/spanien/barcelona/forum/23688.aspx/spanien/barcelona/forum/23688.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia J.T-Ayala
2006-12-13 22:32
Vinn nu Klubblags VM Barcelona!! :)..
Kataloniens stolthet
2006-12-13 22:17
//Ordem e progresso, Det är komiskt men o andra sidan så är Ronaldinho bäst i världen till skillnad från t.e.x Kanoute vilket gör att han har betydligt större föväntningar så om han inte når upp tll dem så anser de flesta även experter att han är dålig och otränad...Bullshit
Barcelona Myrran
2006-12-13 21:13
Etoo#9

Tror det är 11.15 men är inte säker dock.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-12-13 20:48
Det roliga är att alla har klagat så förbannat mkt på Ronnie under höstsäsongen. Att han har varit jättedålig osv... Ändå leder han skytteligan, och han är inte ens någon riktig målgörare! Jag tycker att det är väldigt komiskt :)

Hur dåliga är alla andra spelare isåfall, om Ronnie har varit dålig?
Barcelona EsCúle
2006-12-13 20:41
I den form Ronaldinho står i just nu så bör dem flesta lag fly för livet, det är vad jag anser. Om någon annan tycker något annat eller inte fått klart det för sig än, så kommer även ni märka det så fort mannen kommer forserande mot erat mål. Killen är giftigare än på länge!
Barcelona Etoo#9
2006-12-13 20:30
vilken tid spelas matchen i vm ?

svensk tid alltså
Barcelona Nemo
2006-12-13 20:17
Il Phenomeo

Hade ni haft en spelare som Ronaldinho hade jag önskat att han försvann så långt från Spanien som möjligt. :-)
Real Madrid Il Phenomeo
2006-12-13 20:13
Var inte oroliga. Både Galliani och Berlusconi har sagt att "Ronaldhino är Barca-spelare, och något annat kommer han inte bli".

Naturligtvist ÖNSKAR dem att han spelar i Milan, alla vi önskar ju att man hade en specifik spelare i sitt favoritlag. Men dem har insett att man inte kan lägga så mycket pengar på en spelare, som jag tycker inte är värd de pengarna. Vi har redan Kaka, bättre att behålla honom än att sälja honom och hämta Ronaldhino.

Jag personligen vill inte se Ronaldhino i den rödsvarta dressen.
Barcelona Nemo
2006-12-13 19:52
Ronaldinho vill som sagt skriva historia i Barca. Men Milan kommer inte ge upp så lätt. Desperata situationer, kräver despareta lösningar ;-)
Barcelona /_/MoMo/_/
2006-12-13 19:49
Ämne: Skulle Kaka' gå t....dem hade redan kontakt me ronaldinho men han bara vägrade o underskriva han vill ju vara kvar i barca :D
Barcelona Nemo
2006-12-13 19:35
Skulle Kaka' gå till Real Madrid då kommer Milan desperat försöka få tag på Ronaldinhos underskrift. Då kommer man få höra miljonbelopp till höger och vänster.
Atlético zoran
2006-12-13 19:11
Matchen kan ni se imorgon med start 11:15 på SportItalia som finns på Hotbird 2 (FTA).

Gratiskanal som kommer att sända samtliga matcher från VM i Klubblag.

Det märks dock att Internacional har tappat några av sina viktigaste spelare. Club America ska väl ändå inte kunna ställa till med bekymmer för Barcelona?

Säg aldrig aldrig, men de har faktiskt Blanco och Claudio Lopez som hade ett mycket fint samspel förra matchen. De vinner dock på ett slumpmål som inte alls är imponerande och dessutom missar de några enormt bra chanser.

Det enda som kan stoppa Barcelona imorgon, som det känns nu, är Jetlagen.

Lycka till!
Barcelona Criff
2006-12-13 18:18
Det kostar ju pengar att se matchen på bet24 :/ hoppas nån annan streamar den så man kan se det gratis!
Barcelona Rambla
2006-12-13 18:10
Hola tots!

Saviola är nu friskförklarad av läkarstaben och är därmed disponibel för Rijkaard till morgondagens match. Edmilson däremot kan inte träna då han efter lunch blivit magsjuk med kräkning och diarre och är tveksam till spel.

Jisses, det verkar vara fullt krig mellan maränger och milanisti här på SF pga Kaká.
Barcelona Evička
2006-12-13 17:36
OK, som jag ser det är behovet att komma härifrån som störst från september till mitten av maj :)
Barcelona tarrak
2006-12-13 17:03
19/Det är en spelsida, se länk. Jag tror att man måste vara medlem, men man behöver nog inte spela något för att se matchen.

Evièka/Jag siktar nog på februari. Då är ju förhoppningsvis Messi och Samu tillbaka och behovet att komma från det här ruggiga vädret som störst.
Länktips: bet24.com
Barcelona Evička
2006-12-13 16:53
tarrak
Tack.
Jo, ylandet gick bättre än jag förtjänade. Pipan höll tre av fyra föreställningar.

Och se till att komma iväg, vet ja! Det är värt vad som helst.
Barcelona 19
2006-12-13 16:48
Vad är de här ''BET24'' är det en kanal eller en hemsida ?
Barcelona tarrak
2006-12-13 16:34
Jag köpte precis senaste numret av Offside och döm om min förvåning när jag ser omslaget; en stor fin bild på Ronaldinho och Taco-Anders Svensson i Barcelonatröjor!!! Naturligtvis är det ett montage, om än snyggt sådant, men konstigt kändes det.
Barcelona tarrak
2006-12-13 16:30
Evièka/
Tack för en fin reseskildring! Då jag själv inte kommit loss med min planerade Barcelonaresa under hösten så var det här en bra påminnelse om hur lat och dum jag varit.

Gick det bra med sången förresten?

Barcelona ante87
2006-12-13 16:27
Ämne: Intressant, bet24 ko....
Väldigt intressant, måste testas.
Barcelona Luça Toni #30
2006-12-13 16:26
r9ronaldo_4_ever håller med, tycker ronnie var bättre än dinho under sin i barça... ha de
Barcelona Gabriel
2006-12-13 15:53
Zoran

Hur såg du matchen? Är internetstream enda utvägen imorn? Jag litar inte på sånt!
Barcelona hammabarça
2006-12-13 15:41
Intressant, bet24 kommer sända matchen live.
Barcelona El_Barca
2006-12-13 15:40
Hejsan!

Läste nyligen på aftonbladet att bet24.se sänder Barcas matcher i japan på sin sajt på internet. där har ni ett tips när ni kan se matchen.
Barcelona Woods
2006-12-13 15:27
Mycket trevligt rese-reportage! Mer sånt!
Barcelona AlexC
2006-12-13 14:21
Angaende diskussionen om den daliga stamningen sa kan delvis bekräfta att det är ont om sanger och hejarop. Detta har att göra med att Barças publik länge har haft ett rykte om att vara kräsen. Mentaliteten "Vi stöttar inte lag som inte spelar vacker fotboll" är tyvärr aktuell pa Camp Nou.

De matcher jag sett live i höst har det varit ett väldans liv pa läktarna när Barça spelar glamfotboll eller om det hettar till pa planen. I övrigt sjungs och hejas det inte särskilt mycket. Dock ska den lilla skaran ultras bakom mal ha en eloge för att de försöker skapa stämning.

Dessvärre är denna skaran bara drygt en procent av besökarantalet.
Atlético zoran
2006-12-13 13:25
Jag såg precis matchen mellan Internacional och Al Ahly i Klubb Lags VM och måste säga att jag inte var särskillt imponerad av de alls.

De har tappat för många viktiga spelare samtidigt som deras tränare visserligen agerade korrekt och direkt när spelarna drabbades av diverse skador/kramper. Alexandre Pato var dock ganska bra idag och gjorde en del konststycken tillsammans med Fernandao.

America ska väl inte vara några problem då ni ändå har ett enormt bra lag. Ser definitivt fram emot den andra semifinalen imorgon.
Barcelona Evička
2006-12-13 12:38
Ämne: Trevligt rese-report....
Ursäkta min petighet, men jag tycker nog att "han", Eva, åkte till rätt stad. ;)
Barcelona Myrran
2006-12-13 12:16
Alla ni som letar vilka kanaler som visar Klubb-VM så kan ni kika runt lite i forumet innan ni frågar. Står lite överallt vilka kanaler som sänder matchen...
Annons: