/spanien/barcelona/forum/23809.aspx/spanien/barcelona/forum/23809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambo~
2006-11-08 19:57
Tjenare grabbar vet någon av er vart jag kan hitta en spansk-svensk menings översättare på nätet?
Karl den store Björn
2006-11-08 19:55
La Rambla :

det är ju så bara , Ett falskare lag med en mer falsk "lama" tränare går inte att finna
Celta Vigo Linuz @ Celta Red
2006-11-08 19:52
Måste man vara hängiven ? Jag har varit på en match , räknas det ? ;)
Barcelona La Rambla
2006-11-08 19:48
Karl den store Björn:

Och det vet du hur? Bara för att din instinkt säger så?

Pajas!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-08 19:47
Popescu.
Haha vilka sköna kommentatorer, som han skriker.
Barcelona La Rambla
2006-11-08 19:47
Det är extra kul när ett realfan kommer in hit och hävdar att vi här skulle tro vi är 'finare' än alla andra. Real, mer arrogant och självgod klubb får man leta efter. För att inte tala om dess fans på SF.

Självransakan någon?
Karl den store Björn
2006-11-08 19:45
barca tror sig att vara finare än andra när de betalar unicef för reklam på sin tröja
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-08 19:40
Real Madrid.C.F.
Herregud säger du att 70-80 % av alla barca fans här inne är medgångsfans, hur skulle du kuna veta det, man kanske inte kände till svenskafans för 3-4 års sedan, om du ska hålla på så gå till ditt forum och snacka om medgångsfans där.
Barcelona Lion0
2006-11-08 19:28
Nån som vet nå stream till dagens match ?

Visca Barca !
Barcelona Popescu
2006-11-08 19:23
Länge sen jag postade här i Forum.

I alla fall fall. Är det någon som kommer ihåg stormatchen mot A.Madrid där vi vände 3-0 underläge och vann till slut med 5-4,otrolig vilket fett match.

Ovan finns länk så ni kan se glimt av matchen

FORCA BARCA
Barcelona tarrak
2006-11-08 19:20
Real Madrid.C.F/Om jag förstår dig rätt så är det DU som kommer in på VÅRAT forum och berättar vad vi skall skriva och hur vi ska uppträda. Och du tycker att vi beter oss överlägset? Det där med självkritik är inte din grej va?

Jag tycker även det är lite gulligt att du valt att skriva 4 av 6 inlägg på det här forumet. Du kanske borde bry dig lite mer om ditt lag, vi klarar oss nog rätt bra utan dig.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-11-08 19:17
Komien alla fans som inte blivit medlema på mitt team på playahead.se bli medlema. Rip_Josep_Puyol
komiien donera dom som inte har gjort det. Ni vill väll ha kvar Teamet?...
Barcelona Suñol_
2006-11-08 19:06
Real Madrid.C.F// Vad vill du få ut av det här?
Vi har en mycket trevligare historia en eran vita klubb, även om jag hyser respekt för era sportsliga framgångar och en hel del av era spelare.
Barcelona Barca#1
2006-11-08 19:02
Varför kommer det alltid provocerande realfans till vårat forum?
Real Madrid Real Madrid.C.F
2006-11-08 18:40
ni säger att vi har låg nivå på vårat forum? ta en titt på hur ni beter er. de e bara o läsa vad ni skriver...
Ni som "TROR" att ni e "finare" än alla andra borde väl inte bete sig som ni??
Barcelona Suñol_
2006-11-08 17:56
hmm...80% av oss här inne är tydligen medgångsfans? Visst jag hejade på Real och Valencia under Gaspart-eran. Vilken byfåne...
Barcelona Evička
2006-11-08 17:47
Ämne: Hehe. Ibland får de ....
Haha. Det ligger ju något i det faktiskt.
Barcelona La Rambla
2006-11-08 17:21
Hehe. Ibland får de till det. :-)
Barcelona EsCúle
2006-11-08 17:03
Nej, nu ska jag kolla lite på Barcelona DVD'n. Jag hoppas vi får se skönspel och några nya talanger ikväll, forza Barça!

Hasta luego tothom!
Barcelona jonny p
2006-11-08 17:03
Är det några som ska ner på Weder bremen matchen mer än jag??
Barcelona Evička
2006-11-08 17:00
tarrak och EsCúle

Tack för det. Jag började undra om det var jag som hade fått svårt att fatta. Att han sedan har Real Madrids historia på första plats som "kanon" säger ju en del....
Real Madrid RememberZidane
2006-11-08 16:34
Jag vet jag är sen, men längesen jag snackade här.
Rip Josep Puyol
Barcelona EsCúle
2006-11-08 16:32
tarrak

Det kan nog bero på att det inte finns någon. ;-)
Hans inlägg var ganska roande att läsa, ungefär som Aftonbladet, synd bara att inte ett skit stämmer.
Barcelona tarrak
2006-11-08 16:26
Cred till La Rambla och EsCúle som lyckades hitta någon mening i det där dravlet. Jag läste det flera gånger men fattade inte poängen.
Barcelona Ghazza
2006-11-08 16:25
Real Madrid.C.F,

Jag förstår inte vart du vill komma med ditt inlägg. En flytt av Ronaldo hit och han skulle kräva en ofantlig summa i lön. Han skulle knappast gå ner och tjäna lika mycket som en medelmåtta. (Som han ibland beter sig som.)
Barcelona EsCúle
2006-11-08 15:53
Real Madrid.C.F

Hur fan kan du säga så? Självklart finns det nya fans som upptäcker att det är vi som spelar den vackraste fotbollen, medgångs fans har alltid funnits och kommer alltid finnas, men hur fan vet du att vi är det?

Jag började hålla på Barcelona under sista året när Rivaldo spelade i Barcelona, alltså ganska nybliven cúle. Men det är trots allt ganska länge med tanke på min ringa ålder.

Han som sa det, han var det. :-)
Barcelona La Rambla
2006-11-08 15:46
Ämne: Jag undrar vilka som....
Är du helt pantad i skallen?
Barcelona Merida
2006-11-08 15:11
Kolla gärna in vår supertalang ikväll, dock i fel tröja =)
Real Madrid Real Madrid.C.F
2006-11-08 14:53
Jag undrar vilka som e besatta av vilka igentligen, varannan som skriver här inne skriver jämt nått om Real eller dess spelare...
Eftersom ni inte har nått o skriva om er själva så förstår jag att ni skriver om världens bästa klubb..det däremot luktar lite smyg Real-fans

Sen till Ghazza som skrev att Ronaldo bara har dollar tecken mellan pannan, kan slå vad om att du inte alls skulle ha nått emot om Barca va världens rikaste lag..

Och snälla sluta säg medgångsfans till alla Realfans oki, det finns säkert några, men 70-80% av alla här inne av barca fans e det garanterat,eftersom för tre år sen innan ni vann nått på va va det 6år om jag inte minns fel så vart va alla då?
jo nu när ni började bli bra för 2-3 år sen då helt plötsligt är alla barca fans.... lite konstigt...
lycka till i la liga men vi tar er i år..
Sen kommer ni ihåg el clasico på cam nou när ni hade skrivit catalunya is not spain- vad gör ni då i spanska ligan fixa er egen istället mellan Er Espanol o Gimnastic..skulle bli riktigt kul liga!!
Barcelona KeLLeFeNi
2006-11-08 11:51
Barca_Love: Köp den! Kostar bara 159 kr, finns på discshop.se kolla länktippset!
Annons: