/spanien/barcelona/forum/23746.aspx/spanien/barcelona/forum/23746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nauticus
2006-11-25 22:45
Alla mål i länktips.
Barcelona La Rambla
2006-11-25 22:44
Ämne: Ja, grattis. Fast är....
Tack. Vi saknar Eto'o, Messi, Marquez, Saviola och en Guily i lite bättre form. Trots det så spelar vi hyfsat ändå idag.
Barcelona barca__elve
2006-11-25 22:43
FANTASTISKT MÅÅÅÅL, hopppas han förtsätter spela så här under resteb av säsongen och Guddy levererar så kommer det inte bli några problem alls, tycker Thuram borde få mkt mer matcher, enligt mina ögon så är han bättre än vad Marquez är just nu. Skulle uppskatta om nån har länger med Oleguer är tacksam för savar..
Villarreal Lalat
2006-11-25 22:41
Ja, grattis. Fast ärligt talat: Fan va usla vi var.

Vi saknar Riquelme. Och Gonzalo. Och Pirès. Och Mati. Och en Nihat i form.
Barcelona Beguiristain
2006-11-25 22:40
Har kollat några gånger på målet nu, tycker det lätt är hans bästa, klår både sevilla målet och real målet. Han borde inte hinna runt, fattar inte men på något vis lyckas han få en fot på bollen när den borde vara död. Ett mål i klass med Van Basten 88.
Barcelona Sassinho
2006-11-25 22:37
dinhos mål är ju inte fult om man säger så !!!
någon som har länk till iniestas och sedan oleguers dragning? =) skulle uppskattas !
Barcelona La Rambla
2006-11-25 22:37
Såg ni Decos fru de visade några gånger, den mörka. Vilken skönhet. :D

MoM enligt mig, helt klart Iniesta trots Ronaldinhos fantastiska mål. Nu kan väl Rijkaard aldrig utelämna honom från startelvan mer? Han blir ju bara bättre den bleke.
Barcelona El Capitán
2006-11-25 22:35

Helt jävla underbart! Ren lekstuga för f*n! :D
Ronnie verkar ha hittat tillbaka till den gamla formen och bäst av allt klarar ju sig laget utomordentligt bra trots alla skador som härjar!
Iniesta's och Ronaldinho's mål var ju bara för underbara. Roligt att få se Thuram spela också. Han var grym i mittlåset med Puyi.

En sak som jag verkligen uppskattade den här matchen var klapp-klapp spelet. Helt fantasiskt när laget vid så många tillfällen bara spelade ut Villareal's försvar med enkelt och snabba vägspel mm.

Spelar vi som vi gjorde idag blir matchen mot Bremen lätt som en plätt!
Barcelona La Rambla
2006-11-25 22:34
Ronaldinhos mål med ljud. Dessvärre med holländsk kommentator. Men han är rätt imponerad han med. :)

Enjoy!
Barcelona Duda
2006-11-25 22:34
Sa ju det! :D
Barcelona Nauticus
2006-11-25 22:33
Ronaldinhos mål på YouTube i länktips!
Barcelona r.Hyder
2006-11-25 22:31
VALDÉS

Stabilt spel, gjorde en grym räddning på Sennas skott i en tilltrasslad situation där vi hade lite tur. Var säker i sitt agerande.

GIOVANNI VAN BRONCHORST

Var riktigt bra och hade ett mycket fint samspel med Ronaldinho på vänsterkanten. Var nära att näta två gånger varav en var på nick där Barbosa i Villareal-målet fick sträcka på sig ganska långt. Bra match av Gio!

PUYOL

Som vanligt, vad ska man säga, säkerheten själv. Den här killen är hjärtat i klubben det vet alla, och han gör sällan en dålig match, men han ska alltid ha cred om han gör något bra, och det förtjänar han även idag!

THURAM

Bjässen i mitten var även han riktigt stabil och bra. Han bör få spela mer än vad han har fått senaste tiden! Tycker att han såg anpassad ut till vårat spel och han kommer säkerligen inte ha några problem alls i framtiden :)

ZAMBROTTA

Bästa matchen i Barça-tröjan? Jag skulle säga JA! Han tar långa löpningar, upp och ner, och lyckas i det offensiva. Vilken speed han har, han spelar fram till Iniestas mål, och ska ha all cred för det också! Mycket bra match av Zami!

EDMILSON

Bra jobb på mitten, mycket i det tysta, men ibland glimtar han fram med fina passningar och löpningar. Var det inte han som fixade frisparken som Dinho slog i mur och som sedan resulterade i Guddys mål? Om det inte var den så fixade han iaf en frispark i ett mycket bra läge.

DECO

Äntligen! Deco är en löpande spelare igen, och hans passningsspel var mycket fint idag, och hans samarbete och små väggspel med andra spelare är alltid lika sevärt.

INIESTA

Grymt bra kille vi har där. Speed, offensiv, deffensiv, målskytt, assisterare snubben har allt i sig! Han gör ett mycket läckert mål då han ligger i luften med kroppen på sidan och gör målet. Gör även en assist till guddys mål med en känslig lyftning. Jobbar på grymt bra både offensivt och deffensivt. I den här spelaren ser jag en av världens bästa spelare om inte den bäste inom ett par år (med konkurrens från Messí då ;))

GIULY

Visst, han gör inga fel och springer på och jobbar bra, men jag tycker inte att det räcker. In med Ezquerro istället. Giuly tillför för lite i mitt tycke, han är bra på att springa och passade några smarta passningar men inget mer.

GUDJHONSEN

Han gör det bra, fint nickmål, och fixar en straff. Han såg ut att vara på bra humör. Han hade lite speed i kroppen idag och hittade rätt med passningarna och löpningarna. Låt säga att det känns OERHÖRT skönt att han börjar bli in slimmad i systemet.

RONALDINHO

Han var på grovt bra humör idag. Bjuder på förbiruningar av motståndare på gammal dinho-maner och gör allt från flip-flap finten till bicakleta mål. 2 mål alltså, ett på straff och ett på en underbar bicakleta alltså, magiskt när han tar ner bollen på bröstet och sjuter in bollen i mål! He's back in the game people!

EZQUERRO

Piggt inhopp, var nära att bli målskytt igen (!). Såg ni hans äckligt fina nertagning vid kortlinjen nära målet? Riktigt känslig. Tycker att han ska få starta en match inom den närmaste tiden och få visa vad han går för!

OLEGUER

HAHA! Han fintar NÄSTAN lika bra som Ronaldinho, riktigt kul att se att den här killen faktiskt kan göra det också. Han var pigg på sin högerkant och bjöd som sagt på ett par delikatesser som fick publiken att skandera: UH-UH-OLEGUER! MÄKTIGT!

XAVI

Han är grym fortfarande, även nu efter sitt lilla uppehåll från startelvan. Han passning och assist till Dinhos mål var en mycket fin lyftning. Han är en man för startelvan i alla lag i världen egentligen men det blir tufft nu.

Man kanske skulle ta o lira med Iniesta på Giulys plats så att Xavi också får plats i startelvan? Iniesta var ju grym där också när han lirade där just ikväll.

FAN vad skön seger, och nu kan man säga att vi är tillbaka i gammal storform igen! Håll i det hära nu!

Visca El Barça!!!!!
Barcelona Jeninho
2006-11-25 22:30
Länken funkade! HERREGUUUD JÖSSES VILKET MÅÅÅL!!!! Han är BÄST han är helt sanslös!!!!!
Barcelona Sassinho
2006-11-25 22:30
Ronaldo ^_^

tack ska du haa !
Barcelona 19
2006-11-25 22:29
Så jävla snyggt
I.X
2006-11-25 22:28
Ronaldo ^_^ // Tack!
Real Madrid Ronaldo ^_^
2006-11-25 22:28
Jag fick hem Ronaldinhos 4-0 mål utan ljud dock. Jag lägger upp den på yousendit.com
Här har ni länken!
http://download.yousendit.com/8B82673C57BB74CB

där har ni den .. vsg och njut..
I.X
2006-11-25 22:27
Ingen som kan fixa en annan länk?
Barcelona barca__elve
håller med Sassinho om ni kan hitta det så kan ni väl ge den till oss...
I.X
haha vill se målet!
Barcelona Sassinho
2006-11-25 22:26
haha olegeur göra en dragning låter för bra för att vara sant alltså..om nån hittar länk till den med så skulle man ju vara tacksam för det =)
Barcelona Sassinho
2006-11-25 22:24
Evièka

men bremen spelade hemma idag mot bielfeld eller vad dom nu heter..tror villareal skulle slå dom med..och som sagt..det är stor skillnad på hemma och bortaplan..dessutom åker de till ett annat land för att spela mot BARCA PÅ NOU CAMP!! det är stor skillnad jämfört med ett mittengäng från tyskland ;)
Barcelona barca__elve
2006-11-25 22:22
Det lovar gott inför bremen matchen nästa vecka fantastiskt spelat från barcelonas sida och vilket mål ronaldinho gör det e i värdsklass älskar han mest av alla...
Barcelona Ardan
Är det verkligen anfallskris i barça?

Tack Gud för Ronaldinho :D
Barcelona La Rambla
19

Det går inte. Överbelastning troligen. Haha!

Oleguers dragning var matchens delikatess, ja tills Dinho gjorde sitt världsnummer då. Vilken dragning han gör Ollie. Tror att Dinho blev grön av avund där. Hörde ni publiken efteråt?

Oh-Oh-Oleguer! :D
Barcelona Evička
2006-11-25 22:21
Dani
Dagens match gjorde mig också mer optimistisk. Och visst har du rätt i att vi har fördel av hemmaplanen. Men Bremen var riktigt otäckt bra idag. Även om Barça fick mig att bli lite bättre till mods ikväll, så skrämde de mig faktiskt. Men låt oss för allt i världen hoppas och gärna tro också för den delen.
Barcelona Luça Toni #30
2006-11-25 22:21
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarca 4 life feeeeeeeeeeeest
Barcelona Sassinho
2006-11-25 22:20
La Rambla

vart hittade du målet?
Barcelona 19
2006-11-25 22:20
La Rambla
Vart kan man göra det?
Barcelona La Rambla
2006-11-25 22:19
Skit! Det går inte att ladda ner målet. Verkar vara för mycket trafik. Kanske inte så konstigt när det gäller det målet? :O
Annons: