/spanien/barcelona/forum/23745.aspx/spanien/barcelona/forum/23745.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Amunt!
2006-12-02 14:48
B-lagskamp klockan 16:30 i Paterna där Mestalla tar emot Barcelona B.
Mestalla saknar Pallardó, Guerra, Pablo och Cerra eftersom alla är uppflyttade till A-laget inför Recreativo-matchen.

Inget egentligt toppmöte eftersom Mestalla ligger tvåa medan Barca ligger sist (tror jag).

Just det, se upp för Aarón och Olcina bara ;)
Barcelona Alesito
2006-12-02 14:47
Myrran // jo det är sant, någon som klarar att sitta på bänken.. se tex nu thuram.. han klagar redan nu
Barcelona Rubén - Visca el Barca !
2006-12-02 14:45
faan, nu e de bara ett problem kvar jag har för segt bredband..

tur att det är jul snart..
Barcelona Myrran
2006-12-02 14:44
Alesito //
Joo klart det behövs en bra bänk. Men det då får det ju vara personer som klarar av att sitta på bänken mesta dels av tiden när truppen är hel också. Tex Guddy, Guily och Larsson. Så om vi skulle värva någon världsspelare för att sätta på bänken som tex. Villa, Torres, Trez så skulle vi få sämre harmoni i laget genom att de är missnöjda och klagar för mycket. Så vi kan inte ha en allt för stjärnspäckad bänk.. det går inte
2006-12-02 14:38
Ser oxå hellre någon annan än klose..
vill se dos santos uppe i truppen nu när kaiser o "guden" får spanska medborgarskap..
Barcelona Alesito
2006-12-02 14:37
Myrran // i vissa possitioner så behövs det om vi ska vinna allt.. som nu med dom skadorna. vi har inga riktigt duktiga ersättare och det syns på spelet.. i anfallet är det väldigt viktigt med högklassig bänk..
Barcelona r.Hyder
2006-12-02 14:36
simons

Hur kan du kalla Guddy för "skit anfallare"? Snubben har kommit till en ny miljö med ny syn på fotboll, och har gjort 5 mål i ligan (Lika många som ex. Villa) och han har varit mycket bra på senare tid. Så att kalla honom för skitanfallare är bara dumt att göra. Har du ens sätt honom i auktion på senare tid?
Barcelona Alesito
2006-12-02 14:34
en helt okei spelare, men jag skulle se någon annan i anfallet...
Barcelona Myrran
2006-12-02 14:32
simons //
För att vi inte är som Chelsea och behöver ha 2 stjärnspelare som backup för varje position?
Färjestad simons
2006-12-02 14:30
Varför värvar ni bara skitanfallare? Som gudmonsen,(stavning?) och tex Henke. Varför inte en riktig? Som Fred eller Klose?

EDIT: Och hur i helsicke fick jag en färjestadströja på mig?
Barcelona Myrran
2006-12-02 14:28
Klose till Barca? Va skulle ni tro om det?
Real Madrid Seth]Q[Cohen
2006-12-02 14:23
Hur kan inte Eto'o vara spansk medborgare? Han har väl bott i Spanien bra mycket längre än t.ex. Ronaldinho?
2006-12-02 14:19
haha fan va soft:D..F**k Sportexpressen:D..
Barcelona Alesito
2006-12-02 14:17
jaa =) det är gratis... hehe ladda ner sopcast den brukar ha alla matcher och lätt att använda.. sen varje gång det är match.. du går in på den länken o kollar på vilka matcher dom visar
2006-12-02 14:13
e detta gratis?..

http://www.myp2p.eu/Matches/Match6.htm
2006-12-02 14:11
Du är en ängel..:P

Tack!

Vem tar initiativet till målgörandet nu när Dinho inte e med tror ni?...Fortsätter guddy o Iniesta att göra mål :P
Barcelona Alesito
2006-12-02 14:02
Ämne: Hola amigos..

Änn....
http://www.myp2p.eu/Matches/Match6.htm

där har du.. du får ladda ner sopcast lr något program för att kolla på den
2006-12-02 13:57
Hola amigos..

Ännu en match på den f***annade Sportexpressen som ingen har i den lilla hååla jag bor i...Pratade dock med en kompis som sa att man kunde se över bredbandet gratis någon som vet något om det?

Hjälp en broder i nöd...:D
Barcelona Zambrotta d´Barça
2006-12-02 13:56
barca_elve:
Marquez är en del av Barcelonas framtid...Thuram är(snart) fotbollshistoria. Precis som står skrivet i artikeln förstår jag inte riktigt vad han väntat sig med flytten?
Däremot kan jag tycka att Thuram/Puyol med Marquez som pivote kanske borde testats lite mer, även om Edmilson är bra.
Barcelona Alesito
2006-12-02 13:48
ja thuram är riktigt bra och skulle behövas i en match mot bremen där dom har fysiskt starka anfallare.
Barcelona barca__elve
2006-12-02 13:39
Ärligt talat så förstår jag mig inte på Reijkard ibland, jag tycker att Thuram borde få spela istället för Marquez enligt mig är Thuram mer stabillare än Marquez och han har inte gjort någera mistag än som jag har sätt medans Marquez har gjort misstag Exempel mot zaragoza när han blir bolltitare och tappar sin markering på höra så dom gör 1-0. Thuram borde få mer speltid enligt mig och han har varit bättre än Marquez hittils...
Barcelona Alesito
2006-12-02 13:28
lr köpa suazo ifrån colo colo.. han gör mål i praktiskt taget varje match.. boca juniors, några brasilianska lag och hela mexicanska ligan är ute efter honom...
Barcelona Alesito
2006-12-02 13:21
hoppas dinho blir spansk medborgare, så vi flyttar upp dos santos.. gör oss av med guly, gudy lr esquerro och köper loss palacio!!

sen nästa år köper vi mati fernandez av villareal.. då lovar jag att vi har ett bra lag och ett lag med framtid, unga bra spelare..
Barcelona *DECO*
2006-12-02 13:10
Det skulle vara grymt om vi vann mot bremen sen möter man united i åttondel så vi får spela mot henke :P:P:P vad tycks?? skulle bli en grym match!
Barcelona *DECO*
2006-12-02 13:10
Det skulle vara grymt om vi vann mot bremen sen möter man united i åttondel så vi får spela mot henke :P:P:P vad tycks?? skulle bli en grym match!
Real Madrid The White Ones
2006-12-02 12:38
Rijkaard vilar Ronaldinho. Mycket mycket dumt gjort av Rijkaard. Om ni ska vinna över Bremen så måste ronaldinho spela idag. Jag tror på X idag. Lycka till!
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-12-02 12:14
Kolla länktips :)

Gött hoppas det stämmer :) Man kan översätta texten på den här sidan, http://translate.google.com/translate_t

Visca el Barca :)
Barcelona Zamboza
2006-12-02 12:04
Ämne: Undrar om det är bar....
Håller med dig delvis. Han har inte varit lika bra som förra säsongen. Han slarvar med markeringar och är lite för självsäker i vissa situationer, därav kommer nonchalansen. Han måste helt klart höja sig. Jag ser lite Frank De Boer tendenser hos honom ibland. Men han är en grymt bra back om han kan hålla en jämn nivå och minska misstagen något. Annars så tycker jag att även Thuram måste få speltid. Jag tycker lite synd om honom. Han har egentligen varit mer än godkänt. Jag tycker inte han slåss om en plats i start 11:an på samma villkor som Puyol och Marquez och det kan bero på hans ålder.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-12-02 11:58
Jag undrar om någon har en länk till Oleguers dragning, missade ju den "/

Och så undrar jag om någon vet ifall klubblags-VM sänds på TV.

Visca el Barca :)
Barcelona Barca 1899
2006-12-02 11:55
Undrar om det är bara jag som har upptäckt detta:
Att det är Marquez som är inbladad i nästan alla baklängesmål?
Personligen gillar jag inte Marquez som mittback och tycker han gör för mycket misstag och att han passar bättre som defensiv mittfältare. Istället tycker jag att Barca ska köra med Thuram, en bättre och stabilare.
Annons: