/spanien/barcelona/forum/23687.aspx/spanien/barcelona/forum/23687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-01-11 00:58
_Barca_For_Life_

Jag förstår hur du känner men måste du verkligen skriva på detta vis?

Det enda du gör är att bjuda in andra med samma mentalitet så blir forumet plötsligt kaos, jag vet att det är svårt men vissa saker måste man hålla för sig själv okej barca broder :D

Etoo_the toominator

Men när han nekar ett kontrakt så visar kaninen ingen respekt gentemot tränaren och laget det måste du ändå hajja. Men visst konkurransen mellan kaninen och Gudj måste vara jämnare då jag anser att kaninen är som bäst i mitten och inte på nån kant då han inte gör så mycket väsen som i mitten.

Ps Xavi underbarar Xavi jag njuter av att se hans samspel med Iniesta forsätt så gubbar :D
Barcelona _Barca_For_Life_
2007-01-11 00:55
Längtar tills söndag när real madrid spelar mot zaragoza när real förlorarrrrrr:P kanske gago spelar lika bra som han gjorde:P:P:P
Älska barcaaaaaaaaaaaaaaa
Barcelona _Barca_For_Life_
2007-01-11 00:45
ezquerro sugerrrrrrrrr han e dålig han ska bort! saviola ska ta hans plats
Barcelona Etoo_the toominator
2007-01-11 00:38
Tycker det är skamligt att man kan behandla en lojal spelare på det sättet som Rijkaard gör med Saviola, näe skäms på dig Rijkaard! Killen är med lätthet vår femte kanske fjärde bästa anfallare och brinner verkligen för klubben. Tillskillnad mot exempelvis Ezguerro som verkar tro att han befinner sig på semester eller något. Det är tamejfaan en gåta hur den killen lyckats slå sig in i en klubb som barca! Han trivs ju med att inte få spela och har således tappat allt vad tävlinginstinkt heter. Skeppa iväg faanskapet tillbaks till Bilbao eller något. Och återigen, Rijkaard. Skäms på dig!
Barcelona Rambla
2007-01-10 23:40
Jag är säker på att den regeln gäller ja. Tror inte att han haft mer än 5 matcher i ligan så här långt. Det skulle inte förvåna mig om ledningen med Txiki och Laporta i spetsen tänker på detta, att de helst vill sälja honom innan kontraktet går ut i sommar.
Barcelona Rambo~
2007-01-10 23:31
Ämne: Avslagen matchen red....
E du säker att den regelng gäller? hur många har han spelat då sammalagt? Fyra?
Barcelona Rambla
2007-01-10 23:28
Ämne: Varför är det trist ....
Tja, vad spelar det för roll om han gör mål. Han får ju ändå inte spela i ligan. Verkar stå längst bak i kön hos Rijkaard.
Luís Garcia
2007-01-10 23:26
Varför är det trist att El Conejo sätter dit dem? Rättare sagt bra! Nu har vi en anfallare som är på gång! 4 mål totalt på så lite speltid är hyfsat!
Barcelona Rambla
2007-01-10 23:25
Avslagen matchen redan från början. Lite trist att Alavés ställer spelarbussen i straffområdet från start på hemmaplan. De kan väl bjuda till lite?

Saviola gör mål åtminstone, visst det är lite sämre mostånd. Men kolla på Ezquerros avslut. Finns det någon spelare i la liga för tillfället som har sämre avslut? Trots det blir det han som blir utbytt i denna match. Vad kan man tolka av det? Troligen för att Rijkaard ville vila honom inför lördagens derby.

Det kan bara betyda en sak. Saviola kommer inte at få 5 matcher i ligan förän januari månad är över. Detta bara för att eventuellt kunna sälja honom under vinterfönstret. En spelare får som sagt inte spela för två la liga-klubbar under en och samma säsong, bara om han gjort max 5 ligamatcher. Så tolkar jag det i alla fall. Vad tror ni andra?
Barcelona Rubén
2007-01-10 23:23
Måsta säga att domaren var j*kligt rättvis jämfört med vad de brukar vara.... han blåser kanske sällan men han blåser ganska jämnt..
Barcelona Rambo~
2007-01-10 23:23
Ämne: Trist att det var de....
Pengagrig kanske. Rotta? tycker Messi liknar en råtta mer än Saviola :D Tycker att han visa klass i sin comeback 2 mål direkt :D
Barcelona Karlssoooon
2007-01-10 23:22
är det nån som vet vad som hände på läktaren?
det enda jag uppfattade va att folk började vända sig om och leva om sedan kom det dit vakter och på slutet stod dom alldeles bredvid planen så något måste ha hänt på läktaren eftersom många klättrade över "stängslet" till en annan sektion skummt..
Barcelona el Flaco
2007-01-10 23:21
Slut på matchen. Jag är mer än nöjd med 2-0. På så sätt kan vi ge chansen åt de lite mer orutinerade spelarna och bänkvärmarna nästa vecka på Camp Nou. Extra skönt också att El Conejo gjorde båda målen.
Barcelona Holländaren
2007-01-10 23:20
Trist att det var den pengagiriga råttan som gjorde mål.
Barcelona Messi_Etoo_R10
Mycke bra match tycker alla spelade bra hoppas dem försätter spela så här!!

Visca el BarCA !
Barcelona Rambo~
Skönt skott av motta i ribban
Barcelona Rambo~
Skönt skott av motta i ribban
Barcelona Rubén
2007-01-10 23:14
Nu vill jag inte se Ezquerro före Saviola en gång till, visst varken guddy eller saviola e ytterforwards men de lär göra de bättre än Santi...

Saviola!!!!!

2007-01-10 23:11
Lilla kaninen hugger som en kobra därinne :D
Barcelona el Flaco
2007-01-10 23:10
Gol gol gol gol gol gol!

Saviola!
Barcelona Messi_Etoo_R10
Goooooooooooal Saviolaa :D
Barcelona RonaldinhoG
Saviolaaa! 2-0
2007-01-10 23:09
Mycket hårt att få gult där visst han kom in bakifrån men de där händer ofta dåligt domarn!
Barcelona Rambo~
2007-01-10 23:08
Hårt av domaren...

Hehe såg ni killen som tog Edmilsons tröja? Han blev inte ens glad ! jag hade blivit överlycklig...
Barcelona RonaldinhoG
2007-01-10 23:07
Jaha okej
Barcelona Nauticus
2007-01-10 23:07
Var hans andra gula tror jag.
Barcelona RonaldinhoG
2007-01-10 23:06
Varför fick han rött kort??
Barcelona el Flaco
2007-01-10 23:05
Jag läste att flertalet Alavés fans skulle bojkotta matchen i protest mot Piterman
2007-01-10 23:04
R-E-M 4 LIFE

Väntas vara tillbaka slutet av januari så du lite väl höga förväntningar på sammy eller? :D

Nä Santi övertygar inte spelade mest svårt och där har vi skillnaden mellan han och Saviola, Santi övertygar inte men Saviola gör sitt jobb vilket är att göra mål
Barcelona Smogen
2007-01-10 23:04
dom verkar allt annat än nöjda i alla fall. :) Tror dom är förbannade på sin president att laget presterar så jävla dåligt. men vet inte....
Annons: