/spanien/barcelona/forum/23725.aspx/spanien/barcelona/forum/23725.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcc
2006-12-06 09:00
Ravo

Jag antar att det är det som kallas kärlek:)

En undran, jag funderade länge på vilka det var som sände La liga förut och då menar jag inte Viasat Sport. Det fanns en annan kanal (icke TV4 plus heller).
Barcelona Carl Anton
2006-12-06 07:52
Jag va orolig tills första halvelk sen visste man nästan att barca aldrig skulle förlora.
Bremen hade några chanser men barca va det bättre laget...
Barcelona Ravo
2006-12-06 07:25
Ämne: Jag sa till er! Vi ä....
visst är vi ett bättre lag men självklart var man orolig. Jag skakade tills första halvlek var slut, skakade då och då när de fick bollen vid farliga lägen meddet gick bort efter ett tag :D men sen sov man som en barnunge igen! :D
Barcelona Saviola22_
2006-12-06 06:47
Vad Skönt att vi är vidare Ronaldinhos frispark var ju bäst:)
Barcelona Jack33
2006-12-06 05:20
Vilken frispark! Jösses!
Barcelona Tompa
2006-12-06 04:03
Ar pa semester i Thailand och hade inga mojligheter att folja matchen. Dinho var tydligen i hogform igen. Kanns valdiigt skont att vi vann.

FORCA bARCA!
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2006-12-06 01:18
Jag sa till er! Vi är ett KLART bättre än tyskarna! Jag var egentligen aldrig orolig, visste grabbarna skulle ro hem detta! Vad ska man säga om Ronaldinhos frispark? Geni!
Barcelona Koeman_4
2006-12-06 00:55
Fan att man skulle jobba sent denna underbara kväll :( Men satan vad underbert att vi är vidare! Att hålla nollan mot ett av Europas målfarligaste lag är inte illa. Nu blir det till att kolla på matchan :) Ha d gött!

Visça El Barça
Barcelona Messi_Ronaldinho
2006-12-06 00:53
SKÖNT. VÄRLDENS BÄSTA LAG ! TYST PÅ RMD'S FORUM HAHAHAH. DE FICK ÄTA UPP SINA ORD. OJOJOJOJOJO. FORCA BARCA !
Barcelona Mr Barca
2006-12-06 00:40
Gå in på länken och finn fem fel.....hahahaha. Vart får dem allt ifrån. Dubbelkollar dom inte sina källor el????
Barcelona Gaucho#10
2006-12-06 00:26
La Rambla:

Okej. Får väl hoppas på celtic då om dom lyckas vinna gruppen imorgon, vilket jag tror dom klarar av.

Nu blir det härliga drömmar om Athen inatt ;)
Barcelona La Rambla
2006-12-06 00:11
Gaucho#10:

Till åttondelen nu kan två lag från samma land INTE mötas. Vi kan alltså inte få Valencia och de kan inte få Madrid. Efter det, sen i kvarten så lottar man om utan några förbehåll.
Barcelona Gaucho#10
2006-12-06 00:05
Underbar seger! Hela laget gör en kanon insats och även El Mister bevisar ännu en gång att han är en riktig taktiker.

Någon som kan dra reglerna för lottningen? Förstår ju att vi möter ettorna i andra grupperna men hur är det med spanska lag mot spanska lag osv?
Barcelona La Rambla
2006-12-06 00:02
Barcc:

Du har rätt i att man en sån här kväll inte ska bry sig nämnvärt om det negativa. Ett fåtal saker jag störde mig på i andra halvlek dock. Ibland blir vi lite nonchalanta i press och försvarsspel, men man ska komma ihåg att det är svårt att hålla 100% koncentration över alla lagdelar i 90min. Sen så blir ju spelarna trötta när de är så rörliga i första halvlek, speciellt mittfältarna. Det får man inte glömma bort. Låt oss njuta av det fina spelet istället. Det finns tid att putsa bort skavankerna fram över. :)
Barcelona Fredecó
2006-12-06 00:00
Underbart, så känns de verkligen efter en perfekt genomförd match av Barca. Jag tycker Barcelona spelar väldigt smart ikväll, man rullar ut WB i första för att sedan bara bevaka ledningen i andra.

Jag känner egentligen inte att jag kan peka ut någon som jag tycker var outstanding, men min favorit var Puyol, vilken inställning den mannen visar. Särskilt i andra halvlek då han "klappar" Xavi tror jag på axeln och säger något uppmuntrande. Sen när han jagar bollen då Iniesta skadade foten. Underbart att se. Sen tycker jag även Motta är skön att se, ger och tar i varje duell. Men som vanligt tar han lite klantiga frisparkar.

Sen det som jag tyckte var otroligt skönt och se var att Marquez,Puyol och Thuram var alla samtidigt på banan. Tycker verkligen de är något för framtiden. :)
Barcelona Nauticus
2006-12-05 23:59
Menos Mal: Han är faktiskt 15 år!!!1 ;)

Nu ska jag lägga mig o drömma om rosa frisparkar som hoppar under ett staket.
Barcelona Rubén
2006-12-05 23:57
Tragiskt att sitta o läsa, men om vi säger så här om Ruud,Ronaldo och raul blir skadade såsom Eto'o,saviola,messi...vi har ju några som gör mål i alla fall även om det är på frispark...Skulle ni tappa era målskyttar så skulle ni ju inte prestera ett skit och eran bästa spelare e ju dessutom Casillas och blir ni av me honom håller inte er defensiv när canna´varo virrar bort sig, min tanke ligger då på matchen när Cannavaro blir upp visad på läktaren av Carew flera ggr....Carew!..

aah, gött me seger gubbar e stolt nu...

Visca Barca
Barcelona Barcc
2006-12-05 23:56
La Rambla
Precis. Att vi är bäst i världen kanske inte alla håller med om, men kreativast håller nog till och med Mourinho med om!

Just nu är det ju så otroligt svårt att bry sig om något negativt(läs loooae) Man kan inte ta åt sig efter uppvisningen idag:)

Jag njuter!
Barcelona Menos Mal
2006-12-05 23:52
Looae :

'Men hallå ', skäms för vad ?
Att vi är regerande i både La Liga och Champions League.

Så otroligt irriterande när dessa 13-14 åringar kommer in på forumen och pratar om något som de inte ens själva begriper sig på eller vet någonting om.

Det är väl bara att koppla bort det, men det är lättare sagt än gjort!

Visca El Barca.
Barcelona La Rambla
2006-12-05 23:50
Jo vi skäms.

...över att vi nedlåter oss med att diskutera med dig. Som vanligt så leder det ingen vart.
Tack och hej!
Barcelona La Rambla
2006-12-05 23:46
Barcc:

Den totala förnedringen sker inte i första halvlek, utan i andra då Riijkard (snille-klass) säger: "Här, ta bollen. Nu får ni föra spelet!", vilket de verkligen inte kunde. Ett lag som jagar mål blir helt paralyserade, tar skott från 30 meter varannat anfall och ska spela sig igenom på Barcelona-manér, och fastnar på samma ställe hela tiden.

Lysande förklaring. Just så kändes det. Varsågod här har ni bollen, nu får ni försöka spela lite kreativ fotboll. :D

Looae:

Du får tycka vad du vill. Jag förstår att du föredrar er propagandafotboll istället, som den ni presterade mot Valencia b l a.
Barcelona Barcc
2006-12-05 23:45
Looae//

Om det är lättare, varför satsar inte ni på det? Spontan fråga bara. Ni behöver ju alla poäng ni kan få nu när ni närmar er oss. Fan, ta o ring Capello o säg att du har en briljant idé. Frisparkar satsar ni på nästa match!
Real Madrid Looae
2006-12-05 23:42
haha lol men tycker du det är kul o titta på barcas träningar när ronaldinho o company sitter o över 200-300 frisparkar per träning ja då kan ja säga att det är lättare....men va vet du om att ja hörde fel checka in barcas matcher hitils från´straffen mot celta till ronaldinhos senaste frisparks mål!!
Barcelona Barca__-
2006-12-05 23:42
Gabriel //

ja visst, det finns svårare, men jag har en känsla av liverpool kan ställa till det för oss! Ett försvar som fungerar mkt bra om man får till de! men för tillfället, så är liverpool svaga, men ja undviker gärna huvudstarka lag.
Barcelona Barcc
2006-12-05 23:41
Den här klubben får mig att njuta så mycket:) Jag ler. Vad ska man säga?

Den totala förnedringen sker inte i första halvlek, utan i andra då Riijkard (snille-klass) säger: "Här, ta bollen. Nu får ni föra spelet!", vilket de verkligen inte kunde. Ett lag som jagar mål blir helt paralyserade, tar skott från 30 meter varannat anfall och ska spela sig igenom på Barcelona-manér, och fastnar på samma ställe hela tiden.

Fullkomlig förnedring skulle jag vilja säga! Ett långfinger till alla som tvivlade på Barcelona också:)

Inget motstånd skrämmer. Hellre ett bra motstånd med mindre risk för överskattning och ska vi nå hela vägen är det lika bra att möta ett bra lag redan nu, samtidigt som de stora lagen inte skall åka ur alltför tidigt.
Barcelona Menos Mal
2006-12-05 23:40
Efter de första 'undersökningarna' av Iniesta, så BORDE han inte ha några problem att spela redan nästa vecka.

OCH! 80-90 % mål på frispark, hittills har vi gjort 32 mål i ligan, och skall jag vara riktigt ärlig så skiter jag i om det är straff, frispark eller va det nu är. Vi leder ju ligan i vilket fall.

Visca El Barca.
Barcelona La Rambla
2006-12-05 23:38
El_Barca:

Vi kan inte få Roma i åttondelen.

Looae:

Då hörde du fel. Sen så är vår skyttekung långtidsskadad så vad begär du. Är det lättare att göra mål på frispark eller?
Barcelona Ghazza
2006-12-05 23:37
Helt underbart! Så jäkla stolt över grabbarna idag..

Rambla, satt bara och väntade på en kommentar som denna: "Chelsea would be fun" ;)
Real Madrid Looae
2006-12-05 23:36
hm,...måste säga detta :)..men hörde att 80-90% av Barcelonas mål hitills har varit på straffar eller frisparkar...håller detta en hel säsong så grattis:)
HALA MADRID
Barcelona La Rambla
2006-12-05 23:36
Med Eto'o och Messi tillbaka så fruktar vi inte något lag, spelar ingen roll, alla kommer dessutom att frukta även ett möte mot oss. Var säkra på det. Det spel laget presterade i första halvlek var enormt bra och mot det här moståndet. Vi kommer att bli bättre i februari.
Annons: