/spanien/barcelona/forum/23829.aspx/spanien/barcelona/forum/23829.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
mw
2007-07-11 19:48
11/7/2007 - drenthe: agreed with Real Madrid total nonsense is
(Posted K)

Today the Spanish newspapers resisted full of rumours concerning Royston drenthe. An agreement with Real Madrid would be close. Marca will have even communicated that there was already talk of a deal. Compared with radio Rijnmond drenthe let know that all bulletins concerning a possible deal with Real Madrid total nonsense are.
Feyenoord network
' the newspapers write as much as more as a result of which this commotie arises there, ' thus drenthe. ' I am, however, serious for reflecting concerning my future but I not yet when I tie will chop in two weet.'

babelfish is your friend
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 19:46
Ämne: Till alla er som kan....
Rambla (Anims Puyi),

är han nära barca då??
Barcelona Barcanist
2007-07-11 19:42
läste på msn live att typ barca ger

20M £ + motta och ezquerro för gaby .. sant?

nån som kan rätta till om de e nått fel ? vill gärna ha svar !

VISCA BARCA !
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-11 19:37
Till alla er som kan holländska. Hm, om det ens finns någon här? Drenthe säger idag i en intervju till Radio Rijnmond, att Real Madrid skulle ha värvat honom är bullshit. Han medger att han funderar på sin framtid, men knappast i Real.
Krönika Torreschko
2007-07-11 19:30
SeRDaRo//

ja håller med Henry 03-04 säsongen var fantastsik. Gråter nästan att man aldrig kan se så bra igen.

men det gäller att hitta NÄSTA henry där ute så att man får det arsenal fick under 8 år. Ryan babel kan mkt. väl vara han. Enligt van basten har han chans att bli det. Finns ingen som är så kritisk och kräsen som en världens bästa spelare. han lirar i ajax.
Barcelona tarrak
2007-07-11 19:27
Hristo är en skön profil. Bara en sån sak som att det står att han vann bronsmedalj i VM 94, på hans officiella hemsida! :)
Barcelona SeRDaRo
2007-07-11 19:09
jag vill att ni kållar videon i länken och ser vilken under bar spelare vi har :D
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-11 18:54
Ämne: jag tror inte gabi k....
Det beror väl på hur försäsongen ser ut osv. Men jag förmodar att Marquez och Gabi spelar som mittlås tills Puyi blir 100% igen.
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 18:49
Ämne: är gabriel på god vä....
han är redan klar, det är bara läkarundersökningen kvar :D
Realfan nr1
2007-07-11 18:48
är gabriel på god väg eller???
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-11 18:47
jag tror inte gabi kmr att få starta direkt?? va tror ni?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-11 18:46
Underbart att Gabi är klar nu. Nu finns det en riktigt bra trupp för Rijkaard att arbeta med.

En sak jag tänkt över är att jag tror att Yaya kommer skolas in sakta på det defensiva mittfältet. Xavi och Deco lär vara första valen bakom RHEM. Tror ni?

Iniesta kommer också få mycket speltid visserligen. Backlinjen spikad?

Zambro-Puyi-Gabi-Abidal
2007-07-11 18:31
Laporta i intervju på Catalunya Radio. Hans egna ord, och det är live. Inget inspelat skit.

Ronaldinho, Deco och Eto'o är inte till salu!

Show us the money, Berlusconi! ;)
2007-07-11 18:21
Lacus Clyne:

Det ryktas att ni fick en köpoption på Puyi åtminstonde. ;)

Skämt och sido, jag kan bara ana hur jobbigt det måste vara att bli av med en sådan tongivande spelare. Du får trösta dig med att han gick till en klubb han verkligen ville till. Han kommer att bli väl omhändertagen.

Coloccini är väl i det närmaste klar som ersättare?

Sóm més que un club:

Jag har hört den storyn om Hristo och hans video tidigare. Enormt roligt så här i efterhand. Visst är han en halvgalen bulgar och antimadrista, men innerst inne kan man inte annat än älska honom för hans ego och sköna stil. Mycket var och är säkert också med lite glimt i ögat.
Barcelona Crosas
2007-07-11 18:09
Bra intervju med Milito, sevärd!!!!
Barcelona SeRDaRo
2007-07-11 18:09
Ämne: SeRDaRo:

Antog vä....
men vem har ni som ersättare då?
Lacus Clyne
2007-07-11 18:02
SeRDaRo:

Antog väl det =D
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-07-11 17:58
vet någon vilken tid Argentina spelar mot Mexico idag i copa america semi finalet??
Tacksam för svar!! :D
Barcelona Crosas
2007-07-11 17:57
Sjukt gött att övergången e klar nu e det bara för Txiki och Laporta att sälja spelarna som inte behövs vilket lär vara en del, grovjobbet är gjort med förstärkningarna!!!!

Kan tycka att det är lite synd att man inte tog in Drenthe snubben däremot istället för Abidal som jag inte tycker övertygat men men nu e det bara att blicka framåt=)
Barcelona Leo_Messi19
2007-07-11 17:54
som nån tidigare skrev så är det alltså klart med en övergång för Milito till världens bästa klubb, skönt tycker jag. Nu är silly season över för våran del va? iaf på Köp-fronten :)
Barcelona SeRDaRo
Ämne: Grattis till Milito,....
inte ens i dina drömmar :d
Barcelona SeRDaRo
Ämne: Grattis till Milito,....
i dina drömmar :D
Lacus Clyne
2007-07-11 17:44
Grattis till Milito, går Puyol i motsatt riktning nu ? =D
Barcelona SeRDaRo
2007-07-11 17:44
vad kul nu står det i fcbarcelona.com att millito är klar :d
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-11 17:31
Heheh.
Fast Hristo har gjort nâgot udda saker ocksâ.
När han kom till Parma och de var pâ väg till första matchen i spelarbussen frâgade han om han fick slänga in sin favoritvideo under resan. Alla väntade sig kanske hans favorit hollywood-rulle med till allas förvâning rullas ut "Alla Stoichkovs mâl och trick i Barcelona" ut.
Han har ett speciellt ego men med âren har han lite mer distans och är väldigt rolig.
Real Madrid El Nisse
2007-07-11 17:18
Ämne: Haha, man kan inte a....
ingen slår bob paislay " mind i've been here in the bad times too. one year we finished second"
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-11 17:15
Ämne: Haha, man kan inte a....
Rambla:
Ja det andra uttalandet var ocksâ frân hjärtat:
"Entre Chivu y Milito me quedo con Gabi porque conoce la Liga española y además es antimadridista”
Det gick ut i hela spanien.
Barcelona Myrran
2007-07-11 17:15
Läste detta rykte från tribalfootball att Real hade värvat en Barca målvakt, tänkte om detta är sant så borde ju någon tidning uppmärksammat detta. Hittar inget på varken Sport, Deportivo, AS eller Marca. Tribalfootball skriver bara skit?
Barcelona Karlssoooon
2007-07-11 17:09
2007-07-11 17:09
Haha, man kan inte annat än älska legenden Hristo. Vilka uttalanden. :)
Annons: