/spanien/barcelona/forum/23806.aspx/spanien/barcelona/forum/23806.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-11-10 01:11
Ja vet inte alltså. På något sätt kan man tycka att ledningen köpte Gudjohnsen ifall att något sånt här skulle komma att hända. De borde betyda att de har förtroende för honom och inte kommer att köpa någon ny spelare. Det som har varit problemet med vårat anfallsspel efter Etoos skada är att det blir för orörligt, det är ingen som springer som Etoo. Trezeguet är knappast en spelare som springer ihjäl sig och Makaay lär knappast komma, han har dessutom deltagit i Champions League.

har faktiskt no idea...
Barcelona Ordem e Progresso
2006-11-10 01:07
Håller med! Ser inte storheten hos Lampard, han har en hyffsad högerdoja, det är ungefär allt. Om han kmr till Barcelona så håller jag inte styrelsen speciellt högt!
Barcelona -BARCA-
2006-11-10 00:36
Gabriel

haha ok men tror du vi kommer värva nån anfallare ja själv tycker vi behöver det. Nån som trezeguet eller makaay va tycks tror du vi kommer köpa elle låna nån
Barcelona Gabriel
2006-11-10 00:34
blä och usch haha!

Killen håller inte för Barça. Låt honom stanna i Chel$ki. Hans mål va fan ett inlägg, knappast ett skott mot mål - ren tur. Köper vi honom blir jag helt ärligt arg!

Någon engelsmann i Barça? - Gerrard!
Barcelona -BARCA-
2006-11-10 00:08
aa ok:) men ja själv tror Lampard komemr spela för oss va tror du? vi har velat ha han
Barcelona Gabriel
2006-11-10 00:07
Hmm du menade nog Andrade..

Andrade tycker inte jag är en bättre spelare än Marquez och nu har vi dessutom Thuram. Tycker inte han är prio just nu..
Barcelona Gabriel
2006-11-10 00:06
Det undrar jag med hehe. Ne men ärligt talat, det handlar om att Rijkaard anser Alves vara en likvärdig spelartyp av Belletti. Sen vad vet jag, han kanske föredrar att köpa in en ny vänsterback och spela med Zambrotta på högerplatsen i framtiden? Daniel Alves är rätt så dyr också. Men enligt mig vore han en drömvärvning :)
Barcelona -BARCA-
2006-11-09 23:57
Gabriel
varför lägger dom inte bud då på han han e bra spelare
Barcelona Gabriel
2006-11-09 23:52
Eller så tar vi Daniel alves och lägger in zambro på vänsterplatsen. Sagnol e en back ja gillar starkt med.

Det betyder att Andrade skulle gilla ifall Barça lade ett bud på honom.
Barcelona -BARCA-
2006-11-09 23:28
Vad menas me de här
A Andrade le gustaría que el Barça le hiciera una oferta
Barcelona Egzon superdinho
2006-11-09 23:05
vem isåfall skulle han kunna peta
???
2006-11-09 23:05
Ämne: real 5-1 mot ecija n....
dom hade med bra spelare real jag tycker att barca ska satsa mer på spnska cupen
Barcelona ante87
2006-11-09 23:04
Ämne: gokväll killar!

v....
Kaka är en väldigt bra spelare som skulle passa i barcelona men tyvärr så så ser jag inte men han skulle kunna peta.
2006-11-09 23:02
real 5-1 mot ecija när sker lottningen till åttondelen??
Barcelona El_Barca
2006-11-09 22:56
gokväll killar!

vad tror ni om Kaka i sommar?
de hade inte vatt en dålig värvning.. som en ordentlig offensiv mittfältare?.

visca el barca ;)
Barcelona Evička
2006-11-09 22:50
Jag ser att Oleguer är på tapeten. är det någon som har läst hans bok?
Barcelona Luça Toni #30
2006-11-09 22:42
länk till målen från igår någon ?
Barcelona Suñol_
2006-11-09 22:41
La Rambla// Nej Evra kanske inte är bra nog men han var väldigt lovande och i rätt miljö kunnat bli riktigt bra...
Barcelona La Rambla
2006-11-09 22:24
Suñol_:

Tror inte affären är klar ännu visserligen, men det lär väl bli klart snart. Jag undrar hur de har tänkt sig nu när R Carlos vill förlänga med ytterligare 2 år. Det snackas om att låna ut den unge. Hur har de då tänkt att Carlos ska vägleda och lära honom yttterbacksspel? Evra är inte bra nog, åtminstone inte enligt mig.

tarrak:

Kanske är det dags med en uppfräschande version av Streets of Philadelphia. Denna gång som, Streets of Barcelona och med Oleguer vid mikrofonen? :)
Barcelona Suñol_
2006-11-09 22:20
tarrak//Du menar att längst inne i Oluguer så finns det tankar som "Mom, wherever there's a cop beatin' a guy
Wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight 'gainst the blood and hatred in the air
Look for me Mom I'll be there
Wherever there's somebody fightin' for a place to stand
Or a decent job or a helpin' hand
Wherever somebody's strugglin' to be free
Look in their eyes Mom you'll see me."
Vore suveränt isådantfall ;)
Barcelona tarrak
2006-11-09 22:13
La Rambla/Precis och inte bara kläderna, jag kände att hela "auran" borde passa. Jag kan verkligen se framför mig hur den svårmodige Oleguer vandrar omkring på Barcelonas gator med skäggstubb och bekymrad min;)
Barcelona Suñol_
2006-11-09 22:11
La Rambla// Aha då är jag med!

Såg att Marcelo är klar för Real rätt billigt också om det stämmer. Det jag sett av honom så är han en riktigt bra spelare. Känns lite som när Evra gick till Man Utd vi borde ha agerat för vänsterbacksplatsen är ett måste till nästa säsong.
Barcelona La Rambla
2006-11-09 22:06
Suñol_:

Han frågade nog Alex om det fanns någon likhet mellan Uh-Uh-Oleguers klädstil och the Boss. :-)
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-09 22:06
Ifall nått lag skulle köpa eto´o så finns det bara två spelare i dagsläget som kan ersätta han och det är Villa och Henry.
Barcelona Suñol_
2006-11-09 22:03
Tarrak// Jag gillar också "the Boss" men vad menar du med länken?
Barcelona La Rambla
2006-11-09 21:59
Ämne: Ämne: Ämne....
Så länge Dinho, Eto'o och Messi själva önskar att fortsätta spela i Barça, vilket i dagsläget det inte finns något som tyder på motsatsen, så kan andra klubbar drömma vidare om att värva någon av dom.
Barcelona Sürer
2006-11-09 21:58
etoo måste komma tillbaka. Ronaldinho är väldigt beroende av honom även deco messi. ingen kan ersätta etoo inte ens Henry. jag hoppas personligen att saviola får spela istället för gudhjonsen.. han är alldeles för slarvig i passnigsspelet men saviola övertygade ju inte senast mot deportivo
2006-11-09 21:56
det står fortfarande 0-0 för real
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-09 21:56
Ämne: Ämne: på tal ....Som La rambla sa, så tror jag inte fiorentina är så värst sugna på att sälja han nu när det går så tungt för de, det skulle bli ganska dyrt i och med att det går ganska tungt för de nu.
Men förövrigt hur länge tror du det varar innan vår trio R.E.M skiljs åt, jag tänker främst på att nått lag värvar någon av de.
Barcelona La Rambla
2006-11-09 21:52
Ämne: vadå så du tror att ....
Nej, jag tror inte de är villiga att sälja honom för han betyder allt för mycket för deras anfallsspel. Det är inte alls långt kvar till Eto'o kommer tillbaka. Snart är det december, sen juluppehåll och så är han tillbaka någon gång i slutet av januari. Laporta har själv sagt nyligen att det blir inga värvingar i januari, just för att Txiki och Rijkaard inte begärt några. Så vi får nöja oss med det vi har.
Annons: