/spanien/barcelona/forum/23792.aspx/spanien/barcelona/forum/23792.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jonti
2006-11-15 17:11
taktes: lätt Suazo ;-)
taktes
2006-11-15 16:19
mycket tråkigtnu när både messi och eto'o är borta. vad tycker ni vi ska ha för ersättare? henke, suazo ?
Barcelona Mitt Andra Landslag
2006-11-15 16:10
Aaarrrrgghh !! Eto'o o nu messi , asså henke e messis översättare , annars ska vi väll få nån bra som spelar i ett bra lag !
Barcelona Jojjje
2006-11-15 13:46
Är det någon som känner till någon bra sida där man kan läsa om juniortruppen. Är inne på FCB.com men det står ju ingenting.
Tacksam för svar
Barcelona Jojjje
2006-11-15 13:37
Ravo
Det tror jag också. Trenden i europa just nu är att allt fler unga spelar lyffts fram och detta med framgång tex Fabregas, Lennon, Walcott och den bäste av de alla vår egna Messi.
Barcelona Ravo
2006-11-15 13:34
tror att han kommer bli uppflyttat efter att Marquez har fått sitt eu medborgarskap.

Edit: seg internet i skolan men du fick svar innan mitt inlägg :)
Barcelona Jojjje
2006-11-15 13:34
Säger fortfarande att Palmermos Amauri är ett mkt bra alternativ. Och varför inte Henrik Larsson eller Udineses Iaquinta. En sak är iallafall klar, det måste vara en spelare med både EU-pass och som inte deltagit i CL.
Barcelona Jojjje
2006-11-15 13:28
El_Barca
Tyvär så saknar Dos Santos ett så kallat EU-pass så en eventuell uppflyttning kan inte ske förrän Rafael Marquez fått sitt EU-pass (förhoppningsvis senast i januari)
Barcelona El_Barca
2006-11-15 13:18
Kan man inte flytta upp Dos santos i A-truppen ??
de hade vatt en mycket bra sak.

Eto'o,Messi,Saviola

;)
Barcelona Ravo
2006-11-15 13:08
varför ska vi köpa luca toni? vad ska vi göra med honom när eto'o och messi är tillbaka? tänk framåt inte bara under de månaderna som eto'o och messi är borta! tror du verkligen att han skulle vilja sitta i bänken eller?

Edit: enligt vad jag läste så tror jag inte att tixi kommer att köpa en ny anfallare.
Barcelona -BARCA-
2006-11-15 13:07
Barca köp Luca Toni!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Ravo
2006-11-15 12:50
Japp, som det står där. Vet inte vad de tänker med.
Barcelona tarrak
2006-11-15 12:47
Så Mottas avstängning står kvar? Vilket skämt!
Barcelona Ravo
2006-11-15 12:45
jag har även en fråga till er, vilken plats tror ni att puyol kommer komma på, alltså om artiklarna Trotjärnare #X
Barcelona Ravo
2006-11-15 12:42
The Comité de Competición de la Federación Española de Fútbol has rejected FC Barcelona's appeal against the content of the referee's report of the game with Real Zaragoza and has agreed that there shall be a one match band for player Thiago Motta, coach Johan Neeskens and delegate Carles Naval, all of whom were shown red cards on Sunday evening at the Camp Nou. The club has decided that it will now present a request to the Appeals Committee for the bans to be rescinded.
Barcelona jocke4
2006-11-15 12:34
ja tycker inte att barca skall låna någon anfallare och inte iallafall köpa någon ny.... dom har ju bra reservanfallare som ezquerro
Barcelona La Rambla
2006-11-15 12:10
Luque trots allt? Laporta vill gärna låna honom men det verkar som om Newcastle helst säljer för att finansiera egna transfers i januari. Spelaren vill bort = borde inte kosta så mycket.
Barcelona Ravo
2006-11-15 12:05
xavi är tillbaka och tränar och vissa stannade även kvar efter träningen för att träna mer :).
Barcelona Abu_barca
2006-11-15 11:11
han e grym spelare även om vi inte har sett mycket av honom
Barcelona Abu_barca
2006-11-15 11:11
jag tycker om vi inte värvar någon bra spelare så tycker jag att barca borde satsa mer på EZQUERRO
Barcelona Alesito
2006-11-15 10:02
dör barca, jag vet att grabbarna kommer klara sig bra och hålla ut tills grabbarna är tillbaka, sen ta dos santos upp i a-laget han är riktigt grym och en hel del bättre än både guly och guddy.. tro mig, han är den perfekta spelaren för barca hans spelstil, samma som dinho,deco,messi,xavi..

visca barca!
Barcelona Ostholm
2006-11-15 09:53
I dagens sport.es skrivs det att txiki inte utesluter att man flyttar upp Dos Santos i A truppen. Det beror först och främst på om Marquez får spanskt medborgarskap, men det har även o göra någonting med att Dos Santos sen inte kan flytta tillbaka till juniorlaget eller vart han nu spelar.

Jag tror inte man kommer att värva någon spelare om inte resultaten i de kommande matcherna är katastrofala. Den mest troliga värvningen är i så fall ett lån av Luque...
Barcelona Lion0
2006-11-15 01:35
Våra kära Guardiola ska sluta spela fotboll. 35 år gammal och vi önskar honom trevlig framtid och kanske t.o.m jobba för Barca (scout helst :D).

: = )

Visca Barca !
Barcelona Q
2006-11-14 23:40
jag Maxi har eu pass så han är alltså en eu spelare om jag inte minst fel.Vilka minnen man får av att se länker där REM spelade tillsammans jag tycker vi ska satsa på spelarna vi har och inte köpa stora namn bara för eto`o och messi är borta några månader, att låna spelare låter bättre och spelare som suazo är för bra för att sitta på bänken när Eto`o kommer tillbaks. hoppas vi hittar bra ersättare till M och E så att de inte ledningen behöver använda dom direkt när dom kommer tillbaks. Ronaldnho och Deco har ett stort ansvar nu när messi och eto`o är borta hoppas dom kan höja sig!Dos santos kommer inte tas upp för att han nyligen kommit tillabaks från en skada och har inte spelat många matcher för b-laget samt att han inte har eu pass. Skulle vilja se en hungrig ung spelare som kan komma in och ändra på matchen bild och accepterar nötta bänk.Boijnov är en spelare jag kan tänka mig snabb stark bra skott och han nötter bänk i serie C laget juve och klagar inte alls, tror han skulle utvecklas hoss oss.
Barcelona Mr Barca
2006-11-14 23:38
Ämne: Myrran

vad jag ha....
Nej Messi har haft eu pass längre än så. Men vet inte hur länge, men det rör sig om flera år.
Barcelona Sassinho
2006-11-14 23:22
Myrran

vad jag har för mig är maxi bara utlånad..
för det andra spelar det väl ingen roll att han inte är eu spelare då etoo är borta..

en fråga som någon kanske kan besvara när en spelare typ dos santos tas upp i a-laget och får spela en match räknas han då oxå som icke eu fast han ej har a-lags kontrakt?

jag har för mig att messi spelade när han var b-lags spelare fast vi hade 3 icke eu med i truppen ? för messi fick väl spanskt pass nu i år eller hur? annars skulle han väl inte kunnat få något a-lags kontrakt för de skulle vara 4 icke eu spelare? right?
Barcelona Ravo
2006-11-14 22:30
vet inte om ni redan har läst den här artikeln om messi, men de som är intresserade så kan ni läsa om oprationen lyckades.

Edit: de står även lite om edmilson, saviola, xavi och inesta
Barcelona jonti
2006-11-14 22:30
Barca_love: tyvärr tror jag du har rätt, vi har inte mkt förutom Guddy och Giuly att sätta in.
Barcelona La Rambla
2006-11-14 22:28
Evièka:

Nej det är sant, men det är ett lockbete om inte annat. Frågan är om Laporta nappar bara. :-)
Barcelona Myrran
2006-11-14 22:26
En fundering om anfallkrisen.
Ägs fortfarande Maxi Lopez av Barca?
Om har görs det så är väl han utlånad antagligen men nån som vet om det finns nån möjlighet o få tillbaka han? Det jag såg av han var ju helt ok och talang som har är så är det väl nåt o bygga vidare på? Dock en stor nackdel att han är Ej eu spelare...

Sen skulle jag absolut inte ha några problem att se Henke i tröjan igen. Fast tror det blir mycket press på honom och de felsta kommer tänka att han ska vara räddaren i nöden? Aja vi får se vad som händer och jag har förtroende för både styrelse och tränare, och speciellt spelarna i laget.
Annons: