kommer inte ihåg så mycket sen igår :P Sen vill jag tillägga.. Gracies Xavi! Den största mittfältaren någonsin. En legend! Tack för allt ses senare EL Maestro :)
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 12:40
Nästa säsong så har vi många mål men huvudmålet måste givetvis vara att vinna 6/6 titlar igen samt att kunna försvara cl titel. Jag har hela tiden haft den känslan, att det är Barca som ska försvara cl titeln. Men för att göra det så måste vi också värva. Vi har världens bästa anfall och nu ska vi satsa på att få världens bästa mittfält också.
Barcelona *hjärta*Stay calm, fake left and see you later
2015-06-07 12:39
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Sverige osar klass :) Barcas dominans och kvalitet är inte i paritet med deras verklighet, det finns inte bara hos dom, alltid ursäkter. Och nu, bokstavligen dagisnivå,"Messi är för kort", WTF? Varför ska Messi ha velat ha nätet ens??? En ny pepsi-historia haha
Barcelona Barcelonistas
2015-06-07 12:37
så otroligt glad och stolt över den här fantastiska klubben. Att kunna komma tillbaka när man fick igenom svåra stunder det är starkt! Minns ni hur det såg ut föra säsongen? Det var kris i stort sett. Tito dog i cancer Abidal var tvungen och lämna, man kände att detta var slutet. Vi kom, och vi återtog världen, igen.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2015-06-07 12:36
@barcastuff: note: fifa cannot forbid barcelona to sign players, but they can't be registered (play) until january, Vidal would only train until then
Annons: