/spanien/barcelona/forum/23708.aspx/spanien/barcelona/forum/23708.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Westergren
2006-12-05 13:07
Lycka till mot Werder Bremen idag!
/Daninho
Barcelona barçaroffe
2006-12-05 11:23
He he, manga tyskar i stan som kommer att fa satta sina ol i vrangstrupen!
Barcelona barçaroffe
2006-12-05 11:18
For ovrigt kanner jag mej lugn infor kvallens drabbning. Barça ar i grunden klart battre an tyskarna. Minns forra motet har pa Camp Nou.Klasskillnad da, och aven om barça ar skadedrabbat sa ar man battre an tyskarna pa de allra flesta punkter. Det ar val bara "nerverna" som kan stoppa oss.
Men na, Ronaldinho och Eidur malar tvarsakert 3-1 till Barcelona!
Barcelona barçaroffe
2006-12-05 11:15
Ja, den dar antilatinasnubben sitter tydligen sjalv i Sverige, ar Svensk (haller pa ett spanskt lag!) och skriver sin smorja. Det var da bland det dummaste man last. For att man ar svensk MASTE man halla pa svenska lag menar han, eller?

Ha ha fotboll skall for mej vara skon konst och det hittar men inte i Sverige...

Forza Barça!
Athletic antilatina
2006-12-05 11:10
Spärrad! Hela diskussionen rörande den här användaren kommer även raderas.

/Redaktionen

INTER BOYS
2006-12-05 09:48
Det blir svårt..
Barcelona Sóm més que un club
2006-12-05 08:23
Det ár inte bara vi som várderar Barça hógst, lánktips
Barcelona KeLLeFeNi
2006-12-05 02:51
Ta det lugnt grabbar, ni behöver inte vara oroliga, kanske inte blir en lätt match, men jag är 110 % säker på att vi kommer vara glada imorgon(idag) kväll! :D godnatt!
Real Madrid RonaldoZone
2006-12-05 02:10
Lycka till mot W.Bremen, må bästa laget vinna.
Upp till bevis för Dinho och bevisa varför han ska tjäna bucklan så som ni tycker, fast jag själv håller på Zidane.=)

Aja, ska bli spännande och se på matchen.

HALA MADRID !
Barcelona Forza_Barca7
2006-12-04 23:59
jag är inte så närvös igentligen, barca är värkligen 100% då det gäller, och nu gäller det. upp till bevis GRABBAR :D , PS: våran nr10 kommer nog visa alla vem som borde vinna priset som player of the year =)
Barcelona La Rambla
2006-12-04 23:58
Werder Bremen säger att de ska spela attackfotboll på Camp Nou. Heh, upp till bevis då.

Det blir en spännande match. Hade vi haft ordinarie lag med Eto'o och Messi är jag övertygad om att Barça hade kört över WB på Camp Nou. Nu lär det bli tufft, vårt anfall kommer att få det svårt.

Bona nit!
Barcelona Meley
2006-12-04 23:52
antilatina

Okej? Haha

Jag har nog aldrig varit såhär nervös. Inte ens när jag har egen match. Magkänslan säger ingenting och det käns fel. Men jag har förtroendet med Barcelona och om dom vill så vinner dom det vet jag. Kom igen nu ska vi visa vilka vi är :)

VISCA EL BARCA
Barcelona La Rambla
2006-12-04 23:50
Ämne: hoppas ni förlorar i....
Gud vilket givande inlägg.

Hoppas att du INTE snubblar imorn och slår i skallen.
Barcelona willy145
2006-12-04 23:34
asså e skit nervös in för matchen de känns som om att de e jag som ska gå in å spela:P
Barcelona El_Barca
2006-12-04 23:28
Det börjar så smått kännas lite, Självklart tror jag att vi vinner, Men! vi kommer få det otroligt tufft mot ett formstarkt Werder Bremen som gästar Camp nous gräsmatta. Hoppas att Thuram får förtroendet från Rijkaard imorn, för att vill se mer av den mannen + att han e snabbare en Marquez då de behövs när vi möter spelare som Klose och Hunt.

Må bästa laget vinna!.
Barcelona Luça Toni #30
2006-12-04 23:20
Thuram missnöjd med sin situation ?, inte bra faktiskt, enligt mig så tycker jag han är en av de bättre av våra mittbackar och borde få spela regelbundet.
Athletic antilatina
2006-12-04 23:16
hoppas ni förlorar imorrn
Barcelona Myrran
2006-12-04 22:32
Måste sluta läsa här på SF blir bara mer o mer nervös för alla timmar som går och matchen skulle ju inte komma bättre ska ha Matte C slutprov imorrn, kommer inte kunna koncentrera mig. Gud hoppas verkligen att Barca klarar av pressen och spelar sitt vanliga spel. Om detta sker som kommer det gå det här och vi är vidare.
Barca mot seger!
Barcelona Deco_-_F.c.B
2006-12-04 21:53
r
Real Madrid Rooonaldo9
2006-12-04 21:42
Va händer efter gruppspelet lottas åtondelarna då 1orna möter 2orna eller är det typ Gruppa A`s 1a mot Grupp b`s 2a.

Vilken gäller först inbördesmöten eller målskillnad
Villarreal Lalat
2006-12-04 21:21
Vad har Claes Sonde för krav på Diego, egentligen?

"Diego har haft en del problem att hitta rätt i tyska ligan"

Länken: Diegos betyg i varje BL-match iår (1 Superb, 6 usel.)
Barcelona Assyrisk Culè
2006-12-04 21:21
habibi carles puyol scarface...håller med dig =)
Barcelona Carles Puyol Saforcada
2006-12-04 21:04
Vad är det för svammel om att barca inte kan spela taktiskt eller defensivt och att rijkaard är en dålig taktiker? fan har ni legat och sovit senaste åren eller? missat att vi vann cl och spöade skiten ur chelsea förra året? eller att vi släppte in minst mål i ligan förra året och har släppt in näst minst i år? den här säsongens halvdana inledning (om man nu kan kalla det halvdant att leda ligan och vara en seger ifrån avancemang i gruppspelet i champions league) beror på skadeproblemen. Ingenting annat. Tänk er till exempel att Chelsea skulle behöva klara sig utan två anfallare, exempelvis drogba och shevchenko. Givetvis skulle de inte kunna prestera max i varenda match. Jag börjar tröttna på att ni sågar vårat kära Barcelona i varenda krönika och artikel. Basta!
Barcelona Karzan
2006-12-04 20:59
Barca måste vinna i mon för att säkra avancemanget i champions league. sen om det komemr vidare så komemr Messi och Eto'o då blir det farligt lag! då kan jag lova dig att barca är hot lag i champions league bara dem kommer vidare! jag e så nervös sjukt asså bara barca vinner ska jag festa i mon! hoppas dinho fixar de!.... INSHALLAH
Barcelona Meley
2006-12-04 20:52
Jag är jättenervös inför imorgon. Kan inte sluta tänka på det. Hade prov i skolan idag, men jag kunde inte koncentrera mig.
Lite jobbigt att alla i skolan går runt och säger att Barcelona kommer åka ur CL. Inte för att jag tror det :)

Om Barcelona spelar sitt absolut bästa och tar fram hjärtat så kommer vi vinna :)

VISCA EL BARCA!
Barcelona Gaucho#10
2006-12-04 20:11
Love Barca y Catalonia // Där har du =)
Barcelona Love Barca y Catalonia
2006-12-04 20:06
Igår så la någon en hemsida där det fanns jätte fina bilder på Barca spelare och sånt.... Kommer nån ihåg sidan??? Läg upp den nu tack!
Barcelona Rubén
2006-12-04 19:03
finns det ngn som vet om de går att få tag på gamla matcher så som 4-0 vinsten mot villareal elelr den hemska matchen mot levante??...skulle vilja se en gammal match var länge sen jag såg barca på tv, så ja tänkte mätta hungern litegrann, inför i morgon...usch! tycke rinte om sånna macther..

Skulle bli mycket glad om ngn visste var man får tag på matcherna...
Barcelona Criff
2006-12-04 18:56
Okej jag är redan nervös inför matchen imorgon. Jag hoppas verkligen vi vinner, hade Eto o messi varit här hade jag inte ens tvekat, men med dagens lag och vår match i lördags så blir jag SKITnervös. Hoppas dinho gör sin livs match imorgon! Forza Barca!
Barcelona Suñol_
2006-12-04 18:30
R9_phenomeno// Jag hatar inte Real och jag känner maränger som inte hatar Barca heller, tycker det är lite läskigt att prata i sådana termer.

Westergren// Det hoppas jag också och rent historiskt har Real svårare på Camp Nou än vad Barca har på Bernabeu ;)
Annons: