/spanien/barcelona/forum/23712.aspx/spanien/barcelona/forum/23712.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-04 22:58
Dom på tv4+ är helt okunniga. Etoó hade inget korsband som var helt av alá Henke Larsson. Han hade en LITEN SKADA på korsbandet men menisken var det huvudsakliga problemet. Alltså inga 6 månadet som Hasse Backe sa i Studion. Han är fit for fight. Vi vet att Barcas läkarteam gör sitt jobb exemplariskt.
Läs på lite mera i tv4 tack!
Barcelona Zamboza
Real_maria

Vilket geni du är. Klart att man saknar en spelare som Ronaldinho, men även med honom så har vårt anfallsspel varit krampaktigt. Jag skulle våga påstå att han spelmässigt varit urdålig trots sina mål. Sen har vi saknat Etoo i 4 mdr och Messi i 3 mdr. Trots det ligger vi etta, medans Real förlorar mot bottenlag som Celta och Levante hemma.

När vi startar med Ezquerro och Giuly från start så får man vara väldigt glad om man ens tar en poäng. Så dåliga är våra backups till REM. Det verkar som om det är viktigare för Rijkaard att Ezquerro får sig en hel match än att vi ska ta 3 poäng. Väldigt tråkigt. Vi har en jätte chans att öka försprånget i tabellen, men tar den inte.
Barcelona Smogen
Med tanke på de övriga resultaten idag och att hela REM saknas, känns ändå ett poäng rätt ok. Ledsamt men sant. Väldigt kul att se några minuter av Etoó och ser grymt mycket fram emot nästa söndag!

förresten, såg inte osasunas målvakt ut som Messis längre brorsa?
Barcelona Meley
2007-02-04 22:56
Är det inte självklart att man märker skillnad på spelet när Ronaldinho spelar eller när Ezquerro spelar? Kom ihåg att det inte bara är Ronaldinho som saknas utan även Messi och Eto'o, fastän han fick göra inhopp dom sista 6 minuterna :)
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-04 22:56
Gubbar lägg ner med pajkastningar visst vi spelar inte bra men håll en bra nivå.
Barcelona Ronaldiiinho
2007-02-04 22:55
0-1 mot bottenlag inte bra
som förlusten mot recreativo.. Hah..
Barcelona G och J Dos Santos
Real_maria

som jag ser det har du ett egtet forum att leka i.

Ett poäng borta mot Osasuna är ändå godkänt trots mycket dåligt spel.
Barcelona Karlssoooon
Pinsamt dåligt tycker jag.
Det enda positiva jag kan komma på är att Valdes räddar oss ännu en gång och att Puyol gör en bra match som vanligt.
Barcelona Ride_The_big_one
Real_maria

Herregud lär dig att stava för allas trivsel.
Bägge våra lag spelar under vår normala kapacitet håller du med om det?

Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
Eusebio// Har hon sagt att det har fungerat eller?

Förresten , top lagen faller och faller. Specielt vi mest, men även ni och Sevilla.
Barcelona Rambla
2007-02-04 22:54
Deco har dragits med en skada sen december förra året. Det märks att han inte är helt fit. Det samma gäller Marquez. Det var säkert därför de byttes.

Ni som skriker efter Guddy, kom igen nu. När han spelade så sågades han efter fotknölarna. Det är bara att inse, laget som helhet är inte på topp nu. Irriterande att vi inte kan vinna på bortaplan när ett sånt tillfälle bjuds att rycka lite i tabellen. Trots det får vi vara glada över en poäng. Det kan bara bli bättre.

Dagens behållning. Eto'os engagemang utmed sidlinjen och hans inhopp som nästan aldrig blev av. :D Det värmde i hjärtat.

Till sist, Puyi är kung!
Barcelona Smogen
" Smogen//

Är du tankad? "

ehh...vad snackar du om??
Barcelona A.Iniesta
Jaha, det var det.

För mig är det helt jävla obegripligt hur 2 spelare som Ezquerro och Guily ens kan få vara kontrakterade med klubben.

Ezquerro har inte spelat på, hur många matcher?
- men lunkar runt på planen och ser ut som om han bara längtar tills tiden skall ta slut.

Guily, det ser ut som det är min lillebror som springer runt där ute och är rädd om fötterna.

Samu gör comeback vilket förtillfället känns som en gåva från gud.

Visca El Barca.
Barcelona Ronaldiiinho
Ämne: Sälj Ezq för i ! Ahh....
Håller med dig myran.. :/

Saviola skulle ha stannat d skulle också Deco o Ezq skulle gått ut istället för Saviola..
men det är sånt som vi får stå ut med!!
Eusebio
2007-02-04 22:53
Real_maria

Som jag ser det funkar inte erat spel heller så bra..
Barcelona Myrran
Ämne: Som jag ser det så f....
Dinho är en nyckelspelare i Barca, så det borde märkas när han inte är med.
Eusebio
Det är lätt att vara efterklok, men vad fan gjorde Santi på planen idag?

Rijkaards byten är ett annat hett ämne. När han ville ha in Iniesta var väl inte Saviola den naturliga uthopparen.. Marquez/Motta bytet tillförde inte heller mycket..
Barcelona Myrran
2007-02-04 22:52
Sälj Ezq för i ! Ahh! Blir så jävla sur på den killen. Han är en bra spelare men inte så bra så att han platsar som reserv i Barca...
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 22:51
Som jag ser det så funkar inte barca kreativitet!
Dinhos spel betyder mer för er än vad många vill erkänna.
2007-02-04 22:50
Fy fan för Saviola, Guily och Esquerro. Kan inte mer än att bli lie förbannad på Rijkaard heller. Varför startar han inte med Gudjohnsen och Iniesta med Saviola på topp. Kan garantera alla att det hade blivit skillnad.

Nu måste något göras. Spelarna är inte äns laddade!

Åhh blir så trött
Barcelona ante87
2007-02-04 22:39
Äntligen!!!

VaFan!! varför byter han ut Deco?? och inte Ezquerro?
Barcelona Kamelen
2007-02-04 22:39
Nu jävlar kommer Eto'o in! Vilken underbar känsla att se honom på planen igen!
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 22:38
Love Barca y Catalonia/
Först" jag skratar inte!det borde du inte heller göra.
två!jag vet att vi spelade dåligt.
har rätt att ytra mej när det gäller er!
Jag kan uppskata bra fotboll.
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-02-04 22:35
Real_maria
Haha kolla vem som sackar, torskade på hemmaplan:D
Barcelona Love Barca y Catalonia
2007-02-04 22:35
jocke4:
Sen han skadade sg mot Werder Bremen!
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 22:34
Osa är närmare mål än ni..
Tycker att ni borde spela mer kant spel..
Barcelona jocke4
2007-02-04 22:34
när spelade eto´o senast??
Barcelona ante87
2007-02-04 22:32
Eto´o på väg in!!!!
Real Madrid Real_maria
2007-02-04 22:31
Tycker inte att ni ska såga Saviola!
Skilnaden mella kärlek till han kunde ha varit en bredfota..då hade ni älskat han..så.
övrit tyvker jag att vi spelade dåligt men ni är inte bätre.
2007-02-04 22:31
Den efterlängtade comebacken börjar närma sig =)
Annons: