/spanien/barcelona/forum/23738.aspx/spanien/barcelona/forum/23738.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-11-28 17:02
yelloman/Om du nu ska vara dryg och överlägsen så kan du väl tänka efter två gånger innan du skriver. Det är väl inte JAG som behöver någon inside info då jag bara hävdade att man INTE kan veta vem som talar sanning. DU däremot hävdar bestämt att Wome har rätt därmed borde bevisbördan ligga hos dig, därav undrade jag om du hade någon inside. Att du skulle förstå något så simpelt var tydligen för mycket begärt och det är med glädje som jag ser dig avlägsna dig härifrån, du behöver inte komma tillbaka förrän du kan diskutera på ett vettigt sätt.
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:55
Spärr en vecka //Redaktionen
Barcelona Gabriel
2006-11-28 16:39
yelloman

Personligt har jag ingenting emot att Cannavaro fick guldbollen, nej så du har fel.

Du skrev så för att skoja lite? Jaha, okej men fortsätt med ditt skojande så ska vi se hur länge det dröjer innan du blir spärrad..

Sen kunde jag inte bry mig mindre om vare sig du hatar eller inte hatar Eto'o. Det är för mig så ointressant som det kan bli :)

Gissa hur många mål Eto'o har gjort emot Casillas :)

Om du svarar rätt kan du få lite papper att torka tårarna med och en lolipop.. :)
Barcelona tarrak
2006-11-28 16:36
"Tarrak de verkar som de e du som har inside information inte jag."

Kolla länk, jag hittade fler sidor med liknande innehåll om du vill ha.
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:32
Tarrak de verkar som de e du som har inside information inte jag.

Gabriel jag skrev bara så för att skoja lite o att alla sluta tjata om canna men du verkar må dåligt att canna fick den.
Sen om du läste så skrev jag att eto e otrolig bra endå hatar jag han typ inte hata men ogillar han.

Ta det lugnt med varje säsong o synd att våran ronaldo inte va med sist för han hade kanske lobbat över eran valdes som han gjorde sist.)
Barcelona Sürer
2006-11-28 16:26
det är pinsamt att folk jämför robinho med messi. Robinho som r så javla ojämn ... han kan va lysnade en match men nästa match blir han utbytt o utskjälld av capello. Däremot messi har jag aldrig sett göra en dålig match. Statistiken talar sitt tydliga språk.Messi har gjort mål i VM .. han har vunnit la liga o CL.. han har röstats fram som bäste unga spelare.. och inter har lagt ett bud på 900 miljoner !!. Robinho har ju bara vunnit brasilianskja ligan
Barcelona Gabriel
2006-11-28 16:20
Cannavaro fick guldbollen och plötsligt är han världens bästa spelare. Jovisst!

Yelloman//

Snark, vad är ditt mål förutom provokation? För övrigt stör jag mig inte ett dygg på hur många missar han gör i Kamerun osv så länge han får några miljoner maränger att gråta av sorg två gånger varje säsong :)

Nåja, de blir väl bara en gång denna säsongen..
Barcelona tarrak
2006-11-28 16:19
yelloman/Han missade. Vart vill du komma? Enligt Eto'o så ville Wome prompt lägga den själv då han kände sig säker på att sätta den, något som Wome förnekar, men du har säkert någon inside information som bevisar att Samu ljuger?
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:15
Vad tycker du att en back lägger den som aldrig har gjort nåt mål?

De finns chans för er andra om ni vill vinna pigelin så ska ni svara på denna fråga när eto tog den avgörande i afrikanska cupen missade han eller satte han den?)
Barcelona tarrak
2006-11-28 16:09
Ämne: Ämne: yelloma....
Var det meningen att han skulle lägga straffen då?
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 16:06
Ämne: Ämne: yelloma....
You are in the wrong forum! ;)
Real Madrid yelloman
2006-11-28 16:03
Ämne: yelloman//snälla kom....
You are the winner.)

Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 16:00
yelloman//snälla kom inte med att eto'o inte "vågade" ta straffen och blablabla...
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 15:59
Criff

Vi kanske inte var i världens sämsta form, men vi var inte i den bäste heller. Vi kanske inte sööög matchen ut, men du kan inte påstå att vi spelade hur bra fotboll som helst. Det var en okej insats, men det var inte ett 100-procentigt barca i toppform. Det är det jag menar när jag tycker att vi var ur form. Vi kanske inte var helt uuuur form, men formen var inte på topp. Sen så var inte självförtroendet heller det, efter chelseaförlusten.

Bara för att jag tycker det betyder det inte heller att jag inte kan fotboll!
Barcelona tarrak
2006-11-28 15:57
Nå, kan vi få höra svaret på din gåta?
Barcelona Criff
2006-11-28 15:53
För dem inte gick vidare i kvalificeringen?
Real Madrid yelloman
2006-11-28 15:53
Nej fel svar samu e otrolig bra.

Nån annan som vet?
Barcelona Criff
2006-11-28 15:51
Alla ni som säger att vi var i dålig form när vi mötte Real Madrid kan ju inte fotboll. Vi spelade hur bra fotboll som helst. Sen att vi inte rfick in bollen, det är fotboll. Vissa dagar sitter den vissa inte. Men Real Madrid spela också en väldigt bra match. Själva matchen var skitbra. Men tyvärr förlorade vi för vi fick inte in bollen på lägena som vi fick.
Barcelona tarrak
2006-11-28 15:51
yelloman/Snälla, berätta! För att Samu är så otroligt dålig?
Real Madrid yelloman
2006-11-28 15:48
Gissa varför kamerun inte kom med i vm?

Den som gissar rätt får en pigelin av mig.)
Real Madrid Sergio Ramos y Cicci
2006-11-28 15:37
Unikkat/ Lugna dina ord förståru de?

Låt dos santos spela nu, han kommer floppa. Han hari nte den styrkan och den erfarenhet att spela direkt med dinho just i detta år Pelétyper växer tyvärr inte på träd.
Och alla e välkommen i vilket forum som helst, det här handlar om sport och inte politik. Man får säga vad man vill o i vilket forum som helst bara de handlar om sport!

Barca-Puyol/ Det är vad du tycker. Men priset och juventus fansen och Madridistas tycker att det är cannavaro som är bäst. Som madridista så tycker jag att cannavaro är som bäst och var som bäst i Vm och i Juventus men han e fortfarande världsklass i madrid men inte bäst. Det är min åsikt

Barcelona Gaucho#10
2006-11-28 15:34
Cannavaro gör ett kanon VM inget snack om saken. Men några av insatser i madrid har varit rent pinsamma! Vet inte hur många ggr jag har läst att han har fått 1:or i spelarbetyg från Real Red. Titta bara på förra veckans CL när Carew gjorde va faan han ville me Cannavaro! Fattar inte hur alla Maränger kan påstå att han är värd priset när han har varit sämre än självaste Helguera under säsongen :S
Barcelona La Rambla
2006-11-28 15:31
Jag begriper inte heller hur man ids älta vem och varför någon fick guldbollen. Släpp det och gå vidare.

Marc Crosas och Giovani Dos Santos uttagna i truppen som åker till Japan för att spela klubblags-vm. Kul. :)

Unikkat:

Lägg ner pinsamheterna tack.
Barcelona tarrak
2006-11-28 15:26
Aargh! Vad det är tröttsamt med det ständiga snacket om vilken spelare som förtjänar vilket pris. Det måste finnas viktigare saker att diskutera. Dessutom är diskussionen om vem som är världens bäste helt meningslös då ingen någonsin lyckats att övertyga någon annan. Jag har några kompisar som diskuterat vem som var bäst av Pelé och Maradona i 15 år utan att de kommit någonstans. Cannavaro har varit duktig, han fick ett pris, låt oss gå vidare!
Barcelona asfaltsbarn
2006-11-28 15:24

Unikkat, ta ett andetag extra och kolla igenom ditt meddelade innan du postar.
Meningsbyggnad, små bokstäver och styckeindelning är alla bra saker...
Barcelona Unikkat
2006-11-28 15:18
Att cannavaro van guldbollen är fan rena skämtet!!! om killen hade vunit ett pris som världens bästa BACK så hade det varit ett hellt annan sak!.. ETO förtjänar guldbollen, kille gör mål i minst varje match och har vunnit skytteligan 2 år i rad och plus att killen springer konstant!!! P.S Vad händer med SANTOS fan när kommer killen att spela för barca här sitter man och längtar för att se vad SANTOS och DINHO kommer att göra tillsammans!! BRACA vinner ligan å champions inget snack!! EN SAK TILL VAD I HELVETE GÖR REAL FANS I VÅR FORUM HAR DEM ITNE EN EGEN FORUM ATT SKRIVA PÅ BIATCHESS!!!
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-28 15:01
Sergio Ramos y Cicci

Det kanske var lite aggressivt av oss att attackera dig sådär.

Jag vet att du inte håller med mig, men jag tycker inte att cannavaro är världens bäste fotbollspelare. Verkligen inte, men däremot så kaanske han var bäst under förra säsongen och säkert under vm.

PS: Barca kommer försvara båda sina titlar :)
Real Madrid Sergio Ramos y Cicci
2006-11-28 14:47
Det visar bara vilka barnungar ni är

1. Jag har aldrig sagt att cannavaro är fostrad i madrid och att han vann bollen tack vare oss
men låt grabben o madrid fira de här IFRED p.g.a av. Vi är bara glada för hans skull. Men däremot så spelar världens bäste spelare i Madrid men de e inte vi som gjorde han bäst de har ja aldrig sagt.

2. Min svenska? "haha" okej skitkul. Jag har dålig svenska, ja och? vad har de me svenskafans o sport o göra? de e ni som inte fattar en meningen av mig som har kanske 1-2 stavfel så är de inte mitt fel att ni är efterblivna ;)jag bor i en förort och det finns inte så mkt svenskar här de är kanske drf jag har en dålig svenska det är sällan man snackar svenska här. Men jag är inte dumm bara för de. Men om ni ska sitta o retas för ja har dålig svenska så bevisar de bara hur värda o noll mogenhet ni har :)

Jag bryr mig inte hur defensivt vi spelar bara vi vinner. Och det vär direkt inte defensivt spel när vi BESEGRADE blaugrana med 2-0.

Vi får se vem som vinner ligan :)

Mvh: Madridista

Barcelona Ghazza
2006-11-28 14:32
Jag förstår inte varför alla reagerar så kraftigt på individuella priser som detta. Klart att det är roligt för spelaren, men egentligen betyder det ingenting för laget. Och det är laget som ska ta titlar. Om Cannavaro var värd priset spelar ingen roll. Vi kan hålla på och älta i veckor utan att komma fram till något. Tycker annars att det var roligt att en försvarare fick priset.
Barcelona Barcc
2006-11-28 14:31
Sergio Ramos y Cicci //

Jag skulle inte vilja kalla det form. Det handlar om att vi var sämre än er då, och ni är sämre än oss nu. Ni är inte i dålig form när ni kommer 2a. Vi var inte i dålig form när vi kom 6a. Vi var helt enkelt inte bättre och nu är helt enkelt inte ni bättre.
Annons: