/spanien/barcelona/forum/23767.aspx/spanien/barcelona/forum/23767.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-11-19 18:59
Jojjje:

Det är korrekt uppfattat. Just så menar jag. Så fort han har ett spanskt pass får han spela både i A och B.

Menos Mal:

Henke skulle vara det optimala ja, för det räcker ju egentligen att långa honom 3-4 månader. Låt han alternera med Guddy och Saviola när han är tillbaka.
Barcelona ante87
2006-11-19 18:58
Valdés; Oleguer, Puyol, Márquez, Gio; Motta, Deco, Iniesta; Ronaldinho, Giuly , Gudjohnsen.
Barcelona RonaldinhoG
2006-11-19 18:55
Hur tror ni startelvan kommer se ut ikväll?
Barcelona Hoshiar
2006-11-19 18:38
claudio pizzaro är på väg till oss enligt pressen
Barcelona Menos Mal
2006-11-19 18:31
LR :

Håller med dig angående värvningarna, men ett ev. lån av Henke skulle kunna vara rimmligt.

Alesito:

www.fcbgoles.info.se
Barcelona Alesito
2006-11-19 18:03
Vart kan man se de senaste målen för Barcelona?
Barcelona Jontteee
2006-11-19 17:24
Giovanni Dos santos e för ung just nu..

Jag har sagt det förut varför inte ta upp Jeffren nu och senare på säsongen ta upp Giovanni dos santos så att han får utvecklas med lung och ro som messi fick göra ?
Barcelona Jojjje
2006-11-19 17:20
Ämne: Ämne: La Ramb....
Med det menar du att om han hade ett spanskt pass så kan man flytta runt honom som man vill? Och sen måste jag bara säga att killen e sjukt duktig och jag tror inte han skulle göra det sämre än vare sig giuly eller saviola.
Barcelona La Rambla
2006-11-19 17:15
Ämne: La Rambla

Vet du ....Jag har för mig att han själv sköter om den proceduren. Han har ju varit i Spanien i flera år nu så det ska inte vara några problem rent juridiskt. Som sagt, man kan inte flytta honom mellan A och B-truppen om han registreras för ligaspel i januari som en av de 3 som ej har eu-pass efter att Marquez lämnat en plats fri. Då får han bara spela för A-laget, vilket skulle vara en stor nackdel för hans utveckling. Hur mycket speltid får han när Saviola, Eto'o och Messi är tillbaka? Dessutom så behövs han i Barça B, de ligger inget vidare till i sin serie.
Barcelona Jojjje
2006-11-19 16:54
La Rambla

Vet du någonting om Dos Santos möjligheter att få ett spanskt pass och i så fall när?
Barcelona Jojjje
2006-11-19 16:50
Barca#1

Amauri tror jag hade varit en jättebra lösning för oss, en teknisk och rörlig forward.

Sen vill jag bara kommentera allt detta snack om att ronaldinho inte skulle vara världens bäste längre (främst marränger). Vill bara påminna om att inledningen på förra säsongen var en katastrof för dinhos del. "Svackan" kanske har varit lite mer långvarig denna säsongen, men kom igen killen har gjort 8 mål och toppar skytteligen. Vittnar inte det lite om hans klass om han nu har varit så dålig?
Ronaldinho är ett geni och världens i särklass bäste
Barcelona La Rambla
2006-11-19 16:41
Dos Santos kommer inte att bli uppflyttad innan han fått ett spanskt pass. Det har Txiki sagt i veckan. Flyttar man upp honom i A-truppen nu får han inte spela mer för Barça B resten av säsongen. Vi får nog vänta tills han får sitt spanska pass först. Det lär knappast bli någon värvning heller. Värvar man i januari är det ungefär någon månad kvar tills Messi och Eto'o kommer tillbaka. Då blir det bänken för det nyförvärvet och så även för Dos Santos om han hade flyttats upp. Knappast något önskescenario för ett nyförvärv och talangen Dos Santos.
Barcelona Barca#1
2006-11-19 16:23
vad tycker ni om det här ryktet då tror ni han kan platsa i Barca eller?
Barcelona Barca#1
2006-11-19 16:22
Hoppas han gör det;). Dos santos är ju en stor talang
Real Madrid Donald duck
2006-11-19 16:21
asså ronaldinho är ju inte världens bästa spelare längre. =( tycker iallafall jag.

vad har hänt med den bästa ronaldinho med dom magiska fötterna ? nu är han ju inte den bästa längre . nu ska henry vinna priset som världens bäste annars har ronaldinho mutat juryn =P

HALA MADRID
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2006-11-19 16:00
Hola! Kolla länktips! Står lite om FifPro galan där Ronaldinho vann bla. Dom tar även utan årets elva, årets spelare för "fred", årets klubb för "fred".

Men detta visste ni väl redan. Kul att läsa hursomhelst.

0-2 vinst idag!

Visca Barca!
Barcelona A Seleção
2006-11-19 15:35
Håller med Ravo. Jag har inga som helst problem med Ezquerro tycker han fyller sin funktion på ett bra sätt, och egentligen är han en ganska vass avslutare. Dessutom lär han vara väldigt populär inom truppen.
Barcelona Smogen
2006-11-19 15:28
Tror det finns stor risk att det blir en jävligt låst 0-0 match idag. Mallorca släpper ju inte in mycket mål och lär göra allt för att klara just 0-0. Sen kommer snacket om en ny anfallare verkligen igång. Tror dock att allt annat än att flytta upp Dos Santos (för att ibland hoppa in i slutet, precis som Messi gjorde när han kom) och låna Henke är ett misstag. Inga köp alltså.
Barcelona -BARCA-
2006-11-19 15:19
Tror ni att vi verkligen går vidare från champions legue gruppen???
Barcelona Ravo
2006-11-19 15:15
jag tycker inte att han suger, visst folk gillar inte honom pågrund av att han inte är vass som eto'o men det dem inte tänker på är att han inte ska vara med i start elvan direkt. Han är en ersättare ^^
Real Madrid Ramos_2
2006-11-19 14:50
Jag undrar, ni säger att Gudjonhsen suger och si och så och behöver anfalls spelare, min fråga är varför använder inte Rajkaard Ezquerro, för han är väl bra nog för kunna spela, eller hur??
Barcelona -BARCA-
2006-11-19 14:33
Idag så kommer de märkas om vi behöver en anfallare eller ej?
Barcelona El_Barca
2006-11-19 14:29
Flyttas Dos Santos upp i Vinter, då tycker jag att vi skall sälga Giuly i sommar. Giuly är en bra spelare men när Dos santos flyttas upp kommer Giuly inte att få så mycket speltid. Just därför tycker jag att han skall säljas.

3-0 idag Ronaldinho ggr 2 och Deco

Visca el Barca
Barcelona Menos Mal
2006-11-19 13:52
-BARCA- :
Den finns i länktips, under "noticias" på förstasidan.
Barcelona -BARCA-
2006-11-19 13:51
Kan nån skicka videon när etoo blev sur när drogba gjorde mål på slutet?
Barcelona Menos Mal
2006-11-19 13:48
Tomasz :

Jo jag vet, men efter jag beställde min bilett fick jag det fasta datumet som söndag 26 / 11. Nu i dagarna fick jag besked om att matchen vart "flyttad" till 25/11. Antar att dom har lottat omgången nu då :)
Real Madrid Zizou[v]-
2006-11-19 13:41
Skärp dig, eller bli spärrad. /Redaktionen
Barcelona Tomasz
2006-11-19 13:36
Nja, flyttad och flyttad. I början av säsongen läggs alla helgmatcher på söndagen fram tills dryga veckan innan avspark då tv-schemat spikas.
Barcelona Menos Mal
2006-11-19 13:30
ricwes:

Jag skall faktist också ner, Precis som Tomasz skriver, matchen har blivigt flyttad från söndagen till Lördagen.
Barcelona Tomasz
2006-11-19 13:27
ricwes: Lördag 20:00 är rätt avsparkstid, om nu inget väldigt konstigt händer tills dess.
Annons: