/spanien/barcelona/forum/23828.aspx/spanien/barcelona/forum/23828.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 17:42
Ämne: Ämne: Ämne....
Det hade varit bra om vi vann men som jag ser det så ska det itne vara så stora problem för oss att ta oss vidare...För Vi möter Werder Bremen hemma och då ska vi ta 3 poäng och sen har vi Levski och där ska det definitivt inte vara några problem..
Barcelona Saviola 7
2006-11-01 17:30
Jag vill också be GUDDY om ursäkt...FORCA BARCA
Spanien Mr Eleganten
2006-11-01 17:01
Stentuffa grupp A - med serieledarna i Spanien, England, Bulgarien samt Tyskland - går in i ett avgörande läge med två matcher kvar.

Känns lite löjligt att poängtera men vi ligger faktiskt tvåa i tabellen med sämre målskillnad än Man U.
Barcelona La Rambla
2006-11-01 16:36
Tack och lov ser det bra ut för Gudjohnsen. Efter tester idag så har man konstaterat att han inte har några ligamentskador. Det talas tom att han eventuellt kan starta i helgens ligamatch mot Deportivo.
Barcelona Viktor Munoz
2006-11-01 16:24
Efter att ha läst igenom lite inlägg från igår och efter att ha fått samla intrycken lite, inser jag att vi/jag har varit lite hård mot Gudjonhsen. Det är klart att han inte kan fylla ut tomrummet efter Eto´o. Knappast någon i världen som kan. Och att inte lyckas spelmässigt mot världens kanske bästa defensiva lag är ju egentligen inte heller någon skam. Så ursäkta Guddy.

Sedan kan man konstatera att Chelsea antifotboll, eller benknäckar fotboll, förvisso utförd av individuellt väldigt duktiga fotbollspelare, får mer och mer motståndare. Jag kommer tex heja på alla deras motståndare från Europa i fortsättningen. Tom Juve är ett mer optimistiskt spelande lag. Låt gå att det har varit väldigt framgångsrika med engelska mått mätt i allmänhet och med Chelsea mått mätt i synnerhet. Men de har fortfarande inte vunnit någonting i Europa, trots världens genom tiderna största värvningsbudget. Starkareän någonsin förvisso men också mer osympatiska än någonsin. Om det mot förmodan skulle vinna något i Europa ska jag räcka fram handen och gratulera men i tysthet också svära över att dödgrävarna från Stamford har sådan tur. Men som sagt, den turen har inget lag, inte ens Juve och Moratti, haha.
Barcelona Leva Barca
2006-11-01 16:17
En kille , vet faktis inte , men just nu ligger videon hos Fifa oo Uefa
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-01 15:51
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Vem är det som har video på det, då??
Barcelona La Rambla
2006-11-01 15:50
Ämne: La Rambla, självklar....
Jisses, försvarar jag Chelsea nu också? Mycket ska man behöva läsa. Med all skit som skedde på planen, från båda lagen, så fanns det fog för 6+ övertidsminuter sen så får du tycka vad du vill.

Fifflar de med tvättade pengar? Vad har det att göra med matchen igår kväll? Om du nu är så säker på att de fifflar med pengar, kan du inte vara så vänlig och presentera lite bevis för det? Det hade varit intressant att ta del av dem.
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-01 15:48
Fc Barcelona fo´sho//
Jag tror inte att domaren igår var mutad, även om han sög som faaan.
Men jag mååååste bara säga detta eftersom många klagar på det: Det var lampard som fick första gula kortet, inte cole. Så drf var det inte 2 gula. Domaren hade gett lampard ett gult så det är inte hans fel att de skrev gult på cole på tv-skärmen.

Det enda jag klagar över är att barca inte fick sina 6 minuter. Sen att jag stör mig på att chelsea spelade fult får jag väl komma över. Detsamma gäller nog dig. Jag förstår att det svider, men nu skämmer vi inte ut oss med uttalanden om att domaren var mutad osv...
Det är inte över än.
Barcelona Leva Barca
2006-11-01 15:44
Ämne: Ämne: Fc Barc....
Jag vill bara säga en sak , tilläga en sak , jag har hitta på en arabisk sport hemsida , att domarn va mutad , av Morinuoh o att dom har video , men dom får inte lägga utt den. för att C.L jobbar me den frågan oxå så videon oo hos Uefa just nu oo får inte vissas , BARCA SOM BÖHVDE VINNA
Barcelona Fc Barcelona fo´sho
2006-11-01 15:43
Sen när A.Cole får 2 gula, skaru säga att dt är HELT rätt att inte ge rött? haha skojjaruu me mig?
2006-11-01 15:42
La Rambla, självklart spelar dt roll att fjärde dommaren visar upp 6+ . Psyket mannen psyket, tänkt dig själv spela mot skit laget chelsea, vet att dom fifflar med tvättade pengar. Sen kommer skylter upp (6+) Från ingenstans? Men men, försvara Chelsea gör dt ;)
Barcelona La Rambla
2006-11-01 15:39
Ämne: Fc Barcelona vs Olja....
Ursäkta, men vad spelar 6+ min för roll när de kvitterar efter 3+ min? Då är det väl värre att de tillåts fira sitt mål i 1 minut och domaren sen blåser av matchen redan efter 5 övertidsminuter. Övertiden spelar absolut ingen roll som jag ser det. Det var slarvigt av Barcelona att inte täppa igen där, lite naivt. Det verkade mer som om man gick för 3-1 istället för att hålla sin ledning. Det straffade sig. Sen var domaren usel åt båda håll som jag ser det.
Barcelona Zamboza
2006-11-01 15:36
Ämne: Njut Grabbar!....
Då är det bevisat att Drogba som påverkade spelet var offside och att deras 1-1 mål inte skulle godkänts.

M79

Det roliga med hans engelska är när han ska uttala ord som börjar på th. Han uttalar det med s. I think blir ist i sink, thanks to blir sanks to osv.
2006-11-01 15:36
Fc Barcelona vs Olja. aa fyfan, igår va dagen då dommaren Stefano Farinas konto fylldes på med lite extra stålar. 6 tillägs minuter? Hitta dom i Ryssland på Abrahamovic oljeplatåer? Sen när gjordes reglerna om, 2 gula blir EJ rött? fyfan vad jag hatar Chelsea. Vilket jävla skitlag fyfan.
Barcelona M79
2006-11-01 15:32
Varför kan ingen läxa upp Moutinho, han är en jättemupp.

Roliga är att hans karriär började som tolk, har aldrig träffat en tolk som haft sämre engelska än hans.
Barcelona La Rambla
2006-11-01 15:18
Ämne: Vad är det för något....
Inte vet jag. Han kanske kastar upp pga alla steroider?
Barcelona tarrak
2006-11-01 15:17
Vad är det för något han spottar?
Barcelona La Rambla
2006-11-01 15:13
Hm, undra vad Drogba hade käkat innan matchen? Verkar ju vara drogad.
Barcelona tarrak
2006-11-01 15:07
mogabe/Jag har inget emot din åsikt i sakfrågan, däremot har jag problem med sättet du behandlar oliktänkande. Diskutera gärna sakfrågor, men sluta insinuera att folk är rasister eller håna dem för sin ålder. Om du nu är så gammal och mogen borde du väl kunna knäcka dem med argument istället för påhopp?

Om det är något mer kan vi ta det vi PM
Real Madrid Gabinho! #10
2006-11-01 15:05
Dina patetiska försök till provokationer funkar inte.
Per mogabe
2006-11-01 14:58
tarrak
ja han kritiserade guddy och tidigare våran valdes så jag kallar honom gärna för den åldern han är!

jag förstår att du inte orkar tjaffsa, detta är ju typ en upprepning av 04-05 mötet så..

ok. 3-2 i mål och 4-1 poäng allt ni behöver veta
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-01 14:58
Jag håller verkligen med tarrak. Liksom honom (tarrak) så har jag försökt att inte kommenera dina (mogabes) inlägg, för att det inte ska bli en massa onödigt tjafs.

Men jag måste bara säga att chelsea inte alls var bättre än oss igår. Och bara för att vi tycker olika betyder inte det att du nu ska trycka ner mig eller vad fan du har försökt göra med övriga medlemmar. Bara för att man inte tycker samma sak som dig behöver du inte stämpla folk för snorungar eller rasister (gud vet var du fick det ifrån). Alla har rätt till sin egen åsikt utan att kritiseras i detta forum, visst kan du komma med argument, men inga personangrepp TACK!!
Barcelona tarrak
2006-11-01 14:54
mogabe/Jag är inte på humör för något tjafs idag, men du kan väl scrolla ner och kolla på dina inlägg. Är det på det viset du vill att diskussioner ska skötas så får du vill fortsätta med det, jag ser dock helst att du intar en ödmjukare attityd än sådant här trams: "hallå hallå försvarsmekanismer hahahaha! ojj du var visst bara 15 år okok...".

Real Madrid Real Madridista
2006-11-01 14:52
och Toni..
Real Madrid Mr. Hierro
2006-11-01 14:51
glömde villa oxå
Real Madrid Mr. Hierro
2006-11-01 14:51
glömde villa oxå
Real Madrid Mr. Hierro
2006-11-01 14:50
lugn nu du menar fjärde efter sheva henry rud å drogba
Barcelona Cobain
2006-11-01 14:43
Nu är det bara tid för att se framåt! Tänk på att världens bästa målskytt är borta och att laget inte hittat storformen än!
Per mogabe
2006-11-01 14:35

ödmjukhet? en förlust ska man vara ödmjukhet inför.
Ignorera? varför skall du ignorera,jag har arbetat som Barcelona-skribent i 4 år på staden Manresa´s dagstidning i Spanien. Du klarar inte av sanningar! Det är det första man lär sig när man blivit vuxen..
Annons: