/spanien/barcelona/forum/23744.aspx/spanien/barcelona/forum/23744.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saniin
2007-04-09 13:23
hur kan real fans skriva här ?
Barcelona RAVA
2007-04-09 12:46
MYRRAN
Barca ska vara där efter middagen så att de ska diskuttera detta situation det jag har sett också men har inte begrep än
men ska förtsätta leta news
vad heter killen ?????? alla får svara
tacksam för svar
Barcelona Mot Nya Tider
2007-04-09 12:43
Ett sånt här firande hoppas jag sker även i år:)

Checka in Puyol spec:p Totally out of control!:D
Haha! Man måste bara älska honom..
Barcelona Myrran
2007-04-09 12:18
Läste på tribalfootball.com att Barcelona har upprättat en ungdomsakademi nere i Argentina. Någon som kan bekräfta med en bättre källa?
Låter riktigt intresant att de sätter upp såna här saker, både på ett negativt sätt och ett positivt.
Barcelona Kapten11
2007-04-09 12:11
Personligen tycker jag att man bör sälja Deco, medans man ännu kan få en bra slant för honom. Motivationen har lyst med sin frånvaro den här säsongen och att få in en yngre, hungrigare spelare på den positionen hade varit perfekt.
Om det sen är en spelare utifrån, eller Iniesta, låter jag vara osagt.
Men, Rijkaard kommer aldrig gå med på att Deco säljs, om man inte får in en riktigt vass ersättare.
Mister har tyvärr en förmåga att skaffa sig favoriter, och hålla fast vid dom för länge. Typexempel; Guily.

Trezeguet? Ja, varför inte? En av världens bästa spelare i boxen. Om det sen är en spelare som passar in i vårt spelsystem är väl inte lika säkert. Han kan dessutom bara spela som striker. Men det är ett bättre alternativ än Guddy och Saviola.
Barcelona Myrran
2007-04-09 12:05
RAVA
Är har du en guide om alla olika p2p program. Dock på engelska men hoppas du förstår.
Barcelona Evička
2007-04-09 09:44
RAVA
Jag är ingen expert på detta, men jag tror att du måste ladda ner programmet. Det bär visserligen emot en aning att länka till Real Madrids sida, men de har en bra instruktion där för hur man gör. Du kanske inte behöver den, men här är den i alla fall.
Barcelona Jarla
2007-04-09 09:07
Vinner vi de närmaste matcherna så ser det väldigt bra ut. Nu börjar ju de övriga topplagen att möta varandra. Men det är långt ifrån klart ännu. Vi måste spela betydligt bättre än vi gjorde i lördags. Tycker att spelet mot Depor var betydligt bättre, förutom de sista minuterna då...

Jag hoppas att vi inte genomför en massa ogenomtänkta "häftiga" värvningar till sommaren utan verkligen funderar över vad som behövs i laget. Backlinjen är det som verkligen behöver förbättras enligt mig. En mittback och en högerback hade inte varit fel. Resten tycker jag att man kan avvakta med. Som någon skrev tidigare, låt Saviola och ev. Gudjonsen vara kvar som backup striker tills Bojan tas upp och har spelats in i laget. Jag tror också att Marques kommer tillbaka till gammal god fomr igen så låt oss avvakta med stora inköp till mittfältet, även om även jag gillar tanken på en spelare som Sneijder i Barca-tröjan... Vi har det dock väl förspänt på mittfältet och om ingen av de tongivande lämnar så tycker jag att det ser ganska bra ut. Säg gärna emot.
Barcelona RAVA
2007-04-09 08:33
ursäkta mig behöver man ladda ner ppstream för att kolla på matcherna eller kan man kolla matcherna på hemsidan utan att ladda ner det
tacksam för svar?
Barcelona Meley
2007-04-09 01:40
r.Hyder

Japp :) men jag vet att du håller med mig, eller hur?
Barcelona r.Hyder
2007-04-09 01:29
Meley

Hehe, jag tror jag förstår vad du menar med: "Men jag har faktiskt fått väldigt många av mina vänner att inse det" :)
Barcelona Meley
2007-04-09 01:15
Rambla

Jag håller med om att han inte haft en bra säsong. Men alla ser bara det dåliga i Deco. Tycker det är tråkigt, för han är en smart fotbollsspelare. Men jag har faktiskt fått väldigt många av mina vänner att inse det, så jag fortsätter :D hehe
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-04-09 00:49
2 p efter & Laliga blir ännu mer spännande. Men ni har klart fördel , vi har " svårare " matcher framför oss.
Real Madrid Ravveee
2007-04-09 00:41
Lundello // Haha! Jag kan i viss mån hålla med om att det är så jävla kufiskt att vi inte ligger ovanför er :)
Barcelona Saniin
2007-04-08 23:51
E det någon som vett vem barca har tänkt värva till nästa säsong skicka gärna en länk om ni vett
Barcelona Saniin
2007-04-08 23:35
Barcelona i Serieledning Sevillia spelade lika på hemmaplan skam
Barcelona Evička
2007-04-08 23:35
Haha, man kan ju aldrig veta :)
Barcelona Myrran
2007-04-08 23:28
Evicka
Jag kan då vara dum men så dum är jag inte.
Barcelona Evička
2007-04-08 23:25
Myrran/du är nog rätt säker så länge du stannar här. Men passa dig från att gå in på grannforumet :)
Barcelona Myrran
2007-04-08 23:23
Lundello
Jag menar att vi inte ska klaga så mycket på dem, de har inte så mycket att glädjas över.
Undra om jag kommer ha en flock efter mig sen. :)
Barcelona Myrran
2007-04-08 23:16
Nemo
De är maränger är svaret på allt. Men det finns några smygmaränger som bär en Barca tröja också oturligtvis.

Vet inte om det är roligt men lite roligt är det att sitta och kolla på basket, som inte är någon kontaktsport, och se hur mycket kroppskontakt dem tillåter och jämföra det med La Liga. Det är nästan samma sak fast med mer skådespelare i La Liga.
Barcelona Nemo
2007-04-08 23:13
Myrran. Så fort de vinner en match då är alla spelarna hjältar. Så fort de förlorar ska han och han säljas och han och han köpas. Det är som en hönsgård där inne.

Nu får vi diskutera något roligt. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi får möta Sevilla i Spanska cupfinalen. Hade varit skönt att sätta dit dem.
Barcelona Lundello
2007-04-08 23:13
Iofs.
Första gången dom kan vara glada om man bortser från El Clasicó.
Barcelona Lundello
2007-04-08 23:11
Varför skulle vi glädjas med dom?
Eller vad försöker du säga?

Kommer aldrig Ske i allfall.
Barcelona Myrran
2007-04-08 23:04
Nemo
Va inte så hård mot dem vita, något får dem skatta sig lyckliga över...
Barcelona Nemo
2007-04-08 23:02
Det finns alltid något positivt ur något negativt. Sevilla klarar inte av att gå till serieledning. Och nu har vi fortfarande allt i egna händer. FC Barcelona tappar inte det här.

Det som är mest synd är ju de stackars marängerna som fortfarande tror att ligan är vid liv... Gud spelar elaka spratt ibland.
Barcelona Jay-z
2007-04-08 22:51
Det som är väldigt negativt med gårdagens match är väl att vi inte kunde göra mål på så många minuter. Zaragoza mål på 12 minuten utav första halvlek har jag för mig, och barca i form hade deffenitivt kviterat.
вαя¢α
2007-04-08 22:21
Jag vet inte om någon har tagit upp frågan men jag hoppas och vill inte att Thierry Henry kommer till oss. Han tillhör Arsenal för alltid
Barcelona Lundello
2007-04-08 21:56
Fattar inte hur Mupp Real bara kan vara 2 pinnar bakom oss?

Känns helt sjukt.
Barcelona Rambla
2007-04-08 21:52
King_raul:

Zaragoza kommer att sälja sig dyrt, kom ihåg detta.

Självspelande piano? Nja, vet inte om jag kan hålla med om det. Det borde visserligen vara självspelande med det spelarmaterialet, men det vill sig inte riktigt. De senaste två säsongerna ja, men då hade vi skador på spelare som det fanns täckning för. När Eto'o är borta i 5 månader, Messi i över 3 mån, då är det inte lätt. Man försöker spela på samma sätt som när laget är ordinarie och det fungerar inte riktigt just för att ersättarna inte håller samma klass. Det går att skylla på mycket, skador, dåligt planerad försäsong med turnén i Amerika som ett enda stort skämt för spelarnas fysiska form. I slutändan är det väl lite väl många spelare som varit allt för bekväma av sig när det gäller att ta det uppoffrande slitgörat på planen.

Jag hoppas på bättring till nästa säsong. Det behövs städas lite i truppen.

Jo jag såg målet. Vet inte vad jag ska tycka där, i slutändan är det ju upp till domaren att blåsa av spelet. Det mest roande var ju alla "puta-ord" som skreks från läktarna. Allt från gamla tanter till hormonstinna unga män. :D
Annons: