/spanien/barcelona/forum/23723.aspx/spanien/barcelona/forum/23723.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RIvaldo_10
2007-03-03 21:44
Finns det någon direkt länk som visar matchen eller???

Barcelona Cheno
2007-03-03 21:42
Angående Iniesta mot Deco, så tycker jag att Iniesta har gjort sig förtjänst en plats i startelvan, istället för Deco. Dock om något så är Decos kvaliteer UNDERSKATTADE! Varför skulle Rijaard annars säga: Då Deco har en bra dag, så vinner vi oavsett motstånd...
Barcelona EsCúle
2007-03-03 21:41
Henk Ten Cate - El Mister

Jag hoppas och tror på dina ord. Jag hoppas verkligen försvaret stämmer ikväll, annars kan det bli mycket besvärligt.

Visca!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-03 21:39
Finns ingen definitiv startelva än.
ca 20 min kvar till match nu.
Tror Barca kommer börja styra direkt. Gäller att vi är på tårna och inte släpper till några chanser lättvindligt, för chanser kommer dyka upp för Sevilla också. Viktigt att dom får jobba för dom då.

Hoppas på att få se Etoó från start med Leo och Gaucho. =)

Kom igen nu så vinner vi detta!

Visca Barca!
Barcelona Cheno
2007-03-03 21:38
Konstig uppställning utan nån renodlad forward. Det blir nog mycket fokus på kantspel med bollar mot snabba Messi och Giuly. Ronaldinho som släpande?
Barcelona EsCúle
2007-03-03 21:37
Jag anser att Deco inte är överskattad. Han sliter hårt i skymundan och står för utomordentliga finesser i offensiven. Däremot anser jag att det är helt rätt av Mister att vila portugisen då vi står för en mycket tuff uppgift på Anfield på tisdag.
Barcelona Älskade Barça
2007-03-03 21:35
Man ska inte klanka ner på Deco. Han har sina mörka dagar ibland också, men är många gånger en av världen bästa spelare.
Barcelona Brankt
2007-03-03 21:33
Äntligen får vi se ett Barça utan den väldigt överskattade Deco. Det kommer bli ett mycket högre bolltempo när Iniesta får sköta uppspelen.
Barcelona EsCúle
2007-03-03 21:31
Varför spelar inte Eto'o från start? Vilar man honom eller vad?
Barcelona Älskade Barça
2007-03-03 21:29
Kommer vi inte få se R.E.M ikväll? de skulle ju nästan förstöra kvällen . Men är Ronnie i god takt så kan vi kanske få se lite konster från hans sida iaf.
Barcelona *
2007-03-03 21:25
----------------Valdes--------------
--Zambrotta-Oleguer--Puyol---Gio---
----------------Marquez---------
----------Xavi----------Iniesta---
-----Giuly----------------------Messi----
---------------Ronaldinho-----------
Barcelona T#11
2007-03-03 21:24
30 min kvar!! komigen nu FC BARCELONA!
Barcelona EsCúle
2007-03-03 21:20
Det här är en mycket avgörande match för framtiden, kom igen nu Barça. Visa vilka som är bäst i världen! Forza
Barcelona Älskade Barça
2007-03-03 21:18
Jag tror vi kan göra 2 mål på Anfield, om vi spelar i toppform har Liverpool inte en chans att stå emot inte ens på Anfield. Liverpool stod emot bra idag när dom mötte Man Utd var de bättre laget men när Barcelona är i storform kan man tro att dom är från en annan planet.
Barcelona BARÇAAA
2007-03-03 21:17
Kan ni gissa vem som fyller år samma dag som Barça spelar EL CLASICO?Jag tror att han kommer fira med mål.Snälla Barça krossa sevilla,liverpool och real madrid.FORÇA BARÇA!
Barcelona Juaníto
2007-03-03 20:15
Det spelar ingen roll, allt går tillbaka till Barça. Om hela laget spelar bra så kan inte Liverpool stå emot på Anfield. Allt som krävs är ett mål - sen kan vad som helst hända.
CJ
2007-03-03 19:54
Lycka till ikväll.

Sen bör ni inte hacka upp er på att vi torskade mot Manure hemma, det speglade verkligen inte matchbilden, det var ett lag på plan.
Men men, tillslut är det endå alltid målen som räknas.

"För att vara ärlig så spelade Liverpool fantastiskt och vi hade mycket tur, menade Ferguson."

Anfield väntar, hoppas på ett underhållande möte på tisdag, väl mött.
Barcelona Smogen
2007-03-03 19:30
Varför skulle det bli tuffare för Barcelona bara för att Liverpool förlorade? Skulle det inte kännas bättre med en vinst ikväll istället för en förlust som uppladdning inför Pool mötet???
Barcelona Et0
2007-03-03 18:47
Man kan också passa på o se hur pass bra daniel alves är mot absolut värdsklassmotståndare.
Barcelona Jay-z
2007-03-03 18:47
Grabbar vet ni hur truppen ser ut kommer REM lira tillsamans i dag eller hur blir det???

Måste bara tillägga att Aftonbladet gillar att slicka Man Us arsle. Liverpool hade mer en 5 solklara lägen att avgöra endå så skriver dom inget om det. Fan nu blir det bara tuffare för Barcelona
Barcelona Ghazza
2007-03-03 18:29
Aldrig att Rijkaard tillåter en underskattning av Sevilla. Jag tror nog 3-0 förlusten i supercupen sitter kvar i skallarna på de flesta. Det ska bli oerhört kul att se hur formen är mot bättre motstånd.

Visca!
Barcelona Smogen
2007-03-03 18:11
Jag tror inte Barca spelarna skulle gå ut och tro att det är som att spela mot Gimnastic, men man kanske inte inser riktigt hur farliga Sevilla är. Något man borde göra naturligtvis, men ibland den här säsongen verkar inte spelarna alltid ha insett att man oftast behöver springa mer än motståndaren för att vinna.
De två senaste matcherna undantaget naturligtvis.
Barcelona Tompa
2007-03-03 18:08
Riktigt svår match i kväll. Själv är jag nöjd om vi klarar få med oss en poäng från Sevilla även jag givetvis hoppas på seger. Men att grabbarna underskattar Sevilla tror jag inte, man vet att Barca ställs mot ett mycket bra lag.

Realistiskt 1-1 men hjärtat säger2-1 seger för Barca.
Barcelona G och J Dos Santos
2007-03-03 18:05
Gud vad skoj dte ska bli med match ikväll. Är inte orolig eller nervös, men det kommer nog senare när det börjar närma sig matchstart.

Aupa Barca Aupa G2D
Barcelona Barça-fan
2007-03-03 18:05
Jag hoppas och tror på vinst idag. Löjligt att påstå att barca skulle underskatta sevilla, som hittills gjort en mycket bra säsong som ingen kan ha blundat för. Är det något som kan fälla oss så är det att spelarna redan har liverpool-matchen i tankarna och kanske nöjer sig med ett kryss.
Barcelona Smogen
2007-03-03 17:52
Det farliga är att Barca fortfarande underskattar Sevilla och tänker mer på Liverpool matchen, ungefär som vi på forumet.

Att ett storlag torskar i helgmatchen innan CL match lär ju knappast vara första eller sista gången. Se bara på Liverpool som har en mycket svårare match än Man U framför sig, och som nog hade tankarna på annat håll nu när dom förlorade. Även om den matchen kunde gått åt vilet håll som helst.
Barcelona kallle
2007-03-03 17:41
aldrig! det blir vinst!
Barcelona Criff
2007-03-03 17:40
Ämne: Ronnie,Samuel,Leo! #....
haha det var något utav de dummaste inlägget på ett tag. Alla vet att det aldrig är bra att torska innan en stor match för självförtroendet går ner. Även fast Rijkard säger "Det fick oss att vakna" eller vad någon annan säger så är det aldrig bra. Så sluta nu vända på det bara för att Barcelona(Världens bästa lag) fick lite medgång :)
Christian_R.Madrid
2007-03-03 17:17
Ronnie,Samuel,Leo! ##

Tvärtom.. Det är inte bra för er. För jag menar , Liverpool torska och det är ju sant. Men det kan också betyda att man kommer ännu hungrigare mot eran match. Man får väl bara hoppas på det bästa från er sida :-) Hoppas främst på att det blir en underhållande match!
Barcelona Myrran
2007-03-03 17:03
la nihat

Det är redan klart, han kommer till La Masia när han fyller 13 år...
Annons: