/spanien/barcelona/forum/23777.aspx/spanien/barcelona/forum/23777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_love
2006-11-20 01:05
Guddy är bäst som ersättare , en spelare från chelsea är inte dålig ge han bara tid han blir bättre o bättre ;)
ni borde vara glada han gjorde 2 mål :P
Barcelona Alesito
2006-11-20 01:05
Ämne: Alesito

du, jag l....
haha okei visst =) ja orkar inte mera.. visst vi förstår varann bättre... ;)...
Barcelona Sassinho
2006-11-20 00:51
The Dynasty

jag tror inte många har svar på den frågan förutom att han kanske vill spara thuram till CL på onsdag då skulle det vara dumt att ha de två bästa mittbackarna(enligt mig) borta ifall puyol inte skulle kunna spela på onsdag
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-11-20 00:45
Undrar, varför bytte inte Rijkaard in Thuram mot Puyol istället för att byta in Zambrotta och flytta in Oleguer i mittförsvaret? Borde inte Thuram få mer speltid?
Barcelona Sassinho
2006-11-20 00:42
Alesito

du, jag läste La ramblas inlägg igen det står faktiskt bollmottagningar och mål..står att han gör bra vändningar men inget tyder på att han syftade på idag?..så varför du tog upp det vet jag inte..men i alla fall 2-0 va en fin vändningen och 1-0 målet va en fin mottagning..

såja nu var det väl lättare att förstå varandra visst?
Barcelona Sassinho
2006-11-20 00:28
Alesito

vem har sagt att han är tillräckligt bra för att skjuta hem titlar åt oss? det är han inte..JUST NU vem vet han kasnke är påväg upp mot värsta formtoppen ? det vet vi inte ännu visst?
okej första målet såg jag bara på någons länktips så såg bara ett klipp där gör han ingen vändning där är han fri och avslutar snyggt..my bad..
men andra målet vänder han inte då?

och som jag sa innan jag tycker inte han har varit bra hittils även om han gör det han ska idag..men 2-0 målet vänder han och avslutar iskallt...eller är han fri då med ?
Barcelona Alesito
2006-11-20 00:23
aa men du får friläge?, det vi hade diskussion är att ta emot boll framför backarna och sedan vända med bollen för att sedan där efter göra ett mål. lite gran som eto brukade göra.. så snälla om du nu spelat fotboll så vet du exakt vad jag menar, kanske nu för du inte vill hålla med mig så vet du vad jag snackar om....
Barcelona Alesito
2006-11-20 00:21
Ämne: Alesito

jag kan i....
exakt, men borde han inte klara av att göra minst 2-3 st bra vändningar när han får så mkt boll?. det borde ni kräva av en barva anfallare. vet itne vad ni nöjer er med. men för mig är han inte tillräckligt... det känns som vem som helst i barca klarar av det hjan gjorde, tom ezquerro nätade... han ska klara av att göra sånt mot dom riktiga bra tyngre lagen annars vinner vi inga titlar. och det kommer vi inte göra med han i anfallet...
Barcelona Sassinho
2006-11-20 00:17
jag spelar fotboll har gjort det i cirka 15 år..så om du får bollen med ryggen mot mål och sen gör mål med ansiktet mot mål har man inte gjort någon vändning då eller? är du snurrig eller? frågan är om du kan fotboll..? aa HAN SKA KLARA av det..men det är fortfarande en vändning eller hur ?
Barcelona Alesito
2006-11-20 00:14
GUDY GJORDE INTE NÅGON VÄNDNING!?!?!? asså shit, spelar någon av er fotboll här inne.. han spelar i barcelona, han ska KLARA göra det dära.. kallas det vändning...
Barcelona Sassinho
2006-11-20 00:14
Alesito

jag kan inte minnas någon bra bollmottagning som guddy gjorde mot real eller chelsea..men kanske för att deras försvar e topp 5 i världen? och mallorcas e väl knappt med topp 15 i spanien där kasnke du har skillnaden...men om du inte gillar guddy det är lungt för oss..
jag tycker inte heller han har varit lyckad än så länge men idag gör han det han ska göra faktiskt inget mer med saken
Barcelona Alesito
2006-11-20 00:13
Ämne: la rambla//
såna so....
sånna som han?.. har du någon sin sett mig skriva något om belleti? lr om någon annan?.. vilken skojjare.. e du hans grupie kanske? snälla vilken skojare...
Barcelona Sassinho
2006-11-20 00:11
guddy är bättre än henke helt klart i allmänhet sen är säkert henke bättre än honom på vissa delar i spelet osv..

guddy gör två bra vändningar och två fina mål inget snack om saken där håller jag med La Rambla... och marquez ser inte allt för säker ut i år som han var förra året..jag vet inte vad det beror på..som Kapten11 säger thuram känns stabilare även om hans uppspel inte är lika vassa som marquez...

jag tycker i alla fall matchen var väl genomförd fast vi låg lite risigt till där vid 2-1 ledningen vi har tur att de drar på sig en onödig utvisning...

bra barca !
Barcelona Kapten11
2006-11-20 00:01
Viktig seger ikväll, som alltid. Fattar inte riktigt varför Gudy får kritik, trots en riktigt bra insats. Det jämförs ofta med Henke i hans fall, vilket på flera sätt känns fel.

Ärligt talat, Henke gjorde det bra, men har ju också en hel del svagheter. Hans bollmottagningar, spel en mot en, och ja, faktiskt väldigt många missade målchanser.

Eto'o och Messi är oersättbara, oavsett vilken spelare det gäller. Sen tycker jag givetvis att vi bör förstärka i januari, men i så fall gärna med en spelare som klarar av att spela i Guilys position. Där har vi väl ändå en spelare som verkligen underpresterar?

Dessutom är det nu utan tvivel så att Iniesta är vår bästa mittfältare för tillfället, och därför bör Deco och Xavi rotera, medans Andres spelar kontinuerligt.

Börjar bli lite trött på Rafas försvarstabbar dom senaste matcherna, Thuram känns mer stabil, även om hans uppspel inte är av samma klass.
Barcelona Ravo
2006-11-19 23:58
la rambla//
såna som han brukar alltid ändra sig om spelarna, det såg man med belleti. När de avgör något stort så börjar de älska dem direkt
Barcelona Barca_love
2006-11-19 23:57
jag håller me dig la Rambla , det är en sån målgörare ska va :)
Barcelona Alesito
2006-11-19 23:38
aa så du kallar målen mot mallorca som bollmottagningar och vändningar, det var frilägen bägge två han SKA göra 2 mål där. mot chealse borta matchen. gjorde han någon bra mottagning?, mot real?.. att göra en "bra" match mot mallorca är inget att hurra för :)
Barcelona La Rambla
2006-11-19 23:35
Är du blind människa? Två fina mottagningar och två fina kyliga avslut. Vad mer begär du av en målgörare?

Sarkastisk? Låt då bli och bjuda på såna korkade kommentarer.

Bona nit!
Barcelona Alesito
2006-11-19 23:31
det är ju det gudy inte alls vart bra på. att ta emot bollen och vända med den och göra något bra av situationen?.. vf tror du hans "genombrott" i barca ännu ej har kommit, exakt därför..

om du vill sörja för att dom vann med 1-4 sörj, det tänker itne jag göra.. du ska inte heller ta ord ur min mun, för om du läser så ser du exakt vad ja skriver och du har ingen anledning till att spela sarkastisk. vi är alla barca fans här inne. och ingen ide att försöka spela smart la rambla..
Barcelona La Rambla
2006-11-19 23:25
Lustigt resonemang. Han måste ha bollen rätt på fötterna för att göra mål. Eh, ja det underlättar ju för de flesta spelarna i världen om de får bra passningar på fötterna för att kunna ta sig igenom ett trångt försvar. Gudy visar bra bollmottagningar, bra vändningar och iskalla avslut. Men vi ska inte vara så glada? Okej, låt oss sörja då. Jisses.

Det stämmer inte med Eto'o och Kamerun. Deras lagar kräver att personen har levt 10 år i landet, Spanien i det här fallet, för att han ska kunna ansöka om dubbla medborgarskap. Eto'o är väl där nu när som helst, 10 år i Spanien detta år.
Barcelona benne
2006-11-19 23:16
Tjena Barca-fans hoppas ni har det bra
jag hoppas verkligen att barca köper en anfallare som amauri han e fett grym
har inte sett så många klipp men vet att han e grym tacksam för en länk där amauri gö riktiga fina mål många mål pen e klipp
Barcelona Evička
2006-11-19 23:13
-BARCA-
Jag tror faktiskt inte att Chelsea kommer lägga sig mot Bremen. För det första är det inte bra för lagmotralen. sedan tror jag inte att Mourinho till varje pris vill hindra Barça att gå vidare. Han verkar gilla de här hatmötena.

Jag tror faktiskt inte att Chelsea bryr sig om Barça eller Bremen går vidare. Det enda som gäller för dem är att gå vidare själva. DEt är lugnast för dem att vinna på onsdag för då är de helt säkra.
Barcelona Barca_love
2006-11-19 23:11
-Barca- Vi vinner mot sofia Mallorca är mycket bättre lag än sofia , tror inte att chelsea lägger sig mot bremen kanske allt kan hända men vi vinner mot sofia 3 - 0 hoppas d
BARCAAA
Barcelona -BARCA-
2006-11-19 23:03
Hoppas vi vinner mot Sofia är orolig för den matchen för chelsea kan lägga sig mot bremen
Barcelona Barca_love
2006-11-19 22:55
guddy är bäst ge han bara tid :)
skönt me 4 - 1 seger :)
tuffare nästa match hoppas guddy gör 2 mål :)
Barcelona -BARCA-
2006-11-19 22:50
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
fan oxå ja har inte sport expressen åhhhhhh
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-19 22:40
R.E.M.
Deco i messis vanliga utgångsposition, knappast.
Barcelona Jojjje
2006-11-19 22:40
Sassinho

Tror du har rätt angående Viera och lägg där till en rad spelare från framförallt Frankrike och franska ligan. Tex tror jag att Drogba och Zidane har dubbla medborgarskap. Men det som är mest intressant i dagsläget är om Gio Dos Santos kan få det? Jag tycker ialla fall det hade varit mycket intressant att få upp honom. Killen e sjukt duktig att döma av det jag har sätt. Lik både Messi och Dinho i sin spelstil.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-11-19 22:39
Ämne: Nån som vet om de vi....
Det står att de spelar 20.00, ifall tiden stämmer så visar de inte macthen, då visar sportexpressen den.
Barcelona -BARCA-
2006-11-19 22:38
Nån som vet om de visar Villarreal och barca i helgen??? tv4+ ???
Annons: