/spanien/barcelona/forum/23722.aspx/spanien/barcelona/forum/23722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jontteee
2006-12-03 15:51
Wallpapers nån länk tack ? :D
Barcelona barca__elve
2006-12-03 14:55
gå in på www.fcbarcelona.dk och sen trycker ni på turneringar sedan laliga och sen på kamprogram o videomål så kan ni se alla barcelonas mål i laliga till och med decos frisparks mål mot levante :D
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2006-12-03 14:33
Hej alla barca fans!
Vet nånn om den nya messis länk e??
Tack för svaret
Barcelona Tomasz
2006-12-03 13:55
Nedladdningslänkar till målen och torrents till hela matchen.
Barcelona RonaldinhoG
2006-12-03 13:35
Finns det nån här inne som har en länk på Decos mål igår?
Barcelona Zamboza
2006-12-03 13:15
Jag tror och vill inte att Henry kommer spela för Barca. Han hade sin chans att skriva på men nobbade och jag tror inte han får en andra chans. Han bråkade med Wenger över en skada i helgen. Vad skulle han inte kunna ställa till med om han spelade för oss och fick sitta på bänken. Dessutom börjar han komma till åren även om 30( som han blir nästa år) inte låter så gammalt. Barca skulle aldrig heller betala det Arsenal skulle begära vid en försäljning. Dessutom har vi en crack i Dos Santos som jag tycker vi hellre ska satsa på.
Real Madrid R9 Ronaldo
2006-12-03 13:03
*DECO*

Det finns en viss chans att han spelar för er. Men, köper ni inte honom nästa säsong kommer han inte komma. Han börjar bli för gammal. Chansen är större att han går till ett mindre lag i Frankrike. Kanske staden där han föddes i?
Barcelona *DECO*
2006-12-03 12:28
Har en fråga tror ni att henry kommer spela för oss nån gång? Han tackade juh nej men ja har hört att han bråkat med wenger o så? Fan att han inte kom till oss!!!
Barcelona Myrran
2006-12-03 11:51
barca__elve //
Ja, Thuram spelade igår. Såg dock bara de första 3 minuterna på matchen men det va något mörkare än en mexikanare bredvid puyol...
Barcelona barca__elve
2006-12-03 11:44
tyckte att det var fel av reijkard att villa Ronaldinho i detta läget, han borde ha fått spela han är inte så trött han börjar komma upp i en toppform nu så han borde ha fått spela denna matchen med...men ja fan att de gjorde mål i 77 min tycker att vi altid släpper in mål när matchen börjar ta slut, men hopppas att vi vinner bremen hemma så vi går vidare. Spelade Thuram igår jag missa faktist matchen?.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2006-12-03 11:28
Jag hade tyvärr inte tillgång till matchen igår men vet att det slutade 1-1 :( Någon som har länk till målen?
Barcelona CE_Barça
2006-12-03 11:11
Ravo//

Barca Ginga svarade på en fråga om vad en spansk mening som etoo hade sagt betydde, jag tror du missuppfattade honom där! :)
Real Madrid Don Fabio
2006-12-03 11:10
Ämne: Torero/Helt klart ka....
Vad trött jag blir på det här franco snacket. En gång för alla, Real har aldrig viljat förknippa sig med franco el hans regim. Däremot tvärtom är mycket riktigt. Knappast nåt man kan skylla Madrid för. Sen mycket riktigt att det finns en skala suportrar som förknippar sig med han är en annan sak men snälla dra inte in klubben i det. Jag är själv spanjor och vet väl för f-n mitt lands historia.
O sen en annan sak, hur vänster vänliga är boixos nois, lika med noll!!
Det betyder väl inte att alla cules är sådana el hur?
Vill absolut inte bråka, jag har full respekt för erat lag, blev bara trött på det gamla tjabbet.
Barcelona Ravo
2006-12-03 11:01
test

edit: Bra! Nu kan jag skriva här hemma igen :)

*Deco*//
Du kan babla det där istället så slipper du vänta på svar.

Barca Ginga//
En seger i ligan räknas också, alla matcher är viktiga. Visst CL matchen är viktigare just nu eftersom man har en chans att åka ut. Men vi får se hur de går
Barcelona Barca Ginga
2006-12-03 10:39
Ämne: Har en fråga? vad me....
Typ: allt som räknas är en seger mot W B
Barcelona Barca#1
2006-12-03 10:36
Henke redan hyllad!
Barcelona tarrak
2006-12-03 02:43
Real_King/¨För att man inte får kontraktera spelare under 16 år i Spanien. Några andra sekelskiftesfrågor på hjärtat?
Barcelona *DECO*
2006-12-03 02:31
Har en fråga? vad menas me de här va betyder de? Eto’o: "Todo vale para ganar al Werder Bremen"
Barcelona Barca Barca
2006-12-03 02:24
Ämne: bara undrar hur ni k....
Ha ha ha!! Cambiasso? eller ska jag behöva skriva det igen?
Real Madrid Real_King
2006-12-03 01:50
bara undrar hur ni kunde släppa fabregas till arsenal. Han är en gudomlig spelare... ;)
Barcelona tarrak
2006-12-03 01:19
Alright, vår nyfunne vän Tonero har precis författat sitt fjärde inlägg på Svenskafans. Sluta mata trollet så ser redaktionen till att det inte blir fler så fort de ser det här.
Barcelona Myrran
2006-12-03 01:19
Torero //
Snälla gå härifrån så att du inte skämmer ut din klubb mer... När jag skriver i erat forum har jag en fundering eller fråga till RM's fans och kan ni inte ha det när ni skriver i Les Rambles också tack? Disskutera gärna men för f*n gå inte och säg att vi har 2 i IQ för vi har betygligt mer än det annars skulle vi inte leva...

EDIT: Ni har stora siffror för alla andra supportrar vill se era köpta världsstjärnor...
Real Madrid Torero
2006-12-03 01:15
Spärrad för upprepande provokationer. /Redaktionen
Barcelona tarrak
2006-12-03 01:14
Torero/Helt klart kan vi snacka om idioter när vi pratar om en klubb där fansen står och viftar med fascistflaggor (kolla in senaste el classico) på en arena döpt efter en av Francos generaler. Gå och lägg dig ditt misslyckade försök till provokatör!
Barcelona Messi_Ronaldinho
2006-12-03 01:14
Torero. Sluta dumförklara dig själv.

Det kanske beror på att ni inte har vunnit La Liga på ett tag och att era fans bara är kostymnissar som blivit övertalade att heja på RMD under lyxiga middagar. Ni har inte lika mycket hjärta och passion för klubben.

FORCA BARCA !
Barcelona Myrran
2006-12-03 01:11
tarrak //
Jao... jag förståd ju det...

Torero //
Åtminstånde gjorde vi det i våran egna stad.
Barcelona tarrak
2006-12-03 01:09
Real_King/Tack för att du precis bevisade min tes och välkommen till en välförtjänt avstängning.

Myrran/Det var precis det jag menade
Barcelona Myrran
2006-12-03 01:07
Där hade vi en till ja...
Barcelona Myrran
2006-12-03 01:06
tarrak //
Brukar inte de personer som tar glädje av andras misslyckande vara idioter?
Real Madrid Real_King
2006-12-03 01:06
Spärrad. /Redaktionen
Annons: