/spanien/barcelona/forum/23734.aspx/spanien/barcelona/forum/23734.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A Seleção
2006-12-05 18:59
Godkväll culés

Hur känns det inför matchen? Laddade och ser framemot en förhoppningsvis bra match hoppas jag? ;)
Barcelona GaU.cHo.
2006-12-05 18:53
criff Giuly Var Bäst Förut så inget snack om honom han gjorde det bra förut mot milan han har gjort många bra matcher jag tkr att giuly inte har sin riktiga form det sa ronaldinho också i en sida kmr ej ihåg den
Barcelona Criff
2006-12-05 18:31
Jag förstår inte hur någon kan tycka Giuly är bra. I ett lag som Barcelona ska en högerytter ÄGA sin kant. Giuly kommer aldrig förbi försvararen ju. Han gör nåt mål lite då och då men dem är oftast slump chanser. Han uträttar ingenting själv. Jag tycker han e kass. Hoppas han rycker när Transfern öppnar i vinter.
Barcelona Meley
2006-12-05 18:12
GaU.cHo.

Åh vad roligt :) Jag har också tagit bild med Ronaldinho, han är jättetrevlig ju :)
Barcelona Mot Nya Tider
2006-12-05 18:12
2 och en halvtimme kvar...
Det känns väldigt kul. Det kan gå hur som helst.
Antingen total lycka eller total besvikelse.
Jag hoppas verkligen på det första. Ikväll vill jag se ett taggat och offensivt Barcelona som rullar ut Werder Bremen och sätter sina chanser när de väl kommer. Visca Barca i Visca Catalunya!
Barcelona GaU.cHo.
2006-12-05 17:56
jag ar i barcelona nu jag tog kort med ronaldinho den vart jette fin han gav mig ekta barcelona troja och skrev sin atugraf po den sen ställde jag nogra froger till han kan mkt om han och mkt om dagens match finns här om ni vill ha not just nu e jag i hotelen och man kan inte skriva Ö Ä och det
Barcelona B_a_r_ç_a
2006-12-05 17:44
Ikväll så känns det som att det kommer att vara en av de avgörande matcher för hur barças år kommer att vara, vinner vi nu så kan vi få se repris från förra året. Det kan bli svårt med all press som spelarna har för spelar som Giuly och Gudjonsen som har haft svårt att prestera på mindre viktiga matcher i ligan och inte har lyckats och hur stor Ronaldinho är egentligen så klarar han inte av allt på egen hand. Om vi ska lyckas så måste framför allt Deco, Ronaldinho och INIESTA vara i form för som alla vet så är det de som kan avgöra sånna matcher nu.

Tror på 1-0, mål av Gudjohnsen.
Lycka till alla och håll tummarna ikväll....
Barcelona tarrak
2006-12-05 17:38
Ett annat tips är att streama matchen från Viasat. Kostar visserligen 69 kr, men har man hyfsad dator och uppkoppling så ska det hålla tv-kvalitet. Det finns ett test på sidan där man kan kólla att man har tillräcklig prestanda.
Barcelona El Capitán
2006-12-05 17:28
Snart smäller det!
Snacka om att jag är nervös =D! Men statistiskt sett ska det här gå bra men jag tycker inte om att tänka på det sättet. Riktigt gött att se att klubben har förberet ett stämfullt och fullt Camp Nou.

" The club has prepared various attractions and events for the fans that will take place before the game"

Blir väl som La Rambla visade i länken.
En sak som jag undrar över är om Rijkaard kör med El Kaiser eller Thuram i mittlåset med Puyol. Jag skulle gissa på Marquez med tanke på att han och Puyol är så samspelta. Men eftersom vår mexikan alldeles nyss kom tillbaka från en skada känns det ganska otroligt att han får lira ändå. Det får återstå till att se.

Aja, blir nog Scorebar idag! Hoppas på en livlig stämmning som kan mäta sig med Camp Nou =)!
Håll tummarna nu Blaugrana boys and girls!

Vamos Culés!
Barcelona La Rambla
2006-12-05 17:01
Där finns massor med olika streams för matchen. Bara att prova några.
Villarreal Viera
2006-12-05 16:57
nån som vet stream till matchen ? har ej viasat... mvh
Barcelona La Rambla
2006-12-05 16:57
Ordem:

Heh, skulle vara han då men som tur är så möter vi inte honom i årets CL. :)

Ledningen har förberett ett tifo till kvällens match.

The board are preparing the night of the game against Werder Bremen as the big nights in the Camp Nou. Barcelona need to win this game no matter how and the club will prepare a hell for the German, as it always happens with Real Madrid or the big European nights.

The club want to fill the stadium with a mosaic, flags, banners, loud megaphony and 100,000 souls screaming their lungs out.

Blir väl något i stil med länktipset.
Barcelona Bopi
2006-12-05 16:55
asså jag vet inte vad ja ska ta mig till! nervös till 100% ,
men det känns som att vi fixar detta utan problem, 3-1 killar, Dinho 2 mål, å våran hjärta ett mål(puyol)
Barcelona Gabriel
2006-12-05 16:53
Hermanos todos somos unidos, esto va a ser una noche para recordar!

Vamos a por ellos - Visca El Barça !!!
Barcelona FCBarcelona_
2006-12-05 16:50
Fan vad långsamt tiden går!
Jag drömde inatt om matchen redan varit och vi vann med 2-1 men jag vaknade och var helt förvirrad och så kom jag på att jag bara yrar i sömnen.. ganska nervöst nu hatar att vänta på matchsttart också!

Visca el Barça!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2006-12-05 16:21
Fy fan vad jobbigt, jag har det så jävla kämpigt med att hålla inne spyan, nervositeten tar över galet mycket.

det är ett galet tufft lag att möta, och vi måste vinna idag, jag skiter fullständigt i om det blir 5-0 till oss eller 1-0, vinst är det enda jag ber till Gud om att få.

Stämningen på Camp Nou måste vara kokande, annars lackar jag ut på fansen, idag ska det inte vara någon jävla familjefest på Camp Nou, med små barn och gamla gubbar. Idag ska Boixios Nois vara där och höras (även om jag inte tycker om deras etik) alla ska bära de 11 män som intar planen och skrämma bort tyskarna.

Let us blow the roof of this shit!!!!

PS vet någon om det kommer att vara något tifo?
Barcelona tarrak
2006-12-05 16:14
Usch, vilken jobbig dag! Tiden kryper fram, jobbet tar aldrig slut och jag är lättirriterad som aldrig förr. Det här måste vara den manliga varianten av PMS.

Snälla Ronaldinho, avgör den här matchen i första halvlek!
Real Madrid Zizou[v]-
2006-12-05 16:13
Blir det vinst med 2-1 då borde man väll vara nervös?
Barcelona HLKINHO
2006-12-05 15:57
Grabbar jag fattar inte varför ni är nervösa, vi har allting i våra egna händer och har man en spelare som Ronaldinho i laget så ska man absolut inte vara nervös eller rädd...FC BARCELONA kommer gå vidare det blr vinst med 2-1
Barcelona Ordem e Progresso
2006-12-05 15:46
Rambla

Jan Koller? :-)~
Barcelona La Rambla
2006-12-05 15:36
Ride_The_big_one:

Du har en poäng där. Rafa har inte kännts helt hundra så här långt. Dessutom så är han tveksam till start, han har ju inte spelat sen Levski pga smällen han fick på foten. Det hade ju kännts tryggt med Thuram i luftspelet med tanke på Klose. Sen är det nog inte många spelare i världen som tacklar undan Thuram. :)
Barcelona Ordem e Progresso
2006-12-05 15:34
Usch vad nervös jag börjar bli nu!! Längesen vi har haft en så här viktig match, som har gjort så att jag känner som jag gör nu. Men desto roligare blir det ikväll. Vinner vi ikväll, vilket jag tror och hoppas, så kmr jag att fira ikväll redan!

Nu kör vi grabbar! Visca el Barça!!

P.S Med att fira redan ikväll menar jag att det kmr bli ett antal öl! :-)~
Barcelona Ride_The_big_one
2006-12-05 15:25
La Rambla

Sant som du säger så har vi ett vapen via hans underbara 40 m uppspel men hur är formen?
Fysiskt sätt så vet man inte om han är på topp och detta är en viktig match jag ser hellre en fräsh och matchtränad Thuram och Kaizer på bänken.

Fatondinho
Hehe aldrig fel med självförtroende men vi möter faktist ett världslag =) men härlig inställning vinst ikväll gubbar! =))
Barcelona Football Club Barcelona
2006-12-05 15:23
Jag vet att jag inte brukar skriva här men idag måste jag bara hoppas på en grym match med en publik som hörs o skriker så att de aldrig tar slut...hoppas vi vinner fifannn. ta länktipset och sätt på den 5 min innan match stå upp och sjung med. hoppas vi klarar detta.......
Barcelona Fatondinho
2006-12-05 15:10
Ämne: Ämne: hoppas ....
asså du kan inget om fotboll barca kommer köra över werder brmen
Barcelona Effet77
2006-12-05 15:01
Säger att allt är bättre Ludovic Giuly(av Barcas forwards) då han verkligen har underpresterat, men jag har sagt det förr och varje gång jag sagt det här på Les Rambles så har han gjort mål, så jag får väl hoppas på det ikväll också ;-)

Visça Barça
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-12-05 14:46
Ämne: Roliga rapporter man....
Jo precis. Jag tror inte riktigt på att de kommer försöka attackera mer än i de första 15 till 20 minuterna, de hoppas få in ett ledningsmål så de därefter kan spela ultradefensivt med kontringar. Men vi fixar detta!
Barcelona Fatondinho
2006-12-05 14:46
De kommer att vinna både mot Werder bremen och sociedad werder bremen blir det 2-0. sociedad 3-1
Barcelona La Rambla
2006-12-05 14:45
Ämne: Ikväll smäller det! ....
Håller nästan med om startelvan men vill hellre se Marquez för Thuram. Rafa är överlägsen i sina uppspel, han sätter 40m krossar på fötterna på medspelarna. Vi lär ju ha mest boll då vi måste gå för seger. Sen så tror jag det finns chans att Iniesta startar ute till höger istället för Giuly. Men jag tror att Rijkaard fegar ur och startar trots allt med Ludovic. Det blir säkert Deco och Iniesta på mitten.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-12-05 14:41
Ikväll smäller det! Det känns hyfsat bra, mediahypen målar upp denna match till nån giganternas kamp men enligt mig är vi KLART bättre än WB (fastän de är ett väldigt duktigt lag). Startelvan bör enligt mig innehålla: Valdés tveklöst i mål, Gio som vänsterytter, Puyól-Thuram och Zambrotta som högerytter. På mittfältet vill jag ha Edmílson som pivote (Motta förtjänar speltid men får Real Sociedad matchen som kompensation), Deco och Iníesta. Xavi har inte sett helt matchtränad sedan han kom tillbaks från skadan, ett inhopp i andra halvlek (om vi har säker ledning) bör han få. Ronnie-Gudy-Guily i topp. Hoppas på en underhållande match med vackert spel och med en Barça seger! ! !
Annons: