/spanien/barcelona/forum/23794.aspx/spanien/barcelona/forum/23794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-11-13 00:00
Varför ska det bli så här? Alltså vi klarar oss utan en av världens tre bästa spelare hyffsat, nu är en till utav världens tre bästa spelare borta.

Nu är det upp till den BÄSTA att visa varför han är det, det kmr bli otroligt tufft det här!
Barcelona La Rambla
2006-11-12 23:57
Gabriel:

Hermano, det är då laget visar klassen och sluter sig samman. Minns bara säsongen 2004/2005, 4 tuffa känskador i början av säsongen. Trots det vann man ligan. Det gäller att knuta nävarna i fickan nu och kämpa på. Kanske vi får upp någon canterano till truppen istället? Hoppas ju på Dos Santos, bara Rafa kan få sitt pass någon gång.

Det verkar som om Messi måste opereras inom de närmaste timmarna. Vi får nog räkna med minst 2 mån.
Barcelona Ghazza
Fan då... Reser vi oss ur denna askan är det stort. Hur skall anfallet formeras nu? Ronaldinho-Gudjohnsen-Saviola?
Barcelona Kim
Lugn nu allihopa! Det är första prognosen som säger dessa månaders frånvaro. Det kommer göras undersökningar imorgon, då vi får mer exakta tider för frånvaron.
Barcelona Barca_love
2006-11-12 23:55
o nej messi 2 månader :(
hoppas d inte är sant

ÄLSKA BARCAA !!
Barcelona Gabriel
2006-11-12 23:54
Helvete alltså man kan inte ens njuta av vinsten ikväll när man ser att Messi blir borta i 3 månader. Alltid är det nått som ska förstöra. Nu blir vi utan både Eto'o och Messi i sån jävla lång tid, fan också. Som att de inte va tillräckligt med frånvaro från Eto'o.
Barcelona La Rambla
2006-11-12 23:53
H-e! Ja Messi är för kvick för sitt eget bästa. Han har även boll för mycket. Moståndarna hänger inte med och väljer istället att sparka ner honom.

Suck! Det lär bli en tuff säsong det här.
Bona nit!
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-12 23:51
Har man sett Gravesen gjorde hat-trick för celtic ikväll, jag menar hur ofta händer det att en defensiv mittfältare gör hat-trick, hatten av för det.
Visca el barca.
Real Madrid TrueRealFan
2006-11-12 23:50
La Rambla
Vill bara säga att man nu utökat en månad till
3 månader Enligt Canal + som jag litar på till 100% som också säger att det nu är bekräftat.

Ledsen grabbar men sån är fotbollen speciellt när man heter Messi. han är aningen för kvick och leder därför till skador - precis som robben var.
Barcelona Evička
2006-11-12 23:50
Ämne: En annan länk angåen....
Daninho_7
Du har rätt. sport.es hade en försiktigare formulering bara för några minuter sedan. Ser ut som om de har fått reda på något.
Barcelona Rubén - Barca, El amor durará por siempre
2006-11-12 23:48
Real Madrid Club Dé Fútbol: skönt att höra..:D...ha de bra amigos alternativa fotobllsgalan väntar..
Barcelona el Flaco
2006-11-12 23:48
En annan länk angående Messi. Inget är officielt än MEN de första rapporterna tyder på en skada på ungefär 2 månader :(
Barcelona Daninho_7
2006-11-12 23:46
Messi ÄR borta i minst 2 månader, för oss som kan spanska så finns det mer info på www.sport.es, dvs det är inget påhitt elr dylikt

ngn som kan länka målen?
Barcelona KeLLeFeNi
2006-11-12 23:46
Länk till Ronaldinhos andra mål!
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-11-12 23:45
el Flaco// Haha ba för Valdes har varit bra såhärlångt vilket ja erkänner. Men asså han kommer aldrig ta Ikers plats insett.Han kanske blir reservmålvakt men aldrig att han tar Ikers plats.Iker är för bra.
Barcelona La Rambla
2006-11-12 23:44
TrueRealFan:

Det har jag inte heller påstått att du gjort. Som sagt, det ser inte bra ut. Verkar vara en liknande skada som Pau Gasol hade i basket-vm. En tå i foten som är skadad/bruten. Officiella websidan lär väl informera i morgon.

Typisk med skador nu på viktiga spelare. :(
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-12 23:41
Så j*vla skön seger och allt pekar uppåt för ronaldinho 7 mål på 5 matcher och 8 totalt i la liga säger allt, samtidigt som man börjar känna igen han på planen, idag så kom crossbollarna dragingarna och målen.
Det är så j*vla gött, Visca el barca.
Real Madrid TrueRealFan
2006-11-12 23:40
La Rambla:

Det är inte journalister som på ett ungefär säger hur länge man blir borta - det finns trots allt en läkare på plats som informerar.
De i studion på Canal + sa så. Säger bara vad jag hör inget som jag hittar på själv.
Barcelona jonti
2006-11-12 23:39
SÅ SJUKT HÄRLIG SEGER!!!!!!!!! Nu hoppas jag också att Saviola får starta i nästa match, Gudjohnsen kollar bara på och är inte beredd när han får bollen, Saviola fixar utvisning och frisparken och även ett mål!! Dinho börjar hitta tabx så sjukt gott!

Forza Barca!!!
Valencia J.T-Ayala
2006-11-12 23:38
A det var en vacker frispark av Ronaldinho..
Barcelona el Flaco
2006-11-12 23:38
The Ruler is Back, allt här inne vet vem jag snackar om ;)

Sen får vi inte heller glömma Valdes enhands räddning på Ewerthons nick efter 2-1 målet. När ska han få vakta buren i landslaget.
Barcelona La Rambla
2006-11-12 23:37
TrueRealFan:

Hur kan journalister bedömma läkningstiden när de INTE ens har undersökt honom? Tittar de i sin spåkula eller? Jisses.
Barcelona Blaugrana_1899
2006-11-12 23:37
har målen kommit ut för nedladdning?
Real Madrid TrueRealFan
2006-11-12 23:34
Jaadu La Rambla det är sant att bekräftandet kommer imorn, men man brukar oftast på ett ungefär kunna lista ut hur länge en spelare blir borta - man är t.o.m snällare med tiden innan bekräftandet så vi får se :) - allt jag kan säga är att ni kommer behöva killen för att avacera från gruppen i CL
Barcelona Menos Mal
2006-11-12 23:33
Målen finns uppe på www.fcbgoles.info.se

VISCA EL BARCA!
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-11-12 23:33
Skönt att du förstår mig:). Jag förstår dig också vet hur det känns....
Barcelona II Barça II
2006-11-12 23:32
Vilket underbart mål av kungen, det här var väldigt viktigt för hans självförtroende!
Barcelona Will
2006-11-12 23:31
Ämne: Galen match, en otro....
haha skön du e tarrak, tycker alltid du snackar om att fest natten lång efter barcelona-vinst. Kör hårt...
Barcelona Barca_love
2006-11-12 23:31
Ronaldinho ?? Världens bästa spelare
Hur länge tror ni messis skada dröjer och edmilson ?
Deco underbar
Messi bäst !
Valdes Vissat han e bäst
Puyol bäst
ÄLSKA BARCA
Barcelona tarrak
2006-11-12 23:30
Galen match, en otroligt härlig seger! Är helt skakis och allmänt ofokuserad. Man kan konstatera att vi vann rättvist, fick två tunga skador och 3 otroligt sköna poäng. Jag är stolt över hur laget kämpade sig till segern och Ronaldinho visar klassen. Nu ska jag fira natten lång (förlåt jobbet) så hörs vi imorgon! Visca el Barca!
Annons: