/spanien/barcelona/forum/23790.aspx/spanien/barcelona/forum/23790.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2006-11-13 17:33
Rivaldo88

Messi och Saviola. Yippee
Barcelona Abu_barca
2006-11-13 17:33
Barca e tillbacka

Fy fy faan vilket Mååål Av ROnaldinho
där bevisa han att han e världens bästa fotboll spelare

Normala spelare gör inte sånt :
Barcelona Evička
2006-11-13 17:30
tarrak
Jag håller med dig. Marängernas forum kan vara uppiggande ibland. Speciellt när de inte förstår själva att de är roliga, som den här personen uppenbarligen inte gör. ;)
Barcelona Rivaldo88
2006-11-13 17:27
Är Saviola skadad, är det inte Messi? Messi vet jag blir borta i 3 månader, men Saviola? Konstigt!!
Barcelona Cule-10
2006-11-13 17:24
Ville bara säga att jag ÄLSKAR RONALDINO GAÙCHO!!
Fy fan vilken spelare vi har! Är så jävla stolt varje gång jag ser honom i den blåröda vackra match tröjan.
Hoppas verkligen Henke lånas till bacra nu och att vi värvar nån anfallare till eller flyttar upp Dos Santos.

Visca el BARCA!!
Barcelona Romario(Barcelona4-ever)
2006-11-13 17:24
nejjjjjjjjjj det är inte sant... Saviola oxå skadat fyfannn!! tarrak skit i madrid loserna skriver!!! dom var inte så kaxiga när dom fick stryk mot Celta vigo föra veckan och krävde att Capello skulle avgå! men nu så vann dom mot Osasona och dom tror att dom är bäst!
Barcelona Viking
2006-11-13 17:23
Grymt skönt med en seger igår! Speciellt efter Mottas felaktiga kort i slutet, just då kändes det ju rätt kört..

Jaha.. Saviola nu också långtidsskadad!? Mindre bra. Nu måste verkligen Ronaldinho pricka in toppformen om vi överhuvudtaget ska spela vidare i CL kommande vår.
Guddy och Giuly har ju inte rosat marknaden direkt, Guddy kan och kommer troligtvis spela upp sig nu när han kommer få chansen från start flera matcher i följd.
Men Giuly är som en gåta för mig. Han är ju tamejfan aldrig bra! Som bäst godkänd, han gör visserligen lite mål, men vem skulle inte göra det med spelare som Dinho. Deco mm runt om sig.

Henke kanske inte vore en sån dum ide ändå?

Visca el Barça
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-11-13 17:22
här finns länken om Henrik Larsson... va sägar ni???
Länktips: www.goal.com/en/
El Conejo
2006-11-13 17:21
Helvete också! nu är El Conejo skadad..nu MÅSTE Dos Santos upp som backup och vi måste köpa en ny anfallare så enkelt är det annars klarar vi inte oss.

Vill se: Adriano eller Ronaldo och lån av Henke!
Barcelona tarrak
2006-11-13 17:17
Inte Saviola också, eländet tar ju aldrig slut! Tur att det finns maränger som kan roa en när det känns tufft.

"skilnaden med ronaldo är att ronaldo har begåvning nåt som etoo.o inte har. "
Vad sägs om den?
Barcelona Evička
2006-11-13 17:16
Valencia-lover
Det diskuteras tydligen, men ingen har frågat Helsingborg ännu.
Valencia Valencia-lover
2006-11-13 17:15
"Barca vill låna Larsson"

Vet någon av er något mer om detta?
Länktips: www.sportal.nu
Barcelona Evička
2006-11-13 17:15
Ämne: Saviola borta 1 och ....Såg det också. Detta är ju fullständigt lysande, ska man skratta eller gråta. Det är inte möjligt!!
Atlético Elwis
2006-11-13 17:07
Saviola borta 1 och 1/2 månad.
Barcelona Sürer
2006-11-13 17:07
rykte om larson :D .. han skulle lyfta barcas spel. han är enligt mig flera klasser bättre än gudhjonsen. skulle va kul o se en anfallsduo på .. Ronaldinho - Larsson - Saviola
Barcelona Saviola22_
2006-11-13 17:00
Ronaldinho är kung Hans 2-1 mål var snyggt:)
Barcelona tarrak
2006-11-13 16:54
Det var ju för j*vla tråkigt med Messis skada, det känns som att det kommer att bli en kämpig säsong. Det skulle vara skönt om Henke kommer och gästspelar lite, hans rutin är ovärderlig.

Måste säga att det är kul att se hur nya spelare som Thuram som mestadels får sitta på bänken visar så starka känslor för laget. Kolla in när han ska prata vett i domaren efter Mottas utvisning eller när han tar tag i den firande Ronaldinho och ruskar runt hans huvud.
Barcelona AlexC
2006-11-13 16:44
Tog min Camp Nou-oskuld igar och det var lika maktigt som forvantat. Extra maktigt blev det med upploppet och Ronnies tva frisparkar. Satt pa 10:e raden allra langst ner och sag bollen komma flygande mot en innan den borrade sig in i nat vid 2-1 malet. Det ar ett minne som for alltid etsat sig fast.

¡Ligaledare igen!
Barcelona Hoshiar
2006-11-13 16:43
Har jobbat kom nyss hem. Men grabbar jag tycker att sylvinho och motta skötte sig bra Dinho också så kalrt men han m¨ste bli nättre spelmässigt. Han tabbar bort lätt bollen till motsåndarna nu vilket han aldrig gjorde förrasäsongen. Sen är det en gåta att tränaren satsar på guddy och Gjuly(bollen är fyfan lika stor som honm själv och detta borde vara hans sista säsong. vad ska vi ha honm till? kanske att tjäna feta pengar) före Saviola.
Barcelona Menos Mal
2006-11-13 16:26
Riktigt bra match igår, tycker vi kommer iform mer och mer för varje match.

Messi :-(, sämsta möjliga som någonsin kunde hända, men men, Nya tag!

Målen finns i länktipps ( www.fcbgoles.info.se )
Visca el barca!
Barcelona Evička
2006-11-13 16:15
Ravo
Vi har alla olika sinne för humor. Somliga finner lustigheter där ingen annan hittar dem ;)
Barcelona Ravo
2006-11-13 16:11
ekman//
jag skrattade inte iallafall.
Barcelona barca__elve
2006-11-13 16:10
barcelona har inte hört av sig än tror jag men vf skulle man inte försöka att få låna han till februari när nu både messi och eto'o e borta tills dess, jag tror faktist att helsingborg hade lånat ut han tills dess för att allsvenskan börjar ju inte föen tills april......
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-11-13 16:07
e det sant det med Henke?
Barcelona barca__elve
2006-11-13 16:02
Ronaldinho e kuuung måste jag säga mucket två fina frisparka men synd att den andra inte gick in i mål, han var inte så specielt bra som man brukar se han men när han slår till så är han bäääst, avgjorde matchen på egen hand :P, tycker att Saviola ska starta nästa match istället gör Guddy...Guddy är mycket tung i sitt spel när han spelar passar inte riktigt i barcelonas spel med det gör Saviola och nu när messi är borta så hoppas jag att vi kan låna Henrik larsson fram tills februari när både Eto'o och Messi är tilbaxs....
Barcelona RonnieMessiEtoo
2006-11-13 15:50
Uuuuuuuuuunderbar match igår. Bara synd på Messis skada:(. Fullständigt otrolig frispark av Ronnie. Vi var verkligen värda att vinna.. Tycker att det är en väldigt bra idé att låna Henke till Februari när El trio magico e tillbaks :)
Ekman
2006-11-13 15:44
skribeten selander är för rolig..skriver allt om vad zargosa skulle haft för kort osv men inget om att t ex sista målet var offside.haha det var kul
Barcelona La Rambla
2006-11-13 15:40
Iniesta har idag lämnat landslagsamlingen. Han har undersökts av landslagsläkarna och det visade sig att han har ett inflamerat vänsterknä efter alla smällar i matchen mot Zaragoza. Han kan inte träna på minst två dagar. Fattas bara detta nu också.

Mr Barca:

Jag håller med. Det gagnar ingen att köpa in ett stort namn nu i januari bara för att spela honom i några matcher tills Eto'o och Messi blir friska. Han ska först anpassas till lagets spelsystem, livet i staden Barcelona, lära känna alla lagkamrater osv. Dett kan inte beskrivas bättre än med jämförelsen du gjorde med Zambrotta och Cannavaro. De är världsmästare, trots det så behöver den anpassningstid när de kommer till ett nytt land, ny liga och nytt sätt att spela.

Allt detta vi har diskuterat nämner Laporta i en intervju idag. Han litar till fullo på tränarstaben och spelarna. De har inte funderat på några nyförvärv utan de spelarna finns redan i klubben. Nu får de chansen att visa vad de går för.
Barcelona barca-4 ever rolle
2006-11-13 15:38
vi kommer väll inte att sälja messi och köpa adriano???? messis karriär har ju knappt börjat :(
Barcelona foadinho_10
2006-11-13 15:32
Annons: