/spanien/barcelona/forum/23760.aspx/spanien/barcelona/forum/23760.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcanist
2007-05-31 23:19

HUR MYCKET BLEV BARCA MATCHEN IDAG ??????????
KOM PRECIS HEM .. !!
Barcelona Rambla
2007-05-31 23:15
Ämne: Rambla

Känns onek....Ingenting förvånar mig längre. Edmilson har spelat som att han har gått och väntat på transferfönstret ska öppnas hela säsongen. Han har nog fått indikationer på att han inte har någon framtid i klubben. Åtminstone inte som förstaval. Kan vi få några miljoner euro för honom, så sälj säger jag.
Barcelona Barcanist
2007-05-31 23:15
vafan, vilken kanal är barca matchen, och hur mycket står det :S ?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-31 23:13
Rambla

Känns onekligen konstigt att edm skulle gå ut med att säga det i de få matcher vi har kvar :S.

Tidningen som återigen försöker rubba stämningen i barca lägret?
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-31 23:07
Det är väl bättre om Barca förlorar mot Gimnastic idag, så att vi inte spelar mot Espanol, Tisdag, och en rest skulle inte vara dåligt!
och Gimnastic kan ju gjälpa Barca mot Dem i sista omgången ( men tror inte att det behövs ) men ändå :d
Barcelona Rambla
2007-05-31 23:06
Victor Vázquez ut, Andrea Orlandi in.

Lite bättre takter nu tack.
Barcelona Rambla
2007-05-31 22:52
Ämne: Tarrak/Gabriel

Va....
Står även i Sport och även i Marca har jag för mig. Stämmer detta, och så igår Belletti kan de ta och dra båda två.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-31 22:49
Tarrak/Gabriel

Vad grundar ni detta påstelser ifrån edm?

Enda sidan jag hittar som stämmer in på det ni antyder är goal.com men inte har ni fått eran info därifrån va?

Om Belletti ska agera på det viset kanske det är lika bra att ta in ännu en barca b spelare, håll din kant karl.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-05-31 22:46
2-1 målet kommer snart haha fast hoppas gimnastic vinner så dom e lite snällare mot oss:) i sista omgången
Barcelona Rambla
2007-05-31 22:45
Haha, spelarna går omkring när de inte har bollen. Ingen som helst press. Belletti springer in mot mitten istället för att hålla sin kant. Och han gnäller över speltid. Vilket skämt.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-05-31 22:45
jag tycker santos löper bra och barca b spelar ganska rolit
Barcelona Gabriel
2007-05-31 22:41
Rambla

Yaman! We think alike!
Barcelona Rambla
2007-05-31 22:39
2-0 Nástic. Barça spelar som i en träningsmatch. Går inte ens in för det. Låt dem vinna detta, så kanske de blir lite vänligare inställda när vi mötes i sista omgången av ligan :D
Barcelona Smogen
2007-05-31 22:39
...och det är bellettis fel också....
han kanske är arg och gör sig till?
Barcelona Smogen
2007-05-31 22:38
Dos santos har sett riktigt vass ut några gånger, annars så är det ju inte direkt imponerande.
belletti undrar varför han inte får spela...ermhh.h..och 2-0...
Barcelona Myrran
2007-05-31 22:38
Någon som kan säga hur det går i matchen?
Barcelona Gabriel
2007-05-31 22:37
Tarrak

Precis. Snubben är sjuk i huvet eller nått. Man gör fan inte så när det är så jämnt i ligan som det är, fuck.. man gör inte så i vilket fall som helst. Låt honom dra till Milan!

Låt Nastic ta cupen, det är knappst något vi värdesätter ändå. Dessutom kommer de åka ut ur ligan så något måsta man ändå gynna dem, tycker jag. Sen vem vet, om Zaragoza lyckas ställa till det mot Real och vi samtidigt vinner mot Los Pericos så kanske vi får en hjälpande hand av Nastic? Ingen vet!
Barcelona Evička
2007-05-31 22:18
Laguppställning

Jorquera; Belletti, Oleguer, Olmo, Sylvinho; Crosas, Motta, Víctor Vázquez; Giuly, Ezquerro och Giovani dos Santos.
Barcelona Smogen
2007-05-31 22:15
http://www.myp2p.eu/Weekdays.htm

bästa saiten för fotboll på nätet....
Barcelona Meley
2007-05-31 22:15
1-0 till Nastic
Barcelona Iago Falqué
2007-05-31 22:11
Rambla

Villken laguppställning väljer Riijkard att starta med

Tacksam för svar
Barcelona Barcelonito
2007-05-31 22:10
men den e väl fel? de visar ju inte matchen eller?
Barcelona tarrak
2007-05-31 22:10
Gabriel/Jag håller med om Edmilson! En av dem stora hjältarna förra säsongen, men tämligen medioker denna. Att han har mage att gå ut och snacka på det här viset med två matcher kvar gör mig så fruktansvärt arg. Han får gärna sticka så fort säsongen är slut om det nu är hans önskan, men lite klubbkänsla är väl inte för mycket begärt.

Jag önskar Edmilson all lycka i framtiden. Lyckas man inte ta en självskriven pivoteplats i Barça i konkurrens med Motta och ett gäng ompalompier, så kan man behöva det om man ska trycka sig in på Milans mittfält.
Barcelona Rambla
2007-05-31 21:59
Där finns stream. Ni behöver TvAnts.
Barcelona ZARM
2007-05-31 21:57
Ämne:

jag har för mig ....
Messi4life, Det stämmer, han är anfallare.
Barcelona Smogen
2007-05-31 21:43
fasen, är det ingen vettig (eller ovettig) kanal som visar matchen? inte för att jag bryr mig så mycket, men kunde vara kul att se lite grann...
Barcelona Messi4life
2007-05-31 21:41

jag har för mig att vazquez spelar i anfallet.

e inte helt säker.
Barcelona Gabriel
2007-05-31 21:31
Vad fan håller Edmilson på med? Det är två matcher kvar i ligan och han håller på att gnälla i press angående speltid och pratar hejvillt om Milan, idiot! Räcker det inte att psykningar kommer från Madrid!? Ska han hålla på sådär så kan han lika gärna dra till Milan, han håller ändå på att åldras nu.

Sen vill jag verkligen inte ha Xabi Alonso. Tycker han är enormt överskattad, framför allt som passningsspelare. Både Xavi och Iniesta är bättre passningsspelare, och så jävla bra defensivt är han inte heller för att någon ska övertala mig om att han platsar in i Barça. En spelare jag hade älskat att se i Barça är Essien, men den drömmen lär knappast gå in. Sen har vi Dani Alves, men samma sak gäller honom - tyvärr. Abidal är dock ett bra köp om det går in. Hoppas på Gabi Milito också.

Att flytta upp Bojan och Dos Santos är underbart. Palacio har jag aldrig sett spela så jag kan inte uttala mig. Men jag har bara positiva känslor och vibbar inför säsong 07-08.
Barcelona Rambla
2007-05-31 21:30
Iago:

Inte helt säker på alla spelarna. Orlandi vet jag är en vänsterback/vä-mittfältare. Sastre och Busquets är mittfältare. Jag tror att Victor Vázquez är högerback men är ej säker.
Barcelona Iago Falqué
2007-05-31 21:23
Rambla

Jag undrar villken positioner dem här talangerna spelar på Víctor Vázquez,Orlandi,Sastre och Busquets

Tacksam för svar
Annons: