/spanien/barcelona/forum/23780.aspx/spanien/barcelona/forum/23780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2006-11-18 22:08
Evička

Tänkte att med min starttia klarar vi oss utan en målvakt...eller så tänkte jag att Valdes är hyfsat självklar i mål. :)
Barcelona Gio Dos Santos
2006-11-18 22:01
kolla på spelschema till vänster precis som alla andra gör för att få reda på sånt.
Real Madrid zidane_10
2006-11-18 21:55
när skall ni spela?
Barcelona Ghazza
2006-11-18 21:38
Jag vill absolut inte se en försäljning av Motta. Det tar tid för en spelare att komma in i privote-rollen och eftersom Motta endast är 24 år så tycker jag att man borde hålla fast vid honom. Vem vet, om han håller sig skadefri så kanske vi har en världsstjärna om fem år. Han har absolut potentialen att lyckas. Stor, stark och passningsskicklig.

Ang en ny målvakt så tycker jag Valdes är mer än godkänd för oss. I sina bästa stunder så räddar han oss med helt enastående parader. (Det visade han bl a i CL finalen.) Ibland kommer tabbarna, men också han är ung. Ge han tid bara. Ett annat plus för dessa båda herrar är att dem båda kommer från canteran.

Visca!
Barcelona Barca_love
2006-11-18 21:31
Ny målvakt? vi har ju Valdes han e hur bra som helst.han är ung också
Barcelona mer än en passion, mitt liv!
2006-11-18 21:16
Vi borde sälja motta då han är bland de sämsta spelaren i truppen och de pengarna kan vi använda till att köpa en ny och bättre målvakt, mer än så behövs inte då do santos är vår nya super stjärna och skulle nog kunna göra under istället för guddy.
Barcelona Ravo
2006-11-18 21:05
men om man litar på tixi så har han sagt att han inte kommer köpa en ny anfallare under säsongsuppehållet.
Barcelona Messidinho 10
2006-11-18 20:54
Ämne: om jag ska vara ärli....
Håller med Ravo om att det skulle vara bättre med att ta upp en junior ( DOS SANTOS ) Isället för att lägga ut pengar på någon som sedan ändå kommer att petas då Messi och Eto´o kommer tillbaka från sina skador.
Barcelona Ravo
2006-11-18 20:30
har du tippat fel?
Barcelona Ravo
2006-11-18 20:29
evicka vi får nog klara oss utan en målvakt :P.
Barcelona Evička
2006-11-18 20:29
Smogen
Din startelva är en starttia. Har du glömt någon eller har du ett nytt spelsystem? ;)
Barcelona Ravo
2006-11-18 20:24
om jag ska vara ärlig så vill jag hellre se en junior än att köpa en ny spelare bara för att spela ett par matcher innan messi och eto'o blir friska och kommer i form.
Barcelona Barca_love
2006-11-18 19:57
Helsingborg redo när Barça ringer
Barcelona Smogen
2006-11-18 19:54
min startelva som jag anser...alltså inte vad jag tror.

ronnie Guddy Giuly
Deco -xavie
Marquez
gio Thuram Puyol Zambrotta

och in med iniesta i andra halvlek, ut med thuram och ned med marquez i backen och xavi som defensiv.
Barcelona el diablo
2006-11-18 19:45
Håller nog med "viking inter" om att "de gamla" håller aningen högre klass än Dinho. Mallorca-Barca brukar ofta bli sevärt. Farfan måste till Barca snart helst nästa år.imponerar stort i Psv. Paulo Guerrero är också välkommmen.
Barcelona hola bandola
2006-11-18 19:39
Ämne: Here we go again... ....
eller hur hahaha :)
Barcelona Barca_love
2006-11-18 19:37
För mig är Ronaldinho världens bästa spelare och kommer alltid att vara det för mig :)

BARCAAA !!!!
Barcelona -BARCA-
2006-11-18 19:01
Kan nån skicka videon när etoo blev sur när drogba gjrode målet på slutet?
Barcelona -BARCA-
2006-11-18 19:01
Kan nån skicka videon när etoo blev sur när drogba gjrode målet på slutet?
VikinG INTER
2006-11-18 19:00
Grabbar Ronaldinho är grym men absolut inte den bästa..
Zidane,Ronaldo,Pele och Maradonna har varit bättre.
Barcelona Messishow
2006-11-18 18:59
Jag tror imorn avgörs de om barca behöver en anfallare eller inte eller iallafall hur rijkaard tänker. om guddy gör en bra match o ett mål så avaktar dom men om de blir en platt match kommer de nog kollas över henke tror jag.

Startelvan imorn som jag tror

Ronaldinho Guddy Giuly
Deco xavi
Motta
Sylvinho Marquez puyol Belletti
Valdes
Barcelona foadinho_10
2006-11-18 18:50
Ämne: Jag rekomenderar mit....
alltså va grymma unga spelare shit har aldrig sett så bra unga spelare och dem flesta är barca spelare
Real Madrid Realpwnage!
2006-11-18 17:41
Ämne: Ämne: Zidane ....
Det har du rätt i.
Barcelona Lisa
2006-11-18 17:35
Forum som detta gör att min fotbollsälskande själ bryts ner.
Barcelona Zamboza
2006-11-18 17:22
Ämne: Zidane var elegant i....
Skillnaden mellan Dinho och dem 3 du nämnde(C.Ronaldo, Zlatan, Robinho) är att Dinho är mycket mognare i sitt spel sen han kom till Barca, vilket självklart kommit med åldern. Samtidigt är Ronaldinho inte bara en underhållare. Han är en viktig del i Barcas lagbygge, om inte den viktigaste. Sen han kom till oss har vi slutat 2:a, 1:a, 1:a i ligan. Det talar sitt tydliga språk. Lägg till en cl-buckla och att han blivit utsedd till världens bäste 2 år i rad. Det blir man inte bara genom att göra 10 överstegsfinter, utan det krävs mycket mer. Det är ju Cannavaro ett bra bevis på.
Barcelona Will
2006-11-18 17:21
Here we go again...
Barcelona Ravo
2006-11-18 17:09
headbutt ^^ nee men nu driver jag med dig. Håller med dig om att han tillhör den nya genrationen. Man kan inte jämföra spelare som pele, maradona osv mot dinho, spel stilen har förändrats nu. Skulle vara shcysst om nu någon uppfann något som gjorde att man kunde se alla stor stjärnor spela mot varandra när de var i sina bästa dagar :).
Real Madrid Realpwnage!
2006-11-18 17:03
Zidane var elegant i sitt spel. Ronaldinho tillhör den nya generationens superstjärnor, dvs väldigt teknisk. Typ som C.Ronaldo, Zlatan, Robinho. Såna som är underhållande när de får till det på planen. Annars kan såna här spelare vara väldigt osynliga och tama. Det har vi ju sett prov på många gånger. Det är just för Ronaldinhos spelstil som såna som Saviola7 tycker han är den bästa fotbollsspelaren genom tiderna. Han må ha en grym teknik, men Saviola7 verkar inte uppskatta andra saker som t.ex. Zidane gör. Han har ju ingen monsterteknik som Ronnie, men ack så mycket mer än det han kan :)
Barcelona Barca#1
2006-11-18 16:42
Zidane är större änn Ronaldinho just nu iallafall.Men att Zidane kom på the beutiful game det håller jag inte med om.(Jag gillar Ronaldinho mycket mer änn Zidane)
Barcelona Ravo
2006-11-18 16:14
saviola7 nu överdriver du där. Han är inte den bästa som funnits genom tiderna.
Annons: