/spanien/barcelona/forum/23704.aspx/spanien/barcelona/forum/23704.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ravo
2006-12-11 16:12
du behöver inte vara medlem, skicka bara ett mail till angel. Men du måste betala innan du får dem skickade.
Barcelona Cobain
2006-12-11 16:09
Tja! Jag undrar bara om det är någon som vet om man köper souvenirer från penyan, om dessa då kommer innan jul och om man måste vara medlem för att köpa?
Barcelona Myrran
2006-12-11 16:03
Läste om "Khalfaninho" på Aftonbladet (kolla länk) Nyligen blivit Asiens bäste spelare och hans favorit lag är Barca, han är bara 20 år också. Hitta även en video på han när de jämför han med vår självaste Ronaldinho (http://www.youtube.com/watch?v=SJVohVOvgBo)
ser riktigt bra ut för att vara en 20 åring.
Kanske något för Barca att titta vidare på?
Barcelona Myrran
2006-12-11 16:00
Criff
Där har du Fotboll, Basket, Baseball, Amerkansk fotboll + diverse mer.

EDIT!!! Fel adress i länktips. den rätta är
" www.myp2p.eu "
Länktips: www.my2p2.eu
Barcelona Cobain
2006-12-11 15:50
Barcelona Criff
2006-12-11 15:49
Vet nån en sida som är typ som denna fast som handlar om NFL istället? Vet inte riktigt var jag ska fråga detta så skriver det här. hehe hoppas det är ok! tack på förhand.
Barcelona Criff
2006-12-11 15:34
JAg brukar inte klaga på domare för om jag ska va ärlig brukar alltid domaren vara med oss, men så är det med alla stjärnlag. Men i matchen mot Sociedad blåste den första halvleksdomaren alldeles för mycket, visst några var offside, men regeln lyder "hellre fria än fälla". Och den linjedomaren gjorde verkligen inte det. Jag tyckte det var orättvist. Annars var det en rätt död match, men jag tror alla dem avblåsningarna gjorde det rätt avslaget. Hoppas vi vinner KlubblagsVM och att det visas på nån kanal!
Barcelona barca__elve
2006-12-11 14:31
Tiago / Tack så mycket :D
Barcelona Tiago
2006-12-11 14:24
barca__elve

Här har du.
Barcelona barca__elve
2006-12-11 14:17
Är det någom som har en länk till barcelonas talanger är mycket tacksam för svar :D...
Barcelona EsCúle
2006-12-11 13:37
Ämne: Frisparken mot Breme....
Haha, skön länk!
Barcelona La Rambla
2006-12-11 13:34
Frisparken mot Bremen var klass och inget annat. Den fick La Real att träna på att ställa upp frisparksmurar. :-)
Barcelona EsCúle
2006-12-11 13:30
Myrran

Tack så mycket.
Sedan vill jag bara påpeka att din felstavning av mitt namn kan misstolkas, "ExCule". ;-)

Tack till dig med La Rambla.
Barcelona La Rambla
2006-12-11 13:29
ESPN indiska versionen sänder, lär ju sändas via tex TVants och SopCast.
Barcelona Myrran
2006-12-11 13:26
ExCule
Länktips. Brukar ha de flesta matcher. Lägg i favoriter så behöver ni inte leta/fråga til varje match.
Barcelona EsCúle
2006-12-11 13:19
Någon som tror sig ha koll på om det finns någon tillgänglig stream till matchen på torsdag? Tacksam för svar.

Och La Rambla, tack för informationen! :-)
Barcelona La Rambla
2006-12-11 13:11
Jeonbuk FC 0 - 1 CF America

Det blir CF America från Mexiko som vi möter på torsdag. Ett av lagen man mötte under turnén i somras.
Barcelona Myrran
2006-12-11 12:59
K.C
Jo, jag vet att det är därför han uttalar sig om olika saker, men ibland går det lite för långt bara. Det är ju bara så att alla lag är, utom topplagen, är glada om man kan få någon poäng mot mästarna så är det bara.

Will //
Jag erkänner att det är en bra frispark och med vikten på matchen och allt det. Men man har ju sett mer fantastiska frisparks mål av tom. Ronaldinho.
K.C
2006-12-11 12:44
Myrran/
Du har missförstått allt med Mourinho och hans velande. Han är så otroligt skicklig i att dra på sig medias uppmärksamhet. Med andra ord, hans spelare hamnar aldrig under rampljusen, utan det är bara han som gör det. Det är antagligen vad han är ute efter för det är verkligen sällan som man ser en chelsea spelare uttala sig om något ont om klubben eller mourinho.
Barcelona Will
2006-12-11 12:39
Ämne: Såg nyss Ronaldinhos....
Ibland är det det enkla som är det geniala. Ronaldinho visade än en gång att han älskar att spela fotboll under press, en av de viktigaste matcherna under hösten och han går fram och lägger en bredsida istället för att försöka skruva in den. Man måste sätta saker i sitt samanhang, detta skedde 13 minuter in på matchen som va var tvugna att vinna. Enligt mig är det ren klass rakt igenom.

När man ser det här så förstår man att hans frispark mot England i VM 2002 var ämnad att sitta i det bortre krysset, trots att många experter ansåg att det var en felträff.
Barcelona Myrran
2006-12-11 12:38
Mourinho talar igen.
Kan den gubben lägga av? Han har tydligen inte kollar på tex. Barca och La liga, här är ALLA lag ute efter att slå mästarna och är glada om de lyckas sno åt sig ett poäng från oss. That's life Murre.

Börjar även bli trött på hans sett nu, varje gång det går mot en stor match eller blivit en förlust så vräker han ut sig nåt nytt för att ta bort fokuset från spelarna. Smart gjort men börjar bli lite mycket nu.
Barcelona Myrran
2006-12-11 12:35
Menos Mal
Ja, alltid lätt att vara efterklok men medier har ju blåst upp frisparken så enormt. Jätte vågat att slå en bredsida längs backen, jag avgudar Ronaldinhos uppfinnigsrikhet men att ställa sig där och slå en boll längs marken under en hoppande mur är ju inte jätte svårt.
Barcelona Menos Mal
2006-12-11 12:29
Myrran :

Det är ju en helt annan division av frispark. Det är ju ingen vacker frispark som skruvar sig upp i krysset, men det är väldigt fräckt gjort. Att Oleguer skulle kunna göra en sådan frispark är ju ganska enkelt att säga nu i efterhand. Om du tänker efter lite, Om du själv hade stått där inför ett fullsatt Camp Nou, Hade du ens tänkt på att slå en frispark med bredsidan rätt igenom muren som slickar gräset ?

Visca El Barca.
Barcelona Myrran
2006-12-11 12:21
Såg nyss Ronaldinhos frispark mot Bremen. Blev väldigt besviken på den då medier har blåst upp denna magiska frispark. Ronaldinho har gjort tiotalet mer magiska frisparkar än denna. Ja, tom. Anders "Gnällspiken" Svenssons frispark mot Argentina va mer magisk även om man tar bort dess betydelse. Tror att Oleguer skulle kunna gå fram och slå en likadan frispark som Ronaldinho där. Det som gjorde att de blev mål va ju att alla vet att Ronaldinho slår bollen i en knorr över muren, det är ju överraskningen som är magisk av han inte själv frisparken då... Min åsikt om det, lev med det.
Barcelona culé sueco
2006-12-11 12:10
Kommer matcherna från Japan att visas i någon kanal?
Barcelona Zamboza
2006-12-11 11:37
Här är ett sammandrag från Sociedad matchen.
Barcelona barca__elve
2006-12-11 11:12
jag undrar om någon har en länk till barcas talanger :D Tacksam för svar :D...
Barcelona Lisa_S
2006-12-11 10:16
Ämne: Alltså är det bara j....
Meley,

Jag håller med, det hände inte så mycket mer med "skandalen". Jag hoppas innerligt att det inte ligger något bakom och att det bara är elaka rykten men tydligen är det ju en riktigt skum läkare som kopplats ihop med Barca, Real mfl. Le Monde är dessutom en tidning av hög dignitet. Ja,ja man får ju hoppas att anledningen till att inget mer har hänt är att dopingpåståendet bara var just ett ogrundat rykte. Sjukt skumt i alla fall!

Är det någon som har hört något mer om detta?
Barcelona Lisa_S
2006-12-11 09:14
Ämne: Lisa_S

Mot Nya Tider,

Du har rätt, Ejdur har visat vad han går för (med god hjälp ;-) ) och de senaste två matcherna har jag varit riktigt imponerad. Kul om Eto'o kommer tillbaka redan i februari! =D
Barcelona /_/MoMo/_/
2006-12-11 08:52
Ämne: Undrar bara hur det ....
ibland gör han de
Annons: