/spanien/barcelona/forum/23818.aspx/spanien/barcelona/forum/23818.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-10 17:32
Nu vill jag framföra mina tankar om Santiago:
-Jag vill inte se trollet spela!
'Jag får damp när jag ser honom spela, och göra så många misstag, har inte och kommer aldrig förstå mig på varför man värvade honom som ersättare till Ronaldinho vid eventuell skada, när det fanns så många,många andra bättre spelare att välja mellan! Visst, han är en riktigt bra lagspelare, gnäller inte på bänken, skapar god stämmning i truppen, men åhh! Jag tycker synd om Saviola:(
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-10 17:27
Måste säga att Liverpool inte hade turen med sin sida igår iaf:- Förlust mot ett reservbetonat Arsenal, 6 mål insläppta på 7 skott!+ 2 skador!
*ser inte ljust ut för deras del..
Barcelona Saviola #22
2007-01-10 17:26
Har ni kollat Beckham sparkas :P
Barcelona Saviola #22
2007-01-10 17:25
xavi har hjärta för laget
Barcelona Saviola #22
2007-01-10 17:24
Liverpool have announced that Luis Garcia has been ruled out for the rest of the season after rupturing the anterior cruciate ligament in his right knee in last night's Carling Cup quarter-final against Arsenal.

Källa: http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?player_id=1060&story=707104
Barcelona Gio Dos Santos
2007-01-10 17:23
Skulle vara jävigt synd om Garcia missade matcherna mot oss. Som gammal Barca ikon vill jag gärna se han spela, dock hellre i våran tröja ;).

C.Ronaldo mot Xavi tror att det bara är ett löst rykte det skulle självklart aldrig inträffa då Xavi är en egen produkt och väldigt viktig för oss. Byter man honom mos Ronaldo kommer jag fan börja gråta har alltid älskat Xavis sätt att spela.

såg att ni pratade mtcket om Emanuelson innan. Tycker att han vore en väldigt bra värvning på grund av att vära vänsterbackar börjar komma till åren och det skulle vara bra med en föryngring. Han har dessutom en spelstil som jag gillar skarpt med hans offensiva löpningar hela tiden och relativt fina teknik. Sergärna att han värvas i sommar.

Fattar inte hur ni vill att vi ska sälja Ezquerro som är en spelare som jag gärna har kvar i truppen, dock vill jag ha han långt ifrån startelvan eftersom jag tycker att han är en väldigt medelmåttig spelare. Ser däremot gärna att vi slänger ut Giuly som jag tycker är riktigt kass, dock ganska hyfsad på senaste tiden.

en kille här inne "Sassinho" undrar när hans spärr är slut och varför hans är spärrad han saknar er alla. svara till mig (PM) så förmedlar jag det till honom
Barcelona Saviola #22
2007-01-10 17:23
kolla!! luis garcias skadda http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?player_id=1060&story=707104
Barcelona Saviola #22
2007-01-10 17:20
Truppen

Valdés, Jorquera, Belletti, Gio, Sylvinho, Puyol, Olmo, Márquez, Edmílson, Xavi, Iniesta, Motta, Giuly, Gudjohnsen, Saviola , Ezquerro.

Ingen Ronaldinho och Deco :(
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-10 17:10
Jag har ännu inte sett några rapporter om Luis Garcias skada som han drog med sig igår mot Arsenal, han fick ju bäras ut på bår::

^¨Vet någon om hur länge han blir borta?
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-10 17:06
Xavi har sagt själv att han kommer avsluta sin karriär i Barcelona:D
-*har ingen källa nu, men jag har sett och hört att han sagt det med egna ord, trust me:=)
:-fast man vet ju aldrig inom fotbollen..
Barcelona Ordem e Progresso
2007-01-10 17:04
Usch, Xavi mot C.Ronaldo?! ALDRIG!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-01-10 17:03
04/03/07-Sevilla-Fc Barcelona
11/03/07-Fc Barcelona-Real Madrid

Kommer La liga avgöras då? Återser och se...
Barcelona Myrran
2007-01-10 17:02
Xavi till Man Utd? Kanske ett byte mellan Xavi och C.Ronaldo...
Barcelona Myrran
2007-01-10 16:58
Med alla talanger vi har är jag faktiskt rädd att vi inte kommer kunna ha plats med alla på längre sikt. Det finns ju hur många som helst av dem, främst i de offensvia positionerna. Blir säkert en och annan talang stöld av Arsenal i framtiden. Sorligt men det är mina tankar...
Barcelona Myrran
2007-01-10 16:55
Beltranoz#7
den kanske?
Länktips: www.myp2p.eu
Barcelona FCBarcelona_
2007-01-10 16:50
Beltranoz#7:

Då kanske du menar
http://www.euchannels.net/web/ramme.htm
Barcelona el Flaco
2007-01-10 16:47
Den talangen jag ser mest fram emot att se på Camp Nou (förutom Dos Santos förstås) är Jesús Olmo, mittbacken. När jag såg honom spela i försäsongen i Danmark och Mexiko såg han stabil, passningssäker och snabb ut. Vem vet, med lite mentorträning från Carles Puyol kan vi ha hittat en potentiell världsback.
Barcelona Beltranoz#7
2007-01-10 16:41
nej inte den sidan..det va nån annan konstig sida..den e skit bra men kommer inte på va den heter :(
Barcelona Anbo
2007-01-10 16:38
Biljetter bokade till Barcelona-Celta den 26e januari!!

Barça here I come!!!
Barcelona FCBarcelona_
2007-01-10 16:38
Beltranoz#7:

Bet24.com?
Barcelona Beltranoz#7
2007-01-10 16:31
vet nån vad den där hemsidan hette där man kunde se Barca-internacional live??
Barcelona Rambla
2007-01-10 16:26
Gabriel:

Just det. Tack ditt gamla orakel. :)

King_raul:

Det är nästan A och O om man ska ryckas upp från träsket som vi var nere i och lyckas på kort tid.
Real Madrid King_raul
2007-01-10 16:22
Rambla,
Att vilja spela för klubben är viktigt, just därför tror jag att Diarra, Gago & Higuain kan komma att bli nyckelspelare om några år.

Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-10 16:18
Barca dani.
Riktig dum fråga, vad tror du.
Barcelona Gabriel
2007-01-10 16:18
Ämne: Glädjande nyheter, K....
Det är old news nu.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-10 16:17
Glädjande nyheter, Kolla länktips.
Barcelona Gabriel
2007-01-10 16:15
Ämne: Hehe. :)

Hm, är d....
Eric Reyna :-)
Barcelona barca dani
2007-01-10 16:13
jag har en fråga är det bara ja som saknar eto´o så enormt mycket?!
Barcelona - Football Club Barceloήa -
2007-01-10 16:13
Ämne: Rambo~/Äh, det är me....
Jag tyckte personligen att Eto`o var en stor ego,sköt i konstiga läge och avstånd, Men jag har insett att Eto`o saknas mycket i Barca. Det ska bli skönt och se han igen, hoppas och tror att han kommer tebs i form igen snabbt. Eto`o = Fighter:-)
Barcelona Rambla
2007-01-10 16:11
King_raul:

Nej inte slumpen, de övertalades av Rosell ju. Första valet var ju Beckham, eller Laportas val rättare sagt. Inte av sportsliga skäl i första hand utan av ekonomiska skäl. Man ansåg inte att Beckham var tillräckligt bra att bygga ett lag runt och anpassa spelsystemet efter honom. Det måste in med inkomster till klubben omgående. Klubben var bankrutt, bankerna krävde tillbaka sina lån.

Istället blev det Ronaldinho, då av sportsliga skäl först men man ansåg att även han hade förusättningar att bli inkomstbringande längre fram men inte då på en gång. Txiki och Rijkaard skissade på ett spelsystem och framför allt vilka spelare som behövdes för att genomföra det. Där man fäste stor vikt vid kvalitéer på fotbollsplanen, karaktär, personlighet och de skulle verkligen vilja spela just för Barcelona. Du minns kanske hur spelare som Deco som avböjde bättre anbud från tex Chelsea.

Det skulle vara offensiv fotboll, culés har i alla tider varit bortskämda (precis som ni madridistas, annars åker halsdukarna fram), det räckte inte att vinna utan det skulle vinnas med stil och det skulle ske till vacker offensiv fotboll. Det var planen kan man säga. :)
Annons: