/spanien/barcelona/forum/23731.aspx/spanien/barcelona/forum/23731.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Effet77
2006-12-05 15:01
Säger att allt är bättre Ludovic Giuly(av Barcas forwards) då han verkligen har underpresterat, men jag har sagt det förr och varje gång jag sagt det här på Les Rambles så har han gjort mål, så jag får väl hoppas på det ikväll också ;-)

Visça Barça
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-12-05 14:46
Ämne: Roliga rapporter man....
Jo precis. Jag tror inte riktigt på att de kommer försöka attackera mer än i de första 15 till 20 minuterna, de hoppas få in ett ledningsmål så de därefter kan spela ultradefensivt med kontringar. Men vi fixar detta!
Barcelona Fatondinho
2006-12-05 14:46
De kommer att vinna både mot Werder bremen och sociedad werder bremen blir det 2-0. sociedad 3-1
Barcelona La Rambla
2006-12-05 14:45
Ämne: Ikväll smäller det! ....
Håller nästan med om startelvan men vill hellre se Marquez för Thuram. Rafa är överlägsen i sina uppspel, han sätter 40m krossar på fötterna på medspelarna. Vi lär ju ha mest boll då vi måste gå för seger. Sen så tror jag det finns chans att Iniesta startar ute till höger istället för Giuly. Men jag tror att Rijkaard fegar ur och startar trots allt med Ludovic. Det blir säkert Deco och Iniesta på mitten.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-12-05 14:41
Ikväll smäller det! Det känns hyfsat bra, mediahypen målar upp denna match till nån giganternas kamp men enligt mig är vi KLART bättre än WB (fastän de är ett väldigt duktigt lag). Startelvan bör enligt mig innehålla: Valdés tveklöst i mål, Gio som vänsterytter, Puyól-Thuram och Zambrotta som högerytter. På mittfältet vill jag ha Edmílson som pivote (Motta förtjänar speltid men får Real Sociedad matchen som kompensation), Deco och Iníesta. Xavi har inte sett helt matchtränad sedan han kom tillbaks från skadan, ett inhopp i andra halvlek (om vi har säker ledning) bör han få. Ronnie-Gudy-Guily i topp. Hoppas på en underhållande match med vackert spel och med en Barça seger! ! !
Barcelona La Rambla
2006-12-05 14:40
Roliga rapporter man läst inför matchen. Werder säger att de går för vinst och kommer att attackera. Skulle de föra spelet på mäktiga Camp Nou? Vad tror de egentligen, att vi är Arminia Bielefeld i Bundesliga eller?

dhesslan, håll koll på Iniesta, en bättre spelare än Diego.
Barcelona ante87
2006-12-05 14:34
Ikväll gäller det!! Jag har fan inte varit så här nervös sedan CL finalen. Det finns inte något annat än vinst ikväll. Barca i Uefa cupen, vilken mardröm.
Sevilla dhesslan
2006-12-05 14:19
Som Werder-supporter hoppas jag på en bra match, vars utgång inte gärna ändrar tabellplaceringarna i gruppen.
(Håll koll på Diego i Bremen.)

Lebenslang GrünWeiss!!
Barcelona Uffe
2006-12-05 14:05
Vi tar det idag!

VISCA EL BARCA!!
Barcelona Effet77
2006-12-05 13:56
Det är ju det här som är fotboll. Man ska känna sig nervös som bara den. Visst det är jobbigt men en skön kännsla också, går dom inte vidare är det ju klart att allt känns värdelöst!! Man får ju hoppas att vi får in 1 gärna 2 tidiga mål skulle kännas oerhört skönt. Får vi in 1 mål så kommer det att bli en oerhört bra match tror jag. Även om Bremen säger att dom ska spela offensiv fotboll från start så har jag mycket svårt att tro det. Men som sagt får vi in en tidig balja så kommer det bli en sjuhelvetes match lita på det!
Tycker egentligen att en sådan här match är läge att ge Ezquerro chansen(han skulle höja sig med mil) istället för den lilla fransmannen, men lär aldrig hända.

Visça Barça !!!!
Barcelona R.H.M
2006-12-05 13:44
Ikväll gäller det!!
jag är skit nervös, men med tanken på hur det var ner vi spelade CL-finalen så det här inte större eller svårare match.
Vamos,Vamos!!!!!!!!!!
VISCA EL BARCA!!!!!!!
Atlético Lippan
2006-12-05 13:41
Hoppas ni vinner idag!!
Real Madrid Westergren
2006-12-05 13:07
Lycka till mot Werder Bremen idag!
/Daninho
Barcelona barçaroffe
2006-12-05 11:23
He he, manga tyskar i stan som kommer att fa satta sina ol i vrangstrupen!
Barcelona barçaroffe
2006-12-05 11:18
For ovrigt kanner jag mej lugn infor kvallens drabbning. Barça ar i grunden klart battre an tyskarna. Minns forra motet har pa Camp Nou.Klasskillnad da, och aven om barça ar skadedrabbat sa ar man battre an tyskarna pa de allra flesta punkter. Det ar val bara "nerverna" som kan stoppa oss.
Men na, Ronaldinho och Eidur malar tvarsakert 3-1 till Barcelona!
Barcelona barçaroffe
2006-12-05 11:15
Ja, den dar antilatinasnubben sitter tydligen sjalv i Sverige, ar Svensk (haller pa ett spanskt lag!) och skriver sin smorja. Det var da bland det dummaste man last. For att man ar svensk MASTE man halla pa svenska lag menar han, eller?

Ha ha fotboll skall for mej vara skon konst och det hittar men inte i Sverige...

Forza Barça!
Athletic antilatina
2006-12-05 11:10
Spärrad! Hela diskussionen rörande den här användaren kommer även raderas.

/Redaktionen

INTER BOYS
2006-12-05 09:48
Det blir svårt..
Barcelona Sóm més que un club
2006-12-05 08:23
Det ár inte bara vi som várderar Barça hógst, lánktips
Barcelona KeLLeFeNi
2006-12-05 02:51
Ta det lugnt grabbar, ni behöver inte vara oroliga, kanske inte blir en lätt match, men jag är 110 % säker på att vi kommer vara glada imorgon(idag) kväll! :D godnatt!
Real Madrid RonaldoZone
2006-12-05 02:10
Lycka till mot W.Bremen, må bästa laget vinna.
Upp till bevis för Dinho och bevisa varför han ska tjäna bucklan så som ni tycker, fast jag själv håller på Zidane.=)

Aja, ska bli spännande och se på matchen.

HALA MADRID !
Barcelona Forza_Barca7
2006-12-04 23:59
jag är inte så närvös igentligen, barca är värkligen 100% då det gäller, och nu gäller det. upp till bevis GRABBAR :D , PS: våran nr10 kommer nog visa alla vem som borde vinna priset som player of the year =)
Barcelona La Rambla
2006-12-04 23:58
Werder Bremen säger att de ska spela attackfotboll på Camp Nou. Heh, upp till bevis då.

Det blir en spännande match. Hade vi haft ordinarie lag med Eto'o och Messi är jag övertygad om att Barça hade kört över WB på Camp Nou. Nu lär det bli tufft, vårt anfall kommer att få det svårt.

Bona nit!
Barcelona Meley
2006-12-04 23:52
antilatina

Okej? Haha

Jag har nog aldrig varit såhär nervös. Inte ens när jag har egen match. Magkänslan säger ingenting och det käns fel. Men jag har förtroendet med Barcelona och om dom vill så vinner dom det vet jag. Kom igen nu ska vi visa vilka vi är :)

VISCA EL BARCA
Barcelona La Rambla
2006-12-04 23:50
Ämne: hoppas ni förlorar i....
Gud vilket givande inlägg.

Hoppas att du INTE snubblar imorn och slår i skallen.
Barcelona willy145
2006-12-04 23:34
asså e skit nervös in för matchen de känns som om att de e jag som ska gå in å spela:P
Barcelona El_Barca
2006-12-04 23:28
Det börjar så smått kännas lite, Självklart tror jag att vi vinner, Men! vi kommer få det otroligt tufft mot ett formstarkt Werder Bremen som gästar Camp nous gräsmatta. Hoppas att Thuram får förtroendet från Rijkaard imorn, för att vill se mer av den mannen + att han e snabbare en Marquez då de behövs när vi möter spelare som Klose och Hunt.

Må bästa laget vinna!.
Barcelona Luça Toni #30
2006-12-04 23:20
Thuram missnöjd med sin situation ?, inte bra faktiskt, enligt mig så tycker jag han är en av de bättre av våra mittbackar och borde få spela regelbundet.
Athletic antilatina
2006-12-04 23:16
hoppas ni förlorar imorrn
Barcelona Myrran
2006-12-04 22:32
Måste sluta läsa här på SF blir bara mer o mer nervös för alla timmar som går och matchen skulle ju inte komma bättre ska ha Matte C slutprov imorrn, kommer inte kunna koncentrera mig. Gud hoppas verkligen att Barca klarar av pressen och spelar sitt vanliga spel. Om detta sker som kommer det gå det här och vi är vidare.
Barca mot seger!
Annons: