/spanien/barcelona/forum/23729.aspx/spanien/barcelona/forum/23729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-01-05 18:52
Ride_The_Big_one
Men Kviborg tar efter Bravo. För det var väl Bravo som för någon månad sen spädde ut sina kommentarer om Barca inför klubb-VM? Han vill bara göra sig populär bland marängerna och att förolämpa de största rivalerna brukar gå hem till 99%.
Barcelona Tompa
2007-01-05 18:51
Ta det lugnt - Dinho kommer inte lämna Barca på många år än. Rykten dyker alltid upp men hitills har inget konkret kommit fram som tyder på att Ronaldinho är missnöjd i Barca. Milan får fortsätta att drömma...
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-05 18:25
Tycker man ska ta det Kviborg har att säga med nypa salt,självklart att han ska såga Barca spelare vilket lag hejar han på nu igen?

Killen kan kan fotboll ingen tvekan om den saken men är lite för hmm vad ska man säga opartisk i sitt bedömmande om du frågar mig.

Såga Thuram som knappt spelat nåt och när han har lirat så har han gjort det okej i vissa matcher o bättre i andra men att såga var att ta i.
:D
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 18:06
Lundello// Håller med!
Dos Santos kommer att bli bättre än Ronaldo!
Barcelona Lundello
2007-01-05 17:58
Varför köpa C.Ronaldo när man har världens bästa anfall?
Killen accepterar inte bänken samt att Dos Santos e på gång.

lägg pengar på en grov deffensivmittfältare ist.
Essien skulle vara en dröm anser jag. Fast sannorlikheten e inte stor.
Barcelona Lundello
2007-01-05 17:58
Varför köpa C.Ronaldo när man har världens bästa anfall?
Killen accepterar inte bänken samt att Dos Santos e på gång.

lägg pengar på en grov deffensivmittfältare ist.
Essien skulle vara en dröm anser jag. Fast sannorlikheten e inte stor.
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 17:57
Har Arsenal någon scout som bor i Barcelona eftersom, dom tar talanger från oss, eller hur ligger det till?
Wenger ett Barça-Fan Kanske?
Real Madrid AckeDman
2007-01-05 17:48
Angående det här med talangstöld.

Är det verkligen stöld? Det är ju klubbarna som väljer att inte satsa på ungdomarna och ska inte vara arga när dom lämnar.

Ni förlorade Fabregas några år tillbaka och han är nu utan tvekan världens mest lovande playmaker. Ni förlorade Merida nyligen och det är bara en tidsfråga innan Wenger gör honom lika stor som fabregas.

Nu det går att argumentera om Fabregas skulle passat i Barcelonas startelva men faktum är ändå att han nu är väldigt väldigt bra i Arsenal.

Vi förlorade Jurado och Jeffrey... är det någon här som tror på att dom kommer att bli storspelare? När det gäller mittbackar så spelar ju inte spelstil någon roll och då kan man ju inte argumentera för att Jeffrey kommer att bli en bra mittback i Barcelona. Jurado har inte direkt rosat marknaden i Atletico nu när han fått så mycket speltid på grund av deras skadeläge.

Den spelare som kanske skulle kunna bli en storspelare som kommit från vår cantera är De La Red då han presterat bra dom matcher han fått spela.

Slutligen vill jag bara påpeka att ni har klart en bättre cantera än oss när man ser på vilka spelare som blir storspelare från er cantera. Problemet är att man som ung spelare inte kan se hopp om att slå in sig i startelvan när man måste konkurrera med...

Ronaldinho,Eto,Messi som tillsammans är bästa anfallet.

Deco som är både bra spelfördelare och bra spelförstörare(kastar sig när det passar honom)

Xavi som är från canteran och är skicklig när han kommer igång.

Edmilson som är den enda som verkligen är stabil som def mittfältare (Motta duger inte än).
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-01-05 17:47
När spelar Etoo sin nästa match?
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 17:23
jajjemän! ;)
Vet nån exakt när Messi och Eto'o kommer tillbaka??
Barcelona Evička
2007-01-05 17:12
Ämne: hehe, jag förstår ex....
Där är vi helt överens =)
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 17:09
hehe, jag förstår exakt, men ¨jag tror det ska väldigt, väldigt mycket om han lämnar!
Tror och hoppas han stanner i Barça för alltid;)
VISCA BARCA!
Barcelona Evička
2007-01-05 17:01
CE_Barça

Nja, jag vet inte om det är omöjligt att han lämnar så småningom. Men italiensk press är otrolig när det gäller att göra en hel hönsgård av den mest minimala fjäder. Jag fattar inte hur de orkar...
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 16:58
Evička//

haha, det är så sant.
Ronnie lämnar inte Barça, jag ser det ganska omöjligt!
Barcelona Evička
2007-01-05 16:56
Ämne: Det får ju bara inte....
Jaja, italienarna är på gång igen. Dinho och Deco tar igen de träningspass de har missat. Genast är relationerna mellan R10 och klubben/ Rijkaard dåliga och han ska till Milan. Det behövs lite tyngre argument för att jag ska tro det.
Barcelona Myrran
2007-01-05 16:47
Det får ju bara inte hända...
Barcelona Barca 666
2007-01-05 16:42
Nesta mot Marquez??? Varför ändra på ett mittbackspar Puyol-Marquez som vunnit CL & 2st liga titlar på de sensaste 3åren. eftersom de e så samspelda samt att de kan spel systemet utan till Thuram får det svårt i Barca annars kan man spela Thuram & Puyol utan problem i mina ögon lika stabilt.

När det kommer till Madrid talanger så har vi gott om egna men om madrid väljer att inte ge kontrakt o spelaren har själv då rätt att välja en annan klubb varför ska inte barca ta möjligheten kommer alla inte ihåg Luis Enrique?? Capello slängde ut honom o vi tog emot honom med öppna armar o jag e så glad för det han e en legend i Barca vilken hjärta den killen hade!!!

Hade varit skillnad om Barca kontaktad spelare som kunde ha fått kontrakt av Madrid tex det Arsenal gjorde när de tog Fabregas han var för ung o kunde inte få kontrakt o blev erbjuden kontrakt av en annan liga men Madrid väljer själv att köpa stjärnor o lämna sina talanger till andra lag medans dagens Barca kollar utvecklar talanger o använder de på ett annat sätt ex Messi, Iniesta, Valdes, Xavi etc som idag e världs stjärnor o Dos Sanots o grabbarna kommer snart!

Forza Barca
Barcelona Evička
2007-01-05 16:40
Han har en poäng där. Ni tar inte hand om era canteranos, skyll er själva om det går någon annanstans.
Barcelona Myrran
2007-01-05 16:38
Ämne: Läs detta!....
Ingen dålig Madrista som skrev det där du...
L0S MERENGUES
2007-01-05 16:26
Läs detta!
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 16:24
ok, tack! :)

Förresten, kan någon förklara (Länken)
Jag förstår inte riktigt!
Barcelona Evička
2007-01-05 16:08
CE_Barça
Har just sett Kviborg. Det fanns ju inte en gnutta allvar i det där. Han menar precis tvärtom, men som Real Madridsupporter tar det emot för mycket att säga det.
Barcelona tarrak
2007-01-05 15:58
Inte varje dag som jag försvarar Kviborg, men han menade nog inte det bokstavligt. Det var väl bara hans sätt att säga att han inte är så förtjust i klubben.
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 15:57
mm.. håller med, Thuram har visat att han fortfarande håller klassen synd att han inte får så mycket speltid, men visst, Puyol och Marquez är inget dåligt radar;)
Barcelona Ghazza
2007-01-05 15:52
CE_Barça,

Mjo Kviborg sa just de orden... Inte för att jag bryr mig så mycket egentligen, det är mest komiskt. Sedan sågade dem Thuram. Konstigt enligt mig eftersom när han väl fått chansen har jag tagit den med bravur.
Barcelona EsCúle
2007-01-05 15:32
Jag tycker nog att Marquez har brister i positions spelet, men är båda snabbare och bättre i uppspelsfasen. Dessumtom har Nesta inte många år kvar av sin toppnivå.Rafeal har många år kvar!
Barcelona CE_Barça
2007-01-05 15:30
Sa Kviborg att Puyol var bra men spelade i ett tråkigt lag?
Den killen kan inte ha många högskolepoäng!
Barça är det lag som spelar mest underhållande fotboll, dessutom vinner dom matcherna!

Visa Barça!
Barcelona Etoooo
2007-01-05 15:29
Ämne: Etoooo

Och kanske....
ja tycker nesta e bättre mycket bättre tycker många här inne säkert? va tycker du själv
Barcelona EsCúle
2007-01-05 15:28
Etoooo

Och kanske några år äldre samt INSTABILARE?
Barcelona Etoooo
2007-01-05 15:26
Ämne: Etoooo

Är du helt....
varför inte? tycker nesta är mycket bättreee stabilare
Annons: