/spanien/barcelona/forum/23761.aspx/spanien/barcelona/forum/23761.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Unikkat
2006-11-28 21:05
Spärrad för grova personangrepp. /Redaktionen
Barcelona Klint
2006-11-28 19:52
Någon som kommer ihåg vad boken, som Sandro Rossell skrev om Barcelona, heter?
Barcelona Klint
2006-11-28 19:51
Snälla kan vi inte bara lägga ner Cannavaro snacket? Han är inte med oss, han är mot oss.
Barcelona Tiago
2006-11-28 19:12
hahah det är ganska kul när man är inne på Italienska sidan på svenskafans Juve skriver att cannevaro alltid kommer vara en Juventio Napoli skriver att han alltid kommer vara en Napolista och parma skriver att han alltid kommer vara en Parmista ganska komiskt haha:)

20:52
Guldbollenvinnaren är fortfarande Juventino

Napoli 16:45
Cannavaro dedikerar guldbollen till Napoli

18:10
Fabio Cannavaro - för alltid en parmigiano
Barcelona A Seleção
2006-11-28 19:03
Puyol är bättre än Cannavaro ja, jag skulle i alla fall välja honom 10 gånger av 10 före Cannavaro.
Barcelona Bopi
2006-11-28 18:53
Robinho e född 1984
å Messi 1987
Barcelona jonny p
2006-11-28 18:27
det är pinsamt att folk jämför robinho med messi.

Absolut är inte messi typ 2-3 år yngre en den gode robinho också??
Barcelona Myrran
2006-11-28 18:06
Sergio Ramos y Cicci //
Senast jag kollade så va "Världs bäst" bättre än "Världsklass" men det kan ju betyda något annat, va vet jag...
Barcelona barca__elve
2006-11-28 17:52
vet någon vart man kan ladda hem ronaldinhos drömmål jag har sätt det men jag vill ladda hem det istället för att gå in på internet o kolla, behöver det till något är tacksam för svar :D
Real Madrid Sergio Ramos y Cicci
2006-11-28 17:50
Myrran/ Jag håller med dig om de där med brinna för laget.

Puyol kanske har mer hjärta för barca än cannavaro för madrid

Men vadå menaru att Puyol e bättre än cannavaro? Haha
Barcelona Jontteee
2006-11-28 17:48
asså kolla hur sverige röstade till vinaren av guldbollen..!!

Suecia ( Sverige)

Buffon Cannavaro Klose Henry ZAMBROTTA

Typisk att rösta på robot spelare.. !!!

Asså CL och la liger väger visst mindre än VM Guld.. OM Ronaldinho inte vinner nästa år så heter jag ole :P
Barcelona Myrran
2006-11-28 17:45
Ang. Cannavaro o guldbollen.

Alla Real Madrid fans kan ju vara lyckliga över sitt nyköp till klubben. Men jag har hellre en världsklass back som brinner för klubben han spelar för och går in till 120% i allt han gör och inte viker ner sig i något läge istället för världens bästa som nu Cannavaro har blivit. Vet inte om han brinner för Madrid men tror fan inte att han brinner mer än våran egna Puyol.
Så Madrid fans, skatta er lyckliga på eran Cannavaro för vi har Puyol.
Real Madrid Sergio Ramos y Cicci
2006-11-28 17:44
"Gissa hur många mål Eto'o har gjort emot Casillas"

Må etoo göra 100 mål på casillas, Casillas kommer endå fortfarande vara och är bättre än valdes nu och för alltid
Barcelona Evička
2006-11-28 17:37
El_Barca

Barça reser till Tokyo 10-17 december. Vet inte om det TV-sänds.
Crosas och Dos Santos finns båda i truppen.
Barcelona El_Barca
2006-11-28 17:27
När spelas klubblags Vm och sänder någon tv kanal någon match?
Barcelona tarrak
2006-11-28 17:02
yelloman/Om du nu ska vara dryg och överlägsen så kan du väl tänka efter två gånger innan du skriver. Det är väl inte JAG som behöver någon inside info då jag bara hävdade att man INTE kan veta vem som talar sanning. DU däremot hävdar bestämt att Wome har rätt därmed borde bevisbördan ligga hos dig, därav undrade jag om du hade någon inside. Att du skulle förstå något så simpelt var tydligen för mycket begärt och det är med glädje som jag ser dig avlägsna dig härifrån, du behöver inte komma tillbaka förrän du kan diskutera på ett vettigt sätt.
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:55
Spärr en vecka //Redaktionen
Barcelona Gabriel
2006-11-28 16:39
yelloman

Personligt har jag ingenting emot att Cannavaro fick guldbollen, nej så du har fel.

Du skrev så för att skoja lite? Jaha, okej men fortsätt med ditt skojande så ska vi se hur länge det dröjer innan du blir spärrad..

Sen kunde jag inte bry mig mindre om vare sig du hatar eller inte hatar Eto'o. Det är för mig så ointressant som det kan bli :)

Gissa hur många mål Eto'o har gjort emot Casillas :)

Om du svarar rätt kan du få lite papper att torka tårarna med och en lolipop.. :)
Barcelona tarrak
2006-11-28 16:36
"Tarrak de verkar som de e du som har inside information inte jag."

Kolla länk, jag hittade fler sidor med liknande innehåll om du vill ha.
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:32
Tarrak de verkar som de e du som har inside information inte jag.

Gabriel jag skrev bara så för att skoja lite o att alla sluta tjata om canna men du verkar må dåligt att canna fick den.
Sen om du läste så skrev jag att eto e otrolig bra endå hatar jag han typ inte hata men ogillar han.

Ta det lugnt med varje säsong o synd att våran ronaldo inte va med sist för han hade kanske lobbat över eran valdes som han gjorde sist.)
Barcelona Sürer
2006-11-28 16:26
det är pinsamt att folk jämför robinho med messi. Robinho som r så javla ojämn ... han kan va lysnade en match men nästa match blir han utbytt o utskjälld av capello. Däremot messi har jag aldrig sett göra en dålig match. Statistiken talar sitt tydliga språk.Messi har gjort mål i VM .. han har vunnit la liga o CL.. han har röstats fram som bäste unga spelare.. och inter har lagt ett bud på 900 miljoner !!. Robinho har ju bara vunnit brasilianskja ligan
Barcelona Gabriel
2006-11-28 16:20
Cannavaro fick guldbollen och plötsligt är han världens bästa spelare. Jovisst!

Yelloman//

Snark, vad är ditt mål förutom provokation? För övrigt stör jag mig inte ett dygg på hur många missar han gör i Kamerun osv så länge han får några miljoner maränger att gråta av sorg två gånger varje säsong :)

Nåja, de blir väl bara en gång denna säsongen..
Barcelona tarrak
2006-11-28 16:19
yelloman/Han missade. Vart vill du komma? Enligt Eto'o så ville Wome prompt lägga den själv då han kände sig säker på att sätta den, något som Wome förnekar, men du har säkert någon inside information som bevisar att Samu ljuger?
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:15
Vad tycker du att en back lägger den som aldrig har gjort nåt mål?

De finns chans för er andra om ni vill vinna pigelin så ska ni svara på denna fråga när eto tog den avgörande i afrikanska cupen missade han eller satte han den?)
Barcelona tarrak
2006-11-28 16:09
Ämne: Ämne: yelloma....
Var det meningen att han skulle lägga straffen då?
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 16:06
Ämne: Ämne: yelloma....
You are in the wrong forum! ;)
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:03
Ämne: yelloman//snälla kom....
You are the winner.)

Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 16:00
yelloman//snälla kom inte med att eto'o inte "vågade" ta straffen och blablabla...
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 15:59
Criff

Vi kanske inte var i världens sämsta form, men vi var inte i den bäste heller. Vi kanske inte sööög matchen ut, men du kan inte påstå att vi spelade hur bra fotboll som helst. Det var en okej insats, men det var inte ett 100-procentigt barca i toppform. Det är det jag menar när jag tycker att vi var ur form. Vi kanske inte var helt uuuur form, men formen var inte på topp. Sen så var inte självförtroendet heller det, efter chelseaförlusten.

Bara för att jag tycker det betyder det inte heller att jag inte kan fotboll!
Barcelona tarrak
2006-11-28 15:57
Nå, kan vi få höra svaret på din gåta?
Annons: