/spanien/barcelona/forum/23827.aspx/spanien/barcelona/forum/23827.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-03 15:56
Vad säger ni om vi sätter messi i mitten och giuly på högerkanten. Värt ett försök tycker jag. Såg häromdan en intervju med leo där han sa att han trivs bäst centralt.
Barcelona Kapten11
2006-11-03 15:48
Tevez är en mycket bra spelare, men känns inte som en typisk centerforward i vårt spelsystem. I så fall skulle nån av kanterna vara mer passande, och där platsar han inte. Men visst, högklassiga spelare är alltid intressanta.
Barcelona Q
2006-11-03 15:19
Q, foadinho_10, L0S MERENGUES, Volim Te BiH: Ta ert manager- och fildelningssnack till något annat forum som är mer passande. Sista varningen.. /Redaktionen
Barcelona foadinho_10
2006-11-03 15:08
va tycker ni om ett lån av martins ?
Barcelona 19
2006-11-03 14:12
Carlos Tevez är ju iallafall bättre anfallare än Gudjohnsen. Tror nog att Gudjohnsen är bäst i mittfältet.
Barcelona La Rambla
2006-11-03 14:05
Nu börjar det ryktas om Carlos Tevez till Barcelona. Enligt Sport så ska Messi ha rekommenderat honom för Rijkaard. Tevez agent förnekar att någon kontaktat honom men det skulle han säga i vilket fall som helst. Tja, ett lån kanske inte är så dumt trots allt? Nog skulle Tevez trivas i Barcelona, två landsmän i Messi och Saviola gör väl knappast saken sämre. Ta gärna med dig Mascherano när du ändå är på väg. :-)
Barcelona Meley
2006-11-03 13:57
Till alla Chelsea fans som är här och skriver jag tycker bara ni är helt pinsamma och omogna.
Barcelona La Rambla
2006-11-03 13:17
Chelz:

Antingen är du helt pantad, eller så gör du allt för att provocera?

På vilket sätt attackerar Rijkaard domaren? Om domaren har lagt till 6 min övertid. Har då inte Rijkaard rätt att ifrågasätta detta när denne blåser av efter 5 min? Detta gjorde han EFTER slutsignalen? Men du tycker förstås att det är okej att göra som Tolken inför varje möte. Köra sina hatkampanjer mot moståndare, domare, UEFA, fan och hans moster i pressen? Allt för att röra om i grytan och få alla på helspänn. Ja gud vad sportslig han är den käre tolken. Han som gråter över filmande motståndare. Detta från en man som var manager för ett visst Porto som i UEFA-Cup finalen 2003 mot Celtic stod för ett av fotbollsvärldens värsta praktfiasko. För att inte tala om veckans match då. Kolla efter 1-0 vilka det var som startade att filma till sig frisparkar ute på vänsterkanten för att kunna få till sina patenterande målchanser på Lampards frisparkar. Vilken spelare som började att provocera, slänga sig och grina för minsta lilla beröring för att i nästa stund själv ge tjuvnyp. Det var säkert på signal från Tolken. Sätt igång grisspelet för annars blir vi utrullade. Det var Chelsea som satte standarden på hur matchen skulle utveckla sig men sånt ser ni inte.

Ja nu är det nog f-n tid att lämna denna match bakom sig. Trodde jag hade gjort det redan men så vips så kommer det in nya genier som ska förklara hur verkligheten ser ut. Bah!
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-03 13:17
Ännu bättre då =).
Ursäkta mig för att jag skrev fel då, FC_Barcelona /.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-11-03 13:14
Ämne: Nej, barca ska spela....
Jo, dom spelar visst imorgon lördag =)
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-03 13:12
Nej, barca ska spela på söndag, hehe.
Barcelona FC_Barcelona /
2006-11-03 13:11
hallå kan vi inte skita i chelsea nu det e bara skit snack.*Barca ska spela imorron och ingen bryr sig ärligt tallat vi är inte utslagna från CL , vi e fortfarande med i CL och jag lovar vi kommer gå långt även detta året också,
visca barcaa
visca Ronaldinho
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-03 13:06
Ämne: La Rambla // Hugger ....Som vanliiigt???
Ööööh, snacka om att hitta på. Förresten så kunde rijkard iaf hålla sig till efter matchen till skillnad från mourinho som pissar på sig så fort domaren blåser i sin visselpipa.

Sen så trodde jag inte att du var så omogen att du går på allt skit som kommer ut från mourinhos mun, fördelar och röda kort. SKITSNACK!! Fifan vad många fördelar vi fick i tisdags, shitt asså jag tror att domaren var barcafan...
Barcelona La Rambla
2006-11-03 13:02
Chelz:

Nej jag hugger inte på allt du skriver, utan är bara så trött på den attityd ni ofta visar upp. Ni vet bäst, och hur ni beklagar er över hur alla andra uppträder arrogant och nedlåtande. När det i själva verket är ni som är de arroganta.

Ja ta du dina 4 poäng med dig, de har ni förtjänat även om de i slutändan ändå inte är avgörande. Det kommer fler och viktigare matcher framöver.
Chelz
2006-11-03 12:56
La Rambla // Hugger på allt jag skriver. Nåväl, jag tar fyra poäng med mig och återkommer när vi möts igen.

Barca-Puyol // Som jag skrev så beklagar jag anstormingen..

Ang finalen så kan jag se en viss Rijkaard som vanligt springa fram till domaren och fråga vart fördelarna och de röda korten var... :-) Det är ju tydligen okej för vissa att direkt attackera domare, men inte för vissa andra.
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-03 12:53
Hur ska det vara möjligt att hålla en hög nivå i detta forum, då det kommer in provocerande chelseafans och skriver en massa meningslösa inlägg.

Ang Barca-Chelski-finalen. Jag kan se Mourinho med sina falska anklagelser, meningslösa förolämpningar och klagomål på både motståndarlag och domare framför mig, såväl innan som efter matchen. =)
Barcelona La Rambla
2006-11-03 12:51
Ja Aftonbladet sätter ju verkligen standarden vad fotbolls-europa ska tycka och tidningen tas ju verkligen på allvar nere på kontinenten av alla inblandande. Typiskt Svensson att haka upp sig vad tidningen trycker.

Du kan lova? Tillåt mig att skratta. Vad du och dina fränder anser vara hög nivå är helt irrelevant i debatten. Det är en åsikt bland många andras.
Chelz
2006-11-03 12:43
Det snackades om nivå och forum, tak osv. Och jag kan lova att vi håller högre nivå än vad det är här inne på inläggen. Det är bara att beklaga anstormingen.

Ser framemot en eventuell final mellan CFC-Barca.

Vilket hatmöte!!1

Kan redan se rubrikerna på AB framför mig :-)
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-11-03 12:27
Asså ni som tror att det är bara barca spelare som filmar har ni fel. Det finns många spelare som har filmat. Maradona,Pelé,Rejikard,Ronnie,Ronny,C.Ronaldo, (Alla Italienare) m,m alla filmar
Barcelona stinsen
2006-11-03 11:16
Trött på diskussionen runt filmningar. Alla gör det. lagen tjänar ju på det. Om man ska anklaga någon är det ju domarbaserna runt om i Europa/världen man ska vända sig till. Tar dom i hårdare mot "fusket" så kommer det troligen inte lönsa sig att filma.

Jag hoppas att en sån välbetald fotbollsspelare som John Terry ändå är vet åt vilket håll han sparkar bollen. Tror tom att han kan sikta om han får någon sekund på sig, vilket han fick innan han sköt bollen på Deco. Anser absolut att det var med flit han sköt bollen på honom. Svårt att bevisa iofs..
Real Madrid yelloman
2006-11-03 11:05
La jag kan svara man kan inte hoppa upp som deco gjorde om man har så ont som han spelade att han hade så nu vet du det o sen med att jag skriver chef är väl bara heder åt dig jag skulle bli glad om nån skrev chef till mig.)

Stinsen om du inte grinar varför svarar du för det första jag frågade inte ens dig o de de andra du börjar direkt försvara dig om att real har filmare också aha tror du det var nåt nytt alla lag har som sagt.
Sen en att man märker att du grinar är att du skriver samma grej 3 gånger hehe de va på skoj de sista o om jag vill ha sympati då går jag till min tjej.)
Hur vet ni att terry skott va med flit om du inte ser deco filmar?

Barcelona stinsen
2006-11-03 10:52
Yellowman

Om du söker sympatier är du på fel forum.
Vem vet? han kanske hade ont, antagligen inte men det saknar betydelse tycker jag. Det fula i den situationen var väl Terrys agerande lr?
Varför skulle jag grina? Så länge vi ligger före er i tabellen ler jag..
Barcelona stinsen
Yellowman

Vem vet? han kanske hade ont, antagligen inte men det saknar betydelse tycker jag. Det fula i den situationen var väl Terrys agerande lr?
Barcelona stinsen
Yellowman

Barcelona La Rambla
2006-11-03 10:50
yelloman:

Vad vet du eller jag om Deco blir träffad eller inte? Jag skrev att han ligger ner och visar att han har ont, hur ont eller om han ens har ont har jag inte påstått mig veta. Men du tycks ju veta, så jag kanske borde frågat dig med en gång?

Er chef? Vadå för chef? Gud så orginellt. Vi tål visst att någon skriver något. De flesta här inne är väl av den uppfattningen att förlusterna mot både Chelsea och Real inte var något att snacka om. Så vad är problemet?
Real Madrid yelloman
2006-11-03 10:41
Stinsen jag frågade en fråga sluta grina jag vet att vi har också alla lag har filmare.

Men jag skulle inte skriva om "reyes" filmar att han har ont när han inte har men eran chef skriver det de va därför jag ställde frågan.

Stinsen sluta grina för några förluster vi har inte vunnit nåt i 3 år o ni barca fans har slaktade oss ni förlorar 2 matcher o ni tål inte ens att man skriver nåt till er plötsligt jag tycker det år svagt av dig.
Barcelona Zamboza
2006-11-03 10:36
stinsen

Nu snackar vi om Chelski supporters. Dem ser saken ur en synvinkel. Nämligen den som passar dem. Man märker vem dem tagit efter.
Barcelona stinsen
2006-11-03 10:33
Yellowman.

E du inte inne på fel område när du snackar filmningar? Titta till ditt eget skåp innan du börjar rota i grannens.
Barcelona BarcaRamil
2006-11-03 10:31
Rimbaud

Om du var gammal nog skulle du veta att påven inte är homo och att man inte ska sitta och snacka om homo och påven i samma mening. Väx upp lilla unge
Real Madrid yelloman
2006-11-03 10:30
La rambla hur kan deco ha ont när han inte ens vart träffad av ballack?

Annons: