/spanien/barcelona/forum/23807.aspx/spanien/barcelona/forum/23807.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jonti
2006-11-13 00:24
Förresten det med Eu pass, han kanske har det :S kan nog kolla det till imorgon.
Barcelona jonti
2006-11-13 00:23
Gabriel: HAHA så långt som pass tänkte jag aldrig ;) inte så rutinerad du vet ;)

men det här med Dos Santos, jag har bara sett han lira i U17 VM så har inte så mkt kunskap om han, vet bara att jag vill se han lite i A-laget.
Men håller han klass för en plats i startelvan?
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-11-13 00:19
Har alltid sagt detta: Guddy är överskattad!

Lueqe från New Castle kmr ni säkert värva. En bra spelare förstår ej varför Depor sålde han.
Barcelona Gabriel
2006-11-13 00:19
Jonti: Nej jag har aldrig sett honom spela. Jag blev Barçafan idag, nu, för några timmar sen. vad står FC för i FC Barcelona ;D?
Barcelona Gabriel
2006-11-13 00:18
EU-pass? Har hört mycket om denna Suazo. Men som sagt, EU-pass?
Barcelona jonti
2006-11-13 00:18
Gabriel: har du sett Dos Santos spela?
Barcelona jonti
2006-11-13 00:17
Vill bara tillägga för alla som inte vet vem David Velasqus Suazo 26 år gammal är, han är från Honduras och gjorde 22 mål förra säsongen i en klubb som sluta tre platser över sträcket. Han är snabb, bra bollmotagare och grym dribbler. Flera toppklubbar i Italien ville ha han inför denna säsongen men han valde att stanna. Perfekt som andra val bakom Etoó ;)
Barcelona Gabriel
2006-11-13 00:16
Helst av allt skulle jag vilja att Marquez fick sitt spanska pass NU. Då kan vi ta in Dos Santos i laget. Frågan är bara, pallar han trycket med så mycket press i startelvan direkt? Det vore egentligen smartare att sakta spela in honom som man gjorde med Messi. Men fan då, han är grymm Giovani, ja tror han pallar.

Sen alltså. Inget illa om Gudjohnsen, han försöker och vill men klarar inte av det helt enkelt. Börjar feel bad for him. Det är dags att spela in Saviola från start nu.
Real Madrid TrueRealFan
2006-11-13 00:16
Jag menar förra året kunde man iaf tro att man skulle klara ersätta de skadade, men nu är det omöjligt att tro att man kan ersätta samuel och messi.
Barcelona jonti
2006-11-13 00:14
Sassinho: enligt första rapporterna är det något ben i foten men jag vill avvakta på svar till imorgon, men kan bli upp til tre mån.
Barcelona Sassinho
2006-11-13 00:13
jonti:

Suazo från Cagliari är en gryyym spelare ! håller med dig !!!

men vad hände med messi? bröt han något eller?

tacksam för svar..!
Barcelona jonti
2006-11-13 00:10
Jag vill ha David Suazo från Cagliari eller Darren Bent från Charlton.
Barcelona Ghazza
2006-11-13 00:09
Tevez kommer säkert få för sig att han inte har något i West ham att göra och sedan kommer han till oss... Nej men vilka är ens tillgängliga? Vi måste värva en riktigt bra spelare, ínget löfte utan en erkänd målgörare. Suck...
Barcelona jonti
2006-11-13 00:06
Jag kommer börja börja gråta om prognoserna stämmer, iaf får vi hoppas att Dinhos första halvlek bara var början.
Barcelona La Rambla
2006-11-13 00:06
Se det så här. Det blir ju garanterat en värvning nu i vinter nu. Frågan är bara vem?
Barcelona La Rambla
2006-11-13 00:04
Ämne: La Rambla

Glöm in....
Bra ersättare? Vad yrar du om? Marquez fick ta ett steg upp från sin mittbacksplats för att ersätta Edmilson och Motta. Det var väl ingen som kunde vara säker på att han skulle göra det så bra som pivote? Maxi köptes in först vid januarifönstret för att ersätta Larsson. Det visade sig inte vara precis hellyckat.
Barcelona ante87
Verkligen synd att Messi blir borta såpass länge:(
Han hade behövts hemma mot bremen i CL som troligtvis blir en avgörande match om vilka av lagen som går vidare.
Barcelona Meley
Det gör ont att höra :( LIONEL MESSI!
Underbar vinst, men man kan ändå inte vara glad!
Ligan är lång och där kan det gå bra, men det är Champions Leauge som oroar. Vinst är ett måste. Tycker man ska ta upp Dos Santos dom två sista matcherna. Jag vet att han är ung, men lite speltid kan väl inte skada. Och i Champions Leauge får han spela eller hur?

Visca el Barca!
Real Madrid TrueRealFan
2006-11-13 00:02
La Rambla

Glöm inte att de som blev skadade hade mycket bra ersättare.
R.E.M
Dinho-guddy-giuly
stor skillnad
Barcelona Evička
2006-11-13 00:01
Tungt det här. Tre månader säger sport.es Kanske kan det vara mindre om vi har tur, men jag är rädd att det blir svårt.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-11-13 00:00
La Rambla// Ja men då var det helt andra skador.
Nu är de två av fem viktigaste spelarna skadade.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-11-13 00:00
Varför ska det bli så här? Alltså vi klarar oss utan en av världens tre bästa spelare hyffsat, nu är en till utav världens tre bästa spelare borta.

Nu är det upp till den BÄSTA att visa varför han är det, det kmr bli otroligt tufft det här!
Barcelona La Rambla
2006-11-12 23:57
Gabriel:

Hermano, det är då laget visar klassen och sluter sig samman. Minns bara säsongen 2004/2005, 4 tuffa känskador i början av säsongen. Trots det vann man ligan. Det gäller att knuta nävarna i fickan nu och kämpa på. Kanske vi får upp någon canterano till truppen istället? Hoppas ju på Dos Santos, bara Rafa kan få sitt pass någon gång.

Det verkar som om Messi måste opereras inom de närmaste timmarna. Vi får nog räkna med minst 2 mån.
Barcelona Ghazza
Fan då... Reser vi oss ur denna askan är det stort. Hur skall anfallet formeras nu? Ronaldinho-Gudjohnsen-Saviola?
Barcelona Kim
Lugn nu allihopa! Det är första prognosen som säger dessa månaders frånvaro. Det kommer göras undersökningar imorgon, då vi får mer exakta tider för frånvaron.
Barcelona Barca_love
2006-11-12 23:55
o nej messi 2 månader :(
hoppas d inte är sant

ÄLSKA BARCAA !!
Barcelona Gabriel
2006-11-12 23:54
Helvete alltså man kan inte ens njuta av vinsten ikväll när man ser att Messi blir borta i 3 månader. Alltid är det nått som ska förstöra. Nu blir vi utan både Eto'o och Messi i sån jävla lång tid, fan också. Som att de inte va tillräckligt med frånvaro från Eto'o.
Barcelona La Rambla
2006-11-12 23:53
H-e! Ja Messi är för kvick för sitt eget bästa. Han har även boll för mycket. Moståndarna hänger inte med och väljer istället att sparka ner honom.

Suck! Det lär bli en tuff säsong det här.
Bona nit!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-12 23:51
Har man sett Gravesen gjorde hat-trick för celtic ikväll, jag menar hur ofta händer det att en defensiv mittfältare gör hat-trick, hatten av för det.
Visca el barca.
Real Madrid TrueRealFan
2006-11-12 23:50
La Rambla
Vill bara säga att man nu utökat en månad till
3 månader Enligt Canal + som jag litar på till 100% som också säger att det nu är bekräftat.

Ledsen grabbar men sån är fotbollen speciellt när man heter Messi. han är aningen för kvick och leder därför till skador - precis som robben var.
Annons: