/spanien/barcelona/forum/2376.aspx/spanien/barcelona/forum/2376.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
11/29/2015 21:58
Om nu barca ska ge sig på en erfaren anfallare så har jag en personlig favorit sen lång tid tillbaka och det är Ruben Castro i Real Betis.
Barcelona Santiago Cazorla
11/29/2015 21:52
Hade det räknats under säsongen 14/15 hade jag förstått om Ronaldo var med i topp 3 eftersom han trots allt gjorde 10 CL-mål och 48 mål vilket är fantastiska siffror om man ska vara ärlig men nu är det ju 2015 som gäller och då har trion varit bättre. Hade jag fått välja:

1. Messi
2. Neymar
3. Suarez

Rätt jämnt mellan Neymar och Suarez men Neymar går före pga de senaste månaderna. Men jag tror fortfarande folk dömer för hur folk har presterat under säsongen och inte under kalenderåret och därför kommer Ronaldo säkert att vara med.
Barcelona Davids3
11/29/2015 21:39
@Davids3:

Samt 7 landskamper med Schweiz..

Vad är det för monster?
Barcelona Davids3
11/29/2015 21:38
@Liunil Masse:

Omg, han är 97a och redan hunnit spela 46 matcher(16 mål) med Basels A-lag (-_-)
Barcelona Liunil Masse
11/29/2015 21:13
Barça have been monitoring Basel forward Breel Donald Embolo (18) for several months. He could cost 20M [bild] Give me the next Samuel Eto'o!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona jonis
11/29/2015 21:10
@neymar JR:

Det känns så. Bara en tidsfråga innan Sevilla trycker dit ledningsmålet också
Barcelona neymar JR
11/29/2015 21:09
Jonis Valencia kommer få flera röda kort ikväll, dom är 2 steg efter hela tiden
Barcelona neymar JR
11/29/2015 21:09
Jonis Valencia kommer få flera röda kort ikväll, dom är 2 steg efter hela tiden
Barcelona neymar JR
11/29/2015 21:08
Enkos Haha what? What? Enda anledningen till att Neuer var med sist var pga Tysklands VM guld och inget annat. Så den politiken kan du köra upp igen
Barcelona jonis
11/29/2015 21:08
Cancelo rött kort och missar matchen mot oss
Barcelona enkos
11/29/2015 21:05
@neymar JR:

Du fattar inte hur politik fungerar?
Barca Real Bayern.. det gäller att göra fler glada
Barcelona neymar JR
11/29/2015 21:01
Har Sevilla ytterligare en gång lyckats hitta en galen bra högerback?! Jisses vilken fart Mariano har, hans löpningar är dani Alves 2008/09 klass på
Barcelona neymar JR
11/29/2015 21:00
Lewa top 3? Inte ens top 10, t om dortmunds Batman går före honom Messi Ronaldo suarez/neymar kommer det vara
Barcelona enkos
11/29/2015 20:51
@The Octopus of Badia:

Hade man kollat efter hösten hade Neymar definitivt varit bland tre även om jag tycker att han borde vara det sett till hela året. Han har varit extra briljant i de tre senaste matcher mot Real Roma och Sociedad men omröstningen till guldbollen stängde innan de tre matcher så därför tror jag han kommer inte att bli bland tre den här gången... Messi Penaldo och Lewandovski, där har ni tre som jag tror blev valda ..
Barcelona The Octopus of Badia
11/29/2015 20:41
Jag vet inte, men min känsla är att Neymar är den som missar topp 3-placeringen i år, och inte Suárez. Inte mindre absurt för det dock.
Barcelona Gabriel
11/29/2015 20:40
Blaugrana91

Är Ronaldo med som topp 3 så är det bara för att hans varunamn är starkare än Suarez, orättvist men så fungerar det tyvärr.
Barcelona neymar JR
11/29/2015 20:29
Sevilla-Valencia rada upp er framför tvn ikväll kommer det vara ett laddat möte där bägge lagen har mycket att bevisa
Barcelona Blaugrana91
11/29/2015 20:23
Fifa kommer tydligen imorgon kl 14 att avslöja topp 3 till guldbollen, det ryktas att det kommer handla om Messi, Ronaldo och Neymar. Fullständig katastrof att den usla plastdockan är med istället för Suarez. Seriöst vad grundar man det beslutet på? Ronaldo vann 0 titlar, Suarez vann trippeln och var dessutom en starkt bidragande faktor till alla titlar. När det gäller mål så utan att sett statistik så skiljer det knappast mycket mellan dem. Nej skandal som sagt om Ronaldo går före Suarez. Nåja det här är sista gången plastdockan är med i topp 3, han är på kraftigt nedgång och kan inte mäta sig med någon i MSN idag.
Barcelona neymar JR
11/29/2015 19:27
Visst kan pl vara extremt underhållande, men även i dem matcherna vill man dra sig i håret pga den obefintliga tekniska/passnings förmågan Oftast blir dom matcherna underhållande pga deras brister, inte lika underhållande utan mer skrattretande då i mina ögon Nej har väldigt svårt för den ligan, men som cule så är man nog inte rätt man att kritisera då våran verklighet är deras motsats då har vi på tok för höga krav. Speciellt när vi "försöker" njuta från neutralt hål
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
11/29/2015 19:20
@Viggo - Grande Busquets:
De enda matcherna med fotbollsglädje är de Everton deltar i. Så är det iallafall i mina ögon, jag är kanske bortskämd med Barca spel, men PL är inte interessant annars. Arsene är för envis för lagets bästa, Van Gaal är för rubbad och feg vilket förstärks när han är nöjd efter världens sämsta match, Mourinho är så negativ och är en man som inte förespråkar "fotboll" och Pelegrini är vilse i pannkakan. Objektivt sett så är deras toppfotboll på Serie A:s nivå, med 5 gånger budgeten.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
11/29/2015 19:18
[QUOTE=Maestro Xavi - Tito Etern]PL måste fan stå för Pleb League, fy vad trist det är att titta på dessa "fotbollsmatcher". [/QUOTE] Jag måste säga att jag inte riktigt håller med. Tycker premier league oftast har intressanta och roliga matcher att titta på för neutrala. Däremot kommer vissa matcher som är tråkigare, men jag tycker generellt sätt att matcherna är roliga att titta på.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
11/29/2015 19:03
PL måste fan stå för Pleb League, fy vad trist det är att titta på dessa "fotbollsmatcher".
Barcelona Barca4life98
11/29/2015 18:59
Alltså vem fan bryr sig om RONALDO??? Fan inte ens i Real Madrids forum skrivs det lika mycket om honom!
Barcelona Agent 007
11/29/2015 18:55
En stor fotbollspelare behöver absolut inte nödvändigtvis vara fantastisk på s k "freestyle". Men nog tycker jag att mitt länktips, på ett avslöjande sätt visar att Cristiano Ronaldo inte har så mycket naturlig bollkänsla i sig att yvas över. Se hur han från skillnad till lekkamraten i filmen, ofta får bollen för långt eller för nära sig och hela tiden tvingas till korrigeringar. Ser Ronaldo i all sin förvånansvärda tafflighet inte stundtals till och med lite stelopererad ut?
Det bästa man kan säga om den trefaldiga vinnaren av Ballon d'Or , är väl att han är envis som synden och i vissa stycken talangfull. Men tramförallt en nästintill outröttlig träningsprodukt, som vägrar se sina begränsningar. Säga vad man vill, men den inställningen har räckt till utmärkelsen "världens bäste fotbollsspelare två år i följd. Så träna på när det tar emot. Plötsligt händer det!
Barcelona Gabriel
11/29/2015 18:44
Saknar honom ändå lite i Barça... Eller nä!
Barcelona Xaviesta
11/29/2015 18:39
enkos Var det där det bästa du kunde komma med? Really? Nåväl, fortsätt du förgylla forumet med dina meningslösa statistik rabbel och Ronaldo rants. Jag är säker på att dom uppskattas här inne och inte är ett dugg tjatiga och tröttsamma vid det här laget. Varför diskutera Barcelona när vi kan prata om Ronaldo jämt liksom?
Barcelona enkos
11/29/2015 18:32
@ Xaviesta:

Är inte du själv patetisk som är så besatt av alla de som pratar om Penaldo?
Barcelona Xaviesta
11/29/2015 18:15
Känner ni er inte patetiska som endast pratar om Ronaldo hela tiden? Ni är ju helt besatta av grabben haha. Så mycket ilska ni bär runt på :)
Barcelona Mdawg
11/29/2015 18:09
Ronaldo har med straffen idag nått en väldigt stor milsten i sin karriär som jag tror att han kan känna sig mycket nöjd med, så som han kämpat!

Cristiano tog nämligen sin 100:ade straff i sin professionella karriär.

Jag tror att rekordet kommer stå sig mycket länge..
Grande Cristiano!
Barcelona neymar JR
11/29/2015 18:08
100 straffmål? Sluta det kan väl ändå inte stämma
Annons: